Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 1 recensioner" "
10 - Fantastiskt
0
8 - Bra i betyg. 0 av 1 recensioner" "
8 - Bra
0
6 - Okej i betyg. 0 av 1 recensioner" "
6 - Okej
0
4 - Dåligt i betyg. 0 av 1 recensioner" "
4 - Dåligt
0
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 1 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
1
2,0/10
Renlighet
2,0/10
Personal och service
2,0/10
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
2/10 Väldigt dåligt
E. Maionica, Miami, FL
31 dec. 2017
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
no comments. Terrible host. Asking for cash-payment.
E. Maionica
Bodde här 2 nätter i december 2017
Svar från Antonio 25 juli 2018
Hello Maionica. As you know we informed you in advance your arrival that was mandatory to show the credit card used for paying the booking. At the arrival date you told us that "you missed your credit card at friends house". We let you 3 chances : get back your credit card from your friends home, pay with a new credit card (reimbursing the missing one) or paying in cash. You did not accept any of them and decide to not show at check in. This procedure is standard and mandatory in order to avoid fraud credit card use and is in benefit of all the community (customers and hotels). We are really concern about customer satisfaction and security. I hope you undertand and we really wish you the best.Kind regards. Antonio