Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 170 av 422 recensioner" "
10 - Fantastiskt
170
8 - Bra i betyg. 163 av 422 recensioner" "
8 - Bra
163
6 - Okej i betyg. 53 av 422 recensioner" "
6 - Okej
53
4 - Dåligt i betyg. 23 av 422 recensioner" "
4 - Dåligt
23
2 - Väldigt dåligt i betyg. 13 av 422 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
13
8,2/10
Renlighet
8,2/10
Personal och service
8,0/10
Bekvämligheter
8,0/10
Boendets skick och faciliteter
9,0/10
Hållbarhet
Recensioner
8/10 Bra
satomi
9 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
satomi
Bodde här 1 natt i april 2024
8/10 Bra
Shpendi, Calistoga
Reste med familjen
2 apr. 2024
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This is a very good hotel. Everything was excellent. Unfortunately, the “American breakfast” is not much of a diversion from the Japanese breakfast. The American breakfast needs a serious upgrade. That aside, and excellent hotel.
Shpendi
Bodde här 1 natt i april 2024
10/10 Fantastiskt
Chan Fai
Reste med familj och småbarn
14 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very nice and convenient place with in house transport services provided
Chan Fai
Bodde här 2 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
CHIEH MING
Reste i grupp
20 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Our stay got off to a bad start when receptionist at check in said our reservation was for one person and that we had to pay an extra 6000 yen for two nights. I said the reservation was definitely made for two, but she said no. So I reluctantly agreed to pay. I finally found my reservation that confirmed I was right. When I went back to show receptionist she said I didn’t have to pay the extra 6000 yen. That was it. No apologies. Not the typical Japanese courtesy. Most of the remaining staff were very courteous and helpful. Maybe this receptionist was just having a bad day. The hotel was nice and quiet surrounded with beautiful trees and located near a very popular outlet. The buffet breakfast was very good.
Ken
Bodde här 2 nätter i november 2022
10/10 Fantastiskt
TAMIKO
14 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet