Terrass/Patio

Recensioner av Tivoli Avenida Liberdade Lisboa – A Leading hotel of the world

5 out of 5

Recensioner

9,0

Underbart

10 - Fantastiskt i betyg. 630 av 1000 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 254 av 1000 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 70 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 31 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 15 av 1000 recensioner" "

9,4/10

Renlighet

9,2/10

Personal och service

9,4/10

Bekvämligheter

9,0/10

Boendets skick och faciliteter

8,8/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Hans

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i juli 2023

10/10 Fantastiskt

Anneli

Bodde här 1 natt i augusti 2022

10/10 Fantastiskt

Magnus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mkt bra Hotell
Bodde här 3 nätter i november 2021
Svar från Front-Office 11 dec. 2021
Thank for your feedback. Looking forward for your next visit. With our best regards.

8/10 Bra

Yung Sun

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i augusti 2021

10/10 Fantastiskt

panagiotis

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kommer gärna tillbaka
Fin Hotel 🏨 trevlig personal och bra pool i det bästa adressen i centrala Lissabon.
Bodde här 2 nätter i augusti 2021
Svar från João Prista von Bonhorst - Hotel Manager 17 aug. 2021
Dear panagiotis, Thank you very much for choosing The Tivoli Avenida Liberdade and for giving us your valuable feedback. We are glad to know that the overall experience met your expectations and thrilled to know that you specially enjoyed our amazing outdoor pool. We look forward to serving you in the future. Kind regards, João Prista von Bonhorst Hotel Manager

10/10 Fantastiskt

Håkan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mkt bra
Mycket bra hotell…och då är jag kräsen. Hjälpsam personal och bra service. Inte billigt men i mina ögon värt det. Och rooftop baren….wow Promenadavstånd till mycket.
Bodde här 4 nätter i augusti 2021
Svar från Front-Office 24 aug. 2021
Thank you very much for your feedback! We will share it with our Team. Looking forward to welcome you back in Lisbon :) Kind Regards,

10/10 Fantastiskt

Malin

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Super service och alla faciliteter var toppen!
Bodde här 1 natt i augusti 2021
Svar från João Prista von Bonhorst - Hotel Manager 15 aug. 2021
Dear Malin, Thank you for the time spent on your feedback. It is rewarding to hear that every aspect of your stay was first class and memorable and we look forward to welcoming you again on your next visit to Lisbon for another pleasant experience. Best regards, João Prista von Bonhorst Hotel Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Väldigt hjälpsam personal! Allt var bra och det fanns inget alls att klaga på. Läget är dessutom väldigt bra, nära till allt men ändå på ett avstånd så man slipper stök och knarkhandel utanför dörren. Bra även att det finns massor av lyxbutiker utanför hotellet och det fina med det är att de alla har bevakning av uniformerad polis vilket gör området väldigt säkert.
Bodde här 2 nätter i december 2020
Svar från Tivoli Team 27 dec. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

Isabelle

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt!
Fantastiskt hotel med service i hög klass.
Bodde här 4 nätter i september 2020
Svar från Miguel Garcia - Diretor Geral 15 sep. 2020
Thank you for sharing your recent stay experience at Hotel Tivoli Avenida Liberdade. We are happy to know that we met your expectations and rest assured that I will share your comments with the entire Hotel Team. Thank you again and hope to welcome you back soon again in Lisbon! Kind regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2019
Svar från Miguel Garcia - General Manager 28 okt. 2019
Dear Guest, Thank you for staying at The Tivoli Avenida Liberdade Hotel and for sharing your valuable feedback. It is rewarding to read that the overall experience met your expectations and It is our hope to serve you soon again. Warm regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Timmy

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i maj 2019
Svar från Miguel Garcia - General Manager 13 maj 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Tivoli Avenida Liberdade Hotel and for giving us your valuable feedback. We are glad to know that the overall experience met your expectations. Rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Kind regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Johan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rekommenderas varmt
Otroligt bra service och professionellt bemötande
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Tivoli Avenida Liberdade 25 feb. 2019
Dear Mr. Johan, It was our great pleasure taking care of you on your visit to Tivoli Avenida Liberdade and thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to know that the overall experience met your expectations. Please rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. It is always a pleasure to welcome you and your family at Tivoli Avenida Liberdade. My best regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Jonas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell, bra service och mycket bra läge i centrala Lissabon.
Bodde här 4 nätter i december 2018
Svar från Tivoli Avenida Liberdade 4 jan. 2019
Dear Mr. Jonas, It was our great pleasure taking care of you and your family on your visit to Tivoli Avenida Liberdade and thank you for taking the time to share your experience with us. It is rewarding to hear that every aspect of your stay was first class and that it was memorable. We are glad to know that the overall experience met your expectations. Please rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. It is always a pleasure to welcome you and your family at Tivoli Avenida Liberdade. My best regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Claes

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra Hotel i Lissabon
Mycket bra hotel väl placerat i Lissabon.
Bodde här 1 natt i november 2018
Svar från Tânia Costa 23 nov. 2018
Dear Mr. Claes, It was our great pleasure taking care of you on your visit to Tivoli Avenida Liberdade and thank you for taking the time to share your experience with us. It is rewarding to hear that every aspect of your stay was first class and that it was memorable. We are glad to know that this experience met your expectations. Please rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. It is always a pleasure to welcome you and at Tivoli Avenida Liberdade. My best regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Erik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i augusti 2018
Svar från Miguel Garcia 22 aug. 2018
Thank you for sharing your recent stay experience at Hotel Tivoli Avenida Liberdade. We are happy to know that we met your expectations and rest assured that I will share your comments with the entire Hotel Team. Thank you again and hope to welcome you back soon again in Lisbon! Kind regards, Miguel Garcia General manager

10/10 Fantastiskt

Per

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
High class romantic weekend
Nice, helpful and friendly staff. Very good restaurant in classic atmosphere with good seafood. Very good buffestyle breakfast. Comfortable room with high standard bathroom. Clean. Very good rooftop bar, people, music, bar and the view!
Bodde här 1 natt i augusti 2018
Svar från Miguel Garcia - General Manager 11 aug. 2018
Dear Mr. Richard Arthur McDonald, Thank you for sharing your recent stay experience at Hotel Tivoli Avenida Liberdade. We are happy to know that we met your expectations and rest assured that I will share your comments with the entire Hotel Team. Thank you again and hope to welcome you back soon again in Lisbon! Kind regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Anna

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell i Lissabon!
Mycket bra service vid in/utcheckning i receptionen av trevlig och serviceinriktad personal. Vi bodde 3 personer på ett rum och även extrasängen hade god kvalitet. Det var rent och snyggt och bra yta. Läget kändes bra. Lätt att få taxi utanför och nära till shopping och trevliga restauranger. Takterrassen var mycket trevlig och även där personal som höll god servicenivå. Poolområdet var helt ok. Städat och snyggt men lite tråkigt med vissa slitna husfasader runt omkring. De hade dock en fin trädgård som dolde detta så gott det gick. Trevlig personal även om det kanske inte gick så fort. Vi var dock mycket nöjda med vår totala upplevelse.
Bodde här 3 nätter i maj 2018
Svar från Miguel Garcia 7 juni 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your recent stay experience at Hotel Tivoli Avenida Liberdade. We are happy to know that we met your expectations and rest assured that I will share your comments with the entire Hotel Team. Thank you again and hope to welcome you back soon again in Lisbon! Kind regards, Miguel Garcia General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2017
Estimado Hóspede, Muito obrigado por partilhar a sua experiência no Hotel Tivoli Avenida Liberdade durante a sua recente estadia em Lisboa. Ficamos contentes que o serviço lhe tenha agradado e o Hotel tenha correspondido às suas expectativas. Esperamos poder recebê-lo em breve no Hotel Tivoli Avenida Liberdade. Com os meus cumprimentos, Rui de Sousa Director Geral

8/10 Bra

Casey

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyx till ett överpris
Hotellet är mycket tilltalande ur ett estetiskt perspektiv. Lobbyn, restaurangen. poolområdet och framför allt takterrassen är alla otroligt fint dekorerade. Att äta och dricka på hotellet är lite löjligt dyrt om man jämför med priserna i Lissabon i övrigt. Detta gäller framför allt frukosten. Det finns inte mycket att anmärka på, men helt ärligt så får man inte direkt valuta för pengarna. Tex fanns det inga terassmöbler på vår balkong, vilket gör balkongen helt oanvändbar.
Bodde här 4 nätter i juli 2017
Dear Guest, Thank you for sharing your recent stay experience at Hotel Tivoli Avenida Liberdade. We are happy to know that we met your expectations and rest assured that I will share your comments with the entire Hotel Team. Thank you again and hope to welcome you back soon again in Lisbon! Kind regards, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Frej

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Hotellet byggs om med mycket oljud som följd!
Svar från General Manager 23 mars 2017
Dear Guest, I personally thank you for sharing this complaint with the Hotel staff and please accept my sincerest apologies for the inconveniences you faced during your stay with. I can assure you that the Tivoli Hotel’s staff made every effort to guarantee your satisfaction and minimize the problems you experienced. Thank you again and hope to welcome you back soon again in Lisbon! Kind regards, Rui de Sousa General Manager

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Svar från General Manager 31 okt. 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

I o E, Malmö

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pampigt och elegant
Ett högklassigt hotell på alla funktionella sätt. Vänlig, effektiv personal. Men ändå inget vi återvänder till: det är stort, tungt, opersonligt.
Svar från Rui de Sousa 10 okt. 2016
Dear Guest, Thank you for sharing such in detail your experience at Tivoli Lisboa. It is rewarding to receive such a marvelous review! We are thrilled that you truly enjoyed staying with us and you describe us as a "high class hotel". Our team works hard, every day, to make sure every guest feels special. Your satisfaction is our best reward! We look forward to welcome you back anytime soon! Kind regards, Rui de Sousa General Manager

6/10 Okej

Carl-Johan

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Störande att behöva betala extra på allt smått när man bor på ett dyrt hotel. Kaffekapslar 2 Euro styck på rummet, Vattenflaska 4 Euro .. Dåligt för ett "lyxhotell" Bra läge o bra frukost - frukost kostar dock 25 Euro per person (alt 30 Euro på takserveringen)
Svar från General Manager 21 okt. 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your candid review about your recent stay experience in Lisbon. Our aim and goal is to exceed our guests’ expectations and surely your review does not reflect that goal. We regret to read that our room did not meet your expectations in terms of size and price/quality ratio. Your concerns deserved our full attention and we expect for your return soon in order to regain your trust. Kindest Regards, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från General Manager 29 aug. 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från General Manager 29 aug. 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Ett schysst och centralt hotell
Ett centralt belägget hotell nära kommunikationer och med 10 minuters promenad till centrala Lissabon. Ett bra poolområde varma sommardagar och en underbar skybar med fantastisk utsikt. En skön lobby att hänga in och nyttja wifi. Bra med parkeringsgarage för hyrbilen. Ett gym som tyvärr inte riktigt levde upp till hotellets femstjärnighet. Otroligt sköna sängar men tråkigt utsikt mot innergården, som gjorde att man helst hade nere rullgardinen.
Svar från Dear Tracey 25 juli 2016
Dear Guest, We warmly thank you for sharing your candid feedback about your recent stay experience at Tivoli Lisboa. We are glad to verify through your overall score that we were able to provide you an excellent stay in the charming city of Lisbon! Right in the heart of the city, the hotel has a privileged location near to the historical area and all the famous landmarks. Do not hesitate to return to Tivoli on your next trip to Lisbon. We hope to have the pleasure to welcome you again! Kind regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

Dragan, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell, centralt.
Fantastiskt bra service, vänlig personal. Hög klass!
Svar från Rui de Sousa 1 juli 2016
Dear Guest, We warmly thank you for sharing your review on TripAdvisor concerning your recent stay in Lisbon! All feedback is important to us, and even better when clients let us know how their feel during their stay. We appreciate your preference for Tivoli Lisboa. We are grateful for your compliments that always contribute to motivate and inspire our teams. Looking forward to welcome you back! Best regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

Karin, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfekt
Stora tysta rum med stora mycket bekväma sängar - inte hårda som annars är vanligt i södra europa. Perfekt service och städning. Frukostbuffe med allt man kan önska och lite till. Hotellet ligger i ett lugnt område och lite avsides om man vill shoppa, men det var bara ett par busshållplatser från centrum.
Svar från Dear Tracey 2 juli 2016
Dear "Karin", Firstly, we would like to thank you in advance for your preference for Tivoli Lisboa. It is rewarding to read that you had a pleasant stay with us in the charming city of Lisbon! All feedback is important to us, and even better when clients let us know how their feel during their stay. The Hotel is indeed located in the main Avenue of Lisboa and it is just a short walk to explore the historical area and all the landmarks of the city! We are grateful for your compliments that always contribute to motivate and inspire our teams. We look forward to welcome you back anytime soon! Kindest regards, Rui de Sousa General Manager

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och rummets bekvämlighet
Vi var 6 personer och fick tre rum i svit på nedersta våningen utan någon som helst utsikt Vi stannade 4 nätter. Att byta rum var det inte tal om.
Svar från Dear Tracey 9 juli 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay in Lisbon. Our aim and goal is to exceed our guests’ expectations and surely your review does not reflect that goal. Kindly note that we have different categories of rooms and suites at your disposal. You can always ask for a specific view and upon availability we will have the pleasure to provide you a room view suitable to you preferences. Rest assured that all your comments deserved our full attention. Looking forward to welcome you again, in order to regain your trust. Kindest regards, Rui de Sousa General Manager

6/10 Okej

Agneta

Gillade: Personal och service
Centralt med bra frukost
Fint hotell men vi fick ett icke renoverat rum mot baksidan, inget vidare. Bra frukost och trevlig brunch på söndagen.
Svar från Dear Tracey 23 apr. 2016
Dear Guest, We kindly thank you for sharing your review on TripAdvisor about your recent stay experience in Lisbon. We consider our guests’ feedback truly important since it provides us a valuable insight. We are glad that you specially appreciated our premium location in the heart of Lisbon in the main avenue of Lisbon and just a short walk to the best shops and restaurants in town. We are delighted to read that you enjoyed our delicious and diverse Sunday Brunch in a typically French setting, while facing the emblematic Avenida da Liberdade. Looking forward to welcome you back! Kindest Regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Dear Tracey 12 mars 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Margerita

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
hotell med mycket bra läge
Hotellet uppfyllde våra förväntningar. Låg väldigt bra till för en Lissabonturist. Mycket bra liten turistbyrå med hjälpsam personal i hotellobbyn.

8/10 Bra

Anders

Gillade: Renlighet och personal och service
Svar från Dear Tracey 19 dec. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Jardim! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

Lars

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa Jardim! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

6/10 Okej

Ingemar, Ystad

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Vår resa till Lissabon
Vårt rum var inte klart när vi skulle checka in 14.00. fick vänta 1 timme innan det var klart. Personalen i receptionen var allmänt förvirrade och nonchalanta. Bra läge och frukost.
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your recent stay experience in Lisbon. We strive hard to provide great comfort and high level of service to our guests therefore; your feedback has a tremendous importance for us. We are surprised and disappointed to read about the service inconsistencies you faced during the check-in. This situation surely does not correspond to the standards of our service. Rest assured that your concerns deserved our full attention and that your comments have been shared with the Front-Office Manager. We are sorry if our staff efforts were not enough to provide you a stay meeting your requirements and expectations. Rest assured that all your comments deserved our full attention and that we are committed to address and resolve all the issues you mentioned. Our overriding goal is always to provide all our guests with quality service, as I am sure you will be able to see on your next visit. I remain at your entire disposal, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Ann-Kristin, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
August in Lissabon.
Elegant hotel! Friendly, serviceminded and helpful staff. Nice poolarea!
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

10/10 Fantastiskt

Lars

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Johan

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion regarding your recent stay at Tivoli Lisboa! We look forward to welcome you back at Lisbon. Best regards, Rui de Sousa General Manager

6/10 Okej

Anders, Karlstad

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
They have some management issues.
Well, the hotel is very well located. It is near the center. It is nice inside and the rooms are good. But there are some issues that lower the grad. And we can track those things back to management, not the staff. Checkin: The hotel porter took a call from the phone when we where next in line and took a booking. It took like 5 minutes. Please dear management: Get a back office! Free internet in the lobby. Well just if you join the loyalty program but then I am the "goods" and it is not actually free is it? And for 24 hours it is 15€! REALLY???? when we arrived out room was not ready. We left our cabin suitcases in the "safe room" and come back to get the rooms and asked for our suitcase. We where told that they should bring them. But please? It was 4 hours between and why didn't they put the suitcases in our room? When we said that we could get them it was not possible. We where on our way to the pool and the swim suits where in the suitcase. So we went up to the room. After 30 minuts wait, no suitcases. We phoned and the answer where that they should come right away. After 30 more minutes we phoned again and then we got them. Really? But the staff is very friendly and struggle with poor management decisions. So there as som work and fixes and the grade could be 4 and maybe a 5. They have a great roof terrace and nice breakfast buffé.
Svar från Dear Tracey 21 nov. 2015
Dear Guest, Thank you for sharing your candid opinion about your recent stay experience in Lisbon. We consider our guests’ feedback truly important since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We appreciate for bringing again these issues to our attention. We apologize once again for the multiple inconveniences you have experienced during you short stay with us. We regret to read that our efforts and alternatives presented in order to solve this issue were not enough to guarantee your satisfaction. Nevertheless I will personally speak with the head of departments involved and make sure that these inconsistencies do not happen again in the future. Conscious that any explanation cannot completely erase your disappointment, I hope you and your wife will give us another opportunity to regain your confidence. I remain at your entire disposal. Rui de Sousa General Manager

8/10 Bra

Hasse

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Ett kanon hotell med en suverän skybar!
Rent, trevligt hotel med riktigt bra sängar och trevlig personal. Det fanns en turistinformation i foajén med kunnig och hjälpsam personal samt att de flesta pratade bra engelska vilket uppskattas enormt mycket. Skybaren på taket med utsikten och mysfaktorn, slår det mesta jag har sett runt om i världen! /Hasse

8/10 Bra

Alexandre, Aventura

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent location, great service, rooms a little bit dated..
Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

JORGE

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Wonderful hotel in heart of the Lisbon .
Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

jane

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Overall, very pleasant stay. We stayed 2 nights. I had booked a room for 3 adults (my husband and I and adult son). We got into room approximately 3:00 pm after red eye from the States. The room had 1 king bed. Called the desk. Told other bed would be brought in at turndown. We were tired, needed a short nap. Had to pay for an upgrade to get another room which had a pullout coach. Room was very nice but another E150/night. Finally settled in new room, decided on short rest and construction began which continued for several hrs. Talked to desk again, they apologized and said it would stop 6:30 pm. The desk did send up some wine and fruit as an apology which was a nice gesture. The lobby has a bar area which was very nice and served a light menu. The hotel overall was wonderful. The staff was attentive. I would stay there again, but I would check room accommodations first
Bodde här 2 nätter i mars 2024

6/10 Okej

raj

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Great location.
Bodde här 5 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

DAVID

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location and property
Bodde här 5 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Gessica

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
All perfect.
Bodde här 5 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Gessica

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
We really love our stay! Friendly staff, high quality services!
Bodde här 2 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Gessica

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We really love our stay! Friendly staff, high quality services!
Bodde här 3 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Ben

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Amazing place
Bodde här 2 nätter i februari 2024