Abad Atrium

3.0-stjärnigt boende
Hotell med familjevänlig profil, med gratis frukost och gratis parkeringsservice

Välj datum för att se priser

Fotogalleri för Abad Atrium

Lobby
Detalj interiör
Entréinterör
Boendets fasad - kväll/natt
Sittområde i lobbyn

Recensioner

8,0 av 10,
Mycket bra

Populära bekvämligheter

  • Spa
  • Pool
  • Frukost ingår
  • Rumsservice
  • Gym
  • Tvättservice
Det nuvarande priset är 508 kr
inklusive skatter och avgifter
14 sep. – 15 sep.

Rumsalternativ

Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum

Svit - 1 kingsize-säng

Höjdpunkter

Separat matbord
Separat sittutrymme
Ljudisolering
Eldstad
Luftkonditionering
TV
Bäddsoffa
Kvalitetssängkläder
  • 46 kvadratmeter
  • 4 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Superior dubbelrum - 1 kingsize-säng

Höjdpunkter

Ljudisolering
Eldstad
Luftkonditionering
TV
Kvalitetssängkläder
Badkar och dusch
Privat badrum
Vattenkokare
  • 24 kvadratmeter
  • 4 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Superior enkelrum

Höjdpunkter

Ljudisolering
Eldstad
Luftkonditionering
TV
Kvalitetssängkläder
Badkar och dusch
Privat badrum
Vattenkokare
  • 24 kvadratmeter
  • 1 sovplats
  • 1 dubbelsäng ELLER 1 kingsize-säng
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

Karta
M.G. Road, Kanayannur, Kerala, 682035

I närheten

  • Marine Drive - 11 min till fots - 1.0 km
  • Bolgatty Palace - 6 min med bil - 3.9 km
  • Wonderla Amusement Park - 15 min med bil - 11.6 km
  • Mattancherrys palats - 17 min med bil - 12.7 km
  • Fort Kochi Beach - 18 min med bil - 8.6 km

Ta sig runt

  • Maharaja's College Station – 8 minuters promenad
  • Lissie Metro Station – 3 min med bil
  • Cochin International Airport (COK) - 59 min med bil

Restauranger

  • ‪Punjab House - ‬13 min till fots
  • ‪Caravan - ‬13 min till fots
  • ‪Ojeen - ‬11 min till fots
  • ‪Malabar House - ‬8 min till fots
  • ‪Seagull's Catch - ‬6 min till fots

Om boendet

Abad Atrium

Hotell med familjevänlig profil i Ernakulam Central
Abad Atrium kan locka med bekvämligheter som gratis frukostbuffé, en takterrass och ett kafé. När du vill koppla av en stund kan du besöka en bastu eller en ångbastu och njuta av massage eller ayurvediska behandlingar. Boendets restaurang, Cafe Royal, serverar frukost, brunch, lunch och middag. Alla gäster har tillgång till gratis wi-fi på rummet samt en trädgård och kemtvätt/tvättjänster.
Du kan även räkna med förmåner som följande:
  • En utomhuspool och en barnpool
  • Gratis vanlig parkering och parkeringsservice
  • Hyrcyklar, flygtransfer tur och retur (avgift tillkommer) och en pool på takterrassen
  • Snabb utcheckning, snabb incheckning och bagageförvaring
Om rummen
Samtliga 52 rum hos Abad Atrium erbjuder bekvämligheter som rumsservice dygnet runt och eldstäder, samt ytterligare förmåner såsom gratis wi-fi och luftkonditionering.
Du kan också räkna med följande bekvämligheter i alla rum:
  • Extrasängar (avgift tillkommer) och spjälsängar (avgift tillkommer)
  • Badrum med åtskilda badkar och duschar och gratis toalettartiklar
  • Tv med premiumkanaler
  • Vattenkokare, daglig städning och telefoner

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Flygtransfer tur och retur dygnet runt på begäran mot en tilläggsavgift
  • Transport i närområdet (tilläggsavgift)
  • Avgiftsfri parkering på området
  • Avgiftsfri parkeringsservice på området
  • Tillgänglighetsanpassad parkering finns tillgänglig

Mat och dryck

  • Gratis frukostbuffé
  • En restaurang
  • Ett kafé/fik

Restauranger på området

  • Cafe Royal

Att göra

  • Barnpool
  • Bastu
  • Cykeluthyrning
  • Gym
  • Inomhus-/utomhuspool
  • Takterrasspool
  • Utomhuspool
  • Ångbastu

Familjevänligt

  • Barnpool
  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Gratis aktiviteter med tillsyn för barn
  • Ljudisolerade rum
  • Spjälsäng (tilläggsavgift)
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Conciergetjänster
  • Flerspråkig personal
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Portier/piccolo
  • Städning varje dag

Business-service

  • Business-service
  • Konferensrum
  • Mötesrum

Utomhus

  • Takterrass
  • Trädgård

Spa

  • Ayurvediska behandlingar
  • Massage
  • Spabehandlingsrum

Tillgänglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
  • Hiss
  • Tillgänglighetsanpassad parkering
  • Tillgänglighetsanpassad väg

Mer

  • 5 våningar
  • Bankettsal

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Extrasäng (tilläggsavgift)
  • Spjälsäng (tilläggsavgift)

Badrum

  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork (på begäran)
  • Privat badrum
  • Separat badkar och dusch

Underhållning

  • Tv med premiumkabelkanaler/premiumsatellitkanaler

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare
  • Gratis vatten på flaska
  • Minibar
  • Rumsservice dygnet runt
  • Te-/kaffebryggare

Mer

  • Eldstad
  • Gratis dagstidningar varje dag
  • Ljudisolerade rum
  • Luftkonditionering
  • Strykjärn/strykbräda på begäran
  • Telefon
  • Värdeförvaringsskåp

Regler

Incheckning

Checka in från: 13.00. Checka in fram till: 00.00.
Kontaktfri incheckning erbjuds
Snabb incheckning tillgänglig

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds
Snabb utcheckning tillgänglig

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Vid incheckning måste gäster visa upp bevis på fullständig vaccinering mot covid-19.
Kravet på bevis på vaccinering mot covid-19 gäller alla gäster över 18 år. Gäster måste ha vaccinerats fullständigt mot covid-19 minst 1 dagar före incheckning.
Kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen om du har några frågor.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

Djur ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.
2 barn på upp till 5 år bor gratis i förälderns eller vårdnadshavarens rum, vid bruk av ordinarie sängar.
Extrasängar finns att hyra för INR 750 per natt.
Spjälsängar finns att hyra för INR 500 per natt.

Betalningstyper

Viktig information

Avgifter

Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:

  • Avgift per barn för galamiddag på nyårsafton (31 december): 500 INR (från 6 till 12 år)
  • Galamiddag på nyårsdagen (1 januari) per vuxen: 1250.00 INR

Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.

Extra tillval

  • Avgift för flygtransfer: INR 1000 per fordon (enkel resa)
  • Spjälsäng (babysäng): INR 500 per natt
  • Avgift för extrasäng: INR 750 per natt

Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Observera: i enlighet med gällande lag serveras ingen alkohol på boendet den första dagen i varje månad.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Boendet kallas även

Abad Atrium
Abad Atrium Cochin
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Hotel Cochin
Abad Atrium Hotel Kochi (Cochin), India - Kerala
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel Kochi
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kochi
Hotel Abad Atrium Kochi
Kochi Abad Atrium Hotel
Hotel Abad Atrium
Abad Atrium Hotel
Abad Atrium Kanayannur
Abad Atrium Hotel Kanayannur

Vanliga frågor och svar

Finns det pool på Abad Atrium?

Ja, boendet har en utomhuspool och en barnpool. Det finns takpool.

Hur mycket kostar det att bo på Abad Atrium?

Enligt uppgifter från den 11 sep. 2025, startar priserna från 507,94 kr för en natts vistelse för två vuxna på Abad Atrium den 14 sep. 2025, inklusive skatter och avgifter. Priset baseras på det lägsta priset per natt som hittats under det senaste dygnet för vistelser under de 30 kommande dagarna. Priserna kan ändras. Välj datum för att få rätt priser.

Är Abad Atrium husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid Abad Atrium?

Vanlig parkering och parkeringsservice är gratis på det här boendet.

Vilka är incheckningstiderna för Abad Atrium?

Checka in från: 13.00. Checka in fram till: 00.00.

Vilken utcheckningstid gäller för Abad Atrium?

Utcheckning sker senast klockan 11.00.

Erbjuder Abad Atrium flygtransfer?

Ja, transport till/från flygplatsen erbjuds och körs (tillgänglig på begäran). En avgift på INR 1000 per fordon tas ut.

Var ligger Abad Atrium?

Detta familjevänliga hotell i centrala Kanayannur ligger nära Centre Square shoppingcenter och Mahatma Gandhi Road. Sri Ramakrishna Advaita Ashrama och Marine Drive ligger också en kvarts promenad härifrån. Lissie Metro Station ligger på 25 minuters gångavstånd och till Maharaja's College Station promenerar du på 8 minuter.

Recensioner för Abad Atrium

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 10 av 29 recensioner
8 - Bra i betyg. 12 av 29 recensioner
6 - Okej i betyg. 4 av 29 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 2 av 29 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 29 recensioner

8,2/10

Renlighet

8,2/10

Personal och service

9,0/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

8,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Alan

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is very impressive and well maintained. The breakfast buffet and very good. The staff was very professional.
Bodde här 2 nätter i juli 2025

8/10 Bra

Antony Elwin Kevin

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Recommend
Bodde här 2 nätter i juni 2025

8/10 Bra

Bejoy Babu

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Nice location, clean premises and friendly staff. Great value.
Bodde här 1 natt i maj 2025

10/10 Fantastiskt

Prince

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i februari 2025

8/10 Bra

Kirti

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i januari 2025

10/10 Fantastiskt

Jose

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Best Hotel

We stayed over two weeks and we liked the place. Their rooms are spacious and clean.Staff is very courteous and polite in their approach especially Miss Devu. She is an asset to the organization. Their complimentary breakfast is excellent with a wide range of dishes. I would highly recommend Hotel Green Room's
Bodde här 7 nätter i juni 2023

8/10 Bra

Marie jo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Confortable et central

Excellente chaîne d hôtels au Kerala , personnel très avenant et bonne cuisine indienne
Bodde här 1 natt i december 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Keep like this all time... best luck for future.,,
Bodde här 2 nätter i april 2019

8/10 Bra

Nalini

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Short pleasant stay

Pleasant short stay. Arrived at 12 am and left around 11 am. Swift check in. Clean comfortable room. Variety of buffet for breakfast and swift check out
Bodde här 1 natt i september 2018

10/10 Fantastiskt

Anupriya

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

A pleasant stay.

The staff are so very generous and they help a lot. The cafeteria staff very very helpful and attended us individually. The chef came personally and asked our needs and asked us do we need anything else. They made us feel very comfortable. All together a pleasant stay.
Bodde här 3 nätter i juli 2018

4/10 Dåligt

Ivan, Singapore

Gillade inte: Personal och service

Stay for 2 nights

Experienced twice actually! Door to room couldn't open. Requested for a change of room. Happened the same the following day. Staff were not responsive. Lost my temper and requested for attention immediately. Breakfast was decent. Room and toilet cleanliness so so.
Bodde här 2 nätter i juni 2018

10/10 Fantastiskt

Aditya, Mumbai

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Great Stay

The stay was really great with the rooms being really neat and clean. It is also in the city close to the KSRTC stand making travel easy to every part of Kochi and outside. The breakfast is also great.

4/10 Dåligt

its not 4 star

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Whi gave them 4* ?

We stayed at Abad Atrium paying a premium price over Abad plaza and thought it will great. The only good thing is the ebterance which looks like you are entering a solid property with posh lift in the front. Taling about our room: Full of breaks, cracks on the wall, doors. Bathroom-you would not like to take a shower in it. Broken tap, again door is cracked as well. Kto my investigation, i dillaed reception and asked then why should j pay a premium price at Atrium when i can stay at much cheaper at Abad llaza. The ayaff told this is a premiuim and newly built propoerty-which to my surprise doesnt really look new. Abad plaza does looks better from outside compare to Atrium. Hotel doesnt serve alcolohilic beverages in case anyone js jit aware of this. I would definitely not go back to this hotel. Even budget hktwls are way far better than this. I checked IBIS hotel on the same lane and which looks ljke a new propoerty. Also, anything yiu ask for at Abad Atrium-pool, weighing scale you will need to go to Abad plaza. So not s oh re who gave them. 4 stars?

6/10 Okej

I

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service

Travel desk staff were not helpful with bookings.

Dinner was not available for resident guests - blocked booked for functions and groups and guests not notified - treated very badly for the money paid.

6/10 Okej

Prashanth

Gillade inte: Rummets bekvämlighet

I moved to another Hotel the next day at same rate

AC was not working and we had reached after a really tiring humid day trip.

6/10 Okej

Dr

Clean hotel in a central location

The stay was good. Most of the staff were courteous and helpful. One of the chefs is arrogant and cannot cook. The dinner that he made for us was unpalatable. He is a blight on a good hotel like this one.

8/10 Bra

William

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Front desk staff are not bothered when we stepped in . They should be aware that the business runs because of customers. Breakfast should improve with more items

10/10 Fantastiskt

KRIVASHNI, South Africa

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

VERY IMPRESSIVE STAY

Very pleasant and helpful. Breakfast was excellent. A variety of food. Very pleasant waiters and management

8/10 Bra

MOHAN, MALAYSIA

Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Hotel very well located in Kochi

The reception staff were excellent, outstanding, very obliging The room cleaning people could be better, bit careless

10/10 Fantastiskt

Rose, Melbourne

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

nice hotel close to everything in very busy street

we spent 3 days the weather was fine we found all the transport we needed to visit the places we were interested in visiting and the hotel helped us a lot with our transport needs

6/10 Okej

George, Singapore

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet

Just nice

Just nice for a short, quiet stay in the heart of MG Road. Generally clean rooms and service is just fine. Food is quite good. Room service was efficient. Free wi-fi is a welcome bonus.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter

Cochin hotel

Hotel was comfortable.service was efficient .well priced.

8/10 Bra

Anil K V, Bangalore

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

Abad Atrium Good experience.

The best location in Cochin. Good service too.

2/10 Väldigt dåligt

ER, Bangalore, India

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

THE WORST EXPERIENCE WE HAVE HAD IN INDIA. STAY AW

When we tried to check in, they were extremely rude. They would not accept that we were based in Bangalore because the color of our skin. But it did not end there. They initially refused to check us in unless we produced an Indian passport, which we do not have. We are expats and although we have foreign passports, we live in India. Apparently this hotel either does not like white people or cannot understand the ex pat concept (or both). Only when a manager came down were we allowed to check in. I am still confused as to why they were so mean spirited toward us. Then they demanded more money because my wife was traveling. Our reservation was for two, but they would not accept this, so we had to pay extra for the privilege of being married. Then when we FINALLY entered our room, the room was disgusting. The carpets are soiled, the fixtures are gross, and the room smells of mildew. Our friend had to change rooms because their room smelled so strongly of smoke. When complaining the second time, they were told, "all of our rooms smell of smoke" by management. Yuck, but at least they were honest!

8/10 Bra

Jag, Singapore

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Good Hotel

I book the Hotel in the morning of my check in and when at the Hotel checking in was a breeze. Reception was helpful.