Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Hotel Marinoa Resort Fukuoka





Recensioner
9,2 av 10,
Underbart
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 6 av 6 rum
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum (with Loft)

Tvåbäddsrum (with Loft)
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
Platt-tv
Kvalitetssängkläder
Hårtork
Toalett med elektronisk bidé
Badkar och dusch
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum

Tvåbäddsrum
9,4 av 10
Enastående
(10 recensioner)
Höjdpunkter
Balkong
Luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
Platt-tv
Kvalitetssängkläder
Hårtork
Toalett med elektronisk bidé
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum Deluxe

Tvåbäddsrum Deluxe
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
Platt-tv
Kvalitetssängkläder
Hårtork
Toalett med elektronisk bidé
Badkar och dusch
Öppna alla foton för Marinoa Twin Room

Marinoa Twin Room
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Öppna alla foton för Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Öppna alla foton för Loft Twin Room Non smoking

Loft Twin Room Non smoking
Du kanske även gillar

lyf Tenjin Fukuoka
Chuo-ku
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
- Tvättservice
8.8 av 10, Fantastiskt, 732 recensioner
Priset är 566 kr
18 aug. – 19 aug.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området
Hotel Marinoa Resort Fukuoka ligger vid vattnet i Nishi Ward, en stadsdel i Fukuoka. Vackra naturupplevelser kan du få i området kring Momochi-stranden och Ohori-parken, och du kan även besöka turistattraktioner som Fukuoka Anpanman barnens museum och Marine World Uminonakamichi. Sugen på ett evenemang eller en match? Kolla upp vad som är på gång på Mizuho PayPay Dome Fukuoka eller Marine Messe Fukuoka.

2-12-43 Odo, Nishi-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 819-0001
I närheten
- Marinoa City - 1 min till fots - 0.0 km
- Fukuoka-tornet - 4 min med bil - 3.7 km
- Momochi-stranden - 4 min med bil - 4.0 km
- Mizuho PayPay Dome Fukuoka - 5 min med bil - 5.3 km
- Ohori-parken - 7 min med bil - 7.1 km
Ta sig runt
Restauranger
- Starbucks - 18 min till fots
- ファディ 小戸店 - 16 min till fots
- すき家 - 18 min till fots
- オオカミの口 - 17 min till fots
- みわち ゃん - 14 min till fots
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt ska betalas på boendet. Skatten ligger på 200–500 JPY per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för japansk frukost: JPY 2600 för vuxna och JPY 1300 för barn
- Avgift för futonsäng: JPY 2000 per dag
- Avgift för extrasäng: JPY 7200 per dag
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Det här boendet har utomhusområden såsom balkonger, uteplatser och terrasser som kanske inte är lämpliga för barn. Om du har frågor rekommenderar vi att du kontaktar boendet före ankomst för att bekräfta att de kan ta emot dig i ett lämpligt rum.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Förhandsbokning krävs för massage och spabehandlingar. Bokningar kan göras genom att kontakta boendet innan ankomst via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Bil behövs inte för transport till och från detta boende.
Boendet kallas även
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Marinoa
Marinoa Fukuoka
Hotel Marinoa Resort
Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel Fukuoka
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Recensioner
9,2
Underbart
9,4/10
Renlighet
9,4/10
Personal och service
9,0/10
Bekvämligheter
9,2/10
Boendets skick och faciliteter
9,0/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familj och småbarn
7 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
FUMI
2 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
FUMI
Bodde här 1 natt i augusti 2025
8/10 Bra
MAKIKO
Affärsresenär, Reste med sin partner
16 juli 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
MAKIKO
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
KIHOON
11 juni 2025
KIHOON
Bodde här 2 nätter i april 2025
8/10 Bra
Ronald, Augsburg
Reste med familjen
6 juni 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ronald
Bodde här 3 nätter i juni 2025
10/10 Fantastiskt
YASUYUKI
Reste med familjen
18 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
YASUYUKI
Bodde här 2 nätter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
Daniel
Reste med familjen
15 maj 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Daniel
Bodde här 3 nätter i maj 2025
10/10 Fantastiskt
masahiro
10 maj 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
masahiro
Bodde här 2 nätter i april 2025
6/10 Okej
ning
3 maj 2025
Gillade: Personal och service
ning
Bodde här 1 natt i maj 2025
2/10 Väldigt dåligt
andy
Reste med familjen
2 maj 2025
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
千萬不要考慮這間酒店,價錢與服務不成正比
andy
Bodde här 4 nätter i april 2025
6/10 Okej
YOSHITOMO
28 apr. 2025
YOSHITOMO
Bodde här 1 natt i april 2025
8/10 Bra
Yan Tung
Reste i grupp
25 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Yan Tung
Bodde här 2 nätter i april 2025
10/10 Fantastiskt
MIHO
Reste med familjen
18 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
MIHO
Bodde här 2 nätter i april 2025
8/10 Bra
Masaaki
Reste med familj och småbarn
31 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Masaaki
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste med familjen
27 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
素晴らしいホテルでした
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
RISA
3 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
RISA
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
TATSURO
Affärsresenär
5 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
TATSURO
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
heeyoung
Reste med familjen
2 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
heeyoung
Bodde här 2 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
I
Reste med familjen
1 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
I
Bodde här 2 nätter i januari 2025
8/10 Bra
atsushi
Reste med sin partner
30 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
atsushi
Bodde här 1 natt i januari 2025
8/10 Bra
SIK FAT
Reste med sin partner
30 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
SIK FAT
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
Arlene
28 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Arlene
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
HONG SHING JOE
24 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
HONG SHING JOE
Bodde här 2 nätter i november 2024
10/10 Fantastiskt
Wing Cheong
15 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Wing Cheong
Bodde här 5 nätter i november 2024
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Affärsresenär
14 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
素晴らしい
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i november 2024