The Anya Hotel, Gurgaon

5.0-stjärnigt boende
Hotell i lyxstil, med dygnet runt-öppet fitnesscenter och business-service dygnet runt

Välj datum för att se priser

Fotogalleri för The Anya Hotel, Gurgaon

Sittområde i lobbyn
Bar (på boendet)
1 sovrum och sängtillbehör av högsta kvalitet
Bar (på boendet)
Lobby

Recensioner

7,4 av 10,
Bra

Populära bekvämligheter

  • Bar
  • All-inclusive
  • Frukost tillgänglig
  • Rumsservice
  • Gym
  • Parkering ingår

Rumsalternativ

Tillgängliga filter för rum
Visar 8 av 8 rum

Studiosvit Basic

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Privat bubbelpool inomhus
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
  • 43 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Club dubbelrum

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • 35 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Tvåbäddsrum Deluxe

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • Utsikt mot staden
  • 2 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Deluxe dubbelrum

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Klimatreglerad luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • 30 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Standardrum

7,4 av 10
Bra
(3 recensioner)

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • 22 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Svit Elite

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • 1 sovrum
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

luftkonditionering

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 dubbelsäng ELLER 2 enkelsängar

Superior tvåbäddsrum

Höjdpunkter

Separat sittutrymme
Ljudisolering
Individuellt möblerade
Individuellt inredda
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LED-tv
  • Utsikt mot staden
  • 2 sovplatser
  • 2 enkelsängar

Du kanske även gillar

Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

The Anya Hotel, Gurgaon ligger i nöjesdistriktet, nära flygplatsen i Sektor 43, ett område i Gurugram. Resenärer som har shopping på programmet kan besöka One Horizon Center och South Point Shopping Center, och de som hellre ägnar sig åt andra aktiviteter kan kolla in DLF Golfbana. MGF Metropolitan Mall (shoppingcenter) och DLF Cyber City är två andra rekommenderade platser att besöka. Ägna lite tid åt att utforska aktiviteterna i området och prova på golf.
Karta
42 Golf Course Road, Sector 43, Gurugram, Delhi N.C.R, 122002

I närheten

  • South Point Shopping Center - 11 min till fots - 1.0 km
  • MGF Metropolitan Mall (shoppingcenter) - 4 min med bil - 2.6 km
  • Fortis Memorial Research Institute - 4 min med bil - 3.3 km
  • DLF Cyber City - 5 min med bil - 4.2 km
  • Artemis Hospital Gurgaon - 6 min med bil - 4.3 km

Ta sig runt

  • Sector 42-43 Station – 7 minuters promenad
  • Sector 42-43 station – 12 minuters promenad
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 20 min med bil

Restauranger

  • ‪Side Wok - ‬1 min till fots
  • ‪Japonico - ‬7 min till fots
  • Bhai Ji Restaurant
  • ‪Comorin - ‬6 min till fots
  • ‪Another Fine Day Cafe - ‬1 min till fots

Om boendet

The Anya Hotel, Gurgaon

Detta hotell i lyxstil nära DLF Cyber City
The Anya Hotel, Gurgaon ligger nära One Horizon Center och South Point Shopping Center, och erbjuder ett kafé, kemtvätt/tvättjänster, samt en bar. På boendet finns Naya – coffee shop med indiska köket som serverar frukost, lunch, middag och lätta måltider och erbjuder uteservering. Utöver att dra nytta av bekvämligheter som ett dygnet runt-öppet fitnesscenter och business-service dygnet runt kan du hålla dig uppkopplad via gratis wi-fi i allmänna utrymmen.
Här följer några andra förmåner:
  • Gratis vanlig parkering
  • Frukostbuffé (tilläggsavgift), snabb utcheckning och en hiss
  • Bagageförvaring, en festsal och bröllopstjänster
Om rummen
Alla 117 individuellt möblerade rum kan ståta med bekvämligheter som sängtillbehör av högsta kvalitet och golvvärme, samt extra detaljer såsom arbetsyta för laptop och luftkonditionering.
Du kan också räkna med följande bekvämligheter:
  • LED-lampor och tillgång till miljövänliga rengöringsprodukter
  • Regnduschar, miljövänliga toalettartiklar och hårtorkar
  • 49-tums LED-tv med kabelkanaler
  • Garderober, golvvärme och separata sittutrymmen

Information om all inclusive

The Anya Hotel, Gurgaon erbjuder all inclusive-priser. Dessa rumspriser är högre eftersom de inkluderar mat och dryck (vissa restriktioner kan gälla).

Språk

Engelska och hindi

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri parkering på området

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 06.30–10.30 mot en avgift: INR 1 008 per person
  • En bar/lounge
  • En restaurang
  • Ett kafé/fik

Restauranger på området

  • Naya

Att göra

  • Cykelförvaring
  • Gym dygnet runt
  • Tv i allmänna utrymmen

Familjevänligt

  • Ljudisolerade rum
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Låsbara skåp
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Bröllopstjänster
  • Conciergetjänster
  • Flerspråkig personal
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Portier/piccolo
  • Städning varje dag
  • Uppbäddningsservice

Business-service

  • Business-service dygnet runt
  • Konferenscenter (226 kvadratmeter utrymme)
  • Mötesrum

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Extra låg diskbänk
  • Hiss
  • Höjd toalettsits
  • Larm med dragsnöre i badrum
  • Rullstolsanpassning
  • Skyltar med punktskrift
  • Stödhandtag nära toalett
  • Tillgänglighetsanpassad registreringsdisk
  • Tillgänglighetsanpassat (kan finnas begränsningar)

Mer

  • 8 våningar
  • Bankettsal
  • Byggdes 2013
  • Minst 80 % LED-ljus
  • Platser anvisade för rökning (böter kan tillämpas)
  • Reception
  • Utbildning i lokal kultur och ekosystem
  • Vegetariska måltidsalternativ

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Sängtillbehör av högsta kvalitet

Badrum

  • Dusch
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Regndusch

Underhållning

  • 49-tums LED-tv med kabelkanaler

Mat och dryck

  • Begränsad rumsservice
  • Gratis vatten på flaska
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Anslutande rum tillgängliga
  • Arbetsområde för laptop
  • Energisparande strömbrytare i rummen
  • Enskild inredning
  • Enskild möblering
  • Golvvärme
  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Kontorsstol
  • LED-lampor
  • Ljudisolerade rum
  • Luftkonditionering
  • Miljövänliga rengöringsprodukter
  • Miljövänliga toalettartiklar
  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord
  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Värdeförvaringsskåp
  • Värme

Regler

Incheckning

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: 06.00.
Tidig incheckning i mån av tillgång
Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift
Sen incheckning i mån av tillgång
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00
Snabb utcheckning tillgänglig

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

Renoveringar och stängningar

Detta boende är stängt från 1 januari till 31 december.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

Djur och assistanshundar ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.
Ett barn på upp till 6 år bor gratis i förälderns eller vårdnadshavarens rum, vid bruk av ordinarie sängar.
Extrasängar finns att hyra för INR 1500.0 per natt.
Spjälsängar finns att hyra för INR 500.0 per natt.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

  • Avgift för frukostbuffé: INR 1008 per person (ungefärligt pris)
  • Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
  • Spjälsäng (babysäng): INR 500.0 per natt
  • Avgift för extrasäng: INR 1500.0 per natt

Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.
Bil rekommenderas för transport till och från detta boende.
Barn under 12 år får endast vistas i pool eller bubbelpool under uppsikt av vuxen.

Boendet kallas även

Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels
Anya Hotel
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels
Anya Hotel Member Design Hotels
Anya Gurgaon Member Design Hotels
Anya Member Design Hotels
Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member sign s
The Anya Hotel Gurgaon
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel
The Anya Hotel, Gurgaon Gurugram
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel Gurugram
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels

Vanliga frågor och svar

Är The Anya Hotel, Gurgaon husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid The Anya Hotel, Gurgaon?

Vanlig parkering är gratis på det här boendet.

Vilka är incheckningstiderna för The Anya Hotel, Gurgaon?

Checka in från: 14.00. Checka in fram till: 06.00. En avgift tas ut för tidig incheckning (i mån av tillgång). Sen incheckning är möjlig under begränsade tider.

Vilken utcheckningstid gäller för The Anya Hotel, Gurgaon?

Utcheckning sker senast klockan 12.00. Sen utcheckning är möjlig mot en avgift.

Finns det all-inclusive-förmåner på The Anya Hotel, Gurgaon?

Vissa av prisplanerna på detta hotell är all-inclusive.

Var ligger The Anya Hotel, Gurgaon?

Detta hotell i lyxstil i Sektor 43 ligger en kvarts promenad One Horizon Center och South Point Shopping Center. DLF Golfbana och Max Hospital ligger dessutom 5 km härifrån. Sector 42-43 station ligger på 12 minuters gångavstånd och till Sector 42-43 Station promenerar du på 7 minuter.

Recensioner för The Anya Hotel, Gurgaon

Recensioner

7,4

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 37 av 119 recensioner
8 - Bra i betyg. 38 av 119 recensioner
6 - Okej i betyg. 18 av 119 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 12 av 119 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 14 av 119 recensioner

8,0/10

Renlighet

7,4/10

Personal och service

6,2/10

Bekvämligheter

7,6/10

Boendets skick och faciliteter

7,0/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Vinod

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i december 2017

8/10 Bra

åsa, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Nytt hotell som dessvärre inte var färdigbyggt.

Hotellet är nytt och fräscht, väldigt bra service från personalen. Stort minus var dock att det bara var en restaurang öppen. Det italienska restaurangen och baren hade ännu inte öppnat för hotellet var för nytt. Dock upplystes inte detta om varken vid bokning eller vid incheckning. Ingen form för kompensation eller rabatt på priset utgick heller.

8/10 Bra

Sven Nilsson, Mölndal

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

Bra affärshotell

Hotell Anya Gurgaon var relativt nytt när vi var där för ett par dagars besök i New Delhi. Det innebar bland annat att poolen inte var färdig och att området runt hotellet mest såg ut som en byggarbetsplats. När vi var där fanns det inte så många gäster, så det blev á la carte till både frukost och middag. Menyn var väldigt begränsad, men maten var god och när vi ville ha något annat kom kocken ut och föreslog lite varianter. Bra och trevligt. Hotellrummen var bra, men undvik rum 102, som ligger precis vid de stora AC-aggregaten. Det innebar ett konstant brummande ljud som jag kunde varit utan. Annars var rummen rena och fräscha.

10/10 Fantastiskt

Rupul

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i februari 2025

8/10 Bra

Joel Sumithra

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 6 nätter i februari 2025

8/10 Bra

Joel Sumithra

Bodde här 5 nätter i februari 2025

10/10 Fantastiskt

Manoj

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great
Bodde här 2 nätter i februari 2025

6/10 Okej

Chul Min

Bodde här 3 nätter i februari 2025

8/10 Bra

Chahvesh

Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Property is very good with nice breakfast. But staff should be more friendly with clients.
Bodde här 2 nätter i februari 2025

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Terrible hotel

Terrible experince at this hotel. Ignored requests made the room was very dirty. Rude staff memebers
Bodde här 4 nätter i februari 2025

2/10 Väldigt dåligt

Jaspreet

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The staff were unpleasant and did not provide a good level of service. The quality of the hotel was nowhere near 5 star level as it was unclean, had dirt marks, a stained kettle, stained bathtub and floors that had not been cleaned for some time. We had arrived at 8pm to check in and upon arrival, they had assigned us to deluxe rooms when we had paid for superior rooms. Horrible experience and I would not recommend.
Bodde här 2 nätter i december 2024

10/10 Fantastiskt

maninderjit

Bodde här 1 natt i november 2024

4/10 Dåligt

Avinanda

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2024

10/10 Fantastiskt

Pushp

Bodde här 1 natt i november 2024

2/10 Väldigt dåligt

Amritpal

Reste med familjen, Reste med sin partner
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
A Disappointing Stay I had a thoroughly disappointing experience at this hotel, and I regret choosing it for my stay. Here’s why: 1. Poor Communication: Despite sending multiple emails and attempting calls to request a late check-in, I received no response. When I brought this up with the reception, I was told they were “too busy” to reply. This lack of professionalism was unacceptable. 2. Confusing Location: The hotel is poorly marked, with no clear signage or entrance indicators. I wasted a lot of time figuring out where to go. 3. Room Key Issues: My room key stopped working every other day, forcing me to repeatedly visit the reception to have it reactivated. This was highly inconvenient. 4. Rude Staff: The hotel staff lacked basic courtesy. Their demeanor was rude and unhelpful throughout my stay. 5. Unreasonable Interactions: At 4 a.m., while waiting for a cab after my wife’s early flight, I was abruptly asked if I was checking out, which made me feel rushed and unwelcome. 6. Paid Wi-Fi in a Superior Room: This was the first hotel I’ve stayed at where Wi-Fi was not complimentary in a superior room. Despite paying extra for an upgrade, there was no discernible difference between the standard and superior rooms. 7. Forcing Breakfast to Access Wi-Fi: I didn’t want the hotel’s breakfast, but I was essentially forced to pay for it if I wanted Wi-Fi access. This is unacceptable and exploitative. 8. Basic Amenities Missing: Upon checking in, there was no shower gel in the room.
Bodde här 7 nätter i november 2024

8/10 Bra

Jinwoo

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i november 2024

10/10 Fantastiskt

SHISHIR, FREMONT

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent place
Bodde här 7 nätter i oktober 2024

6/10 Okej

Rajesh

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service

Felt the Hotel don’t want repeat customers

Restaurant Staff and cleaning staff were very good, helpful and professional but reception personnel were awful, non-responsive, unprofessional and unattentive. On multiple occasions, I went to inquire from reception staff but they kept on talking among themselves without bothering to respond. Airport transfer is mentioned under popular ameneties for which I went to inquire, not even bothered to look at my face. They continued talking within themselves so I left. They need a good customer service training. Thank made me feel as if I am staying at the Hotel for free, no respect and value for customer. For sure I will not coming back gain here in this life, not sure even in the next life. I hope the management will take my feedback positively and pay attention on the customer service at reception. Good luck.
Bodde här 2 nätter i oktober 2024

10/10 Fantastiskt

CHANGJIN

Bodde här 1 natt i oktober 2024

10/10 Fantastiskt

Gaurav

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Our stay at The Anya Hotel, Gurgaon, from 11th September to 26th September 2024, was truly exceptional. From the moment we arrived, we were greeted with warmth and professionalism, setting the tone for a memorable experience. Overall Stay: The overall stay was excellent. The hotel’s ambiance is a perfect blend of luxury and comfort, making it an ideal retreat in the bustling city of Gurgaon. The location is superb, offering easy access to key attractions and business hubs, which added to the convenience of our stay.
Bodde här 15 nätter i september 2024

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
total indifference to the guests, total lack of services, absolutely no care, restaurant with very poor choice, if you ask for something, such as drinking water or a taxi no one will ever help you. we asked to book a taxi at 5 am, for the airport, the consierge assured us that he had booked the and instead, at 5 there was no taxi. this was just the first, in a long list of lies that they told us. they are all absolutely unreliable. Never again at the Anya hotel.
Bodde här 5 nätter i september 2024

10/10 Fantastiskt

SEUNGHYON

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i augusti 2024

10/10 Fantastiskt

SEUNGHYON

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2024

8/10 Bra

arvind

Gillade: Renlighet
Good
Bodde här 2 nätter i juni 2024

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i maj 2024