âHela hotellet kĂ€ndes sjabbigt . Vi möttes i receptionen av tvĂ„ trötta medarbetare som mest verkade besvĂ€rade över nya gĂ€ster. I baren satt lokala öldrickande gĂ€ster mer eller mindre berusade. Fast det stĂ„r sĂ„vĂ€l pĂ„ internet som i hissen och i rummet att det fanns en restaurang sĂ„ fick vi veta nĂ€r vi kom ner för att Ă€ta att restaurangen stĂ€ngde i september 2017 (!) . NĂ€r jag pĂ„talade att det satt en meny och anslag om öppettider i hissen sĂ„ suckade receptionisten o sa att â ingen orkat ta bort...
âHela hotellet kĂ€ndes sjabbigt . Vi möttes i receptionen av tvĂ„ trötta medarbetare som mest verkade besvĂ€rade över nya gĂ€ster. I baren satt lokala öldrickande gĂ€ster mer eller mindre berusade. Fast det stĂ„r sĂ„vĂ€l pĂ„ internet som i hissen och i rummet att det fanns en restaurang sĂ„ fick vi veta nĂ€r vi kom ner för att Ă€ta att restaurangen stĂ€ngde i september 2017 (!) . NĂ€r jag pĂ„talade att det satt en meny och anslag om öppettider i hissen sĂ„ suckade receptionisten o sa att â ingen orkat ta bort...
Anna