The BMK Hotel

3.5-stjärnigt boende
Hotell i New Delhi med gratis parkeringsservice och business-service dygnet runt

Välj datum för att se priser

Fotogalleri för The BMK Hotel

Lobbylounge
Svit | Utsikt mot gatan
Detalj interiör
Deluxe-rum | 1 sovrum, minibar, skrivbord och mörkläggningsgardiner
Mötesrum

Recensioner

5,6 av 10,

Populära bekvämligheter

  • Frukost tillgänglig
  • Rumsservice
  • Tvättservice
  • Städning
  • Reception dygnet runt
  • Luftkonditionering
Det nuvarande priset är 463 kr
inklusive skatter och avgifter
13 sep. – 14 sep.

Rumsalternativ

Deluxe-rum

Höjdpunkter

Ljudisolering
Eldstad
Luftkonditionering
Gratis spjälsängar
TV
Mörkläggningsgardiner
Takfläkt
Separat sovrum
  • 46 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 dubbelsäng

Executive-rum - 1 sovrum - utsikt mot staden

Höjdpunkter

Ljudisolering
Eldstad
Luftkonditionering
Gratis spjälsängar
TV
Mörkläggningsgardiner
Takfläkt
Separat sovrum
  • 38 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 dubbelsäng
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

Karta
B-3, Greater Kailash Enclave - 1, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048

I närheten

  • Lotustemplet - 3 min med bil - 2.2 km
  • ISKCON-templet - 3 min med bil - 2.6 km
  • Select Citywalk shoppingcenter - 4 min med bil - 3.6 km
  • Fortis Escorts Heart Institute - 5 min med bil - 4.4 km
  • Lajpat Nagar shoppingcenter - 5 min med bil - 3.2 km

Ta sig runt

  • New Delhi Okhla station – 4 min med bil
  • Greater Kailash Station – 9 minuters promenad
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 21 min med bil

Restauranger

  • ‪KFC - ‬12 min till fots
  • Ciro's Pomodoro
  • ‪Nirulas - ‬13 min till fots
  • ‪Pind Baluchi - ‬9 min till fots
  • ‪Whipped - ‬13 min till fots

Om boendet

The BMK Hotel

Detta hotell ligger nära Lajpat Nagar shoppingcenter
The BMK Hotel kan locka med bekvämligheter som kemtvätt/tvättjänster, business-service dygnet runt och en restaurang. Som gäst kan du hålla dig uppkopplad via gratis wi-fi på rummet.
Du kan även räkna med förmåner som följande:
  • Gratis parkeringsservice
  • Frukostbuffé (tilläggsavgift), flygtransfer till hotellet (avgift tillkommer) och snabb utcheckning
  • Snabb incheckning, en varuautomat och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer
Om rummen
Alla 50 rum hos The BMK Hotel kan ståta med bekvämligheter som rumsservice dygnet runt och eldstäder, samt ytterligare förmåner såsom gratis wi-fi och luftkonditionering.
Dessutom hittar du följande bekvämligheter i samtliga rum:
  • Badrum med kombinerade duschar/badkar och gratis toalettartiklar
  • Tv med satellitkanaler
  • Gratis spjälsängar, kaffe- och tebryggare och takfläktar

Språk

Engelska och hindi

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Transfer från flygplatsen dygnet runt på begäran mot en tilläggsavgift
  • Avgiftsfri och täckt parkeringsservice på området

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 08.00–10.00 mot en avgift: INR 300 för vuxna ochINR 200 för barn
  • En restaurang

Restauranger på området

  • Nidhivan

Familjevänligt

  • Gratis spjälsäng
  • Ljudisolerade rum
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Varuautomat
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Städning varje dag

Business-service

  • Business-service dygnet runt
  • Mötesrum

Tillgänglighetsanpassning

  • Hiss

Mer

  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Gratis spjälsäng
  • Lakan tillhandahålls
  • Mörkläggningsgardiner

Badrum

  • Dusch över badkar
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Privat badrum
  • Tofflor

Underhållning

  • Tv med satellitkanaler

Mat och dryck

  • Gratis vatten på flaska
  • Minibar
  • Rumsservice dygnet runt
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Eldstad
  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Ljudisolerade rum
  • Luftkonditionering
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Takfläkt
  • Telefon

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.00. Checka in fram till: när som helst.
Kontaktfri incheckning erbjuds
Snabb incheckning tillgänglig
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds
Snabb utcheckning tillgänglig

Incheckningsinstruktioner

Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

Djur ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.
Boendet erbjuder gratis spjälsängar på begäran.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

  • Avgift för frukostbuffé: INR 300 för vuxna och INR 200 för barn
  • Avgift för flygtransfer: INR 1250 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 2)

Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, mobilbetalning och kontanter.
Alternativ för mobilbetalning inkluderar: Google Pay, Paytm och PhonePe
Kontantfria transaktioner erbjuds
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Boendet kallas även

BMK Hotel
BMK Hotel New Delhi
BMK New Delhi
The BMK
The BMK Hotel Hotel
The BMK Hotel New Delhi
The BMK Hotel Hotel New Delhi

Vanliga frågor och svar

Är The BMK Hotel husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att bo på The BMK Hotel ?

Enligt uppgifter från den 13 aug. 2025, startar priserna från 463,32 kr för en natts vistelse för två vuxna på The BMK Hotel den 13 sep. 2025, inklusive skatter och avgifter. Priset baseras på det lägsta priset per natt som hittats under det senaste dygnet för vistelser under de 30 kommande dagarna. Priserna kan ändras. Välj datum för att få rätt priser.

Hur mycket kostar det att parkera vid The BMK Hotel ?

Parkeringsservice är gratis på det här boendet.

Vilka är incheckningstiderna för The BMK Hotel ?

Checka in från: 12.00. Checka in fram till: när som helst.

Vilken utcheckningstid gäller för The BMK Hotel ?

Utcheckning sker senast klockan 12.00.

Erbjuder The BMK Hotel flygtransfer?

Ja, flygtransfer till hotellet erbjuds och körs (tillgänglig på begäran). En avgift på INR 1250 per fordon tas ut.

Var ligger The BMK Hotel ?

Detta hotell i Nehru Place ligger mindre än 3 km från Kailash Colony Market, Deshbandhu högskola och ISKCON-templet. NSIC Exhibition Ground och Lotustemplet ligger också 5 km härifrån. Greater Kailash Station ligger på 9 minuters gångavstånd och till Nehru Enclave Station promenerar du på 15 minuter.

Recensioner för The BMK Hotel

Recensioner

5,6
10 - Fantastiskt i betyg. 2 av 8 recensioner
8 - Bra i betyg. 0 av 8 recensioner
6 - Okej i betyg. 3 av 8 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 0 av 8 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 3 av 8 recensioner

3,8/10

Renlighet

4,8/10

Personal och service

4,0/10

Bekvämligheter

4,0/10

Boendets skick och faciliteter

3,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Meenakshi

Bodde här 1 natt i december 2024

6/10 Okej

Jens

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Good service and what you would expect room a room with that price in Dehli
Bodde här 1 natt i december 2024

10/10 Fantastiskt

Rishin

Bodde här 1 natt i december 2021

2/10 Väldigt dåligt

Alok Kr.

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Terrible. Please refund.
Bodde här 3 nätter i november 2021

6/10 Okej

KANNAN

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och bekvämligheter
Front desk did nit have any unfo on my reservation or arrival. Phone was not un functioning order to call up and ask about directions from airport as cab driver (meru)disnt know. No kitchen. A phone number was given to order lunch from oitside. They took 2 hours to deliver lunch. No hot water for bath. Finally manges ti give in bucket. No tissues, sanitizer or dental, shaving kits. Intercom went out of order. Had horrible experience. For anything u ask answer was becauss of covid. I also know, i can also say same answers but we got to move forward.
Bodde här 1 natt i oktober 2021

2/10 Väldigt dåligt

Vivek

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Very bad and unprofessional experience

The stay was pathetic had to shift my father who was a cancer patient. The room was untidy, the staff were rude and not up to the mark. Pathetic stay for the hotek
Bodde här 2 nätter i december 2017

2/10 Väldigt dåligt

SANJAY

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Lo peor!

El peor hotel que hemos hospedado. todos eran sorpresas l, aunque le enseñe el papel de nuestra reserva y el pago a ellos no le constaba la reserva ni se querian saber que pudo pasar. al llamar a hoteles.com a España no querian hablar con ellos ya que le decian que le hablara en su idioma Hondi y que no entendían el inglés. al final se despues de casi dos hora se pudo aclarar y nos dieron habitación, llena de polvo, sucio, no habia nada que estiviera limpio. el comedor donde dan desayunos es nunca mejor dicho tercer mundista, seleccion pobre, sucio, salero pegajoso por no haber limpiado nunca. la moqueta de pasillo muy sucia con malos olores. trato de peronal de recepcion y el director del hotel nada amigable. eran pasotas. al final una pesadilla y que horror. jamas volvere ahi.
Bodde här 2 nätter i november 2017

6/10 Okej

Himanshu Banerjee, Kolkata

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet

Accute Manpower shortage leeads to drop in Service

They do not have adequate manpower. Staff are over worked. See same faces in FB as well as Housekeeping morning to evening. Good staff. Trying their best to meet expectation. Lack of laundry facility. Shortage of towels, bed sheets etc. Dependent on outside laundry.