Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Om du avbokar din bokning kommer boendets avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.
Nationell betygssÀttning
Till förmÄn för vÄra kunder har vi angett ett betyg baserat pÄ vÄrt stjÀrngraderingssystem.
Boendet kallas Àven
Easco Hotel Hotel
Easco Hotel Jiangmen
Easco Hotel Hotel Jiangmen
Vanliga frÄgor och svar
Var ligger Easco Hotel?
Detta hotell i Jiangmen ligger 3,6 km frÄn Kaiping People's Park och mindre Àn 15 km frÄn KaipingtrÀdgÄrden och Zili bys vakttornsgrupp. Kaipings vakttorn och Jiangmen Zili bys vakttorn ligger ocksÄ mindre Àn 15 km hÀrifrÄn.
Recensioner för Easco Hotel
Recensioner
6,8
Alla recensioner som visas Ă€r recensioner frĂ„n verkliga gĂ€ster. Endast resenĂ€rer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med vĂ„ra riktlinjer och publicerar alla recensioner, bĂ„de positiva och negativa.Mer informationĂppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 3 recensioner
10Â -Â Fantastiskt
0
8 - Bra i betyg. 1 av 3 recensioner
8Â -Â Bra
1
6 - Okej i betyg. 2 av 3 recensioner
6Â -Â Okej
2
4 - DÄligt i betyg. 0 av 3 recensioner
4 - DÄligt
0
2 - VÀldigt dÄligt i betyg. 0 av 3 recensioner
2 - VÀldigt dÄligt
0
6,0/10
Renlighet
7,4/10
Personal och service
6,0/10
Boendets skick och faciliteter
6,0/10
HÄllbarhet
Recensioner
6/10 Okej
pui man anita
Reste i grupp
15 maj 2025
pui man anita
Bodde hÀr 3 nÀtter i mars 2025
6/10 Okej
pui man anita
Reste i grupp
28 jan. 2025
Gillade: Personal och service
pui man anita
Bodde hÀr 1 natt i december 2024
8/10 Bra
PUI MAN ANITA
Reste i grupp
27 nov. 2024
Gillade: Personal och service och rummets bekvÀmlighet