Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 77 av 146 recensioner" "
10 - Fantastiskt
77
8 - Bra i betyg. 57 av 146 recensioner" "
8 - Bra
57
6 - Okej i betyg. 5 av 146 recensioner" "
6 - Okej
5
4 - Dåligt i betyg. 3 av 146 recensioner" "
4 - Dåligt
3
2 - Väldigt dåligt i betyg. 4 av 146 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
4
9,2/10
Renlighet
9,0/10
Personal och service
9,0/10
Bekvämligheter
9,0/10
Boendets skick och faciliteter
9,0/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Takayuki
24 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Takayuki
Bodde här 3 nätter i april 2024
8/10 Bra
MOTOKO
23 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
MOTOKO
Bodde här 2 nätter i april 2024
10/10 Fantastiskt
KENJI
Reste med familj och småbarn
16 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
호텔이지만 취사도구가 있습니다
wonjun
Bodde här 7 nätter i januari 2024
8/10 Bra
Sengxay
31 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Sengxay
Bodde här 2 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Jihye
27 dec. 2023
Jihye
Bodde här 3 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Long Yan Edith
Reste i grupp
26 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Long Yan Edith
8/10 Bra
Verifierad resenär
Affärsresenär
24 dec. 2023
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste i grupp, Affärsresenär, Reste med familjen
21 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i november 2023
10/10 Fantastiskt
Hyungwook
Affärsresenär
7 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hyungwook
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
SEUNG
Affärsresenär
3 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great place
시설이 잘 구성되어 있고, 한국인에게 맞게 구성되어 있는 조식이 마음에 들었습니다. Kimchi and Shin-ramen
SEUNG
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
DAEPYO
Affärsresenär
2 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
DAEPYO
Bodde här 1 natt i oktober 2023
8/10 Bra
Linda
29 sep. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good place and value for money.
Great place for stopover before moving to other part in the region. Near to any amenities; coffee places, shopping mall and places of interest.
Can’t complain when you’ve great staff in the hotel.
Linda
Bodde här 1 natt i september 2023
10/10 Fantastiskt
TSUNLIN
22 sep. 2023
TSUNLIN
Bodde här 2 nätter i september 2023
10/10 Fantastiskt
HAKYONG
Affärsresenär
19 sep. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
생수(Mineral Water) 무료제공은 2병만 줍니다. 개선이 필요합니다.
직원들이 친절하고 호텔이 깨끗합니다. 조식도 맛있습니다. 호텔주변에는 편의점(Mini Mart) 가 없어서 필요한 물품들을 구입할수가 없습니다. 매일 무료 생수를 2병 주지만 2병을 초과하면 돈을 청구합니다. 생수는 일반 정수기에 있는 물을 담아서 병으로 제공합니다. 미니바에는 있는 Mineral Water는 돈을 받습니다. 일반생수는 돈을 청구하지 않았으면 합니다. 호텔을 이용하는 고객들에게 서비스가 필요하다고 생각합니다.
HAKYONG
Bodde här 11 nätter i september 2023
10/10 Fantastiskt
Haeyoung
19 sep. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Haeyoung
Bodde här 2 nätter i september 2023
10/10 Fantastiskt
Hee Jae
23 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Hee Jae
Bodde här 1 natt i augusti 2023
10/10 Fantastiskt
Yong Boon
Affärsresenär
25 juli 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Repeated visit!
Yong Boon
Bodde här 2 nätter i juli 2023
10/10 Fantastiskt
ATSUSHI
Affärsresenär
19 juli 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
great!!
ATSUSHI
Bodde här 3 nätter i juli 2023
8/10 Bra
HIRONORI
29 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
HIRONORI
Bodde här 2 nätter i maj 2023
8/10 Bra
Seok Leng
23 apr. 2023
Seok Leng
Bodde här 2 nätter i april 2023
10/10 Fantastiskt
YONGPIL
24 feb. 2023
YONGPIL
Bodde här 2 nätter i februari 2023
10/10 Fantastiskt
Kumar
Reste i grupp, Reste med familjen
23 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super Service
Everything at the hotel was great: Location, Room, Breakfast, Lobby, etc. But the biggest reason for me to go there again and again is the helpful, friendly and efficient staff, willing to help with anything.
Kumar
Bodde här 2 nätter i februari 2023
8/10 Bra
YOSHIHIKO
Affärsresenär
22 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
YOSHIHIKO
Bodde här 2 nätter i februari 2023
10/10 Fantastiskt
Kumar
21 feb. 2023
Kumar
Bodde här 2 nätter i februari 2023
10/10 Fantastiskt
Kumar
21 feb. 2023
Kumar
Bodde här 2 nätter i februari 2023
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Affärsresenär
7 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i februari 2023
8/10 Bra
CHIAHUI
Affärsresenär
6 dec. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
CHIAHUI
Bodde här 2 nätter i november 2022
8/10 Bra
yiu kei
4 dec. 2022
yiu kei
Bodde här 2 nätter i november 2022
8/10 Bra
CHIAHUI
3 dec. 2022
CHIAHUI
Bodde här 1 natt i december 2022
8/10 Bra
Yin Hung Anthony
Affärsresenär
28 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Yin Hung Anthony
Bodde här 1 natt i oktober 2022
8/10 Bra
CHIAHUI
Affärsresenär
17 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
nice location and all employee are very kind to help . Good breakfast .
CHIAHUI
Bodde här 1 natt i oktober 2022
2/10 Väldigt dåligt
Kanniphat
24 sep. 2022
Kanniphat
Bodde här 4 nätter i september 2022
8/10 Bra
BUMCHUL
1 sep. 2022
BUMCHUL
Bodde här 1 natt i augusti 2022
10/10 Fantastiskt
TATSUYA
26 apr. 2022
TATSUYA
Bodde här 1 natt i april 2022
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
9 maj 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i maj 2021
Svar från Minh Thu 23 maj 2021
Dear Valued Guest,
Thank you very much for rating Novotel Suites Hanoi!
It is wonderful to learn that you have been satisfied with our services as well as facilities.
We look forward to welcoming you back very soon!
Very Best,
Minh Thu (Autumn)
Cluster Guest Experience Manager
8/10 Bra
YIN CHIEH
Reste med familjen
25 jan. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
飯店整體來說很棒,唯離某些較熱鬧的區域較遠,例如舊城區
YIN CHIEH
Bodde här 1 natt i januari 2021
Svar från Minh Thu 27 jan. 2021
Dear Mr. Yin Chieh,
感谢您花时间给Novotel Suites Hanoi 酒店你的好反馈。
我们很高兴得知您对我们的餐厅感到满意,但我们很遗憾地知道,在您旅行期间,我们的位置有点不方便。
请随时告诉我们,我们下次是否可以做些什么来改善你的体验。酒店团队期待着很快欢迎你回来!
最好的问候,
Minh Thu (Autumn)
Cluster Guest Experience Manager
8/10 Bra
Changyong
Affärsresenär
1 juni 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Changyong
Bodde här 2 nätter i maj 2020
Svar från Minh Thu 5 feb. 2021
Dear Changyong,
Thank you very much for spending your time to rate Novotel Suites Hanoi!
It is glad to know that you have been generally satisfied with your stay, we are inviting you to to share with us what can we do more to have your complete satisfaction. The team and I are looking forward to welcoming you back soon!
Very Best,
Minh Thu (Autumn)
Cluster Guest Experience Manager
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Affärsresenär, Reste med sin partner
22 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I stay here often whenever I visit for business meeting
Verifierad resenär
Bodde här 4 nätter i februari 2020
10/10 Fantastiskt
NORIHISA
Reste med familjen
5 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
NORIHISA
Bodde här 4 nätter i januari 2020
Svar från Minh Thu 5 feb. 2021
Dear Norihisa,
We thank you very much for your excellent ratings for Novotel Suites Hanoi!
It is delightful to know that you have been satisfied with your stay. We are all looking forward to welcoming back very soon!
Safe travels ahead,
Minh Thu
Cluster Guest Experience Manager
10/10 Fantastiskt
H, 日本
Reste med sin partner
1 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Dear Valued Guest,
We thank you very much for spending your time to share your ratings for Novotel Suites Hanoi.
Knowing that we have not achieved your complete satisfaction, for which we sincerely apologize. However to better your experience, please be invited to share with us your expectation for the next visits.
We look forward to hearing and welcoming you back very soon!
Safe travels ahead!
Minh Thu
Cluster Guest Experience Manager
8/10 Bra
Verifierad resenär
Affärsresenär
23 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
房間的空間…… 裝飾的關係 感覺很大
Verifierad resenär
Bodde här 12 nätter i januari 2020
Svar från Minh Thu 5 feb. 2021
Dear Valued Guest,
We thank you very much for spending your time to rate Novotel Suites Hanoi!
It is glad to know that you have been satisfied overall. To better your experience, please be invited to share with us your expectation. We do hope to welcome you back very soon!
Safe travels ahead,
Minh Thu
Cluster Guest Experience Manager
10/10 Fantastiskt
Woorim
22 jan. 2020
Woorim
Bodde här 3 nätter i november 2019
10/10 Fantastiskt
Erin
Affärsresenär
22 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Came here for Ms. Loan. Unfortunately she is busy with her work but still made the strong effort to come and see me and say hello at the 17th floor. Will definitely return to this Hotel when I visit again despite the higher price and no convenient stores nearby. PS: Please top up some cup/bowl noodles for guest to purchase.
Erin
Bodde här 2 nätter i januari 2020
4/10 Dåligt
Seungnam
Affärsresenär
21 jan. 2020
Gillade inte: Personal och service
Seungnam
Bodde här 3 nätter i januari 2020
Svar från Minh Thu 5 feb. 2021
Dear Seungnam,
Thank you very much for spending your time to rate Novotel Suites Hanoi!
Acknowledging that we failed to have your complete satisfaction, for which we sincerely apologize.
With hope that you would give us another chance to earn back your trust, the team and I are looking forward to welcoming you very soon!
Safe travels ahead!
Minh Thu (Autumn)
Cluster Guest Experience Manager
8/10 Bra
Yongwook
Affärsresenär
14 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Yongwook
Bodde här 1 natt i januari 2020
8/10 Bra
Verifierad resenär
Affärsresenär
7 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet