Boendets fasad

Recensioner av Silka Tsuen Wan Hong Kong

4 out of 5
Silka Tsuen Wan Hong Kong
119 Wo Yi Hop Road, Kwai Chung

Recensioner

7,8

Bra

10 - Fantastiskt i betyg. 205 av 882 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 424 av 882 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 172 av 882 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 60 av 882 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 21 av 882 recensioner" "

8,0/10

Renlighet

8,0/10

Personal och service

7,6/10

Bekvämligheter

7,6/10

Boendets skick och faciliteter

7,0/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Thank you for your review. It has been our pleasure serving you. We look forward to welcoming you back soon.

2/10 Väldigt dåligt

Ireneo, Hercules

Reste med sin partner
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
My wife and i checked in late on May 2024, they put us on a "NON SMOKING" room on the 8F. The minute you open the door, the strong smell of cigarrete will greet you (the smell sticks to the curtain and bedding as well). We can hardly breathe since the AC just circulates the air. We've requested to be transferred to another room ASAP for the reason and the staff named Matthew went up to check and he said the room was fine and doesn't smell (probably smoker, too) He is RUDE and COLD!!!! He should be fired! We insist to move and gave us a room on the 3/F, WHICH IS WAY WORST THAN THE FIRST ONE FOR THE SAME REASON!!!!! Since its 2am, i just ask ask my wife to wear mask and we'll leave earlier. Our clothes smells like tobacco as expected. IF I CAN GIVE A ZERO STAR, I WOULD! We travel a lot and this is the worst experience we had in terms of accomodation and staff. STAY AWAY FROM THIS HOTEL FOR YOUR OWN GOOD!
Bodde här 1 natt i maj 2024
Svar från MC 20 maj 2024
Dear Ireneo,Thank you for choosing Silka Tsuen Wan, Hong Kong and taking your precious time to share your experience with us.We sincerely apologize for not having lived up to your expectations in some of our service areas. Rest assured that we have placed a great priority on the issues you raised, and those issues have been brought to the immediate attention of the respective departments to rectify the problems. We appreciate your comments as they are indeed beneficial in supporting our improvement efforts.We regret any inconvenience caused and we trust that you will give us the opportunity to show you another side of our efforts.Yours sincerelyMan IeongGeneral Manager

6/10 Okej

Suda, Rio Vista

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Friendly staff, the front desk is on the 1/F. Only provide breakfast. No lunch, no dinner.
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från MC 14 maj 2024
Dear Suda, We are thrilled to hear of your most encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Regarding to the comment of breakfast, we will forward to the vendor and request for improvement. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

6/10 Okej

Kai Wing

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från MC 14 maj 2024
Dear Kai Wing,Thanks for taking time to rating us, would you please share more reviews for our improvement.Your Sincerely,Man IeongGeneral Manager

10/10 Fantastiskt

Pui Shan

Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från MC 14 maj 2024
Dear Pui Shan,Thanks for taking time ti rating us, would you please share more reviews for our improvement.Your Sincerely,Man IeongGeneral Manager

6/10 Okej

Chun long

Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från MC 14 maj 2024
Dear Chun long,Thanks for taking time to rating us, would you please share more reviews for our improvement.Your Sincerely,Man IeongGeneral Manager

8/10 Bra

Michael

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
It’s easy to navigate very convenient
Bodde här 4 nätter i februari 2024
Svar från Man Ieong General Manager 25 mars 2024
Dear Michael, We are thrilled to hear of your encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Yours sincerely,

10/10 Fantastiskt

??

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Hiroki

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och personal och service
便利な場所、十分な広さ
出張で連泊しました。 部屋は必要十分な広さです。九龍島の同価格帯ホテルよりは間違いなく広い エレベーターが3機あり待ち時間のストレスは少ないです。 建物は新しくはないですが、枕元にUSBポートも有り、不満はありません。 土曜日にランドリーサービスがあったのは便利でした。 朝食もビジネスユースてば必要十分でした。 車道に面してますが、騒音は気にならなかったです。 すぐ近くにコンビニがあり、駅まで歩けばひと通りのお店はありました。 また機会があれば利用したいです。
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från MC 20 maj 2024
Dear Hiroki, We are thrilled to hear of your most encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Yee Ting

Bodde här 2 nätter i januari 2024

6/10 Okej

HAYATO

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
Gym equipment has no electricity.
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Man Ieong General Manager 4 jan. 2024
Dear HAYATO, We sincerely apologize for falling short of your expectations in some service areas. The points you raised will be among our foremost considerations. We appreciate your comments as they are indeed beneficial in supporting our improvement efforts. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

10/10 Fantastiskt

Christina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

CHERIE

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
good
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Man Ieong General Manager 17 okt. 2023
Dear Guest, We are thrilled to hear of your most encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

8/10 Bra

chay hiang

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lots of eateries nearby and easy access to public transportation. Shuttle service is provided.
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Man Ieong General Manager 24 okt. 2023
Dear Guest, We are thrilled to hear of your most encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

6/10 Okej

amy

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet
NA
Bodde här 4 nätter i september 2023

10/10 Fantastiskt

Yik Lun

Bodde här 1 natt i augusti 2023

8/10 Bra

Gang, Federal Way

Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
地点和服务还可以吧
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från 總經理 Man Ieong 11 apr. 2023
尊敬的客人︰ 十分感謝您入住荃灣絲麗酒店,並抽出寶貴時間為我們的服務予以評價。我們能為您服務深感榮幸並繼續提高服務質素! 謝謝。 此致 總經理 Man Ieong

4/10 Dåligt

Iris

Bodde här 1 natt i mars 2023

2/10 Väldigt dåligt

Chak keung bassanio

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
以后唔會再住
衛生非常差,地点太辟,交通不便
Bodde här 1 natt i mars 2023
Svar från 總經理 Man Ieong 3 apr. 2023
尊敬的客人︰ 非常感謝您選擇入住荃灣絲麗酒店和給予我們寶貴的意見。 對於沒有帶給您完美、舒適的入住體驗,我們深感抱歉。入住時遇到任何問題,請隨時跟當值的客戶服務經理聯絡,以便立即作出改進或更換房間。 就以上的意見,已向相關部門提出跟進及改善。祝您生活愉快! 總經理 Man Ieong

10/10 Fantastiskt

Fung Shan Denise

Bodde här 1 natt i mars 2023

8/10 Bra

Edward

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Room is clean and comfortable. Staff are helpful. Though the transportation is not ideal, hotel shuttle bus can bring you to the city center is a great compensation.
Bodde här 7 nätter i februari 2023
Svar från Man Ieong General Manager 14 mars 2023
Dear Guest, We are thrilled to hear of your most encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

8/10 Bra

Tsz hong

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Bodde här 1 natt i februari 2023

10/10 Fantastiskt

CHU KIT, HONG KONG

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
十分舒適的酒店,酒店員工友善專業,是個渡假的好地邊
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från 總經理 Man Ieong 14 feb. 2023
尊敬的客人︰ 十分感謝您入住荃灣絲麗酒店,並抽出寶貴時間為我們的服務予以評價。我們能為您服務深感榮幸並繼續提高服務質素! 謝謝。 此致 總經理 Man Ieong

10/10 Fantastiskt

SUNG MIN

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
실카호텔 만족스럽습니다.
가격만족, 청결만족, 서비스도 좋았습니다.
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Man Ieong General Manager 13 feb. 2023
Dear Guest, We are thrilled to hear of your most encouraging reviews. Please rest assured that we will keep up the good work in order to reciprocate your continuous support to us. Yours sincerely, Man Ieong General Manager

6/10 Okej

Cheng feng

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
房間太小,交通不方便,按了清潔燈卻無人打掃
Bodde här 7 nätter i januari 2023
Svar från 總經理 Man Ieong 31 jan. 2023
尊敬的客人︰ 非常感謝您選擇入住荃灣絲麗酒店和給予我們寶貴的意見。 對於沒有帶給您完美、舒適的入住體驗,我們深感抱歉。祝您生活愉快!

10/10 Fantastiskt

chun hung

Bodde här 1 natt i januari 2023

8/10 Bra

Wai lot

6/10 Okej

Wing Sze

8/10 Bra

Chi keung

Bodde här 2 nätter i december 2022

10/10 Fantastiskt

RUSSARA

Bodde här 1 natt i december 2022

8/10 Bra

KWAI HO

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2022

4/10 Dåligt

ruming

Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet

8/10 Bra

Gang, Federal Way

Gillade: Renlighet

8/10 Bra

richard

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Forget to mention, it's WIFI is better than Ease Access. It does not keep buffering when I watch youtube video. Staff is nice and accomodating. Staffs on the parking level are also friendly and eager to provide direction when guests asked how to get to a destination / where is the bus stop to certain location. Did not use gym or garden, did had breakfast in the hotels for couple days. I would say if it is included fine, if not, I would eat breakfast outside as they serve the same menu all the times (ham, hot dogs, sausage, corn, fish dumling, beef dumling), congree, veggie noodles, egg to ordered, cereals, fruits, bread/toasts, and drinks. Need chili oils... and if they can add hash brown and turkey bacon for those don't eat pork w-ould be even better. Overall staffs are nice. Breakfast is 8-11 if I remembered correctly
Bodde här 8 nätter i november 2022
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 4 jan. 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your experience with us in your recent stay. We are happy to learn that you had a great time in our hotel.We hope you will return to Silka Tsuen Wan, Hong Kong in the near future.Yours sincerelyMan IeongGeneral Manager

8/10 Bra

richard

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Compare to Ease Access Tusen Wan that my husband loved back in 2018, this is a new winner. The standard unit has a fridge and has its own air purifier in each room. We were given 2 tall water bottles everyday, Ease Access's water bottles are half of the size. Staff does not have issue to provide extra sugar, creamer and coffee package when we requested it. Ease Access housekeeping staff gave us attitude till we complained to the front desk. I like Silka more as the room is slightly bigger, it has a desk and chair so I don't have to sit on the bed all the times. It is quiet, I don't hear guest from next door talking / walking or TV. I know next door is occupied as even the door is closed but the door keeps it unlocked. For sure, you will hear your next door guests at Ease Access. Room for improvement: I have a hard time to adjust to their beds, it is not super firm nor soft, I just have back and shoulder pain when I wake up everyday. I have less pain with Ease Access's bed even I think it is about the same softness. Like the fact that they offer shuttle, wish they have it every 30 mins instead and if they offer stops that I can catch airport express buses. I don't like to drag suitcases in MTR station. I can walk to self lanudry store in 3 mins and it opens 24 hours ($15 washing include detergents already and $25 for drying) and it texts you 5 mins before it finishes. The hotel is also closed to different restaurants bakeries & bus stops.
Bodde här 4 nätter i november 2022
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 4 jan. 2023
Dear Richard,Greetings from the Silka Tsuen Wan, Hong Kong! We are delighted to hear that you had a satisfying stay with us. Your feedback has been extremely helpful to ensure that we continually improve and provide consistent, high quality service standards throughout the hotel. We will be most honored if we could once again be of service to you in the foreseeable future. Yours sincerely Man Ieong General Manager

8/10 Bra

Yuk Ying

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 7 nätter i oktober 2022

8/10 Bra

Iris

Affärsresenär, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
房間偏細冇乜景觀,設施一般
Bodde här 4 nätter i oktober 2022
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 4 jan. 2023
尊敬的客人︰ 非常感謝您選擇入住荃灣絲麗酒店和給予我們寶貴的意見。 對於沒有帶給您完美、舒適的入住體驗,我們深感抱歉。祝您生活愉快! 總經理 Man Ieong

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
沐浴的地方一般~日用品不齊全~例如:沒有洗手液和沐浴露及剃鬚刀~等…等的用品
Bodde här 1 natt i november 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 1 dec. 2020
尊敬的客人,感謝閣下為香港荃灣絲麗酒店提供寶貴意見,對您造成不便感到抱歉。我們會向相關部門作出反映及檢討,並致力提高服務質素。再次感謝閣下入住,期待在不久的將來能夠再為您服務。謝謝!此致 酒店經理 Man Ieong

10/10 Fantastiskt

HAU LING

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ok
Bodde här 14 nätter i november 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 1 dec. 2020
Thanks for rating us!

10/10 Fantastiskt

Lau

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
專心讀書
寧靜讀書
Bodde här 6 nätter i oktober 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 19 nov. 2020
親愛的客人,很高興看到您對香港荃灣絲麗酒店給予高度評價,再次感謝閣下入住及誠意推介,我們會致力提高服務質素,期待在不久的將來能夠再為您服務。謝謝!此致 酒店經理 Man Ieong

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Noise isolate are bad
Bodde här 15 nätter i oktober 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 9 nov. 2020
Thank you for choosing Silka Tsuen Wan, Hong Kong! We have followed up the issue with the concerned department respectively. Our management is much concern your valuable comments and strive to do the best in services. We hope you will consider staying with us again so we may better demonstrate our commitment to your satisfaction.

6/10 Okej

Tong

Bodde här 14 nätter i oktober 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 30 okt. 2020
Thank you for rating us!

8/10 Bra

Chi ming

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 15 nätter i september 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 28 sep. 2020
Thank you for rating us!

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 14 nätter i september 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 24 sep. 2020
Thanks you rating us!

8/10 Bra

Henry

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
隔离经验
Bodde här 14 nätter i september 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 24 sep. 2020
Thanks for rating us!

10/10 Fantastiskt

Pik Kwan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 13 nätter i augusti 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 25 aug. 2020
Thank you for rating us!

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 25 aug. 2020
Thank you for rating us!

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
熱水爐水不夠熱
Bodde här 2 nätter i augusti 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 17 aug. 2020
尊敬的客人,感謝閣下為香港荃灣絲麗酒店提供寶貴意見,對您造成不便感到抱歉。我們會向相關部門作出反映及檢討,並致力提高服務質素。再次感謝閣下入住,期待在不久的將來能夠再為您服務。謝謝!此致 酒店經理 Man Ieong

4/10 Dåligt

Loklam

Reste med familjen
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
耳仔好痛
房間個usb不停發出燥音,好滋擾,完全訓唔到,要求換房,又話間間房都係咁,覺得好辛苦,唔會有下次!
Bodde här 1 natt i juli 2020
Svar från Hotel Manager - Man Ieong 4 aug. 2020
尊敬的客人,感謝閣下為香港荃灣絲麗酒店提供寶貴意見,對您造成不便感到抱歉。我們會向相關部門作出反映及檢討,並致力提高服務質素。再次感謝閣下入住,期待在不久的將來能夠再為您服務。謝謝!此致 酒店經理 Man Ieong