Non Du Lay Guesthouse
Hotell med avgiftsfri parkering, nära Klong Dao Beach
Fotogalleri för Non Du Lay Guesthouse





Recensioner
9,6 av 10,
Enastående
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 4 av 4 rum
Öppna alla foton för Dubbelrum - privat badrum

Dubbelrum - privat badrum
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
LCD-tv
Regndusch
Gratis vatten på flaska
Kabel
Daglig städning
Skrivbord
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum - privat badrum

Tvåbäddsrum - privat badrum
10,0 av 10
Enastående
(1 recension)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
LCD-tv
Regndusch
Privat badrum
Gratis vatten på flaska
Kabel
Daglig städning
Skrivbord
Öppna alla foton för Standard tvåbäddsrum - delat badrum

Standard tvåbäddsrum - delat badrum
Höjdpunkter
Luftkonditionering
LCD-tv
Regndusch
Gratis vatten på flaska
Kabel
Daglig städning
Skrivbord
Öppna alla foton för Standard dubbelrum - delat badrum

Standard dubbelrum - delat badrum
Höjdpunkter
Luftkonditionering
LCD-tv
Regndusch
Gratis vatten på flaska
Kabel
Daglig städning
Skrivbord
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

276/1 Moo1 T.Saladan, Ko Lanta, Krabi, 81150
Om boendet
Non Du Lay Guesthouse
Liknande boenden

Lanta Maikeaw Bungalow
Lanta Maikeaw Bungalow
- Parkering ingår
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Frukost tillgänglig
8.4 av 10, Väldigt bra, 15 recensioner
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Kontantdeposition: THB 500 per boende, per vistelse
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Boendet har inga hissar
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.
Boendet kallas även
Non Lay Guesthouse Hotel Ko Lanta
Non Lay Guesthouse Hotel
Non Lay Guesthouse Ko Lanta
Non Lay Guesthouse
Non Du Lay Guesthouse Hotel
Non Du Lay Guesthouse Ko Lanta
Non Du Lay Guesthouse Hotel Ko Lanta
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för Non Du Lay Guesthouse
9,6
Enastående
9,6
Renlighet
8,6
Läge
9,6
Personal och service
8,8
Hållbarhet
9,6
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
14 feb. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
10/10 Fantastiskt
Carl-Johan, Stockholm
23 apr. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fräscht och billigt
Carl-Johan
10/10 Fantastiskt
Marc
29 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pour se sentir comme chez soi
Marc
Bodde här 1 natt i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Therese
Reste i grupp
21 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Therese
Bodde här 1 natt i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Nathalie
3 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nathalie
Bodde här 1 natt i december 2024
10/10 Fantastiskt
Nathalie
28 dec. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nathalie
Bodde här 4 nätter i december 2024
10/10 Fantastiskt
Patrycja
25 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Would come back
Patrycja
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
Patrycja
24 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great place
Patrycja
Bodde här 3 nätter i november 2024
2/10 Väldigt dåligt
Linda
25 feb. 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Linda
Bodde här 4 nätter i februari 2024
10/10 Fantastiskt
Matt
14 dec. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great stay
Matt
Bodde här 2 nätter i december 2022
10/10 Fantastiskt
ALAIN
23 dec. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mérite d'être connu
ALAIN
Bodde här 2 nätter i december 2018
8/10 Bra
sylvie
3 mars 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Débarquement à Koh Lanta
sylvie
Bodde här 3 nätter i februari 2018
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
25 feb. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i februari 2018
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
2 dec. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i november 2017
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
26 jan. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lovely place, incredible value for money
Verifierad resenär
10/10 Fantastiskt
Fernando
23 jan. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Relax and calm hotel
Fernando
10/10 Fantastiskt
alivia , bangkok
17 apr. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Clean, Comfortable, Friendly = Awesome Stay
alivia
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
12 apr. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet








