VÀlj datum för att se priser
Fotogalleri för Hotel Restaurant Vijlerhof





Recensioner
8,8 av 10,
UtmÀrkt
PopulÀra bekvÀmligheter
Det nuvarande priset Àr 1 112 kr
inklusive skatter och avgifter
27 juli â 28 juli
Rumsalternativ
Ăppna alla foton för Standard dubbelrum

Standard dubbelrum
8,8 av 10
UtmÀrkt
(6Â recensioner)
Höjdpunkter
UppvÀrmning
HD-tv
DuntÀcke
KvalitetssÀngklÀder
Privat badrum
Digital
Daglig stÀdning
Skrivbord
Logga in för att se aktuella rabatter och förmÄner. Fler förmÄner för fler Àventyr!
Om omrÄdet

Hilleshagerweg 2, Vijlen, 6294 AP
Om boendet
Liknande boenden

Saillant Hotel Brull
Saillant Hotel Brull
- HusdjursvÀnligt
- Parkering ingÄr
- Gratis wi-fi
- Frukost tillgÀnglig
8.2 av 10, VĂ€ldigt bra, 140Â recensioner
Priset Àr 745 kr
inklusive skatter och avgifter
13 aug. â 14 aug.
HotellbekvÀmligheter
BekvÀmligheter pÄ rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter pĂ„ boendet â avgifterna kan inkludera tillĂ€mpliga skatter:
- Stadsskatt: 2.90 EUR per person per natt. Skatten gÀller inte barn under 6 Är.
- Administrationsavgift: 0.85 EUR per person per natt
Vi har listat alla tillÀggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för husdjur: EUR 15.00 per husdjur per natt
- Inga avgifter tas ut för assistanshundar
- SpjÀlsÀng (babysÀng): EUR 15.0 per natt
Det Àr möjligt att listan ovan inte Àr fullstÀndig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att Àndras.
Att hÄlla koll pÄ
Detta boende drivs av en professionell vÀrd. Att erbjuda boende Àr kopplat till vÀrdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
SÀrskilda regler och avgifter kan gÀlla för avbokning av gruppbokningar (fler Àn 8 rum pÄ samma boende under samma vistelsedatum).
Boendet accepterar kreditkort.
PÄ detta boende finns bland annat följande sÀkerhetsdetaljer: brandslÀckare, rökdetektor, sÀkerhetssystem och förbandslÄda.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.
Bra att veta
Endast registrerade gÀster Àr tillÄtna pÄ rummen.
Nationell betygssÀttning
Hotelstars Union tilldelar officiella stjÀrnklassificeringar för boenden i NederlÀnderna. Detta boende har klassificerats som 3 stars.
Boendet kallas Àven
Hotel Restaurant Vijlerhof
Hotel Restaurant Vijlerhof Vijlen
Hotel Vijlerhof
Restaurant Vijlerhof
Restaurant Vijlerhof Vijlen
Restaurant Vijlerhof Vijlen
Hotel Restaurant Vijlerhof Hotel
Hotel Restaurant Vijlerhof Vijlen
Hotel Restaurant Vijlerhof Hotel Vijlen
Vanliga frÄgor och svar
Recensioner för Hotel Restaurant Vijlerhof
Recensioner
8,8
Fantastiskt
9,0/10
Renlighet
9,2/10
Personal och service
8,2/10
BekvÀmligheter
8,2/10
Boendets skick och faciliteter
8,6/10
HÄllbarhet
Recensioner
11 apr. 2023
Bodde hÀr 1 natt i april 2023
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenÀr
9 juli 2013
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Verifierad resenÀr
8/10 Bra
LUIZ PAULO
Reste med familjen
18 feb. 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Incrivel profissional
LUIZ PAULO
Bodde hÀr 1 natt i februari 2025
8/10 Bra
Paul
25 dec. 2024
Paul
Bodde hÀr 2 nÀtter i november 2024
6/10 Okej
Isabelle
AffÀrsresenÀr
4 dec. 2024
Gillade: Personal och service
Isabelle
Bodde hÀr 1 natt i december 2024
10/10 Fantastiskt
Michael
Reste med sin partner
21 okt. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Michael
Bodde hÀr 1 natt i oktober 2024
8/10 Bra
Williette van den
Reste med sin partner
17 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvÀmligheter
Williette van den
Bodde hÀr 2 nÀtter i mars 2024
8/10 Bra
Eckhard
15 mars 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Eckhard
Bodde hÀr 2 nÀtter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Jef
Reste med familjen
6 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Great home away from home

Jef
Bodde hÀr 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Theo
Reste med sin partner
28 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Theo
Bodde hÀr 3 nÀtter i januari 2024
10/10 Fantastiskt
Karel
Reste med sin partner
21 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Karel
Bodde hÀr 1 natt i januari 2024
10/10 Fantastiskt
E.
16 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Prachtig landschap
E.
Bodde hÀr 2 nÀtter i december 2023
8/10 Bra
Gert
Reste i grupp, Reste med sin partner
12 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Gert
Bodde hÀr 2 nÀtter i december 2023
8/10 Bra
Wendy
Reste i grupp, Reste med sin partner
5 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Wendy
Bodde hÀr 2 nÀtter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Ingrid Yvonne
Reste med sin partner
2 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Ingrid Yvonne
Bodde hÀr 3 nÀtter i november 2023
10/10 Fantastiskt
Leonard, Sammamish
Reste med sin partner
19 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Leonard
Bodde hÀr 5 nÀtter i november 2023
10/10 Fantastiskt
Herman
18 okt. 2023
Gillade: Renlighet och personal och service
Herman
Bodde hÀr 3 nÀtter i oktober 2023
8/10 Bra
Rik
Reste med sin partner
31 aug. 2023
Gillade: Personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Rik
Bodde hÀr 3 nÀtter i augusti 2023
8/10 Bra
Christel
Reste med sin partner
23 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvÀmligheter och boendets skick och faciliteter
Christel
Bodde hÀr 2 nÀtter i augusti 2023
10/10 Fantastiskt
georges
9 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
georges
Bodde hÀr 2 nÀtter i augusti 2023
8/10 Bra
Ben
4 juni 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Ben
Bodde hÀr 1 natt i maj 2023
8/10 Bra
Gerrit
3 juni 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gerrit
Bodde hÀr 4 nÀtter i maj 2023
10/10 Fantastiskt
Harry
Reste med sin partner
22 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Harry
Bodde hÀr 5 nÀtter i maj 2023
8/10 Bra
Peter
19 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvÀmlighet
Vijlerhof
Peter
Bodde hÀr 1 natt i maj 2023
8/10 Bra
Guillaume
9 maj 2023
Guillaume
Bodde hÀr 1 natt i maj 2023