Inomhuspool, utomhuspool, gratis cabanor och parasoller

Recensioner av Flora Inn Hotel Dubai Airport

4 out of 5
Flora Inn Hotel Dubai Airport
Airport Road, Garhoud, Dubai

Recensioner

8,8

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 379 av 638 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 176 av 638 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 38 av 638 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 21 av 638 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 24 av 638 recensioner" "

9,2/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

9,0/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Muwafak

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i september 2023

4/10 Dåligt

Johan

Bodde här 1 natt i maj 2023

10/10 Fantastiskt

Emma

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2021

4/10 Dåligt

Leyla

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet och personal och service
Dålig service
Vi hade bokat 1 natt med frukost tidsskillnad gjorde oss beroende av klockan på rummet som gick helt fel och vi missade frukost Är vi påpekade detta sa man bara vi har tyvärr plockat bort frukost vi undrarde om vi kunde få varsin vattenflaska men nej inte ens det kunde de bjuda på Vi fick köpa i receptionen några läsk och kex Personalen agerade som inget för att inte väcka arbetsledarens uppmärksamhet
Bodde här 1 natt i mars 2021
Svar från Flora Hospitality 3 apr. 2021
Kära Gäst, Tack för att ni bodde hos oss på Flora Inn Hotel och vi vill även tacka er för omdömet som ni lämnade till oss Er feedback är verkligen viktig för oss eftersom att vi konstant strävar efter att förbättra varje vistelse. Vi har noterat era kommentarer och gått igenom varenda detalj och vi har tagit det vidare med respektive avdelning och personal för korrigering och förbättring. Vi beklagar verkligen olägenheterna och vi lovar att ni kommer se en förbättring på er framtida vistelse hos oss. Åter igen, tack för ni lyfte fram områden som kan förbättras och vi ser fram emot ert besök igen. Med vänliga hälsningar, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 Bra

Tzeghe

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Radisa

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket trevligt hotell. Allt var bra
Bodde här 1 natt i december 2019

8/10 Bra

Peter

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Dålig städning
Bodde här 1 natt i november 2019

6/10 Okej

Maria

Reste med familjen
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 1 natt i september 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nära flygplatsen
Bra och nära flygplatsen när man anländer mitt i natten.
Bodde här 1 natt i februari 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2019

10/10 Fantastiskt

mikael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra "flygplatshotell"
Mycket bra "flygplatshotell"
Bodde här 1 natt i januari 2019
Svar från Flora Hospitality 22 mars 2019
Kära Gäst, Tack för att ni bodde hos oss. Det är glädjande för oss att veta att ni är nöjda med vistelsen samt att hotellets läge behagade er. Vi vill tacka för det fina omdömet och vi ser fram emot att välkomna er igen på nästa resa. Med vänliga hälsningar, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

4/10 Dåligt

Kristin

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
First day in Dubai
We stayed one night because it’s close to the airport and we arrived in the mittle of the night. The best thing with the hotel was that you can check in at any time, but they have a que for checking in so if everyone is coming from the airport at the same time, you don’t haft to check in, you can sleep in the sofa while waiting for some service at the reception for checking in! It takes forever, we waited around an hour before it even was our turn. The rooms was alright! The breakfast was terrible, a few things to choose from and everything was empty all the time and no refill was made. One little coffee machine for every guest to take coffee from, so it was hard just to get our morning coffees. If you are not so tired, love ques and not hungry in the mornings, this hotel is for you!
Bodde här 1 natt i november 2018
Svar från Flora Hospitality 12 dec. 2018
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Inn Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We have noted your comments and the concerns mentioned in detail. We have taken it with the respective department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to serve you better in the near future. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 Fantastiskt

Kjell

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2018

10/10 Fantastiskt

Kjell

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2018

8/10 Bra

Christine

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2018

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice visit
It was great
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från Flora Hospitality 25 sep. 2018
Dear Guest, Thank you for the great feedback after your recent stay with us. We look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

2/10 Väldigt dåligt

Nikunjj, Billerica

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Asked for refund for not my fault and they completely deny it.. gonna file a complaint
Bodde här 2 nätter i april 2024

8/10 Bra

Norman

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
We checked in at 5:00 am and they gave us a late check out with no hassle. Only thing we didn’t, and couldn’t like was the toilet tissue. Seriously, it was like using printer paper, only much luck there was no paper cuts. A small thing maybe but an important one.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Flora Hospitality 23 apr. 2024
Dear Guest,Thank you for staying with Flora Inn Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure.Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad to hear that you had a positive experience with us and at the same time we greatly appreciate your comment and the concerns mentioned. We assure you that the same has been taken with the concerned department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us.Once again we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards,Jikku John MathewCluster Director of Operations

6/10 Okej

Michael, Fredriksberg

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i november 2023

10/10 Fantastiskt

SANG KEUN, Daejon

Bodde här 1 natt i september 2023

10/10 Fantastiskt

Hanadi

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I didn’t like the breakfast buffet, it wasn’t very convenient for morning. And the always start early and close early
Bodde här 1 natt i september 2023
Svar från Flora Hospitality 4 dec. 2023
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Inn Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We have noted your comments and the concerns mentioned in detail. The breakfast buffet is from 06:00 am untill 10:30am and in the weekends we extend it little more depending on the demands. We serve a wide variety to meet the nationality mix and we will further work on that to make it better. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again, we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards, Jikku John MathewCluster Director of Operations

8/10 Bra

Pablo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023

10/10 Fantastiskt

Jan

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2023

4/10 Dåligt

Chad

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet
Upon arrival, there were no early check-in‘s available. After several hours of returning back to the hotel, the room that was provided to me, was extremely small and unclean also multiple items, and or functions in the room did not work properly.
Bodde här 1 natt i augusti 2023

8/10 Bra

Faisal

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good stay for a transit in dubai
Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från Flora Hospitality 8 juli 2023
Dear Guest,Thank you for your great comments and appreciation after your recent stay with us. We thank you for sharing it with us and we look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & RegardsJikku John MathewCluster Director of Operations

10/10 Fantastiskt

Fred

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Dagje Dubai
Net hotel met vriendelijk personeel.
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Flora Hospitality 23 juni 2023
Beste gast, Dank u voor uw geweldige opmerking na uw recente verblijf bij ons. Het hele team is blij met die opmerking en we kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen op uw volgende reis. Bedankt & Groeten Jikku John Mathew Cluster Directeur Operaties

8/10 Bra

Njoud

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
It was cool
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från Flora Hospitality 20 mars 2023
Dear Guest,Thank you for being with us and we are delighted to hear that you had a great stay. We look forward to see you back again in the near future.Thanks & RegardsJikku John MathewCluster Director of Operations

2/10 Väldigt dåligt

Syed

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
They didn’t have my hotel reservation. I have my cc again to hold it until they receive the reservation
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från Flora Hospitality 17 juli 2023
Dear Guest, Thank you for the feedback on your stay at the Flora Inn Hotel. At the outset please accept our humble apologies for the inconvenience caused. Since the identity of the comment is not traceable, we are unable to go deeper in to your comments and on the services delivered by the team members. Hence may we request you to give us your stay details of reservation & room no stayed in along with the details of the dissatisfaction by a mail to innfeedback@florahospitality.com Your mail will help us to improve ourselves for the future guests of the hotel & once again my apologies for the dissatisfied stay. Thanks & Regards Jikku John MathewCluster Director of Operations

8/10 Bra

Julien

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
El hotel muy bien , el restaurante bastante mal!
Bodde här 4 nätter i januari 2023
Svar från Flora Hospitality 25 apr. 2023
Querido huésped,Gracias por hospedarse en el hotel Flora Inn y por tomarse el tiempo de actualizar los comentarios sobre su estadía al momento de su salida.Sus comentarios son extremadamente valiosos para nosotros ya que nos esforzamos por mejorar con cada una de las estadías. Estamos complacidos de saber que tuvo una experiencia positiva con nosotros, y al mismo tiempo apreciamos inmensamente sus comentarios y las preocupaciones mencionadas Le aseguramos que las mismas han sido llevadas al departamento y personal concerniente para la corrección y el mejoramiento adecuados. Lamentamos profundamente el inconveniente y le prometemos que experimentará las acciones correctivas en sus futuras visitas con nosotros.Una vez más le agradecemos el resaltarnos las áreas que requieren mejoras y deseamos volver a darle la bienvenida y tenerle con nosotros pronto. Gracias y saludos,Jikku John MathewDirector de Grupo de Operaciones

10/10 Fantastiskt

Edgan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excelente
Otimo apesar de ficarar uma noite
Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Flora Hospitality 20 dec. 2022
Prezado Hóspede,Obrigado por seu ótimo comentário e elogios após sua recente estadia conosco. Agradecemos por compartilhar conosco e esperamos recebê-lo de volta em sua próxima viagem. Agradecimentos & cumprimentosJikku John MathewDiretor de Operações

10/10 Fantastiskt

Trenton

Bodde här 5 nätter i november 2022

6/10 Okej

Cheol Min

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Gillade inte: Personal och service
Avoid the rooms on the road side which have a lot of traffic noise. The hotel staff are unpleasant. It seems like they need more training.
Bodde här 2 nätter i november 2022
Svar från Flora Hospitality 21 dec. 2022
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Inn Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We have noted your comments and the concerns mentioned in detail. We have taken it with the respective department and staff for due correction and improvement. We deeply regret for the inconvenience and we promise you that you will experience the corrective actions on your future visits with us. Once again, we thank you for highlighting the areas of improvements for us and we look forward to welcome you back with us soon. Thanks & Regards, Jikku John MathewCluster Director of Operations

2/10 Väldigt dåligt

Ayan

8/10 Bra

jagdish

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excellent!!
Bodde här 1 natt i september 2022
Svar från Flora Hospitality 11 okt. 2022
Dear Guest,Thank you for your great comments and appreciation after your recent stay with us. We thank you for sharing it with us and we look forward to welcome you back on your next trip. Thanks & RegardsJikku John MathewCluster Director of Operations

8/10 Bra

jagdish

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastic place
Excellent! Hotel I would highly recommend this hotel close to airport and good restaurants.
Bodde här 3 nätter i september 2022
Svar från Flora Hospitality 27 sep. 2022
Dear Guest,Thank you for staying with us and we are glad that you had a great stay and you like the hotel location and services from the team.We thank you for your great feedback and we look forward to welcome you back with us during the next trip.Thanks & RegardsJikku John MathewCluster Director of Operations

8/10 Bra

ELICIANE

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2022

8/10 Bra

Gerd

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nah am Airport und gute Unterkunft
Idealer stopover für kurzen Aufenthalt in der Nähe des Airports. Wegstrecke hin und zurück unter 15 Euro und Zeit ca. 5-10 Minuten. Hotel ist ruhig und sauber und Personal ist extrem freundlich.
Bodde här 1 natt i juni 2022
Svar från Flora Hospitality 5 juli 2022
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und wir freuen uns, dass Sie einen großartigen Aufenthalt hatten und Ihnen die günstige Lage des Hotels neben dem Dubai International Airport gefällt. Wir danken Ihnen für Ihr tolles Feedback und würden uns freuen, Sie bei der nächsten Reise wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Danke & Grüße Jikku John Mathew Betriebsleiter des Clusters

10/10 Fantastiskt

Samy

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Practical place.
Bodde här 1 natt i april 2022
Svar från Flora Hospitality 3 maj 2022
Dear Guest, Thank you for your recent stay and for the feedback. We thank you for sharing your experience online and its great to have such wonderful feedback. We look forward to welcome you back with us in the near future. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

6/10 Okej

Michael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
How do we get here?
Everything is fine really. Excellent breakfast. Large roomy hotel and rooms. But how do we get here? It’s an airport hotel after all and that is why we are here. On our way to expo. But getting here and getting info on how to get here should be easier.
Bodde här 1 natt i mars 2022
Svar från Flora Hospitality 24 mars 2022
Dear Guest, Thank you for staying with Flora Inn Hotel and for taking the time to update the feedback of your stay upon departure. We are so glad to hear that you had a memorable and wonderful stay with us. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Your kind appreciation has been duly conveyed to the team and it’s a great motivation for them. We look forward to welcome you back soon with us. Thanks & Regards, Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

8/10 Bra

Gustavo

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel bom perto do aeroporto. Não possui traslado do aeroporto - hotel - aeroporto. Necessário pegar táxi Hotel excelente para quem precisa se hospedar próximo ao aeroporto
Bodde här 2 nätter i februari 2022
Svar från Flora Hospitality 17 feb. 2022
Prezado Hóspede, Obrigado por se hospedar conosco e estamos felizes que você teve uma ótima estadia e gostou da localização conveniente do hotel ao lado do Aeroporto Internacional de Dubai. Considerando as normas de segurança, não estamos tendo serviços de transporte entre o hotel e o aeroporto. No entanto, fazemos transfers para o aeroporto mediante pedido e por um custo adicional. Agradecemos por seu excelente feedback e esperamos recebê-lo de volta conosco durante a próxima viagem. Obrigado & cumprimentos Jikku John Mathew Diretor de Operações

10/10 Fantastiskt

Outtum

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I liked the hospitality and care taken. Food is excellent. Overall service is excellent.
Bodde här 2 nätter i januari 2022
Svar från Flora Hospitality 22 jan. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review and the entire team is delighted to hear that you had a fantastic experience with Flora. We look forward to welcome you back again in the near future. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations

10/10 Fantastiskt

Ari

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2021

2/10 Väldigt dåligt

fathi

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i november 2021

8/10 Bra

Sudhakar Reddy

Bodde här 2 nätter i september 2021

10/10 Fantastiskt

Sileno

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Muito bom, todos os funcionários muito prestativos. Perto do aeroporto. Recomendo
Bodde här 1 natt i september 2021
Svar från Flora Hospitality 2 dec. 2021
Caro Convidado, Obrigado por ficar connosco e estamos contentes por ter tido uma óptima estadia e por gostar do hotel, localização e serviços da equipa. Agradecemos-lhe o seu excelente feedback e esperamos recebê-lo de volta connosco durante a próxima viagem. Obrigado & Cumprimentos Jikku John Mathew Director de Operações do Cluster

10/10 Fantastiskt

Sachi

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
広く清潔で価格もお手頃。近くに日本食の居酒屋もあり大満足でした。
Bodde här 2 nätter i september 2021
Svar från Flora Hospitality 26 sep. 2021
拝啓、 FloraInnHotelにご滞在いただき誠にありがとうございました。また、チェックアウトの際にアンケートにご協力いただき、誠にありがとうございます。 当ホテルにて、素晴らしいひと時をお過ごしになったと伺い、大変喜ばしく存じます。当ホテルは、最高の時間を過ごしていただけるよう努力しており、お客様のご期待に沿うことができ大変光栄に存じます。 お客様のご感想を当ホテルの従業員にもお伝えいたします。お客様のご感想は、当ホテルの従業員にとって大きな励みになります。 また、近い将来ご来訪いただけますと幸いに存じます。 敬具 ジック ジョン マシュー オペレーション クラスター ディレクター

10/10 Fantastiskt

habib

Bodde här 2 nätter i september 2021

4/10 Dåligt

Allison R, Wilmington

Bodde här 1 natt i augusti 2021

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Huge
Bodde här 1 natt i augusti 2021
Svar från Flora Hospitality 4 okt. 2021
Dear Guest, Hope you enjoyed the stay with us at Flora Inn Hotel. We look forward to see you back again with us on your next trip. Thanks & Regards Jikku John Mathew Cluster Director of Operations