Utomhuspool, parasoller och solstolar

Recensioner av ASTON Sunset Beach Resort - Gili Trawangan

4 out of 5
ASTON Sunset Beach Resort - Gili Trawangan
Gili Trawangan Island, Gili Indah,, Pemenang, North Lombok Regency, Gili Trawangan, West Nusa Tenggara

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 165 av 409 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 153 av 409 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 62 av 409 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 18 av 409 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 11 av 409 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,8/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

leif

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Halvdant
Slitet, luktade mögel. Hyfsad frukost med omelettstation o trevlig personal som serverade kaffe o stod i dock fanns ingen varm mat 35 minuter innan frukosten skulle stänga, detta konstaterades av 6 st. personal utan att något fylldes på. Bra solnedgångsläge men dålig mat i restaurangen, fick skicka tebaks en portion Satay som inte hade en grillrand på sig.Trevligt med kaffe, vatten o kaka i lobbyn. Hjälpsam personal i repan som fixade transfer hotell- Lombok AirPort (1.150 000 IDR) Välj Wilson istället!
Bodde här 3 nätter i februari 2020
Svar från Emanuel 24 feb. 2020
Dear Guest, Thankyou for providing us with your helpful feedback and I am sorry for the inconvenience experience that you had during your stay in our resort. I have looked into the issues and taken necessary action to improve them as soon as possible. Hopefully you will find us better in the future. Best regards, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Simone

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Aston
Bra service, god mat, fin pool och rena rum.
Bodde här 1 natt i februari 2020
Svar från Emanuel 24 feb. 2020
Dear Simone, Thank you for your great rating and positive comment. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, Emanuel Prasodjo General Manager

8/10 Bra

Jessica

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i november 2019
Svar från Emanuel 22 nov. 2019
Dear Jessica, Thank you for your rating on our resort and we look forward to welcoming you back here in the future. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Jasmine

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Paradis!
Detta helt fantastiska hotell som jag och min partner även kallar paradis ligger på andra sidan av ön när man hoppar av i hamnen. Vilket är helt fantastiskt då hamn sidan var riktigt skabbig. Det är väldigt lätt att hyra en cykel i hamnen och ta sig till hotellet. Var noga med att möjligtvis ladda ner offline kartor ifrån Google maps (tips). Allting med detta hotell är helt perfekt och alldeles underbart! Ett paradis helt enkelt, ska du till Gili Trawangan och vill uppleva paradis så är det här du ska bo. Sist men inte minst , frukostbuffén är den bästa vi varit med om, de står och lagar äggen som du vill ha dom, de steker pannkakor eller våfflor framför dig, det finns hur mycket som helst att välja till frukost.
Sovrum
Ta en drink i solnedgången.
Frukost.
Ät middag i solnedgången.
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Emanuel 17 okt. 2019
Dear Jasmine, Thank you for letting me know that all our services and facilities met your needs during your stay, we are happy to find you were happy. See you again. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

6/10 Okej

alexander

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra men dålig mat
Bra läge vid vattnet. Dålig mat på hotellet
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Emanuel 14 okt. 2019
Dear Alexander, Thank you for your feedback and I am taking the necessity action to fix the food quality urgently. See you again here for better holidays. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Erik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 11 nätter i augusti 2019
Svar från Emanuel 19 sep. 2019
Dear Erik, Thank you for the great rating and your support is highly appreciated. We wish to see you again. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Peter

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Avkoppling Delux
Väldigt bra läge på den lugna sidan av ön.Här får man en riktigt avkopplande miljö då dom enda transportmöjligheterna är cykel eller häst och vagn på ön. Gratis lån cykel finns när du skall ut på turné runt ön. Det var klart lättast att cykla motsols från hotellet när man skulle fram till hamnsidan på ön, på den ändra vägen är det mycket sand som man får dra cykeln i. "Genvägen" rätt över ön har rätt tråkig miljö. Vi bodde i två olika villor med privat pool under vistelsen, vi hade förmånen att bli uppgraderad till den stora villan dom sista nätterna och vi trivdes otroligt bra i den. Fantastisk personal och helt ok mat. Restaurangen dukar upp en "all you can eat" buffe varje kväll på stranden som kan avnjutas till en vacker solnedgång. Vi kommer att åka tillbaka hit.
Bodde här 4 nätter i juli 2019
Svar från Emanuel 16 aug. 2019
Dear Peter, We are happy to find you enjoyed your stay in our resort, see you again soon. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Nariman

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Aston sunset
Bra helhetskoncept. Passar bra för barnfamiljer och par. Dom har allt som behövs för en perfekt semester på 4-7 nätter.
Bodde här 5 nätter i juli 2019
Svar från Emanuel 19 juli 2019
Dear Nariman, Thank you for sharing your great experience of holiday with us and we look forward to welcoming you back to our resort in the short future. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Klarna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastisk! Allt kanon!
Bodde här 5 nätter i juli 2019
Svar från emanuel 20 juli 2019
Dear Klarna, Thank you for your positive comment and see you again here. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pareras till paradiset på smekmånad
Mycket prisvärt hotell. Väldigt bra service. Fin solnedgångsstrand. Poolen var stor och väldigt bra efterhållet. Strandbio kan dock upplevas som lite störande. Rekommenderas om ni vill ha lugnt och skönt.
Bodde här 2 nätter i maj 2019
Svar från Emanuel 3 juni 2019
Dear Anders, Glad to find you enjoyed your holiday in our resort recently and got your needs during your stay here. Thank you for sharing your feedback and suggestion with us. We wish to welcoming you again in the future. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra service och riktig härlig hotellkänsla!
Jättebra vistelse med trevlig personal som gärna hjälpte till. Frukosten var bra och jättebra att man kunde låna hotellets cyklar gratis. Utebio varje kväll också mysigt. Enda minuset var att wifit inte riktigt räckte till rummet och därför fungerade långsamt eller inte alls.
Bodde här 4 nätter i maj 2019
Svar från Emanuel 17 maj 2019
Dear Guest, We are happy to find our services met your need during your stay in our resort recently. Thank you for letting me know for the internet connection issue and I had fixed it by added the access point at the areas. Hopefully we will see you again here in the future. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

8/10 Bra

Anders

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Aston Sunset
We had a nice visit at the hotel which is located nicely by the beach with nice facilities. They would need to work on their breakfast which was below standard.
Svar från Emanuel 11 maj 2018
Dear Anders, Thank you for bringing the breakfast issue into my attention, I will fix it urgently and improve the quality and variety. Hopefully you will find us much better in your next visit. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Emanuel 4 maj 2018
Dear guest, Thank you for your rating on our resort, glad to find you enjoyed your stay in our resort. We look forward to seeing you again in the future. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

8/10 Bra

Marcus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2017
Dear Guest, Thank you for your rating on our resort. We wish to see you again in the near future. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Egen strand samt stor härlig pool med bar där.
Bodde här 7 nätter i juli 2017
Dear Guest, Thank you for your feedback and good to find you had enjoyable holiday. We look forward to seeing you again. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Besvikelse utifrån pågående ombyggnad på stranden.
Tycker att vi borde fått ekonomisk kompensation för att de fått kraftigt ändrade förhållanden innan vi kom. Det fick vi dessutom reda på av en händelse när vi i förhand kontaktade dem för transfer, borde vara krav på info när sånt sker. Vi hade ombokat boendet om vi fått info innan. Frukosten som på deras hemsida serveras på stranden, serverades i stället i en fönsterlös lokal helt utan atmosfär.
Dear Guest, Thank you for choosing our resort for your holiday in Gili Trawangan, we apologize for the undelivered information of the three Gili Islands situation at the beaches once the local authority started to demolish the buildings at the beaches, immediately we set a note on all online booking engines. We will improve our coordination and communication to avoid any problem in the future. Please let us know if you plan to visit us again and we will arrange special treatment and benefits for you. Sincerely, Emanuel Prasodjo General Manager

8/10 Bra

Jesper

Gillade inte: Personal och service
Fint läge
God mat men ibland måste man påminna personalen om beställningen, då den glöms bort ibland. Urvalet från menyn var litet då det var många saker på menyn som dom oftast inte hade, vilket var lite irreterande. Returangen ligger på perfekt läge vid stranden och om man vill se solnedgången. Få solstolar om man vill sola vid poolen eller vid stranden.

10/10 Fantastiskt

Ali

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell! Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Mycket bra frukost! Hotellet erbjuder också gratis cykel-uthyrning så man kan ta sig runt på ön när man vill.

8/10 Bra

Malin, Jönköping

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Kommer rekommendera ön för alla.
Den "finare" sidan av ön med bara en cykelresan över till andra sidan med backpackers, små restauranger och alla barer du kan tänka. Servicen på personalen var fantastiskt! Gratis cykeluthyrning. Härlig frukost i restaurangen som var belägen på stranden som även levererade magiska solnedgångar när vädret tillät! Rekommenderar varmt!

8/10 Bra

j

Gillade: Renlighet och personal och service
Perfekt läge
Hotellet ligger på bästa ställe, personalen är super och anstränger sig. Rummen känns väldigt mörka vilket tyvärr drar ner betyget, men det är ändå rent och fräscht!

10/10 Fantastiskt

Nils, Norrköping

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
One of the best hotels on Gili Trawangan
We had a wonderful time!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Private villa with pool, 5 nights
We stayed 5 nights in a private villa. Service was good and the bed was really comfortable. The resort is on the sunset side of Gili T and the resort has a big terrace with bar, pooltable, restaurant and beach towards the sunset, which is amazingly beautiful. The "harbor" and the town is on the other side of the island, you can loan bikes for free from the resort or you can use the horse and carriage service available on the island.

8/10 Bra

Christopher, Sweden

Gillade: Renlighet och personal och service
Good hotel with exceptional staff
Stayed at Aston for three nights on our honeymoon. The staff were excellent and extremely helpful, even arranging to get an item left at a hotel in Lombok back for us and giving us a much appreciated complimentary honeymoon cake. The hotel itself is probably more suited to families, as it is on the quiet side of the island. I would recommend couples to stay in a private villa for some privacy. More sun loungers are needed around the pool area as it was difficult to get a spot. The room was pretty standard, but very nice, spacious bathroom. Breakfast was excellent with many different options.

8/10 Bra

Evelyn, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Aston är ett bra hotell med pool, men....
Aston vad bra , rent , bra service och reser man med barn är pool området super. Hotellet i sig vad bra men stranden är inget man vill bada i , stenigt och vassa koraller man kan ej bada utan badskor. Tar ungefär 15 min med cykel in till gili där stränderna är mer bad vänliga. Vill även påpeka att vi fick från restaurangen rå fisk och kyckling så rekommenderar att inte ta av grill maten. Annars hotellet i sig är super.

8/10 Bra

Markus, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell med spektakulära solnedgångar
Trevligt hotell längst med västkusten på Gili. Spektakulära solnedgångar. Bra frukost ingår. Det enda negativa är att hotellet ligger lite avsides och lånecycklarna är nästan alla trasiga.

8/10 Bra

Patricia, Stocksund

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge
Bra hotell med bra läge. Dock har hotellet problem med avloppssystemet. Så mellan varven är det svårspolat på toaletten. Mindre trevligt.

8/10 Bra

Peter, Onsala

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Aston Gili T.
Vi tillbringade en vecka på Aston som ligger på öns västra sida "en något lugnare del av ön". Maten var okej dock var menyn något smal, serveringspersonalen var servicevänliga men ostrukturerade. Totalt sätt okej.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt!
Fantastiskt! Synd bara att vi hade dåligt väder på kvällarna, så den fantastiska solnedgången alla pratar om missade vi. Åker gärna dit igen, trevlig o tillmötesgående personal. Inga minuspoäng från oss!

8/10 Bra

Mimmi, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Extremt bra!
Jag var där med min kompis och vi stannade i 11 nätter. Det är ett fint hotell och personalen är alltid hjälpsam och trevlig. Väldigt god frukostbuffe med mycket att välja bland! De har en perkfekt plats att kolla på solnedgången på med bra musik, mysiga stolar/soffor/sängar. Jag kommer absolut att åka tillbaka till hotellet då jag trivdes extremt bra.

8/10 Bra

Fredde, Kanon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Magisk solnedgång
Hotellet va jätte fint, bra service, bra på alla sett, kan tänkas att bo där igen. Nackdelen var att det va långt till staden och restaurangens service var dålig.bästa solnedgången på hela ön så det övervägde.

8/10 Bra

Jeanette & Bent, SE 27/06/2014

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Fantastiskt vistelse!
Vi stannade här 6 nätter. Fantastiskt ställe, vid stranden, mycket romantisk-solnedgången:) Bra mat, jätte trevlig personal. Efter ca kl 16.00 så går det inte bada där (vatten dra sig tillbaka), många stenar. På andra sidan av ön man kan snorkla direkt från stranden (har sett sköldpaddor). Ön har bara 8km så man kan cykla runt. Tyvärr så är där jätte dåligt service. Lång väntetid på restaurangen, oorganiserad, kaotisk, de har inte riktig koll på vem ska göra vad. Missade städa vårt rum 2 gånger!

10/10 Fantastiskt

Viveca Johansson, Bali

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Utmärkt på alla sätt
Ett underbart hotell på alla sätt. Kunde inte bli mer nöjd. Mycket fördelaktigt pris för så hög standard.

8/10 Bra

Morgan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Valuta för pengarna
Överlag mycket bra, några småsaker drar ner helheten (bl a för hög live-musik).

8/10 Bra

Isak, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfekt läge för par som vill se solnedgången och bara relaxa vid stranden då hotellet ligger en bit utanför kärnan. Bra frukostbuffe, trevlig personal som dock hade lite svårt för att behärska engelskan.

4/10 Dåligt

Svensk 86:a, Sverige

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Urkass service
Riktigt kass service, speciellt vid restaurangen...

8/10 Bra

Nicolas, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mkt trevligt hotel i västläge med egen strand
3 dagar på Gili o hade det väldigt bra, kanonväder med sol o bad o servering endast 15 m från strandmadrassen. Hotellet hade fått högsta betyg om maten varit bättre, tyvärr alldeles för enkel meny o ingen större finess.
Ny�rsdagen

8/10 Bra

Jenny, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The hotel is very nice and almost brand new. As I was almost the only guest during my stay it was a bit lonely. The service from the restaurant was good, so was the food. Unfortunately the pool was being serviced for two days and couldn't be used. The hotel also lost its power for a few hours which affected dinner plus it was extremly dark...anf they didn't offer any information nor candles, so had to go into town to eat. The hotel is very secluded which I like, far away from the main area. Breakfast was ok but could be even better with small adjustments. The room was really nice and clean. I lacked a shop nearby to be able to buy snacks etc. the hotel aslso offered free bikes which was nice! I will definetly go back again, but maybe when it's more booked.

8/10 Bra

Karin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trots att hotellet låg avsides var helhetsupplevelsen mycket positiv. Fräscha rum och fint poolområde. Priserna på hotellets restaurang var dock för höga ansåg vi.

6/10 Okej

Shannon, crowborough

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Stayed at Aston sunset for 5 nights. My experience was mixed. On the pros the room was well cleaned and well maintained albeit a little dated. Staff were friendly and very approachable. I would not stay again as a result of the cons. The breakfast was very poor. Bizarre options like calamari and katsu chicken. Dry pastries which did not taste fresh. Egg station was disappointing with eggs cooked in far too much oil. The location of the hotel is distanced from the main centre, bikes can be rented from the entrance to the hotel but they are in very poor condition with no breaks, rusted chains, no gears, flat tyres so don’t make for a very good ride around the island. Perhaps try renting from elsewhere! When eating in the restaurant for lunch and dinner food was okay but service very slow! Overall mixed experience, we used the facilities in other nearby hotels for pool days and this felt much better and more of a 4* experience compared with Aston.
Bodde här 5 nätter i februari 2024
Svar från Emanuel 2 mars 2024
Dear Ms. Shannon,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Aston Sunset. We are glad to hear that you found the room to be well-cleaned and maintained and our staff friendly and approachable. These are aspects of our service that we take great pride in, and we are pleased they met your expectations.However, it is with regret that we learn about the aspects of your stay that did not meet your standards, particularly concerning the breakfast options, the condition of our rental bikes, and the service speed in our restaurant. We sincerely apologize for any inconvenience these issues may have caused you during your stay.We acknowledge your comments on the breakfast offerings and will review our menu to ensure a variety of fresh and appealing options for all our guests. Your feedback regarding the egg station and pastries is particularly concerning, and we will address this with our kitchen team to improve the quality and preparation methods immediately.Regarding the bikes available for rent, we understand the importance of having reliable and safe transportation options to explore the beautiful surroundings. We will inform the bike rentals at outside the hotel that those vendors need to ensure their bikes meet the high standards our guests expect and deserve.We also recognize the importance of timely service in our restaurant and will be working with our team to improve efficiency and ensure a more enjoyable dining experience for our guests.While we regret that you felt the need to utilize facilities at nearby hotels, we appreciate your honesty in sharing these experiences with us. Feedback like yours is invaluable as it helps us identify areas for improvement to enhance the overall guest experience.We hope you will consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to demonstrate our commitment to excellence and to make your next stay more enjoyable and in line with your expectations.Warm regards,Emanuel PrasodjoGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Ria

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
My friend was trying to work while he is in Gili. I wish the internet was fast enough for work, he gotta ask for the internet to be fixed. It worked out, but would be better if it’s standardized.
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Emanuel 28 feb. 2024
Dear Ms. Ria,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience your friend experienced with our internet service during his stay. We understand how important a reliable internet connection is, especially for our guests who need to work remotely. Please be assured that we are taking your feedback seriously and are in the process of reviewing and improving our internet service to ensure it meets our guests' expectations for speed and reliability. We are glad to hear that the issue was resolved, and we appreciate your understanding and patience. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a seamless experience in the future. Thank you again for bringing this to our attention.Best regards,Emanuel PrasodjoGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Ria

Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Emanuel 29 feb. 2024
Dear Ms. Ria,Thank you for the great rating on our resort and we are glad to find you enjoyed your stay at our resort. We look forward to seeing you again in the future.Best regards,Emanuel PrasodjoGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Begüm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gili T'de 3 gece konakladik, konaklamamiz her seyiyle mukemmeldi. Kahvaltisi gayet cesitli ve lezzetliydi. Otelde ogle ve aksam yemeklerini mutlaka denemelisiniz cok basariliydi. Odalar, personelin guleryuzu ve temizligi harikaydi. Personel arkadaslara ilgisi icin tesekkur ederiz.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Emanuel 29 feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share the great experience of staying at our resort. We are happy to find you enjoyed your stay here and we look forward to welcoming you back here in the future.Best regards,Emanuel PrasodjoGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

inseok

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

ACHINTAYA

Bodde här 1 natt i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Darshil

Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Nicholas

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We stayed in a one bedroom villa. The room was very clean, aesthetic, and had a large bathroom. The staff were lovely and attentive across each of our interactions. Adi in particular was very helpful and kind. Our only piece of advice would be to get to the breakfast early to ensure the food is warm and fresh (however that being said the breakfast was still good)!
Svar från Emanuel 14 jan. 2024
Dear Mr. Nicholas,Thank you for taking the time to share your experience at our one-bedroom villa. We are delighted to hear that you found the room to be clean, aesthetically pleasing, and well-appointed with a large bathroom. It's always our goal to provide a comfortable and visually appealing environment for our guests.We are also thrilled to know that our staff, especially Adi, made a positive impact on your stay through their lovely and attentive service. Your kind words are a wonderful testament to the dedication of our team, and we will be sure to pass along your compliments to Adi.We appreciate your advice regarding the breakfast timing. Ensuring that our food is warm and fresh for all guests is a priority, and your feedback provides valuable insight into how we can enhance our breakfast service. We will take your suggestion into consideration to improve the dining experience for all our guests.Thank you once again for choosing to stay with us and for your constructive feedback. We hope to welcome you back soon for another delightful experience.Warm regards,Emanuel PrasodjoGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Sandrine

Bodde här 2 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Evgenii

Bodde här 7 nätter i oktober 2023

8/10 Bra

Daniel

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Nice stay, yet overpriced on the set compared to other places. (Drinks, food etc.) Food was really not that good, but staff and hotel was nice.
Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från Emanuel 11 nov. 2023
Dear Mr. Daniel,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We truly value your input as it helps us improve our services.We're glad to hear that you had a nice stay and that you found our staff and hotel to be pleasant. Your positive comments about our team are greatly appreciated, and we are committed to maintaining a high level of hospitality.We also appreciate your honesty regarding the pricing and the quality of our food and beverages. We constantly evaluate our offerings to ensure that they are competitive and meet the expectations of our guests. We will certainly take your feedback into consideration as we work on improving our culinary offerings.Your comments are valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Please feel free to reach out to us directly if you decide to return, and we will do our best to ensure that your experience is even more enjoyable.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the possibility of serving you again.Warm regards,Emanuel PrasodjoGeneral Manager