Exteriör

Recensioner av Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel - Adults Only

5 out of 5
Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel - Adults Only
Plaza de Colon, 1, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Recensioner

9,2

Underbart

10 - Fantastiskt i betyg. 124 av 200 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 63 av 200 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 7 av 200 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 3 av 200 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 3 av 200 recensioner" "

9,4/10

Renlighet

9,2/10

Personal och service

9,4/10

Bekvämligheter

9,2/10

Boendets skick och faciliteter

9,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Thomas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i juli 2023

8/10 Bra

Jörgen

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i april 2023

10/10 Fantastiskt

Anne-Christine

Bodde här 5 nätter i mars 2023

10/10 Fantastiskt

Maja

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Strand läge
Mycket bra hotell, fantastisk läge direkt på stranden.
Bodde här 10 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket trevligt och bekvämt hotell. Underbar frukost, bra poolområde. Återkommer gärna hit.
Bodde här 7 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Bo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i januari 2023

10/10 Fantastiskt

Bengt

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i november 2022

10/10 Fantastiskt

Leif

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superfint hotell och trevligt bemötande överallt. Kan vara ett blåsigt läge så det är ofta röd flagg på strand.
Bodde här 7 nätter i november 2022

10/10 Fantastiskt

Simon

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super hotell
Super service unde hela vistelsen. Super nöjda med mat o faciliteter
Bodde här 5 nätter i januari 2022
Svar från Guest Experience 12 feb. 2022
Dear Mr. Simon, Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics Sincerely, Paula S, Guest Experience.

8/10 Bra

Louise

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Designhotell med bra läge
Fint designhotell med bra läge och vacker utsikt mot havet. Mycket bra frukost & städning. Lugnt, lite äldre klientel, blandade Européer. Service minded personal men inte fantastisk på engelska. Fin pool, den utlovade nya takpoolen med bar var dock ej färdig & gymmet var under all kritik.
Bodde här 10 nätter i januari 2022
Svar från Guest Experience 30 jan. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics Sincerely, Paula S.

10/10 Fantastiskt

Maja

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Oceanen i rummet
Hotellet ligger fantastiskt direkt på stranden, vågorna kommer nästan in i rummet. Trevlig personal fantastiska frukostar. Helt underbar semester.
Bodde här 10 nätter i januari 2022
Svar från Guest Experience 30 jan. 2022
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent stay in our Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed. Sincerely, Paula

10/10 Fantastiskt

Emelie

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vi trivdes bra på alla sätt. Rekommenderas starkt!
Bodde här 3 nätter i januari 2022
Svar från J.C.Méndez 16 jan. 2022
Chère Madame Emelie, Merci d'avoir partagé votre avis sur votre séjour à l'hôtel Faro, un hôtel de la Lopesan Collection. C'est merveilleux d'entendre que nous avons pu rendre votre séjour spécial. Nous espérons vous revoir bientôt. J.C.Méndez Guest Experience

10/10 Fantastiskt

bjorn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ett riktigt bra hotell Vi kommer att återkomma
Bodde här 4 nätter i december 2021
Svar från Guest Experience 12 feb. 2022
Dear Mr. Bjorn, We would like to express our appreciation for the evaluations you have made of your recent visit, since they help us understand how our guests enjoy their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your vacation at the Faro, a Lopesan Collection Hotel. We continually strive to offer the best quality and ensure that all our guests return home with beautiful memories of their vacation. On behalf of our entire team, we will look forward to your return. Please do not hesitate to contact me if you need help to make your next stay a memorable one. Sincerely, Paula S, Guest Experience.

8/10 Bra

Eva

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good, but too many extra fees
Good, but too many extra fees. A fee for wifi in the room in our day is strange. In addition, it was an "Insecure Network" that restricted the surfing. Paying for the security cabinet in the room in a 4-star hotel is also very strange. All extra fees are perceived as a bit tricky. The room was good as was the pool area. The fact that we got a reserved place at the pool for the whole week was excellent. Good breakfast with beautiful sea views.
Bodde här 7 nätter i mars 2019
Svar från Hotel IFA Faro 23 mars 2019
Dear Eva, Thank you very much for taking the time to share your thoughts about your stay at the IFA Faro hotel. We are very happy that you chose our establishment to spend your holidays. We are glad to know that your overall opinion has been positive and that you have enjoyed your holidays with us. We are also sorry that you do not share the price policy of our hotel chain, but we would just like to inform you that the WiFi is free in the reception hall. Thank you also for your constructive criticism, which help us to improve our services every day. We really look forward to welcoming you again in our hotel and remain. Kind regards Public Relations

4/10 Dåligt

Agnes

Gillade inte: Personal och service
Hi, only what I like it was the localization of the hotel and comfortable bed. Breakfast was poor, it was a lot on the table but nothing special to eat, I found the hair on fried eggs, poor service on breakfast, the staff clean the table next to me when I eat, the cat goes around the restaurant... not good, I dont feel comfortable. Sorry to say. It is nice hotel but bed service and breakfast.
Bodde här 2 nätter i februari 2019
Svar från Hotel IFA Faro 20 feb. 2019
Dear Agnes, First of all we would like to thank you very much for having chosen the IFA Faro hotel for your recent stay in the south of Gran Canaria and also for taking your time to write a review on Expedia. It is a pleasure to read that you enjoyed the location of the IFA Faro. We regret that our service on breakfast could not meet your expectations. Your comments are very valuable to us. In our daily improvement process the comments of our guests are one of the most important part for being able to continue fulfilling wishes and expectations like yours. We kindly inform you that our Public Relations Department is always at your disposal for any suggestion or concern you may have in a future stay, since our main goal is to have our costumer satisfied to the most. Thank you also for your constructive criticism, which help us to improve our services every day. We sincerely hope that you will chose the IFA Faro Hotel again for your next stay on the island, also to give us the chance to correct the image you have received this time. With best regards, Public Relations

8/10 Bra

Mikael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2019
Svar från Hotel IFA Faro 16 feb. 2019
Dear Mikael, Thank you for staying at IFA Faro hotel during your holidays and thank you for your review. We look forward to welcoming you back. Warm regards, Public Relations

10/10 Fantastiskt

Goran J

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Strandläge
Fint hotell vid hav och lång sandstrand. Stor vacker pool. Stort rum med balkong och havsutsikt. Sköna sängar. Ovanlig planlösning med hall och tvättrum utan avskiljande vägg. Dusch och toalett bakom frostade glasdörrar (svängdörrar). Utmärkt och riklig frukostbuffé. Stor, trivsam matsal med möjlighet att sitta ute. Nära slutstation för flygbussen och andra bussar. Nära köpcentrum och bra restauranger. Vackert område med sanddyner och fantastisk solnedgång.
Bodde här 5 nätter i september 2018
Svar från IFA Faro Hotel 3 okt. 2018
Dear Goran J, We never fail to feel happy when we read how you enjoyed your stay with. We would like to thank you very much for having gone to the trouble of writing down and sharing your experience with other users. If you wish to visit us in the future, remember that by making a reservation on our website, you can earn exclusive discounts. With kind regards, Public Relations

10/10 Fantastiskt

Ellen, karlskrona

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
bästa läge i Meloneras
Toppenhotell, nästan bara tyska pensionärer där, trångt poolområde men stranden ligger precis bredvid. Saknar nån svensk tv-kanal
Svar från Hotel IFA Faro 31 maj 2017
Dear Ellen, First of all we would like to thank you very much for having chosen the IFA Faro hotel for your recent stay in the south of Gran Canaria and also for taking your time to write your opinion on Expedia. Your comments are very valuable to us. In our daily improvement process the comments of our guests are one of the most important part for being able to continue fulfilling wishes and expectations like yours. We sincerely hope that you will chose the IFA Faro Hotel again for your next stay on the island. With best regards, Public Relations

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Bengt, K.....a

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Skönhetsfläckar
Last year the hotel had been equipped with new thick and compact pillows impossible to sleep on. So we had to rent pillows. The same this year. New for this year was that you no longer could save dinner-wine to another day, so you had a much more limited choice when ordering wines. You could stick to a bottle of white or a bottle of red or order half bottlles at a much higher cost and with a much more limited choice. Another drawback was that we had to wait until 2.45 pm (instead of the promised 2pm) before we could have our room. And some other minor drawbacks. So the hotel no longer our absolute favourite in Gran Canaria.

8/10 Bra

Mona

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Fred, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kall jacuzzi
Perfekt läge med fin utsikt på Maspalomas, allt hade varit perfekt om de bara hade värmt jacuzzin, men både en kall pool och en kall jacuzzi blir lite väl mycket av det svala.

8/10 Bra

Pether, Limhamn

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pärla vid havet
Bra hotell precis vid vattenbrynet. Vårt rum med bästa läge mot strandpromenad och hav. Bra frukost. Vänlig och uppmärksam personal. Wifi ger mer att önska.

8/10 Bra

Anders, Malmö

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
IFA Faro Hotel Meloneras
Ett mycket bra hotell på toppen läge. 10meter till havet.

10/10 Fantastiskt

Alexander

Gillade: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Cozy, sophisticated, real “adult” hotel with amazing service. Excellent personal at lobby, restaurant, pool area. Thanks for a great vacation!
Bodde här 6 nätter i april 2024
Svar från Guest Experience Department 24 apr. 2024
Dear Alexander,We sincerely thank you for sharing your experience with us through this glowing review.We pride ourselves on providing a welcoming and sophisticated environment that resonates with our adult guests, and it is gratifying to know that we have met your expectations. We will pass on your kind words to our entire team who constantly strive to provide memorable experiences for our guests.We are honoured to have been a part of your holiday and are pleased to know that it was a fantastic one for you.Sincerely Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Brookshaw

Bodde här 7 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Marjo

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Dawn

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Nicola

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent service and beautiful hotel
Bodde här 7 nätter i februari 2024
Svar från Guest Experience Departament 9 mars 2024
Dear Nicola,We sincerely appreciate your recent visit to our establishment and the time you have taken to share your positive comments. Your kind words are truly motivating for our team as we continually strive to provide a high level of service and maintain an aesthetically pleasing environment for our valued guests.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another exceptional experience in the future.Yours sincerelyGuest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Silke

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Tolle Lage, saubere schöne Zimmer und Hotel, Pool Landschaft schön, nur der Service ist verbesserungsbedürftig, sowie dass man für die Bali Day Betten am extra 75€ zahlen soll. Das Essen ist für ein fünf Sterne Hotel durchschnittlich, wir waren dort nur einmal essen. Sonst gibt es in der Umgebung aber viele Möglichkeiten, wo man gut essen kann. Insgesamt ist es ein schöner Ort und wir würden das Hotel wieder buchen.
Bodde här 6 nätter i februari 2024
Svar från Guest Experience Department 29 feb. 2024
Sehr geehrter Herr Silke, es freut uns zu hören, dass Ihnen die ausgezeichnete Lage, die Sauberkeit und Schönheit unserer Zimmer und Hoteleinrichtungen sowie die schöne Landschaft am Pool gefallen haben.Wir bedauern die Unannehmlichkeiten, die Ihnen entstanden sind und freuen uns über Ihren Kommentar zum Service. Bezüglich der zusätzlichen Gebühr für die Sonnenliegen auf Bali. Wir werden diese Regelung überprüfen, um eine größere Transparenz zu gewährleisten und Optionen in Betracht zu ziehen, die das Erlebnis unserer Gäste verbessern können.Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel trotz einiger verbesserungswürdiger Bereiche als einen angenehmen Aufenthaltsort empfinden und gerne wieder bei uns buchen würden. Wenn wir Ihnen in irgendeiner Weise weiterhelfen können oder wenn Sie weitere Vorschläge haben, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Linda

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location right next door to Faro (lighthouse). Internal decor is elegant. Has good pool facilities & beach just across foot path. Room was impeccably presented. Staff very friend & attentive. I would definitely recommend this hotel to others. One downside is parking (if you’ve hired a car), it quite pricey but we managed to park a block away on street side.
Bodde här 7 nätter i januari 2024
Svar från Guest Experience Departament 10 feb. 2024
Liebe Frau Linda vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Ihr Zimmer tadellos eingerichtet war und dass unser Personal freundlich und aufmerksam war. Es ist ermutigend zu wissen, dass Sie unser Hotel weiter empfehlen würden; wir sind sehr dankbar für Ihre Empfehlung.Wir nehmen Ihre Anmerkungen zum Parkplatz zur Kenntnis. Wir verstehen, dass das Parken für unsere Gäste ein Problem sein kann und danken Ihnen für Ihr Verständnis und Ihren Einfallsreichtum bei der Suche nach einer Alternative in der Nähe.Wenn wir Ihnen während Ihres Aufenthalts oder bei zukünftigen Buchungen behilflich sein können, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren. Wir wissen Ihre Präferenz zu schätzen und freuen uns darauf, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Nochmals vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Heidi

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 13 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Pilar

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Bard

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel Faro
dette var et helt fantastisk fint hotell på alle mulige måter!
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Guest Experience Department 22 dec. 2023
Kjære Bard, Først og fremst vil vi gjerne takke for den generøse anmeldelsen din, som roser ditt nylige besøk på Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel. Vi er glade for at vi klarte å oppfylle forventningene dine, og at opplevelsen din var helt fantastisk på alle mulige måter.Vi setter stor pris på at du valgte å bo hos oss og at du tok deg tid til å dele opplevelsene dine. Det vil glede oss å ønske deg velkommen igjen i fremtiden og fortsette å gi deg eksepsjonelle opplevelser på Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel.Med vennlig hilsen,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

8/10 Bra

Anna

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Super modernes Hotel, coole Zimmer
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från Hotel Faro, ein Hotel der Lopesan Collection 2 jan. 2024
Sehr geehrte Frau Anna,wir freuen uns über Ihre Bewertung und Ihren positiven Kommentar über unser modernes Hotel und die tollen Zimmer. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie auch in Zukunft als Gast bei uns zu haben und Ihnen weiterhin ein schönes Erlebnis zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,Abteilung Guest ExperienceHotel Faro, ein Hotel der Lopesan Collection

10/10 Fantastiskt

Lotti Rehmann

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Tolles Frühstücksbüffet Ambiente in der Bar schön mit Live Musik Lage perfekt am Meet
Bodde här 9 nätter i oktober 2023
Svar från Guest Experience Department 9 nov. 2023
Sehr geehrter Herr Rehmann, Wir freuen uns über Ihren Kommentar zu unserem Frühstücksbuffet. Es freut uns zu hören, dass Sie eine große Auswahl genossen haben, um Ihren Tag zu beginnen.Was die Lage betrifft, so sind wir stolz darauf, dass Ihnen die Lage unseres Hotels gefallen hat.Wir bedanken uns für Ihren Besuch und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Richard, South Croydon

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Luxury and ease is my best description of this hotel. The whole experience from parking up outside through check in and beyond was very easy. The hotel is gorgeous, rooms luxurious, views to die for and service that makes you feel like a VIP. The restaurants and bars are amazing, plus it's adults only so you have as much peace and quiet as you like and if you want more of a buzz then book into the Blue Marlin Ibiza on the roof for more of a party vibe. This is a winning combination. The panoramic views of the ocean and the sand dunes are breath taking. The location in Meloneras is my favourite on the island. There is lots of shopping, bars and restaurants just as you step out of the hotel plus a taxi rank should you not have a car or not wish to drive. Highly recommend and I will certainly be back to this hotel early next year.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Guest Experience Department 21 okt. 2023
Dear Richard,It is always nice to know that our guests have returned home with great memories of their holiday and we are very grateful for the time and effort you have taken to share your personal experience at Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, with us and all our readers.Compliments such as yours on our service make us very proud, as we work tirelessly to make our guests feel like VIPs and enjoy an exceptional experience.The location at Meloneras is without doubt one of the island's favourites, and we are delighted that, along with the location, a good central location for your shopping and leisure. We look forward to welcoming you back early next year. Yours sincerely,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Serena

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sehr schönes Hotel. Sehr sauber, das Personal ist extrem nett, hilfsbereit und zuvorkommend. Das Essen ist sehr gut (Frühstück, Mittag und Abendessen). Um das Hotel kann man gut joggen, es gibt viele Läden und Shoppingmöglichkeiten und Touren und sonstige Aktivitäten können ebenfalls einfach gebucht werden. Sehr zu empfehlen!
Bodde här 9 nätter i september 2023
Svar från Guest Experience Departament 10 nov. 2023
Liebe Serena, Wir möchten Ihnen für Ihre Bewertung Ihres kürzlichen Aufenthalts im Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel, danken. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und stimmen mit Ihnen überein, dass unser aufmerksames Personal eine Schlüsselrolle für die Gesamterfahrung unserer Gäste spielt.Es freut uns, dass Sie unser Hotel als angenehm und sauber empfunden haben und dass Sie die Gastfreundschaft unseres Personals genossen haben.Ihre Empfehlung bedeutet uns sehr viel und spornt uns an, weiterhin hart daran zu arbeiten, unseren Gästen außergewöhnliche Erlebnisse zu bieten. Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre freundlichen Worte mitzuteilen.Mit freundlichen Grüßen,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

8/10 Bra

Brian

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Generally, it was a lovely hotel. It's been very recently renovated, so everything was clean and fresh. The room was modern, breakfast was lovely and the staff were generally very helpful. Unfortunately though, I found it quite hard to actually relax in this hotel due to noise and interruptions. It seemed like there was a different staff member to clean the room, another to check the mini-bar, another to change towels, another to offer you a chocolate, another to do the turn down... This was the case for each of our group, and the Do Not Disturb sign was not always respected. As well as this (ignoring the club on the roof) the music at the bar, restaurant and pool deck (while pleasant) were just too loud to be able to enjoy. It was especially hard to relax on a sun lounger at the pool when someone was literally blowing a saxophone a few metres away from you. I feel like this hotel has great potential - it just needs to tone down the noise and let people relax - then it would be a 10/10.
Bodde här 7 nätter i september 2023
Svar från Guest Experience Departament 29 sep. 2023
Dear Brian,We sincerely appreciate your taking the time to share your impressions of your recent stay at our hotel. We also appreciate your kind words about our staff and breakfast.We are sorry to hear that your experience was affected by the noise. Regarding the volume, we will review our policies to ensure that our guests' right to enjoy a quieter environment is respected.Your feedback is invaluable to us as it helps us to improve and exceed our expectations. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate that we have taken steps to provide you with the 10/10 experience you expect and deserve.Yours sincerely,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

2/10 Väldigt dåligt

Lisa

Bodde här 7 nätter i augusti 2023
Svar från Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel 2 jan. 2024
Dear Ms Lisa,Thank you for your review of our hotel, we are sorry to hear that your experience was not favourable. Please feel free to let us know of any problems or reasons for your dissatisfaction during your stay in order to improve our services.We assure you that, should you stay with us again, we will provide you with a much more pleasant experience.Yours sincerely,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Miren Nekane

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Es un hotel estupendo, muy moderno. Tiene amplias habitaciones. La cama es muy cómoda, la ducha estupenda, el desayuno inmejorable, con una extensa oferta de productos. Y el personal muy amable. Tiene acceso directo a la playa desde la piscina. Y las hamacas de la piscina son comodísimas. En fin, es un hotel de 10.
Bodde här 7 nätter i juli 2023
Svar från Guest Experience Department 10 aug. 2023
Estimado Sr. Nekane, Le agradecemos sinceramente por su generosa reseña de su estadía en nuestro hotel. Nos complace saber que tuvo una experiencia tan positiva con nosotros y apreciamos que haya tomado el tiempo para compartir sus comentarios.Nos alegra que haya disfrutado de la modernidad de nuestras instalaciones y de la amplitud de nuestras habitaciones. También es gratificante saber que encontró la cama cómoda y que la ducha cumplió con sus expectativas.Es un honor recibir sus elogios sobre nuestro desayuno y su extensa variedad de opciones. Nuestro equipo se esfuerza por ofrecer una experiencia gastronómica de alta calidad y estamos contentos de que haya quedado satisfecho/a con la oferta.Agradecemos especialmente sus palabras sobre nuestro amable personal. La satisfacción de nuestros huéspedes es una prioridad para nosotros, y nos complace que haya sentido esa calidez y profesionalismo durante su estadía.Nos alegra que haya disfrutado de nuestro acceso directo a la playa desde la piscina, así como de la comodidad de nuestras hamacas. La comodidad y el bienestar de nuestros huéspedes son fundamentales para nosotros.Estamos honrados por su descripción de nuestro hotel como un "hotel de 10". Sus comentarios nos motivan a seguir trabajando duro para mantener y superar las expectativas de nuestros huéspedes.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y brindarle otra estancia excepcional.Gracias nuevamente por su preferencia y por compartir su opinión.Atentamente,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel

10/10 Fantastiskt

Carolina Dias

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Melhor Hotel em que já fiquei!!! Pessoal sempre bem humorado e disposto a ajudar. Comida excelente. Super confortável em geral.
Bodde här 7 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Kalsoom Akhtar

Bodde här 2 nätter i juli 2023

6/10 Okej

Manuel

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
L'hotel té tot el que esperes d'un cinc estrelles, instal·lacions cuidades, personal professional i encantador, compte amb tots els detalls i habitacions d'acord amb la categoria. Li pose tres estrelles, perquè també té una discoteca, molt concorreguda els caps de setmana, al terrat, que incompleix flagrantment, el nivell de decibels. Si el teu objectiu és el descans, demana habitació a la primera planta o no vagis a aquest hotel.
Bodde här 4 nätter i juli 2023
Svar från Guest Experience Department 11 juli 2023
Cher Manuel,Nous vous remercions sincèrement de nous avoir fait part de votre expérience dans notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que nos installations répondent à vos attentes d'un hôtel cinq étoiles et que vous avez trouvé notre personnel professionnel et charmant. Nous nous efforçons de fournir un service impeccable et de prendre soin de chaque détail pour que votre séjour soit agréable.Cependant, nous regrettons vivement que la présence de notre discothèque sur la terrasse ait affecté votre expérience. Nous reconnaissons que les niveaux de décibels générés pendant les week-ends peuvent être dérangeants et nous comprenons l'importance de la relaxation pour nos clients. Nous vous remercions d'avoir porté ce problème à notre attention et nous nous excusons pour la gêne occasionnée.Nous prenons vos commentaires au sérieux et nous nous engageons à résoudre ce problème afin de trouver une solution satisfaisante. Nous envisageons des solutions pour réduire le bruit dans la boîte de nuit, telles que l'utilisation de matériaux isolants ou l'adoption de mesures de contrôle du son plus efficaces. En outre, pour les clients qui recherchent un environnement plus calme, nous recommandons de demander une chambre au premier étage ou d'explorer d'autres options d'hébergement qui pourraient mieux répondre à leurs besoins.Nous vous remercions une fois de plus pour vos commentaires constructifs et pour l'occasion qui nous est donnée de nous améliorer. Nous attachons une grande importance à la satisfaction de nos clients et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'avenir, en vous offrant une expérience exceptionnelle dans tous les aspects de votre séjour.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,Guest Experience DepartmentHotel Faro, a Lopesan Collection Hotel