Hotel Great Morning
Hotell i Fukuoka, 8 min promenad till Kushidas helgongrav
Fotogalleri för Hotel Great Morning





Recensioner
9,8 av 10,
Enastående
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum
Öppna alla foton för Lyxsvit - 2 dubbelsängar - icke-rökare - bastu

Lyxsvit - 2 dubbelsängar - icke-rökare - bastu
10,0 av 10
Enastående
(2 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Bastu
Luftkonditionering
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
Pentry
Kylskåp
Platt-tv
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum Deluxe - flera sängar - icke-rökare

Tvåbäddsrum Deluxe - flera sängar - icke-rökare
10,0 av 10
Enastående
(4 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
Kylskåp
Platt-tv
Duntäcke
Kvalitetssängkläder
Öppna alla foton för Deluxe dubbelrum - 1 queensize-säng - icke-rökare

Deluxe dubbelrum - 1 queensize-säng - icke-rökare
9,4 av 10
Enastående
(3 recensioner)
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Gratis spjälsängar
Kylskåp
Platt-tv
Duntäcke
Kvalitetssängkläder
Du kanske även gillar

Tokyu Stay Hakata
Hakata-ku
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
- Tvättjänster
9.0 av 10, Underbart, 1 007 recensioner
Priset är 614 kr
4 jan. – 5 jan. 2026
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025
Om boendet
Hotel Great Morning
Liknande boenden

Hotel JAL City Fukuoka Tenjin
Hotel JAL City Fukuoka Tenjin
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
9.2 av 10, Underbart, 1 001 recensioner
Priset är 1 170 kr
4 jan. – 5 jan. 2026
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt kan debiteras på boendet. Stadsskatten varierar mellan JPY 100 och 10 000 per person och natt baserat på rumspriset per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla. Om du vill ha mer information kontaktar du boendet med uppgifterna i bokningsbekräftelsen du har fått efter bokning.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för kontinental frukost: JPY 2500 per person (ungefärligt pris)
- Avgift för närliggande parkering: JPY 1300 per per natt (110 meter bort, öppen dygnet runt)
- Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
- Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: rökdetektor.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för Hotel Great Morning
9,8
Enastående
10
Renlighet
9,2
Läge
10
Personal och service
10
Hållbarhet
9,8
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
1 nov. 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 5 nätter i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
Yiu San
28 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Yiu San
Bodde här 5 nätter i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
Cristina
Reste med sin partner
15 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Cristina
Bodde här 2 nätter i oktober 2025
8/10 Bra
James
7 okt. 2025
James
Bodde här 3 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
SUJIN
1 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
SUJIN
Bodde här 2 nätter i september 2025
8/10 Bra
Annie
21 sep. 2025
Gillade: Bekvämligheter
Annie
Bodde här 3 nätter i september 2025
10/10 Fantastiskt
Yu Mng
Reste med familjen
16 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
地點好 服務好 環境優
Yu Mng
Bodde här 4 nätter i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Hsu Yi
7 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
非常推薦
Hsu Yi
Bodde här 2 nätter i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
KUOCHOU
Reste med familjen
25 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
KUOCHOU
Bodde här 4 nätter i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Denise, Pleasant Hill
Reste med sin partner
2 juli 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Denise
Bodde här 2 nätter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
masami
Affärsresenär
28 juni 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
masami
Bodde här 2 nätter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
FUSAKO
Affärsresenär
22 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
FUSAKO
Bodde här 2 nätter i april 2025
10/10 Fantastiskt
Sunggil
Reste med familjen
12 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sunggil
Bodde här 2 nätter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Julianne
26 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Julianne
Bodde här 5 nätter i april 2025
10/10 Fantastiskt
jamiee
Reste i grupp
17 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
jamiee
Bodde här 3 nätter i april 2025
10/10 Fantastiskt
TORU
5 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
TORU
Bodde här 2 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Wai Han
31 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
10/10 stay!



Wai Han
Bodde här 3 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Pauline
26 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pauline
Bodde här 2 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
kobayashi
Reste med familjen
4 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
kobayashi
Bodde här 2 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
JUNHO
21 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
JUNHO
Bodde här 2 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
YU-WEN
Reste med familjen
9 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
YU-WEN
Bodde här 3 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Miki
Reste med sin partner
4 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Miki
Bodde här 3 nätter i januari 2025
8/10 Bra
Verifierad resenär
24 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Daniel
17 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Daniel
Bodde här 4 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Yen Yu
16 dec. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Yen Yu
Bodde här 3 nätter i december 2024













