Terrass/Patio

Recensioner av Darkhill Hotel

4 out of 5
Darkhill Hotel
Mimar Kemalettin Mah. Koca Ragip Pasa, Cad. No: 9, Laleli, Old City, Istanbul, Istanbul

Recensioner

7,4

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 144 av 565 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 201 av 565 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 121 av 565 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 61 av 565 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 38 av 565 recensioner" "

7,6/10

Renlighet

7,6/10

Personal och service

6,6/10

Bekvämligheter

7,2/10

Boendets skick och faciliteter

6,2/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

ahmad

Bodde här 3 nätter i april 2023
Svar från MT 2 maj 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 Dåligt

Yaser

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel lage är perfekt. Renheten är dåligt, Golvet var smutsig hela tiden. Det fanns ingen vatten kokare te, kaffe samt vatten i rummet. Vi checkade in på kvällen och var chokade över att vi behövde gå ner och köpa vatten som brukar ingå i vanliga fall i de flesta hotell i Istanbul. Samma frukost varje dag! Ingen variation alls! Och personalen är inte trevliga.
Bodde här 12 nätter i juni 2022
Svar från MT 4 juli 2022
Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,

8/10 Bra

Majed

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Att man inte fick plocka från frukostbuffén själv, detta tyckte vi var dåligt.
Bodde här 7 nätter i oktober 2021
Svar från MT 14 okt. 2021
Bäste gäst, Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell. På hela vårt teams vägnar skulle jag vilja be om ursäkt för att vi inte överträffade dina förväntningar. Din tillfredsställelse är viktig för oss och vi kommer att med hjälp av dina synpunkter genomföra förbättringar för att säkerställa att vi framöver erbjuder gäster en bättre upplevelse. Jag hoppas att du kommer att överväga en vistelse hos oss igen så att vi får ännu en chans att ge dig en förstklassig upplevelse. Om jag kan hjälpa till med något ska du inte tveka att kontakta mig direkt på +90 212 638 89 00. Vänliga hälsningar,

6/10 Okej

Shakir

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Bodde här 2 nätter i juli 2021
Svar från MT 4 aug. 2021
Dear Mr Shakir, Thank you for 6 points about your stay at our Hotel. Regards

2/10 Väldigt dåligt

Wafa

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 11 nätter i juni 2021
Svar från MT 12 juli 2021
Dear valued guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

6/10 Okej

Hanin

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Inget bra hotell.
Servicen var dålig, fanns verken vatten, te, kaffe eller något att dricka i hotellet alltså inne på rummet. Personalen de flesta var bittra. Kunde ha hittat bättre. Sängen var obekväm. Trivdes inte alls där.
Bodde här 8 nätter i maj 2021
Svar från MT 8 juni 2021
Bäste gäst, Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell. På hela vårt teams vägnar skulle jag vilja be om ursäkt för att vi inte överträffade dina förväntningar. Din tillfredsställelse är viktig för oss och vi kommer att med hjälp av dina synpunkter genomföra förbättringar för att säkerställa att vi framöver erbjuder gäster en bättre upplevelse. Jag hoppas att du kommer att överväga en vistelse hos oss igen så att vi får ännu en chans att ge dig en förstklassig upplevelse. Vänliga hälsningar,

10/10 Fantastiskt

tarek

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2021
Svar från MT 6 juni 2021
Dear Mr Tarek Thank you for 10 points. Best wishes

6/10 Okej

Jasmin

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Good location in the middle of Istanbul
The place was ok. Good location. Would need some renovation, especially the toiletts
Bodde här 10 nätter i mars 2021
Svar från MT 7 apr. 2021
Dear Mrs Jasmin, Thank you for your review regarding your last stay at Darkhill Hotel. We value your opinions and will inform our Management. Regards

4/10 Dåligt

Bilal Alwanni

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i mars 2019
Svar från mt 1 apr. 2019
Dear Bilal Alwann, Thank you. Regards

10/10 Fantastiskt

Fredrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket nöjda
Bra läge till de stora turistattraktionerna. God frukost, fin rooftop bar och restaurang. Om du är ute efter Istanbuls nattliv finns det dock andra områden som är bättre. Hotellet låg nära huvudgatan men det var ändå tyst och lugnt. Trevligt liten spaavdelning i källaren, tänk på att man måste använda badmössa för att nyttja poolen (5USD) Vi är mycket nöjda med vistelsen på Darkhill hotel.
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från MT 3 okt. 2018
Kära gäster, Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell. Dina besök är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden. Vi hoppas att du snart kommer till oss igen. Återigen tack för att du tog dig tiden att fylla i undersökningen. Vi uppskattar din lojalitet till vårt varumärke. Vänliga hälsningar,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good walking distance to the important touristic sights like Grand Bazaar, Blue Mosque etc. The staff is friendly and helpful.
Bodde här 2 nätter i juli 2018
Svar från MT 6 juli 2018
Dear our guest, Thank you for 5 points. Regards

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice location with a friendly staff
We were welcomed when we arrived by friendly staff that was very helpful. Our room was a good size, quite big. But it was easy to hear sounds from other rooms and especially from the hallway.The hotel was in general quite nice, and what you could expect for a 4-star hotel. Breakfast could be better, som stuff were really nice, but for example was the bread dry and not of good quality. the location was nice, if you like walking to different attractions. If not, it lays perfect for public transportation to all around the city.
Svar från MT 4 maj 2018
Dear our guest, Thank you for informing us your experience at Darkhill Hotel. We are really very happy to read this review and to see you again in the future. Regards

2/10 Väldigt dåligt

Sinem

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Katastrof
Personalen vid receptionen var otrevliga och helt rakt ut förlöjligade oss vid frågor vi ställde. Det bodde bara arabiska män i hotellet vilket var väldigt obekvämt med deras beteende då vi var en grupp på 4 kvinnor. Rummet såg rent ut men var inte det. Vi bokade ett rum med fyra sängar men vi fick en bäddmadrass som var otroligt obekväm. Vi bodde enbart här i en natt på en veckas vistelse då vi ville checka ut efter att vi var så missnöjda. Trots den dåliga servicen i receptionen fick vi otroligt bra service då vi ville checka ut av managern. De gjorde detta möjligt och inte alls krångligt och vi fick våra pengar tillbaka.
Svar från MT 6 apr. 2018
Kära Sinem, Vi är verkligen ledsna för de saker som hände under din vistelse men vi hjälpte dig vänligen att lämna hotellet. Endast en stjärna var inte heller rättvis. Hälsningar

10/10 Fantastiskt

alex

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
10
everything was good
Svar från MT 26 mars 2018
Dear Alex, Thank you. Regards

10/10 Fantastiskt

Zeinab

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från mt 27 feb. 2018
Dear our guest, Thank you for your 5 points regarding your stay at Darkhill Hotel. Regards

4/10 Dåligt

istanbulare, stockholm

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Enda som var bra är läget
Span är en jättefin upplevelse allting annat är dåligt och rummen luktar cigarett rök
Bodde här 4 nätter i november 2017
Svar från Mt 5 dec. 2017
Kära gäster, Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell. Dina besök är mycket viktiga för oss och vi uppskattar dina synpunkter. Genom att berätta vad du tyckte om din vistelse, och hur vi kan förbättra oss, hjälper du oss att förse dig och andra gäster med förstklassiga upplevelser i framtiden. Vi hoppas att du snart kommer till oss igen. Återigen tack för att du tog dig tiden att fylla i undersökningen. Vi uppskattar din lojalitet till vårt varumärke. Vänliga hälsningar,

8/10 Bra

Norhan, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good money value for a decent hotel
Comfterble hotel and friendly staff. Great location close to a main street and the tram.
Svar från General Manager 19 nov. 2016
Dear our valued guest, Thank you for taking time to share your recent experience at the Darkhill Hotel Istanbul. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Darkhill Hotel, Istanbul

10/10 Fantastiskt

anonym, malmö

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
nice & clean hotel, staff very kind!
Excellent hotel and straff. Close to everything. Good food.
Svar från MT 7 sep. 2016
Dear valued guest, Thank you very much for such a wonderful comment and for sharing with us your experience at Darkhill Hotel, Istanbul. We truly appreciate your opinion as this allows us to continually develop and improve our guests´ experience through our service. Our team are always available to provide excellent service and we can see that we have met your expectations, thanks to your positive feedback. Hopefully I can give you a warmly greeting in a near future. Best Regards, Murat Topacoglu Manager

8/10 Bra

Aziz

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från General Manager 19 nov. 2016
Dear our valued guest, Thank you for taking time to share your recent experience at the Darkhill Hotel Istanbul. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Darkhill Hotel, Istanbul

4/10 Dåligt

Amir, Sthlm

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Darkhill vistelse
Positiva är området som är nära det mesta. Negativa är själva hotellet, dock väldigt trevlig och hjälpsam personal.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Nice hotel
Jag tyckte att hotlet var bra. Det var istortsett ny renoverat. Hotelts placering var perfekt tyckte jag. Lätt och ta sig över allt eftersom spårvangnen var 20 m från. Och restaruangen var mycket bra, frukosten var bra den innehöll allt som en turkisk frukost erbjuder.

10/10 Fantastiskt

Malin, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Stay in may
Great hotel just 10min walk from the big sightseeing sites. Great personal both at the reception and in the restaurant. Rooms got enough space. Sure it cost´s extra for renting swimming cap if you want to use the pool at the hotel, but bring your own and problem solved. But it is a nice feature to relax at the end of the day after a long day of sightseeing.
Svar från General Manager 19 nov. 2016
Dear our valued guest, Thank you for taking time to share your recent experience at the Darkhill Hotel Istanbul. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Darkhill Hotel, Istanbul

10/10 Fantastiskt

Leif, Malmö

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Centralt hotel med god service
Ett perfekt utgångsläge för Istanbul-besök. God service med utflyktsmöjligheter

8/10 Bra

Andreas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från General Manager 19 nov. 2016
Dear our valued guest, Thank you for taking time to share your recent experience at the Darkhill Hotel Istanbul. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Darkhill Hotel, Istanbul

6/10 Okej

Robert, Helsingborg

Gillade: Rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Hotell nära allt.
Dåligg intärnet och frukost. Rummet var inte städat ordentligt.
Svar från Murat Topacoglu 12 juli 2014
Bäste gäst, Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell. På hela vårt teams vägnar skulle jag vilja be om ursäkt för att vi inte överträffade dina förväntningar. Din tillfredsställelse är viktig för oss och vi kommer att med hjälp av dina synpunkter genomföra förbättringar för att säkerställa att vi framöver erbjuder gäster en bättre upplevelse. Jag hoppas att du kommer att överväga en vistelse hos oss igen så att vi får ännu en chans att ge dig en förstklassig upplevelse. Vänliga hälsningar.

2/10 Väldigt dåligt

Chalang&Chamlin, ej bekväm

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Måste renoveras
Hotellet område var mycket bra. Vi behövde inte ens åka spårvagn eller taxi till Sultan Ahmet eller Aksaray. En liten bit från hotellet fanns mycket restauranger som var öppna till 12 på natten. Hotellets personal var trevliga och serviceinriktade. Svagheter hos detta hotell är att WIFI fungerade inte i rummet, trots att vi hade bokat ett Delux-rum i 5:e våningen. Vi var tvungna att stå vid dörren eller öppna dörren för att kunna använda internet. Två sista dagarna regnade det och i matsalen i första våning droppade det. När vi gick upp till rummet droppade från taklampan. För personalen var detta någon helt naturligt men vi bestämde oss för att byta rum eller byta hotel. I maj, då vi var där jobbade många arbetare i terassen och det hördes hög ljud från morgon till tidigt på kvällen. Ska man vara ute det mesta av sin tid så är detta hotel OK. Men det finns betydligt bättre hotel i närheten!
Svar från Murat Topacoglu 15 mars 2014
Bäste gäst, Tack för att du tog dig tiden att fylla i gästundersökningen för vårt hotell. På hela vårt teams vägnar skulle jag vilja be om ursäkt för att vi inte överträffade dina förväntningar. Din tillfredsställelse är viktig för oss och vi kommer att med hjälp av dina synpunkter genomföra förbättringar för att säkerställa att vi framöver erbjuder gäster en bättre upplevelse. Jag hoppas att du kommer att överväga en vistelse hos oss igen så att vi får ännu en chans att ge dig en förstklassig upplevelse. Vänliga hälsningar.

8/10 Bra

fatemeh

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från General Manager 19 nov. 2016
Dear our valued guest, Thank you for taking time to share your recent experience at the Darkhill Hotel Istanbul. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Darkhill Hotel, Istanbul

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Faty, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vi var nöjda men..
..det var några saker som vi tyckte att de kan förbättra. -Hotellets gym öppnade kl.10 vilket vi tyckte var alldeles försent, samma sak var det med deras hamam. - Man vi inte simma i poolen om man inte köpte badmössa. - Ville man ha färsk juice eller stekt ägg till frukosten så fick man betala extra för detta.

6/10 Okej

Magnus

Gillade: Personal och service
MK
Helt ok men lite mörka rum, frukosten var sådär.

4/10 Dåligt

Pernilla

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Faty

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Väldigt nöjda!
Allt var utmärkt och nära till allt! Det enda som var mindre bra var gymmets öppettider då de öppnade vid kl.10. Vi hade helst velat att det hade varit öppet från kl.7 så man hade kunnat gå dit innan frukosten.

4/10 Dåligt

Magnus and Asa

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
One staff was so rude so we decided to leave on the spot, we forgot to sign our bar bill at the pool area we gave them our room nr and booked a table for dinner and told them we would just go and get changed and come back in 30 minutes. when we were getting changed the waiter came banging on the door and shouting about the missing signature. then we packed our bags and got another hotel.beds were super hard. room was nice. they smoke inors everywhere. safetybox in the room was not secured to the wall so any thive would just have to put it in his tiny bag and walk away.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Mycket bra hotell förutom något hårda sängar och dålig belysning på rummet, framför allt i badrummet.

8/10 Bra

Edin

Reste med familj och småbarn
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet
Super Zeit gehabt nur das Personal das die Zimmer sauber macht hat einfach nur den Müll raus gebracht und neue Handtücher hingelegt war nicht so schön der Rest vom Personal war super Hilfsbereit und nett
Bodde här 7 nätter i april 2024
Svar från MT 2 maj 2024
Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

8/10 Bra

Nicole

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från MT 2 maj 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 Okej

Diego

Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från MT 2 maj 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 Väldigt dåligt

Flooring

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Full of black mold in the room and washroom. Very bad people in the front desk I’ll call my bank to get the full refund. Have videos and picture proof of the room
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från MT 5 feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

2/10 Väldigt dåligt

Alipor

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel rooms are very old specifically the washrooms. The hotel management scheduled maintenance work at night and the noise from maintenance drilling and cutting kept me and my sick kids awake all night prior to our flight. When i called the receptionist he refused that there work happening and when i kept calling he finally accepted that construction was going on. Terrible experience. Also the location is tough for the taxis to get in.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från MT 5 feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

4/10 Dåligt

Lucia

Gillade: Boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 5 nätter i december 2023
Svar från MT 5 feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Bra

Hadiel

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i december 2023
Svar från MT 2 jan. 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 Okej

Mehmet

Airco werkt niet zo goed, kamer was niet schoon.
Bodde här 7 nätter i november 2023
Svar från MT 2 jan. 2024
Good day,Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,

8/10 Bra

Ali, Baabda

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från MT 2 jan. 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 Väldigt dåligt

Sabine

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Stay as far away from this hotel as you possibly can. First the room. The mattresses are hard like concrete. I even switched my room and still unbelievable uncomfortable. There are no lights on the room besides the end table lamps. The room phone was not working, so you can't call the front desk. The bathrooms are moldy and the sockets ripped out of the walls. I wish I could attach the pictures I took. Then, the pool and sauna area. It's actually nice down there. The pool super cold but manageable. One evening I went to the pool and then the Turkish bath. As every time, I lay face down on the middle table relaxing. I did notice somebody walk in but didn't really pay to much attention. All of a sudden this dude starts rubbing my back. I was like woooooo hold on. Stop! I got up and this dude was completely naked with a hard on standing in front of me. I got really mad and walked outside after he told me common just one time only one time. I told the pool guys and management. Nothing was done any this guy. They seen him so why not address this. Then I switched hotels and as I'm standing outside this hotel talking to the taxi guy, talking about the price I'm putting my backpack in the car and as I'm want to put my suitcase in, he speeds off with all my money, passport everything gone!!! Please stay away from this hotel.
Svar från MT 30 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your review of your recent stay at our property.I would like to apologize on behalf of our entire team for not being able to meet your expectations regarding our hotel and rooms.First of all, we are very sorry for the situation you experienced on the SPA floor. Immediately afterwards, both the spa team and the management tried to find out who this person was and catch him, but unfortunately we could not find him because there were many guests staying at the hotel and he might have been someone coming to the spa from outside. Apparently, he quickly left the hotel at that moment.If an incident occurs outside the hotel, unfortunately there may be nothing we can do. If you had notified us at that time we could have helped you and called the police.Your satisfaction is important to us and we will use the feedback you give us to implement improvements to enable us to provide a better experience for guests in the future.I hope you will consider staying with us again so that we can have the chance to provide you with a superior experience.Best wishes

2/10 Väldigt dåligt

Jack

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I feel that you have miss sold this hotel. You have listed it as a 4 star hotel with spar. I dont see a spar down stairs. The pool has broken lights. The jacuzzi doesnt work. The pool fountain is broken. The pool isnt even heated. The steam room is broken. The GYM is out of service. The hair salon isn’t in service. The Turkish bathrooms look dirty. The only thing down there that was working until today was the sauna. And now that doesn’t work any more !!
Bodde här 7 nätter i november 2023
Svar från MT 21 nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Bra

Adnan

Reste i grupp, Reste med sin partner
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Die Lage vom Hotel ist super man konnte zu Fuß schnell vieles erreichen...Das Hotel ansich ist modern und das Personal ist sehr sehr nett und hilfsbereit. Die Zimmer sind modern eingerichtet und waren sauber.Das einzige was nicht in Ordnung war und uns sehr enttäuscht hat sind die Badezimmer die waren nicht sauber also man sollte vielleicht die Fugen austauschen wenn man die nicht mehr sauber bekommt und die anderen Sachen auch!!
Bodde här 5 nätter i november 2023
Svar från MT 14 nov. 2023
Dear Adnan,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 Okej

Nedzad

Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
staf very good
Bodde här 6 nätter i oktober 2023
Svar från MT 7 nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 Dåligt

ismail

Affärsresenär
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från MT 7 nov. 2023
İNGİLİZCE:Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

6/10 Okej

Waqar

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
No gym in the hotel
They claim they have gym, but there is no gym in the hotel.
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från MT 6 nov. 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Tezcan

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Waren mit Hotel und Personal sehr zufrieden
Bodde här 6 nätter i oktober 2023
Svar från MT 30 okt. 2023
Hello,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen