Hotel Bonlon Inn

3.0-stjärnigt boende
Hotell i New Delhi med dygnet runt-öppen reception och restaurang

Välj datum för att se priser

Fotogalleri för Hotel Bonlon Inn

Exteriör
Egyptiska bomullslakan och sängtillbehör av högsta kvalitet
Lobby
Lobby
Interiör

Populära bekvämligheter

  • Frukost tillgänglig
  • Tvättservice
  • Luftkonditionering
  • Rumsservice
  • Reception dygnet runt
  • Parkering ingår

Rumsalternativ

Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum

Familjerum

Höjdpunkter

Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Kvalitetssängkläder
Takfläkt
Sängkläder i egyptisk bomull
  • Sovplats för 3
  • 1 kingsize-säng

Executive-rum

Höjdpunkter

Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Kvalitetssängkläder
Takfläkt
Sängkläder i egyptisk bomull
  • Sovplats för 3
  • 1 kingsize-säng

Deluxe-rum

Höjdpunkter

Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Kylskåp
LCD-tv
Kuddmeny
Kvalitetssängkläder
Takfläkt
Sängkläder i egyptisk bomull
  • Sovplats för 3
  • 1 kingsize-säng

Du kanske även gillar

Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

Karta
7A/39, W.E.A., Channa Market, Karol Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

I närheten

  • BLK Super Speciality Hospital - 5 min till fots - 0.5 km
  • Rajendra Place - 10 min till fots - 0.9 km
  • Sir Ganga Ram Hospital - 16 min till fots - 1.4 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min med bil - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 6 min med bil - 5.1 km

Ta sig runt

  • New Delhi Sarai Rohilla station – 4 min med bil
  • Karol Bagh tunnelbanestation – 10 minuters promenad
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 19 min med bil

Restauranger

  • ‪Saravana Bhavan - ‬8 min till fots
  • ‪Spicy By Nature - ‬9 min till fots
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬7 min till fots
  • ‪Sagar Ratna (Old Rajendera Nagar) - ‬7 min till fots
  • ‪Aroma Spice - ‬10 min till fots

Om boendet

Hotel Bonlon Inn

Detta hotell ligger nära Chandni Chowk
Hotel Bonlon Inn erbjuder kemtvätt/tvättjänster, business-service och en restaurang. Håll dig uppkopplad via gratis wi-fi på rummet.
Du kan även räkna med förmåner som följande:
  • Gratis vanlig parkering
  • Frukost (tilläggsavgift), flygtransfer tur och retur (avgift tillkommer) och en dygnet runt-öppen reception
  • En dator, en hiss och en presentbutik
Om rummen
Alla rum hos Hotel Bonlon Inn ståtar med bekvämligheter som rumsservice dygnet runt och sängtillbehör av högsta kvalitet, samt extra detaljer såsom kuddmenyer och luftkonditionering.
Du kan också hitta följande bekvämligheter:
  • Egyptiska bomullslakan och bäddmadrasser
  • Badrum med duschar och gratis toalettartiklar
  • 32-tums LCD-tv med premiumkanaler
  • Kylskåp, vattenkokare och takfläktar

Språk

Engelska och hindi

Liknande boenden

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Flygtransfer tur och retur dygnet runt på begäran mot en tilläggsavgift
  • Avgiftsfri parkering på området
  • Begränsad parkering på området

Mat och dryck

  • Daglig frukost tillgänglig mot en avgift
  • En restaurang

Restauranger på området

  • For Hotel Guest Only

Att göra

  • Tv i allmänna utrymmen

Familjevänligt

  • Kylskåp på rummet
  • Ljudisolerade rum
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Delat kylskåp
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Låsbara skåp
  • Presentbutik/tidningskiosk
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Business-service

  • Business-service
  • Dator
  • Mötesrum

Utomhus

  • Grill

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss
  • Rullstolsanpassning

Mer

  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Bäddmadrass
  • Egyptiska bomullslakan
  • Kuddmeny

Badrum

  • Badrockar
  • Dusch
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork (på begäran)
  • Privat badrum

Underhållning

  • 32-tums LCD-tv med premiumsatellitkanaler

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare
  • Kylskåp
  • Rumsservice dygnet runt
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Ljudisolerade rum
  • Luftkonditionering (klimatreglerad)
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Takfläkt
  • Värdeförvaringsskåp

Regler

Incheckning

Incheckning från 12.00
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00

Incheckningsinstruktioner

Boendet erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 24 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning.
Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

Djur ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.
Extrasängar finns att hyra för INR 1000 per natt.
Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Viktig information

Extra tillval

  • Avgift för flygtransfer: INR 800 per rum
  • Avgift för flygtransfer per barn: INR 298 (ålder från 5 till 12 år)
  • Avgift för extrasäng: INR 1000 per natt

Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Boendet kallas även

Bonlon
Bonlon New Delhi
Hotel Bonlon Inn
Hotel Bonlon Inn New Delhi
Hotel Bonlon Inn Hotel
Hotel Bonlon Inn New Delhi
Hotel Bonlon Inn Hotel New Delhi

Vanliga frågor och svar

Är Hotel Bonlon Inn husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid Hotel Bonlon Inn?

Vanlig parkering är gratis på det här boendet.

Vilka är incheckningstiderna för Hotel Bonlon Inn?

Incheckning börjar 12.00. Det går inte att checka in efter angivna tider.

Vilken utcheckningstid gäller för Hotel Bonlon Inn?

Utcheckning sker senast klockan 12.00.

Erbjuder Hotel Bonlon Inn flygtransfer?

Ja, transport till/från flygplatsen erbjuds och körs (tillgänglig på begäran). En avgift på INR 800 per rum tas ut.

Var ligger Hotel Bonlon Inn?

Detta hotell i Karol Bagh ligger tio minuters promenad från BLK Super Speciality Hospital och Ajmal Khan Road. Rajendra Place och Sir Ganga Ram Hospital ligger också 2 km härifrån. Karol Bagh tunnelbanestation ligger på 10 minuters gångavstånd och till Rajendra Place tunnelbanestation promenerar du på 10 minuter.

Recensioner för Hotel Bonlon Inn

Recensioner

4,8
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 3 recensioner
8 - Bra i betyg. 1 av 3 recensioner
6 - Okej i betyg. 0 av 3 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 1 av 3 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 3 recensioner

4,8/10

Renlighet

6,0/10

Personal och service

5,4/10

Boendets skick och faciliteter

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Dawit

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

4/10 Dåligt

RriplMS, Mumbai

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

Below Par

Overall below par experience. Rooms are too small, when asked to accommodate us in a bigger room they replied that the room is infact a premium room and not an executive one that we had booked. There is no space for anything in the room except a bed. Not even space to store your luggage in the room, Fortunately, we were on a business trip and packed light. Although they offered an alternate room, the size of the room was almost identical and we didnt feel like moving since we had already unpacked and it was not a considerable improvement from what we were already given. Tea/Coffee maker, daily newspaper not available as listed. Bedsheets were worn out and looked dirty, even the freshly ordered ones. Room did not have any doormats at the bathroom door, however once requested they did put in 2 while cleaning the room. Breakfast was not offered, no coupons given. However at the time of check out the manager tells us that the room service guy calls up every morning to ask whether breakfast is to be served in the room or would the guest be having it in their restaurant. However no such calls were made and the manager verified it with his staff and it turned out nobody called us up. No master switch in the room to switch off all electrical points at once while leaving the room. Room service otherwise was prompt. Cant comment on food since we only ordered tea/coffee