Utsikt mot havet/stranden

Recensioner av Hotel Silken Saaj Las Palmas

4 out of 5
Hotel Silken Saaj Las Palmas
Calle León y Castillo, 329, Las Palmas de Gran Canaria

Recensioner

8,4

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 105 av 231 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 77 av 231 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 33 av 231 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 10 av 231 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 6 av 231 recensioner" "

8,8/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,2/10

Bekvämligheter

8,8/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Extremt mycket vägljud samt komplicerade lampor som startade själv under natten,
Bodde här 1 natt i januari 2023
Svar från Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas**** 21 apr. 2023
Dear Guest,Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review.We apologize for the inconveniences caused, we would like you to know that this was a onetime issue and that we have made the proper arrangements so it doesn’t happen again.We will be delighted to welcome you back anytime you wish, we invite you to contact us directly to manage your next booking, it will be a pleasure to assist you personally. Do not hesitate to contact us if there is anything we can do for you.Regards,

8/10 Bra

Slavica

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rent, rymliga rum men mörkt och instängt
Bodde här 8 nätter i december 2022

8/10 Bra

Christer

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i november 2022

8/10 Bra

Jennifer

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Okey
Good service, cute room but no window. It made it feel like it was night all the time. Bad beds who got seperated all the time it was impossible to sleep close to my man, not so good breakfast.
Bodde här 7 nätter i januari 2022
Svar från Guest Relations 26 jan. 2022
Dear Jennifer, Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review. We are very happy to know that the service made you enjoy your stay with us even more. We really appreciate your suggestions; they are very important for us in order to improve our services for our future guests. Regards, Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas**

10/10 Fantastiskt

Johanna

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2021

8/10 Bra

Maciej

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i december 2021

8/10 Bra

Anneli

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell
Fint boutiquehotel med moderna fina rum. Mitt rum hade tyvärr inget fönster mot havet utan enbart mot ett atrium. Jättefin frukostbuffé och suverän takrestaurang med bar. Tyvärr ingen pool tillgänglig. Strand alldeles nära hotellet men med vältrafikerad gata som måste passeras först.
Bodde här 3 nätter i november 2021
Svar från GUEST RELATIONS 25 nov. 2021
Dear Anneli, Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review. We are very happy to know that our breakfast service and our RoofTop Bar made you enjoy your stay with us even more. Regards, Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas**

4/10 Dåligt

Jennie

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i mars 2021
Svar från Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas 8 maj 2021
Estimad Jennie, Le estamos muy agradecidos por habernos elegido como alojamiento y por haberse tomado unos minutos para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos mucho saber que su experiencia con nosotros no haya sido la esperada. Le pedimos disculpas por las molestias que le hayamos podido causar. Nos encantaría volver a tener la oportunidad de darle la bienvenida en nuestro Hotel. No dude en ponerse en contacto con nosotros si hay cualquier asunto en el que le podamos servir de ayuda. Atentamente,

10/10 Fantastiskt

Aziz

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2020

10/10 Fantastiskt

Per

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2020

6/10 Okej

Birgit Persson

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i februari 2020

8/10 Bra

Mats

Bodde här 1 natt i december 2019

4/10 Dåligt

ove

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
hotel not for tourist!
Vad jag ser för problem: - Top floor closed daytime during weekdays. - Not handicapfreindly -No pool and poolarea
Bodde här 7 nätter i oktober 2019

8/10 Bra

Joannah

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ensam resande.
Bra, förutom att det inte fanns något gym eller någon pool. De sa att de ska byggas till inom kort. (Men det hjälpte ju inte mig)
Bodde här 4 nätter i mars 2019

10/10 Fantastiskt

Andzej

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Lovely hotel, nice design, super friendly staff. We came on the business trip, I was very happy with the hotel’s internet connection, possibility to work there without a connection worry. Only one down side, very noisy day and night as it is next to the busy road, no soundproofing.
Bodde här 4 nätter i april 2024

8/10 Bra

Leonardo

Bodde här 6 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Sonia Maria

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Cómodo, muy bien equipado, limpio, muy bien comunicado. Trato de su personal excelente
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från AA 20 mars 2024
Estimada Sonia,muchas gracias por sus comentarios a cerca de su estancia en el Hotel Silken Saaj. Estamos encantados de que haya tenido una agradable estancia en Gran Canaria.Un saludo,Aitor A.

6/10 Okej

Claus, Ølstykke

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
Hotellet ligger tæt på strand,( udsigten er fantastisk). Tæt på attraktioner, Personalet er søde, og hjælpsomme,så det er et plus. Morgenmaden er mangelfuld, ikke ret meget udvalg. Der er meget lydt, ikke fedt når der er en stor vej tæt på. Poolen 2x2 meter. Hotellet virker som om man havde ambitioner om at bygge et 5 stjernet, men løb tør for penge. Vi havde et pragtfuldt ophold, så værrer er det heller ikke.😊
Bodde här 4 nätter i februari 2024
Svar från AA 20 mars 2024
Kære Claus,tak fordi du deler din feedback om dit ophold på Silken Saaj Hotel. Vi er rigtig glade for, at du havde et godt ophold på Gran Canaria.Med venlig hilsenAitor A.

10/10 Fantastiskt

Michael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Enjoyable stay
Spent a few days at the hotel, it's close to all the sights with lots to see and do in the area. Easy check in and out, staff were helpful.
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från AA 20 mars 2024
Dear Michael,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

6/10 Okej

DOUGLAS

Gillade: Rummets bekvämlighet
Mini Hotel scam
Arrived at the hotel about 2hrs early, so our room was not ready . OK . So thought we would put luggage in a luggage room . The receptionist then said we do have a room ready but you have to pay 12 euro if you want it . We did pay this as time saved on holiday is a good thing . We booked this hotel last year and it was a very nice room ....This room this time was smaller , a bit noisy as the gym was just above us , we were in this room for 7 nights but didn't want to complain. MY POINT IS THAT THERE WAS A ROOM READY, AS WE WERE IN IT AND FOR 7 NIGHTS, BUT WE WERE CHARGED 12 EUROS EXTRA FOR THIS ROOM. WHY? IT WAS NOT AS GOOD AS THE ROOM WE HAD LAST YEAR. Anyway we had a fantastic holiday but will not be staying at this hotel again ...Principle . We were charged for a room that was ready .
Bodde här 7 nätter i januari 2024
Svar från AA 20 mars 2024
Dear Douglas,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.About the 12.00 extra to get in into your room earlier, it is called an "Early Check In", and it is does not matter if the room is ready to go or not. Everybody, who wants to check in much earlier than the Check In time has to pay it.Regards,Aitor A.

8/10 Bra

ANNE

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel with view to beach.
Enjoyed the Silken Saaj in Las Palmas. The staff are its biggest asset. Thank you to all. Good location and close to local restaurants, shops and bus stops.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från AA 20 mars 2024
Dear Anne,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.Reception Team.

6/10 Okej

Arash

Gillade inte: Renlighet
Disappointing Experience - Noisy Location
I recently stayed at this hotel, and unfortunately, my experience left much to be desired. Here's a breakdown of my disappointing stay: Location: 2/5 The hotel is situated on a noisy street, which significantly impacted the overall comfort of my stay. The constant street noise made it challenging to relax, especially during the night. If you're sensitive to noise, I would recommend looking for alternative accommodations. Customer Service: 1/5 The level of customer service provided by the staff fell short of expectations. From the moment of check-in to various interactions throughout my stay, I found the staff to be unresponsive and unaccommodating. It's disheartening when the service does not match the hospitality one would expect from a hotel. Amenities - Pool Access: 2/5 One of the reasons I chose this hotel was the promise of a pool, which, unfortunately, turned out to be inaccessible during my stay. The staff did not provide any clear explanation or alternative solution, leaving me disappointed and without the amenities I had anticipated enjoying. In conclusion, my stay at [Hotel Name] was not up to the standard I expected. The combination of the noisy location, poor customer service, makes it difficult for me to recommend this hotel to fellow travellers. I hope the management takes these concerns seriously and works towards improving the overall guest experience.
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Stay at Silken Saaj 26 jan. 2024
Good afternoon Arash,Thank you for taking the time to share your experience at Hotel Silken Saaj.My name is Natalia, I have been lucky enough to assist you throughout your stay, from check-in to check-out, which is why I proceed to make comments about it.As you know the advantages of being a VIP customer at Expedia, these are always subject to availability. That is why we offered you the corresponding advantages available during your stay, such as a 20% discount on our terrace or late check out on the day of departure despite not having availability for the date.We hope to host you with us next time.Kind Regards,NataliaHotel Silken Saaj Las Palmas - Front Desk

8/10 Bra

Riitta Kaarina

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Matkailijaa huomioitiin ja palveltiin hymyillen.
Bodde här 7 nätter i januari 2024

8/10 Bra

Raimundo

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Aspectos generales
En general es un buen hotel. El aire acondicionado de mi habitación era un poco deficiente y le falta un poquito de mantenimiento en cuanto a la limpieza. En resumen creo que volvería a hospedarme.
Bodde här 2 nätter i januari 2024

6/10 Okej

Norbert

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 10 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Alisa Mikhailovna Kurganova

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Matias Carmelo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Peter

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Lichtsteuerung in mehreren Stufen, Tag, Nacht, Abend. Sehr freundliches Personal und Hilfsbereit. Moderne Zimmer, die sauber sind.
Bodde här 6 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Dr. Hartwig

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
All
Bodde här 6 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Fernando, Alcorcon

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hotel muy moderno con domótica, camas cómodas y habitación funcional. Ubicado junto a la playa y paseo del puerto y a unos 15 minutos andando de la playa de las canteras
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från aa 20 dec. 2023
Estimado fernando,muchas gracias por compartir tu experiencia en nuestro hotel en el portal Expedia.Un saludo,Aitor Aguilar.Equipo de recepción.

10/10 Fantastiskt

Franco

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super Preis Leustung nah am Hafen
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från aa 20 dec. 2023
Liebe Franco,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen in unserem Hotel auf dem Expedia-Portal geteilt haben.Alles Gute,Aitor Aguilar.Empfangsteam.

6/10 Okej

Waltraud

Reste med sin partner
proximity to the Cruise harbor! Roof top restaurant
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från aa 20 dec. 2023
Dear Waltraud,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

8/10 Bra

Teresa Tuulia

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
The hotel was close to a noisy highway. There were not any terraces/balconys. Seaview was not nice. Breakfast was the same every morning.
Bodde här 7 nätter i december 2023
Svar från aa 20 dec. 2023
Dear Teresa,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

6/10 Okej

JOHAN

Gillade: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från aa 20 dec. 2023
Dear Johan,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

2/10 Väldigt dåligt

Vicente

Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från aa 5 dec. 2023
Estimado Vicente,muchas gracias por compartir la valoración de su estancia en el Hotel Silken Saaj, apreciamos mucho el tiempo que nos ha dedicado. Por favor, siéntase libre de expresar en que podríamos mejorar, apreciaríamos mucho ese feedback.Muchas gracias,Aitor Aguilar.Equipo de Recepción.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och rummets bekvämlighet
Just okay
We were excited about this stay after seeing the great pictures and reviews. However, it turned out just okay and a little disappointing. Pros: - Nice workers - Will hold luggage for you if needed - Breakfast had some variety - Good location if you want to be in the city center Cons: - No hot showers, was only lukewarm or room temp - The queen bed is two twin beds pushed together - Toilet was not fully flushed when we first entered - Mold in the shower - Towels seemed old and were starting to fall apart - There was a sea view but blocked by window shades
Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från aa 22 nov. 2023
Dear Guest,thank for sharing in EXPEDIA.COM your experience in Hotel Silken Saaj Las Palmas.Regards,AA.Recepction Team.

8/10 Bra

Miriam

Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från aa 22 nov. 2023
Estimada Miriam,gracias por compartir en Expedia.com tu puntuación respecto a tu experiencia en Hotel Silken Saaj Las Palmas.Un saludo.AA.Equipo de Recpción.

10/10 Fantastiskt

Veronik

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Es un hotel muy bonito y moderno,con vistas increíbles tiene una terraza preciosa,lo único que no me gusto es que tenían cerrada la piscina y pues ninguno de los demás hoteles cierran sus piscinas así que no comprendo este por qué la cierra,sin embargo todo lo demás fue excelente
Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från AA 11 nov. 2023
Estimada Veronik,muchas gracias por compartir su feedback en el portal Expedia sobre su experiencia en el Hotel Silken Saaj.Un cordial saludo,Aitor Aguilar.Equipo de Recepción.

10/10 Fantastiskt

Tyler

Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från AA 8 nov. 2023
Dear Tayler,thank you for sharing your experience at Silken Saaj Hotel with this amazing score!Regards,Aitor A.

10/10 Fantastiskt

Fernando

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från aa 27 okt. 2023
Estimado Fernando,muchas gracias por compartir su feedback.Saludos,Aitor A. Recepción Silken Saaj

8/10 Bra

Jan Olav

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från aa 27 okt. 2023
Dear Olav,thank you so much for sharing your feedback about Hotel Silken Saaj.Regards,Aitor A. Reception Team.

10/10 Fantastiskt

Matias Carmelo

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från aa 27 okt. 2023
Estimado Carmelo,muchas gracias por compartir su feedback.Saludos,Aitor A. Recepción Silken Saaj

4/10 Dåligt

OLAYO JAVIER

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
La insonorización de las habitaciones que dan a la avenida no es buena . A partir de las 5 am no puedes conciliar el sueño por el ruido del tráfico. Cómo sugerencia que al menos entreguen tapones para los oídos.
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från AA 12 okt. 2023
Estimado Sr. Olayo,muchas gracias por compartir su feedback con nosotros, y lamentamos que haya tenido el inconveniente del ruido externo en su habitación durante su estancia, tomaremos notas de sus comentarios para mejorar nuestros servicios de cara al futuro.Muchas gracias por haber elegido Hoteles Silken.Un saludo,Recepción Silken Saaj.

10/10 Fantastiskt

Matias Carmelo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från AA 12 okt. 2023
Estimado Matías,muchas gracias por compartir su feedback, nos complace que haya tenido una buena estancia con nosotros.Un saludo,Recepción Silken Saaj.

10/10 Fantastiskt

David

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från AA 12 okt. 2023
Estimado David,muchas gracias por compartir su feedback, nos complace saber que tuvo una buena estancia con nosotros.Un saludo,Recepción Silken Saaj.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
청결하고 깔끔
호텔의 청결도, 서비스는 만족 제게 할당된 기본룸의 외부 뷰는 갇혀 있어 밖의 풍경을 못 봄 다른곳으로 이동시 버스를 이용할 경우 버스 정류장 이동이 필요
Bodde här 6 nätter i september 2023
Svar från AA 28 sep. 2023
Muchas gracias por su colaboración. Un saludo,Silken Saaj Recepcion.

10/10 Fantastiskt

Dayanna

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Het was mooi, personeel was ook aardig en behulpzaam, de kamer was ook mooi
Bodde här 3 nätter i juli 2023
Svar från AA 28 sep. 2023
Hartelijk dank voor uw reactie. Vriendelijke groeten,Silken Saaj Receptie.

6/10 Okej

Latisha

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Svar från AA 28 sep. 2023
Muchas gracias por su colaboración.Saludos cordiales,HOTEL SILKEN SAAJ LAS PALMAS - RECEPCIÓN

10/10 Fantastiskt

Oscar

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The breakfast was really good, the attention from Lili was amazing I really recommended, she was very kind and helpful with some indications about the island. Another good point is the terrace the food was very good👍
Bodde här 5 nätter i augusti 2023
Svar från AA 28 sep. 2023
Thank you for your lovely feedback.We will let to our staff know about it.Regards,Silken Saaj Reception.

10/10 Fantastiskt

Robert

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
This hotel sets the bars high
The best hotel stay I’ve ever had ! :) Breakfast (7-11 AM) is fantastic ( especially the freshly cut Serrano ham and fruits) and they sell the leftovers via “Too good to go” instead of throwing it away. The rooftop lounge is awesome, but unfortunately we only discovered it on our last day there. Everything is digital and all the rooms have their own AC. The beds are comfortable, even though they apparently don’t have Kingsize beds for couples. Our room was a bit dusty at first, but during our stay it was cleaned almost every day. If your Spanish is not good enough for more complex conversations, you can always switch to English as all the service staff speaks it well.
Breakfast
Breakfast
Breakfast
Breakfast
Bodde här 11 nätter i augusti 2023
Svar från AA 28 sep. 2023
Dear Robert,Thank you for your lovely comment aboput our hotel, we are really glad that you have had a excellent stay with us.We will let to our staff know about your positive feedback.Regards,Silken Saaj Reception.