Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 381 av 1000 recensioner" "
10 - Fantastiskt
381
8 - Bra i betyg. 322 av 1000 recensioner" "
8 - Bra
322
6 - Okej i betyg. 151 av 1000 recensioner" "
6 - Okej
151
4 - Dåligt i betyg. 92 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt
92
2 - Väldigt dåligt i betyg. 54 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
54
8,0/10
Renlighet
8,0/10
Personal och service
7,8/10
Bekvämligheter
7,6/10
Boendets skick och faciliteter
7,8/10
Hållbarhet
Recensioner
10/10 Fantastiskt
Raad
20 jan. 2024
Raad
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 22 jan. 2024
Dear Raad,Thank you for sharing this positive feedback about your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
6/10 Okej
Maryam
Reste i grupp
12 dec. 2023
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
The hotel was nice but the room was a little bit old. The staff didnt inform anything when checking in. The location was good
Maryam
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 12 dec. 2023
Dear Maryam,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're glad to hear that our convenient location met your expectations. We take pride in being just a short walk from Hammersmith Apollo and the Broadway Shopping Centre, providing our guests with easy access to local attractions and public transport.However, we regret to hear that your room did not fully meet your modern expectations and that our staff's communication during check-in fell short. Please rest assured that we are committed to providing well-maintained accommodations and thorough information to all our guests.We are pleased you found the room cleanliness and comfort to be satisfactory, as we strive to offer a relaxing environment complemented by our Novotel mattresses for a good night's sleep.We hope to welcome you back again.Best regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
sandra
Reste med familjen
4 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Höstlov
Jag, min man och dotter bodde på detta hotell 3 nätter på höstlovet.
Rummet var var helt ok. Det var fräscht. Lite för hård säng och kudde för vår smak. Trevlig och hjälpsam personal. Vi hade frukost med och det fanns en hel del att välja på.
Hotellet låg en kort promenad ifrån tunnelbana och busstation så det var lätt att ta sig runt i övriga London.
Vi skulle absolut kunna tänka oss att bo här igen.
sandra
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 7 nov. 2023
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share this feedback.We are happy you were pleased with your room and appreciate your kind comments about our team members. However, we regret to hear that our pillows were not to your personal preference. Please do not hesitate to bring such concerns to our attention during your stay so that we can find a more comfortable solution for you.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future. Best regards.Odhi Johanes, Senior Guest Relations
6/10 Okej
Henrik
24 juni 2023
Henrik
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 26 juni 2023
Bäste Henrik,Vi önskar att vi förstod oss på er utvärdering bättre.Med detta önskar vi er varmt välkommen tillbaka.Med vänliga hälsningar,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
Eli
11 apr. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Eli
Bodde här 4 nätter i april 2023
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 11 apr. 2023
Kära Eli,tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback.Vi är glada att ni hade en bra och lugn vistelse hos oss och att ni ville lämna en sådan fin kommentar. Ni är självklart välkommen åter.Med vänliga hälsningar,Lea Manalo, Guest Relation Manager
10/10 Fantastiskt
Felicia
Reste i grupp
12 mars 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Felicia
Bodde här 2 nätter i mars 2023
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 13 mars 2023
Kära Felicia,tack för att ni recenserade er vistelse hos oss.Vi är glada att ni hade en bra och lugn vistelse hos oss och att ni ville lämna en sådan fin kommentar. Ni är självklart välkommen åter.Med vänliga hälsningar,Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Kikki
Reste med familjen
7 feb. 2023
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Ett helt okej hotell…
Servicen på restaurangen var klanderfri, hotellrummet som hade vissa funktionella problem kunde vi byta utan större krångel men det börjar bli dags för en upprustning av själva hotellet. Det mesta är slitet och nedgånget. Vi tycker ändå att personalen gör sitt bästa för att vi ska trivas.
Kikki
Bodde här 4 nätter i februari 2023
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 11 feb. 2023
Kära Kikki,tack för att ni tog er tiden att lämna ett omdöme.Det glädjer oss att ni uppskattade servicen. Vi vet att vår personal gör allt de kan för att hjälpa våra gäster och det är fint när det uppmärksammas, så tack för det. Vi beklagar att ni inte blev nöjd med det första rummet, men vi är glada att höra att det löste sig och att ni fick byta rum. Vad gäller er kommentar om hotellets skick så tackar vi er för att ni har valt att dela med er av era tankar. Våra gästers feedback är mycket viktig för oss och vi ska se över om det är något vi kan göra för att förbättra oss. Vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaka igen. Med vänliga hälsningar,Lea Manalo, Guest Relation Manager
6/10 Okej
Håkan
Reste med familjen
5 jan. 2023
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Weekend
Rummet var helt ok förutom hårstrån på golvet i badrummet.. Hade premium rum för vet att standard rummen har sett sina bättre dagar. Har bott här flera gånger men blir nog ingen mer gång. En rekommendation är att dom byter kock. Vi köpte en Cesar sallader med kyckling. In kom ett salladshuvud med tre små bitar ost. Fick säga till om att kycklingen saknades. Fick då in micro uppvärmd torr kyckling på ett fat .
Det ligger väldigt bra till men kommer inte tillbaka flera gånger .
Håkan
Bodde här 3 nätter i januari 2023
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 10 jan. 2023
Kära Håkan,tack för att ni har lämnat en recension av er vistelse.Det glädjer oss att ni uppskattade vårt fina läge och även rummet. Vi beklagar dock att städningen i badrummet kunde ha förbättrats. Att hålla rent och snyggt är mycket viktigt för oss och vi kommer att diskutera er kommentar med vår städpersonal för att se över vad vi skulle kunna göra annorlunda i framtiden. Vad gäller maten så tackar vi er för att ni har valt att dela med er av era tankar. All feedback vi får från våra gäster är värdefull för oss och vi ska undersöka vad vi kan göra för att förbättra oss.Vi hoppas få möjlighet att välkomna er tillbaka igen. Med vänliga hälsningar,Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Ingrid
Reste med familjen
20 dec. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bra frukostbuffé och trevlig loungebar.
Ingrid
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 23 dec. 2022
Kära Ingrid,tack för att ni recenserade er vistelse.Det glädjer oss att ni verkar ha trivts bra hos oss och att ni uppskattade frukosten. Vi gör alltid vårt bästa för att våra gäster ska kunna njuta av en bra frukostupplevelse på morgonen och det är roligt när det uppmärksammas.Vi är även glada att få läsa att ni tyckte om vår fina loungebar som vi själva är stolta över. Vi hoppas verkligen att ni fick chansen att njuta av några härliga stunder där.Vi önskar er varmt välkommen åter.Med vänliga hälsningar,Lea Manalo, Guest Relation Manager
10/10 Fantastiskt
Christian
25 okt. 2022
Christian
Bodde här 1 natt i oktober 2022
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 27 okt. 2022
Dear Christian,We acknowledge with thanks your high rating about your recent stay.We are happy we were able to cater to all your needs.Thank you again.We look forward to welcoming you back. Best regards,Lea Manalo, Guest Relation Manager
6/10 Okej
Verifierad resenär
20 sep. 2022
Gillade inte: Personal och service
Verifierad resenär
Bodde här 6 nätter i juli 2022
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 21 sep. 2022
Dear Guest,We would like to thank you for sending us your rating.We are sorry that not everything was to your satisfaction.However, we would be interested in knowing how we could have improved on your time with us.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Esko
20 aug. 2022
Esko
Bodde här 4 nätter i april 2022
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 21 aug. 2022
Dear Esko,Thank you for your rating.We're glad your experience has been to your satisfaction.We would certainly like to learn more about that in a private message.Best regards,Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Therese
Reste med familjen
12 aug. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotell med bra och bekvämt läge. Lätt tillgängligt med både tunnelbana och buss. Prisvärt.
Ljudnivån vid frukosten var dock hög. Standard brittisk frukost.
Therese
Bodde här 3 nätter i augusti 2022
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 14 aug. 2022
Kära Therese,
tack för att ni lämnade en recension av er vistelse.
Det glädjer oss att ni uppskattade vårt hotell och även vårt fina läge. Vi är även glada att få läsa att ni upplevde vårt hotell som prisvärt. Vi beklagar dock att ni stördes av ljudnivån under frukosten. Vi tackar er för er feedback och vi kommer att se över den och undersöka om det är något vi kan göra annorlunda i framtiden.
Vi önskar er varmt välkommen åter.
Med vänliga hälsningar,
Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Pär
8 aug. 2022
Pär
Bodde här 5 nätter i juli 2022
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 10 aug. 2022
Dear Pär,
We acknowledge with thanks your rating about your recent stay.
We are happy to have met your requirements.
We would welcome your suggestions on how we could improve your experience.
We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,
Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Caroline
Reste med familjen
27 juli 2022
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Caroline
Bodde här 3 nätter i juli 2022
Svar från Lea Manalo, Guest Relation Manager 28 juli 2022
Dear Caroline,
We are grateful for this kind rating of your recent stay.
We are glad that this was to your satisfaction.
However, we would love to know what would have made your stay a perfect one.
We look forward to welcoming you again. Best regards,
Lea Manalo, Guest Relation Manager
8/10 Bra
Verifierad resenär
Reste med familjen
21 apr. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 4 nätter i april 2022
Svar från Maryna Panchoshna, Guest Relations Executive 12 juni 2022
Dear Guest,
We acknowledge with thanks your rating about your recent stay.
We would have liked to have met all your requirements and would like to know how we could improve your experience with us.
We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,
8/10 Bra
Cecilie
Reste med familjen
17 apr. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Cecilie
Bodde här 3 nätter i april 2022
Svar från Novotel London West 19 apr. 2022
Thank you for your feedback! We appreciate you taking you r time to let us know about your experience.
8/10 Bra
Verifierad resenär
14 mars 2022
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Städandet var inte ok, men restaurangen var det
Att hitta godis på golvet eller annans hår i badrummet är inte riktig vad vi vill hitta i ett hotellrum som städas dagligen. Vad som däremot glädjer oss är att personalen i restaurangen verkar gladare än tidigare år. Ny chef?
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i mars 2022
Svar från Novotel London West 19 apr. 2022
Thank you for your feedback! We appreciate you taking your time to let us know about your experience. We will look into the issues raised.
10/10 Fantastiskt
Martin
24 sep. 2021
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Martin
Bodde här 1 natt i september 2021
Svar från Johanne 14 okt. 2021
Thank you very much for scoring us 10/10 Martin. We hope to see you soon.
8/10 Bra
Carl
Affärsresenär
12 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel but thin walls
Very good location and transport possibilities. Room good but very loud/thin walls.
Carl
Bodde här 1 natt i februari 2020
Svar från Guest Services 12 feb. 2020
Thank you very much for your feedback.
Have a nice day ahead.
6/10 Okej
Hanna
10 feb. 2020
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hanna
Bodde här 2 nätter i februari 2020
Svar från Guest Services 12 feb. 2020
Thank you for your review.
Have a nice day ahead.
8/10 Bra
Pål
Affärsresenär
23 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pål
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Guest Services 25 jan. 2020
Thank you very much for your review.
Have a nice day ahead.
8/10 Bra
Kikki
11 sep. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Restaurangen... ...nja...
Hade gett toppbetyg om personalen i restaurangen hade varit lite trevliga också. De finns där för gästernas skull, inte tvärtom...
Kikki
Bodde här 3 nätter i september 2019
Svar från Guest Services 21 sep. 2019
Please allow me to express my sincerest apologies. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we fell short. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
10/10 Fantastiskt
per
10 aug. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
per
Bodde här 3 nätter i augusti 2019
Svar från Guest Services 12 aug. 2019
Thank You very much
10/10 Fantastiskt
Martin
16 juli 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Mycket trevlig personal som gjorde sitt bästa för att vi skulle trivas, särskilt i restaurangen. Receptions personalen var hjälpsamma och lyhörda för våra önskemål. Ganska tråkig område men detta uppvägdes av närheten till Tuben.
Martin
Bodde här 2 nätter i juli 2019
Svar från Guest Services 16 juli 2019
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back soon!
4/10 Dåligt
Verifierad resenär
14 juli 2019
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i juli 2019
Svar från Guest Services 16 juli 2019
Thank you for your feedback :)
10/10 Fantastiskt
Lisa
8 juli 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra!
Vi blev uppgraderade till svit och den var jättefin och bekväm. Vatten och kaffe på rummet. Bra frukost. Litet men ändå ok gym .
Lisa
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Guest Relations Officer 8 juli 2019
Thank you very much for your lovely feedback :)
8/10 Bra
Giovanna, Crowthorne
Affärsresenär
28 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Spacious and clean room. Very comfortable and with all you need for your stay. Very nice touch the Rituals products in the bathroom.
Walking distance from Hammersmith tube station.
The main negative during this last stay has been the price: 470gpb for a night is definitely a too high price especially when same room was booked for 165gbp for the third night. And I was anyhow accommodated in a different type of room than the one booked.
Giovanna
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 29 apr. 2024
Dear Giovanna,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
Giovanna, Crowthorne
26 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Giovanna
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 1 maj 2024
Dear Giovanna, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear that our hotel met your expectations and that you had a comfortable stay.However, please know that we have noted your concern about our prices; these can fluctuate at certain times of the year.We hope to welcome you back. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Lori
Reste med familjen
21 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great stay at a reasonable price. Will definitely be back! XO
Lori
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 22 apr. 2024
Dear Lori,Thank you for such a positive review.It's heartening to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the service provided by our staff, and the amenities we offer all met your expectations. Our team at Novotel London West takes great pride in ensuring that every guest experience is as comfortable and enjoyable as yours. We're delighted that you found our location convenient for exploring the local area and that our facilities, including the 24/7 fitness room, contributed to a memorable stay. Your kind words are a wonderful endorsement for the efforts we make every day.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Maria
Reste med familj och småbarn
17 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Tolles Hotel, mega tolles Frühstück, sehr gute Gegend, Aufenthalt 2 Erwachsene und 2 Kinder, gerne wieder.
Maria
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 20 apr. 2024
Liebe Maria,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist wunderbar zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Novotel London West genossen haben, insbesondere unser vielfältiges Frühstücksangebot und die günstige Lage nahe der Hammersmith Apollo und dem Westfield London. Wir freuen uns, dass unsere Unterkunft und Einrichtungen den Bedürfnissen Ihrer Familie entsprochen haben und Sie eine angenehme Zeit bei uns verbracht haben. Ihre lobenden Worte sind eine schöne Bestätigung für das Team, das stets bemüht ist, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten. Wir danken Ihnen herzlich für Ihre Bewertung und das Teilen Ihrer Erfahrungen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
VANESA
15 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
VANESA
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 20 apr. 2024
Dear Vanesa,Thank you for sharing the review of your stay with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
SEIJI
Reste i grupp
13 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
設備は少し老朽化
SEIJI
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 15 apr. 2024
Seiji 様この度は、Novotel London Westにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。郊外にありながらもアクセスの良い点を評価をいただき、有難うございます。また、少し古さを感じられたご様子ですが、快適にお過ごしいただけておりましたら幸いです。またのお越しをお待ちしておりますOdhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
AKIO
12 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
good
AKIO
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 15 apr. 2024
Dear Akio,Thank you very much for this kind review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
SEIJI
10 apr. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
SEIJI
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 12 apr. 2024
Dear Seiji,Thank you for such a great review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards of cleanliness and service.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
AKIO
8 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
good
AKIO
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 8 apr. 2024
Dear Akio,Thank you for this kind review.We are delighted to hear that you found our rooms impeccably clean, and that the overall condition of Novotel London West met your expectations. It is particularly gratifying to know that our service contributed to your enjoyable stay.Our dedicated housekeeping team works diligently to maintain our high standards of cleanliness, and we are proud to provide a comfortable and modern environment for our guests.We are also pleased to offer a variety of amenities such as a state-of-the-art fitness room, a pet-friendly atmosphere, and convenient parking to enhance the guest experience.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
Andreas
6 apr. 2024
Andreas
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 7 apr. 2024
Dear Andreas,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
6/10 Okej
Li
2 apr. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Li
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 5 apr. 2024
Dear Li,We would like to thank you for this review about your experience in our hotel.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to see you again soon.Best regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Yolande
Reste med familjen
29 mars 2024
My stay at the Novotel was very nice . The room was a little cold but after a while it warmed up slightly. The staff were approachable and informative. I had a drink in the bar . The house red wine was not good at all . Frederica kindly changed the wine. And opened a fresh bottle . The breakfast was of good quality with a large variety and choice . I worked in a five star hotel for 25 years . And I would rate and give your staff 5 starts . Thank you . Yolande McCourt
Yolande
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 30 mars 2024
Dear Yolande, Thank you for your positive review.We are delighted to hear that you found our staff to be approachable and informative, reflecting the high service standards we strive for at Novotel London West. Your compliments regarding the quality and variety of our breakfast options are truly appreciated.We regret to hear that the room temperature did not initially meet your expectations, but are relieved that it improved over time. Whilst we do not have conventional air conditioning, our air cooling system is designed to ensure guest comfort throughout their stay.We apologize that your experience with the house red wine was not up to your satisfaction. We are, however, pleased that Federica promptly addressed the matter by opening a fresh bottle for you.Our team is honored to receive your five-star rating for their service, and we are grateful for your experienced perspective.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay. Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
Marc
29 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Somewhat basic rooms, but nicely presented, very close to the Hammersmith tube station, pubs along the Thames, west Kensington, and the Westfield shopping center.
Marc
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 30 mars 2024
Dear Marc,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that you found our rooms well-presented and appreciated the cleanliness along with the service provided by our team. Our location's proximity to Hammersmith tube station and local attractions is indeed one of the aspects our guests enjoy. We note your comments on the room amenities and hotel condition. Though our rooms are designed to offer a contemporary style and comfort, we are continuously working to enhance our facilities to ensure our guests have a memorable stay.We hope that we have the pleasure of welcoming you back. With very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
Joseph
Affärsresenär, Reste med sin partner
28 mars 2024
Good value for the price. Close to Hammersmith tube.
Joseph
Bodde här 8 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 29 mars 2024
Dear Joseph,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We are gratified to hear you found our hotel to offer good value and appreciate your kind words regarding our convenient location close to the Hammersmith tube station. It is always our aim to provide a comfortable and accessible experience for all our guests.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
4/10 Dåligt
Javier
28 mars 2024
Gillade: Bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
The location is unbeatable, but the carpets in the room are extremely dirty and the bedsheets are worn out.
Javier
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 30 mars 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that our prime location met your expectations and provided convenience during your stay. However, it saddens us to learn that aspects of your room did not reflect the high standards we strive for. Please be assured that we uphold rigorous housekeeping protocols, and we regret any oversight in this instance. We value your feedback as it is essential for our ongoing commitment to enhance our guest experience. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back in future. Best regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Paula
Affärsresenär
27 mars 2024
Gillade: Bekvämligheter
😊
Paula
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 28 mars 2024
Dear Paula,Thank you for your positive feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be our pleasure to have you return on another occasion.Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
6/10 Okej
julie
19 mars 2024
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
julie
Bodde här 7 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 21 mars 2024
Dear Julie,We would like to thank you for taking the time to leave this rating about your recent visit.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We look forward to the pleasure of seeing you again. Best regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Julie
Reste i grupp
18 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Arrived early and was able to check in without any issues with early access to the room. Size and cleanliness of the room excellent. All provisions throughout the hotel accessible and staff on hand to help.
Julie
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 19 mars 2024
Dear Julie, Thank you for this positive review of your stay.We're delighted to hear that you found the room size and cleanliness to your satisfaction, reflecting our commitment to providing spacious and well-maintained accommodations. It's also great to know that our staff were readily available to assist you, ensuring a smooth and enjoyable stay. Your appreciation for the accessibility of provisions and the seamless early check-in process is much appreciated, as we strive to cater to our guests' needs with efficiency and care.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
8/10 Bra
Owais
15 mars 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Owais
Bodde här 6 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 18 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 14 mars 2024
Fumihiko様。この度はNovotel London Westにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。スタッフに対するお褒めの言葉をいただき、大変嬉しく思います。お客様に快適なサービスを提供できたことを嬉しく思います。お部屋の清潔さに関するご指摘につきましては、ご期待に添えず申し訳ございませんでした。毎日のハウスキーピングを実施しておりますが、お客様のご経験を真摯に受け止め、今後さらに注意深くチェックするよう努めます。またのお越しをお待ちしております。Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Denise
Reste med familj och småbarn
10 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Novotel never disappoints. Locations was perfect, train station was a 2 minute walk. Parking was about 20/night. Clean. Great stay
Denise
Bodde här 4 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 11 mars 2024
Dear Denise,Thank you for your detailed feedback.We're thrilled to hear that our location was convenient for your travels, just a short walk from the train station and nearby attractions. It's wonderful to know you found our hotel clean and your stay enjoyable. While you mentioned the parking rate, we strive to provide competitive pricing for our central location, and we hope you found the overall value to be beneficial.Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
MAYUMI
9 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
MAYUMI
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 10 mars 2024
Dear Mayumi,Thank you for sharing the review of your stay with us.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations
10/10 Fantastiskt
Cristel
Reste i grupp
7 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
All good!
Cristel
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Odhi Johanes, Senior Guest Relations 8 mars 2024
Dear Cristel,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be a pleasure to welcome you back.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations