Boendet erbjuder transfer från flygplats och tågstation (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 48 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning.
Receptionen är öppen alla dagar 09:00–18:00.
Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för nyckelupphämtning – värden tar emot dig.
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning.
Om du planerar att ankomma efter 21:00 ska du kontakta boendet i förväg via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
Boendets frukost är endast tillgänglig via bokning och måste begäras i förväg.
Boendet tillhandahåller inte riktiga sängar i igloon utan gästerna sover på renpäls i vintersovsäckar.
Observera att gäster måste städa boendet vid avresa med den städutrustning som tillhandahålls av boendet. Boendet erbjuder städning (tilläggsavgift) för de som inte vill städa boendet själva.
Måltider är tillgängliga på begäran endast och kan inte begäras efter incheckning.