Skrivbord, mörkläggningsgardiner och sängkläder

Recensioner av Hotel Atlantic by Hoteles Centric

4 out of 5
Hotel Atlantic by Hoteles Centric
Carrer de s'Aljub, Es Canar, Santa Eulalia del Rio

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 26 av 86 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 33 av 86 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 20 av 86 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 4 av 86 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 3 av 86 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

7,4/10

Bekvämligheter

7,4/10

Boendets skick och faciliteter

7,6/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Verifierad resenär

8/10 Bra

Monica, Västerås

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket prisvärt boende.
Vi stannade bara en natt då vi for vidare till vänners hus.

8/10 Bra

Abraham

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter

2/10 Väldigt dåligt

Manovihar

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i augusti 2023

8/10 Bra

Jessica Andrea

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We had an amazing stay..very happy!
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Atlantic by Llum 6 nov. 2023
Thank you for sharing your positive experience Jessica!

10/10 Fantastiskt

Glenn

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I was shocked how good the food was ,usually in all-inclusive hotel you end up going to a local restaurant not here the food was at a very high standard ,the staff at the bar were friendly ,on day of checked they let us keep our bands so we could use the the restaurants and drinks facilities, we didnt have to pay much for a late checkout would definitely stay again
Bodde här 5 nätter i september 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 11 okt. 2023
Hi Glenn! We're pleased to hear that you were pleasantly surprised by the high standard of food at the hotel and that the staff at the bar were friendly. It's great that they allowed you to keep your bands for the day of check-out to continue enjoying the facilities, and that you didn't have to pay much for a late checkout. We look forward to welcoming you again, and thank you for sharing your positive experience!

10/10 Fantastiskt

Marina

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 18 sep. 2023
Buenos días, muchas gracias por sus 5 estrellas! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

10/10 Fantastiskt

Karina

Bodde här 5 nätter i augusti 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 4 sep. 2023
Buenos días, muchas gracias por sus 5 estrellas! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

10/10 Fantastiskt

Maria

Bodde här 4 nätter i augusti 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 13 sep. 2023
Buenos días Maria, muchas gracias por sus 5 estrellas! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

6/10 Okej

Bex

Bodde här 7 nätter i augusti 2023

10/10 Fantastiskt

Rachel

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel, good food, friendly helpful staff, good location
Bodde här 9 nätter i juli 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 23 aug. 2023
Thanks for your great comments Rachel!

8/10 Bra

Pedro

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i juni 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 3 juli 2023
Buenos días Pedro, muchas gracias por su buena calificación! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet och personal och service
Het is het net niet.
Het is een rustig hotel. Maar het is het allemaal net niet. De bedden zijn hard en het eten is vaak hetzelfde. All inclusief stelt niet zo heel veel voor. Smiddags ligt er een koekje en dat was het wel. De service is prima en het is ook schoon. Het was over het algemeen een prettig verblijf maar zoals ik al zei, het is het net niet.
Bodde här 3 nätter i juni 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 28 juni 2023
Goedemorgen,Bedankt voor het kiezen van ons hotel tijdens uw bezoek; we zijn blij dat uw verblijf bij ons aangenaam was en we zullen blijven werken om ervoor te zorgen dat als u ons weer bezoekt, u een betere indruk zult hebben.Met vriendelijke groet van Hotel Atlantic by Llum.

8/10 Bra

Daniel

Bodde här 3 nätter i juni 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 3 juli 2023
Buenos días Daniel, muchas gracias por su buena calificación! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

10/10 Fantastiskt

Margaret

Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
A fantastic property for families.
Bodde här 3 nätter i juni 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 8 juni 2023
Hi!Comments like yours encourage us to continue improving our service.We hope to see you again at Atlantic Hotel

8/10 Bra

Micael

Bodde här 7 nätter i maj 2023
Svar från Hotel Atlantic by Llum 3 juli 2023
Buenos días Micael, muchas gracias por su buena calificación! Esperamos verle pronto por aquí de nuevo. Un saludo.

8/10 Bra

Kiera

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good value for money
Good location, close to bars and the beach. Rooms were kept clean and tidy with fresh towels daily. Staff very helpful and entertainment team were good at motivating everyone. Negatives would be that you couldn’t get any form of soft drink/water/coffee at the pool bar until 1030 (you could pay for it between 1000-1030 which for an AI hotel seems a little strange) I can understand alcohol not being served prior to 1030 but not soft drinks and coffee. I say that as the coffee was freshly made rather than from a machine as per the restaurant. Food was good for breakfast and lunch but could be a bit hit or miss for dinner. That being said, we had a great time and was great value for money!
Bodde här 5 nätter i maj 2023
Svar från The Atlantic Hotel by Llum 21 maj 2023
Thank you for your feedback. We are happy te hear that, in the Hotel Atlantic we all work to make your holidays the greatest experience possible. The Atlantic Team.

2/10 Väldigt dåligt

Sibylle

Reste med sin partner
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Das Hotel war nich gepflegt und müsste mal saniert werden. Im Zimmer war sehr viel beschädigt. Schimmel im Bad . Dreckig . Im poolbereich Fliesen beschäftigen so das man noch ohne Schuhe laufen konnte . Frühstück sehr schlecht. Betten federkern Matratze die so durchgelegen waren das man nicht drauf schlafen konnte. Usw.
Bodde här 7 nätter i september 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Liebe Sibylle,Es tut uns sehr leid für den Eindruck, den Sie von unserem Hotel hatten. Sie werden verstehen, dass wir immer versuchen, sicherzustellen, dass unsere Gäste unser Haus mit einem Lächeln verlassen, und es tut uns leid, dass wir dies bei Ihnen nicht erreicht haben.Wir werden weiter daran arbeiten, uns in allen Bereichen zu verbessern, denn es gibt immer Raum für Verbesserungen.Wir senden Ihnen einen herzlichen Gruß vom Hotel Atlantic by Llum.

10/10 Fantastiskt

Martin

Bodde här 7 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Dear Martin, what a great mark have you gave us about your stay, we are beyond happy to know that you have enjoyed your stay. Hope to see you again if you return to Ibiza

10/10 Fantastiskt

marion

Bodde här 7 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Dear Marion, thank you for your great review, we hare happy to know that you enjoyed your time with us. Regards from Ibiza

10/10 Fantastiskt

Andre

Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Cher Andre, on vous remercie por votre notation à propos de votre séjour chez nous. On est tres contents de saboir que vous y avez profité. Cordialement

6/10 Okej

ANDREW

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 12 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Dear Andrew,Thank you for taking a few minutes to share your review of your stay; we are sure that if you decide to visit us again, we will make your stay with us even better.We send you greetings

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A estadia foi boa. O quarto estava limpo e higiénico. As comodidades do hotel eram boas e os funcionários também !!
Bodde här 5 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Dear traveller, we are really happy that your stay with us has been that pleaseant. We will be happy to welcome you back if you return to Ibiza

8/10 Bra

Paola

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Il balcone con vista mare e Alba
Bodde här 9 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Buon pomeriggio Paola, grazie mille per la valutazione e il commento. Siamo lieti di sapere che vi sono piaciuti i panorami e i tramonti del nostro hotel. Tornate quando volete, saremo lieti di vedervi.

8/10 Bra

Kloé

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Un manque d’amabilité incroyable de la part du personnel.
Bodde här 7 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Chère Kloé, merci pour avoir pris de votre temp pour partager votre experience dans notre hôtel. On est desolé pour votre commentaire à propos de notre personnel, il est une des choses las plus estimées. On espère que vous nous donnerez une autre oportunité si vous retournez à Ibiza. Cordialement

4/10 Dåligt

Lucas Tomas

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
No me gustó nada en concreto,al revés me decepcionó lo viejo y la mala conservación de sus instalaciones,no parece un cuatro estrellas y especifique en la reserva pagar en destino y se me hizo el cargo en la tarjeta sin aviso previo por la mañana y se me comunico cuando llegue por la tarde al hotel.
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Estimado Lucas Tomas,Lamentamos enormemente la impresión que se ha llevado de nuestro hotel, como entenderá nuestra intención es siempre intentar que los clientes salgan de nuestro establecimiento con una sonrisa y sentimos no haberlo conseguido con usted.Seguiremos trabajando para mejorar en todos los aspectos ya que siempre hay espacio para ello.Le mandamos un cordial saludo

10/10 Fantastiskt

Victoria

Bodde här 5 nätter i augusti 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Bonjour Victoria, merci de nous avoir donné une si bonne note après votre séjour et nous espérons vous revoir. Meilleures salutations

6/10 Okej

Vicenta

Reste i grupp
Bodde här 7 nätter i juli 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Buenas tardes Vicenta,Gracias por dedicar unos minutos a compartir su valoración de nuestro hotel; estamos seguros que si decide volver a visitarnos lograremos que de su paso con nosotros se lleve un recuerdo todavía mejor.Le mandamos un saludo

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 10 nätter i juli 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Dear traveller, thank you for your great review, hope to see you again next time you visit Ibiza

6/10 Okej

Marcela

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juni 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Buenas tardes Marcela,Gracias por haber elegido nuestro hotel durante su visita a Ibiza; nos alegra que su estancia con nosotros haya sido agradable y seguiremos trabajando para que si vuelve a visitarnos se lleve una mejor impresión.Un saludo

8/10 Bra

Maria

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och personal och service
Califad precio aceptable
Buena estancia, trato familiar.calidad precio bueno.
Bodde här 2 nätter i juni 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Estimado cliente,Muchas gracias por su comentario tan positivo, estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia y nos alegrará enormemente volver a recibirleUn saludo

8/10 Bra

Blandine

Bodde här 2 nätter i maj 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Chère Blandine,Nous vous remercions de votre commentaire sur votre séjour avec nous.Nous sommes heureux que votre séjour ait été agréable.Nous espérons vous revoir dans notre hôtel.Meilleures salutations

10/10 Fantastiskt

Victoria

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sweetest staff in the world
Very fun! Lovely placement and price, and incredibly sweet staff.
Bodde här 6 nätter i maj 2022
Svar från Hotel Atlantic by Llum. 20 okt. 2022
Dear Victoria,Comments like yours encourage us to continue improving our service.We hope to see you again Yours sincerely

10/10 Fantastiskt

Christopher

Reste med familjen
Seven night holiday break with my daughter
We stayed here at this property during August and our stay was fantastic! All staff were very helpful, pleasant and very accommodating. The gym was adequate and complete with a treadmill which suited my needs just perfectly. This property has a great pool for swimming laps and it was not over busy. The rooms are very nice and this hotel represents great value for money. I would have no hesitation in recommending this property to my family and others!
Bodde här 7 nätter i augusti 2021

2/10 Väldigt dåligt

Christopher

Bodde här 1 natt i oktober 2019
Svar från Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service 29 jan. 2020
Dear Christopher, We appreciate that you score our service. However, we would like to have more information concerning you experience in the hotel, as this always helps us improving. Is you decide to come back, we will welcome you again. Sincerely, Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
No tiene wifi gratis q mal y el dormatorio este básico para 4 estrellas
Bodde här 3 nätter i september 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 31 okt. 2019
Apreciado cliente, Queremos darle las gracias por haber compartido su experiencia y sugerencias de mejora con nosotros. Hemos tomado nota de sus palabras y continuaremos trabajando con el objetivo de cumplir con las expectativas de todos nuestros huéspedes. Un saludo, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Het was erg compleet qua appartement benodigdheden en iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Het personeel uiterst behulpzaam !! Ik reisde met 2 jonge kinderen en beviel erg goed !! Fijn balkon en rustig. Niet tè veel entertainment s’avonds !! Prima hotel !! We komen zeker terug 👍
Bodde här 6 nätter i juli 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 2 sep. 2019
Dear guest, Thank you so much for letting us know that you have enjoyed a pleasant and comfortable stay in our facilities and for sharing your experience and opinion with all travellers. We would be very happy to have the opportunity of welcoming you again and until then, we wish you all the best. Once more, thank you for this review. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

6/10 Okej

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
La habitacion amplia.el desayuno carísimo 14 euros .
Bodde här 2 nätter i augusti 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 7 okt. 2019
Apreciado cliente, Ante todo, gracias por compartir su experiencia y opinión con nosotros. Hemos tomado nota de su comentario con el objetivo de mejorar nuestros servicios de forma continua y esperamos que haya disfrutado de una agradable estancia en nuestro azuLine hotel. Nos encantaría tener la oportunidad de ser nuevamente su elección y recibirlo de nuevo en azuLinehotels en un futuro. Un saludo, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

6/10 Okej

Verifierad resenär

Bodde här 2 nätter i augusti 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 27 aug. 2019
Dear guest, Thank you for choosing azuLinehotels and providing us with your rating. Being our main goal total customer satisfaction, we would have loved to receive more details about your recent stay, as this give us the opportunity to make constantly improvements. Nonetheless, we hope you have enjoyed a very pleasant stay with us and that we will have the pleasure of welcoming you again in the future. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

10/10 Fantastiskt

Mandy

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Would definitely stay again!
Stayed self catering in a studio apartment which was a good size with a little kitchen area which had everything we needed. Staff were extremely friendly and welcoming, and hotel was spotlessly clean. Good location to enjoy everything Es Canar has to offer.
Bodde här 9 nätter i juni 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 4 juli 2019
Dear Mandy, Thank you so much for sharing your experience with all travellers and for letting us know that you have enjoyed a pleasant and comfortable stay in our hotel. We will proudly congratulate the whole team on your behalf and we hope that we will have the pleasure of welcoming you again in your next visit to Ibiza. Thank you once more for your review. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice clean apartment, quite basic and beds were hard but overall fine for the price. Staff very friendly and helpful.
Bodde här 4 nätter i juni 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 12 juni 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing your opinion. It is nice to learn that our hotel has met your expectations and that you appreciate the kindness of our whole team and the nice value for money our azuLine Hotel offers. On regards to your observation, we take attentively note with the goal to better satisfy all our guests. We hope you took home wonderful memories and that we will have the opportunity to welcome you at azuLinehotels in your next visit to Ibiza, Mallorca or Menorca. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 Bra

Tracey

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Lovely stay just the one fault
Everything was perfect. Apart from the horrible smell of drainage from the bathroom. (room 511). This seemed to get worse as the week went on.
Bodde här 6 nätter i juni 2019
Svar från azuLinehotels Customer Service 11 juni 2019
Dear Tracey, Thank you so much for your pleasant and constructive feedback. It make us happy to know the hotel has met your expectations and we appreciate your observation, of which, we have taken note to make the appropriate follow-up. We hope you had some wonderful days in Ibiza and that you will join us at azuLinehotels in the future again. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

6/10 Okej

Mal, Somerset

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
The kitchenette was very basic, positioned a cupboard with no proper lighting. Also there were a few ants in the cupboard. The bathroom smelt musty but once we had flushed the bidet a couple of times that improved. Comfortable beds.
Bodde här 4 nätter i oktober 2018
Svar från azuLinehotels Customer Service 24 okt. 2018
Dear Mal, Customer opinions are a very big value for us, so thank you for notify us about your recent stay at our azuLine Hotel. We have been quite saddened to know that our rooms have not completely fulfill your expectations and, we have been a little bit surprised to read from your observations. We have taken note of your comment and will send it, immediately, to the hotel manager for consideration. On the other hand, we are happy to know that you have found the beds comfortable and we hope that you have enjoyed the rest of our hotel services and facilities. We will continue to work very hard with the aim to live up the expectations of all our guests and we hope we will have the opportunity to welcome you in the future again at azuLinehotels. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

10/10 Fantastiskt

Darren

Great hotel
Excellent stay , fab staff , great food .
Bodde här 3 nätter i september 2018
Svar från azuLinehotels Customer Service 18 sep. 2018
Dear Darren, Thank you for your grear review. It make us very happy to know that you have enjoyed an excellent stay and to receive your fabulous words towards our hardworking and kind team. It is also nice to know that our gastronomy has fulfill your expectations and we certainly hope that we will have the pleasure to welcome you again in your next visit to Ibiza. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good accommodation, good food and friendly staff. Only negative was that food started to be cleared away as soon as the session time ended.
Bodde här 7 nätter i augusti 2018
Svar från azuLinehotels Customer Service 3 sep. 2018
Dear client, Customers opinions are a very big value for us, so thank you very much for sharing your comments with all travellers and with us. It is a pleasure for us to read such a friendly review as yours and we are pleased to know that our hotel facilities and food were up to your expectations. We take good note of your observation and will forward it to the hotel management for consideration. At last, we would like to thank you for your kind words towards our staff and, we hope to have the pleasure to welcome you in the future again at azuLinehotels. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very pleased with our stay at this hotel. Modest hotel but they provide a good service in all areas i.e. food, room, cleanliness, staff.
Bodde här 7 nätter i augusti 2018
Svar från azuLinehotels Customer Service 21 aug. 2018
Dear guest, Thank you very much for sharing your positive review with all travellers and with us. We are happy to read that overall, you were pleased with our hotel and its different services and we very much hope that you took some unforgettable memories with you. We will be delighted to have the opportunity to welcome you in the future again at one of our azuLinehotels. With kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great hotel, clean and cool.
There was plenty of activities provided if you wanted to join in however you could just relax by the pool if you needed to. It was very clean, staff were helpful and friendly.
Bodde här 7 nätter i juli 2018
Svar från azuLinehotels Customer Service 24 juli 2018
Dear guest, Thank you very much for your kind review. We are pleased that you have noticed the extremely friendly atmosphere and competence of our committed employees. It is also good to know that the big variety of activities offered and our facilities contributed to your fantastic holiday experience. We would like to thank you once again for your kind review and will be most delighted to welcome you back to one of our azuLinehotels soon. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Hotel con vista orribile, stanza anni 90 con finestra d'accesso al balcone chiudibile solo con un chiavistello, buon livello di pulizia personale molto gentile
Bodde här 2 nätter i juni 2018
Svar från azuLinehotels Customer Service 9 nov. 2018
Dear guest, First of all, please accept our most sincerely apologize for the delay in our response. It saddnes us to know that our azuLine Hotel did not met your expectations and we want you to know that we have taken your comment very seriously. On a positive note, we are very happy to know that you appreciate the nice work of our staff and the high standards of cleanliness provided. We certainly hope that you will give us another opportunity and that we will have the pleasure of your company in the future at one of our azuLinehotels. Yours faithfully, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service

6/10 Okej

Arne

Gillade inte: Rummets bekvämlighet
4 sterren...?
Het hotel is goed gelegen zo vlak bij het strand en de parkeerplekken voor de auto's zijn ook erg fijn. Echter als je maar 1 kleine vorm van service vraagt moet er goed voor betaald worden... De bedden zijn super slecht, eigen niet eens een echt matras en het is super gehorig. de hoort alles van de kamers om je heen. Het zwembad , speelplein en fitness gaan pas om 09:00 open... voor velen oke, voor mij minder daar ik graag zo nu en dan vroeg in de ochtend wil trainen... dit kon niet... het is vooral gericht op Engelsen welke een all in boeken hier en de hele dag bij het hotel blijven. Wij hebben dit niet gedaan en zijn er op uitgetrokken. De 4 sterren niet waard in mijn ogen, maar Ibiza is een geweldige bestemming, dus heb een geweldige vakantie genoten.
Bodde här 11 nätter i juni 2018

6/10 Okej

Esther

Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Un desengaño le sobran de 1 a 2 estrellas
Decepcionante para un hotel de 4 estrellas se esperan unos mínimos y este hotel está muy lejos de ellos. La calidad de las camas deplorable. La decoración de la habitación del hotel necesita que se renueve muy late años 80s. La calidad de la comida es muy bajita. El desayuno nada que ver con un hotel 4 estrellas. Señores el wifi es de pago, donde se ha visto eso. Lo único bueno el servicio que es muy amable.
Bodde här 2 nätter i juni 2018
Svar från azuLine Hotels E-commerce Dep. 30 juni 2018
Estimado Esther Muchas gracias por compartir con nosotros su experiencia en nuestro hotel. Tomaremos nota de sus comentarios para mejorar nuestros servicios. Saludos cordiales.