Terrass/Patio

Recensioner av Hotel Fenix Gran Meliá - The Leading Hotels of the World

5 out of 5

Recensioner

9,4

Enastående

10 - Fantastiskt i betyg. 714 av 1000 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 210 av 1000 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 54 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 13 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 9 av 1000 recensioner" "

9,6/10

Renlighet

9,4/10

Personal och service

9,2/10

Bekvämligheter

9,2/10

Boendets skick och faciliteter

9,2/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Lars

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mycket bra
Bodde här 1 natt i december 2022
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 27 dec. 2022
Kära Lars, Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback.Det är så glädjande att få läsa er positiva kommentar. Vi är glada att ni trivts och önskar er varmt välkommen åter!Vi hoppas vi får nöjet att välkomna dig igen.Hela teamet önskar dig en god jul och ett gott nytt år.Med vänliga hälsningar,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Klassiskt hotell bra läge
Bodde här 2 nätter i september 2021
Svar från Elsa Escrig Guest Experience Manager 13 okt. 2021
Greetings from Gran Meliá Fénix! Thank you very much for sharing your delightful feedback. It is a pleasure to receive your lovely review and we look forward to your next visit soon, until then receive a cordial greeting. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

Rafael

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
A good hotel in Madrid
Läget är perfekt och servicen var utmärk. Rummen fina och rena. Utmärkt hotell gym.
Bodde här 3 nätter i februari 2019
Svar från Elsa Escrig , Guest Experience Manager 14 feb. 2019
Greetings from Madrid!! We appreciate your comments regarding your stay at the Gran Melia Fenix. It is always a pleasure to receive feedback. I will share your comments with our team in order to constantly improve our service. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations . Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

8/10 Bra

Kristian

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Utmärkt läge
Hotellet har ett utmärkt läge. Rummet mycket bra och perfekt service. Badrummet litet och bara en vask. Dusch i badkar. Hade behövts moderniseras. Frukostbuffén ganska ordinär för ett femstjärnigt hotell. Väl fungerande wifi
Bodde här 2 nätter i december 2018
Svar från Elsa Escrig ,Guest Experience Manager 18 dec. 2018
Greetings from Madrid!! We appreciate your comments regarding your stay at the Gran Melia Fenix. It is always a pleasure to receive your constructive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations and to improve day by day. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

10/10 Fantastiskt

johan

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i september 2018
Svar från Elsa Escrig Guest Experience Manager 2 okt. 2018
Greetings from Madrid! First of all, I would like to thank you for choosing Gran Meliá Fénix during your stay in our city. On the other hands, it is a great pleasure to know you enjoyed your time between us. With my best wishes to welcome you again in your new home in Madrid. Best Regards,

8/10 Bra

Tobias

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell i fint läge
Jag reste med vänner, hotellet låg bra till och hade det mesta man kan önska sig. Det saknade kansek den riktiga spetsen men 4/5
Svar från Guest Experience Team 4 sep. 2018
Greetings from Madrid! On behalf of entire team of the Gran Meliá Fénix, we would like to thank you for having chosen us for your last stay in Madrid, as well as for your kind comments about the hotel. Rest assured that we will share them with the entire team. We really appreciate your comments, it is very important for us and it help us with our continuing effort to exceed the expectations of our clients. Looking forward to welcoming you at The Gran Meliá Fénix. Now you can consider our hotel like your home. Kindest regards

10/10 Fantastiskt

Jonas

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Svar från Guest Experience Ream 4 sep. 2018
Greetings from Madrid! On behalf of entire team of the Gran Meliá Fénix, we would like to thank you for having chosen us for your last stay in Madrid, as well as for your kind comments about the hotel. Rest assured that we will share them with the entire team. We really appreciate your comment. Looking forward to welcoming you at The Gran Meliá Fénix. Now you can consider our hotel like your home

10/10 Fantastiskt

Annika

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxigt boende
Hotellet erbjuder hög komfort och service. Rummet är väl planerat med en bekväm säng. Badrummet ligger i anslutning till en liten hall (med dörr till sovrummet) ,vilket skapar avskildhet. Hotellet ligger centralt med närhet till Prado-museet, Retiro-parken och tunnelbana.
Svar från Guest Experience Team 4 sep. 2018
Greetings from Madrid! On behalf of entire team of the Gran Meliá Fénix, we would like to thank you for having chosen us for your last stay in Madrid, as well as for your kind comments about the hotel. Rest assured that we will share them with the entire team. We really appreciate your comments, it is very important for us and it help us with our continuing effort to exceed the expectations of our clients. Looking forward to welcoming you at The Gran Meliá Fénix. Now you can consider our hotel like your home. Kindest regards,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt hotell
Helt fantastiskt hotell. Vi uppgraderade till red level och servicen där var helt otrolig. Vi älskade varenda minut. Sängarna är något hårda men annars är vi otroligt nöjda!!

8/10 Bra

Sebastian

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Camilla

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Mika, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Utmärkt
Ett härligt hotell. Vi bodde i ett grand premium rum med bubbelpool. Rummet kändes lyxigt, snyggt och rent. Sängen/madrassen var dock för hård för vår smak (föredrar medelmjuk). Bodde på "red level" och då ingick inträde till loungen med fria drycker, bubbelvin, vin, öl, dricka och diverse sprit samt lättare tilltugg. Mycket trevlig personal. Helt enkelt en härlig vistelse. Återkommer gärna till hotellet om/när vi återvänder till Madrid.

10/10 Fantastiskt

gunnar, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Riktigt 5 stjärnigt old fashion.
Ett riktigt 5 stjärnigt hotell med hög service samt jätte trevlig personal. Bad innan sen middag om att de skulle bädda upp rummet, vilket gjordes och samtidigt byttes handdukarna ut, vaket! Restaurangens sena sittning var fullbokad, enda smolket i bägaren. Det kan man knappast lasta hotellet för, dock väldigt hjälpsamma för att hitta en utanför hotellet. Frukost avnjöts jag på hotellet, även där inget problem med en fräsch omelett samt färskpressad juice samt kaffe. Old fashion samt härligt golvknarr, love it. Kommer garanterat tillbaka.

10/10 Fantastiskt

Mikael, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Real 5-star i Madrid
Excellent hotel at great, central location. Very attentive staff and high quality throughout.

8/10 Bra

Pontus, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lite gammalt och nytt
Anrikt hotell där gästernas medelålder är hög. Lite gammalt och nytt. Reception och entré är inte överdådig men längre in är det mordernare och lyxigare. Skulle själv föredra en modernare design framför det lite pråliga och tunga i inredningen. Mycket fin frukost. Baren utomhus var modern och trevlig.

10/10 Fantastiskt

ARTURO OROPEZA

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excelente, gracias!
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 8 apr. 2024
Estimado Sr. Oropeza, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Comentarios de este tipo nos animan a seguir adelante y mejorar día a día.Nos llena de orgullo recibir su excelente valoración y saber que ha disfrutado de la limpieza, la condición del hotel, el servicio y las amenidades de nuestras instalaciones. Cada detalle ha sido pensado para ofrecer una estancia excepcional, desde nuestras lujosas habitaciones con vistas a la ciudad hasta nuestra selecta oferta gastronómica que refleja la moderna expresión de la cultura española. La pasión por un servicio intuitivo y personalizado es el sello distintivo de nuestra marca, y nos complace que haya sido parte de su experiencia.Le enviamos un afectuoso saludo,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Susan

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Beautiful hotel close to everything but quiet and refined!
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 25 mars 2024
Dear Ms. Susan, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! We thank you for sharing this feedback on your recent stay.We're delighted to hear that the tranquility and sophistication of our hotel contributed to your splendid stay. Your appreciation for the impeccable cleanliness and the condition of our hotel is a testament to our staff's dedication to a life well-lived. It pleases us immensely that you found our service to be of the highest standard, reflecting our commitment to an exceptional experience. The richness of the room amenities you enjoyed is part of our promise to provide a modern expression of Spanish culture and hospitality. While it seems all aspects of your stay were positive, should any guest have specific preferences or needs, we are always eager to listen and ensure their comfort with our intuitive personal service.We look forward to welcoming you back. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

FRANCISCO J

Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Moises

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Clean and nice
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 29 feb. 2024
Dear Mr. Moises, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for such a positive review.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Ana

Gillade: Renlighet
Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

Abraham

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice hotel, well located, good service and nice staff
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 22 feb. 2024
Dear Mr. Abraham, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for such a positive review.It is a pleasure to know that our strategic location contributed positively to your experience, affording you the convenience of exploring Madrid's rich cultural tapestry and the finest shopping districts with ease. Your compliments on our attentive and accommodating staff are appreciated; they are indeed the cornerstone of our commitment to excellence. We are also thrilled that the sumptuous rooms, marked by their cleanliness and comfort, met your high expectations, reflecting our meticulous attention to elegance and luxury. While all our rooms showcase individual charm, which is a testament to our architecturally exquisite building, we understand your preference for consistency and strive to ensure each guest's stay is nothing short of exceptional.We look forward to seeing you on your next visit.Kind regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

sandrine

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Chambre très belle et agréable et un personnel au petit soin. Nous avons adoré passer 2 nuits dans cet hotel
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 22 feb. 2024
Chère Madame Sandrine,Salutations de l'Hôtel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Mille mercis à vous pour ce retour très positif.Nous vous remercions chaleureusement pour vos aimables commentaires sur votre récent séjour. Votre satisfaction quant à la beauté et au confort de votre chambre nous comble de joie, et nous sommes ravis que notre personnel ait su être à la hauteur de vos attentes, offrant un service soigné et attentionné. Nous sommes fiers de contribuer à des séjours mémorables, en accord avec notre engagement envers une vie pleinement vécue et la quête d’un raffinement dans chaque détail. Votre expérience positive est un témoignage précieux qui renforce notre dévouement à fournir des services et des aménités d'exception, dans l’esprit de l’hospitalité et de la culture espagnoles.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Alberto

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i januari 2024

8/10 Bra

LAURA FABIOLA

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
SOLO DETALLE DEL AIRE ACONDICIONADO
Excelente todo, solo que el aire acondicionado no enfriaba, llamamos a mantenimiento, trataron de darle solución pero no funcionó correctamente.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 1 feb. 2024
Estimada Sra. Laura Fabiola, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Nos gustaría darle las gracias por compartir sus sensaciones tras su reciente estancia.Apreciamos enormemente que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia en nuestro establecimiento. Nos enorgullece saber que nuestra ubicación privilegiada, el personal amable y servicial, y la limpieza y comodidad de nuestras instalaciones hayan sido de su agrado, reflejando nuestro compromiso con la excelencia y la tradición del lujo español. Lamentamos sinceramente que haya tenido una experiencia desfavorable con el sistema de aire acondicionado en su habitación. Aunque es poco común dada nuestra meticulosa atención a la comodidad y el bienestar de nuestros huéspedes, su observación es de gran importancia y nos permite reafirmar nuestro compromiso con el mantenimiento de los más altos estándares.Esperamos poder volver a darle la bienvenida en el futuro, en su casa de Madrid.Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Emily

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 7 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Jose

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord 15 jan. 2024
Cher Monsieur José,Salutations de l'Hôtel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Merci pour votre charmant commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Bien à vous,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 Okej

carlos

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 9 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

ALEXANDRA

Bodde här 4 nätter i december 2023

6/10 Okej

carmen

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Juergen

Reste i grupp, Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We had a great time…. Loved it
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 5 dec. 2023
Dear Mr. Juergen, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for such a positive review.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

ORLANDO

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
como siemore excelente estadia
Bodde här 8 nätter i november 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 28 nov. 2023
Estimado Sr. Orlando,Cumprimentos do Fénix, um Gran Meliá Hotel! Muito agradecemos a sua preferência e comentário.Ficamos contentes por termos ido ao encontro das suas expectativas.Esta informação motiva a nossa equipa a manter os elevados padrões de serviço oferecido.Ficaríamos felizes com o seu regresso. Com os melhores cumprimentos,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 Bra

Luis

Bodde här 6 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Monica

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Fenix Gran Melia creates an amazing experience for every guest - impeccable service, wonderful breakfast, excellent location - truly memorable stay in every way.
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 13 nov. 2023
Dear Ms Monica,Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that you found our service impeccable and our location excellent, allowing you to fully enjoy your stay in Madrid. It is our dedication to a life well-lived that drives us to provide the highest standards of service and comfort for our guests. Your kind words about our breakfast offerings are also greatly appreciated, as we strive to provide an unrivalled fine dining experience for our guests.We are pleased that you found our room cleanliness and hotel condition to be exceptional, and we are glad that our room amenities met your expectations. Our team works diligently to maintain our iconic luxury property, ensuring that every detail reflects the elegance and sophistication of Gran Meliá.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

6/10 Okej

Eliane

Gillade: Renlighet
Atenção a escolha do quarto.
Hotel muito bem localizado, serviço muito bom. Entretanto o quarto é minúsculo. Chega a ser desconfortável para duas pessoas. Tenho a impressão q computam o corredor de entrada como área útil, porem não passa de um corredor.
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord 13 nov. 2023
Estimada Sra. Éliane,Cumprimentos do Fénix, a Gran Meliá Hotel! O nosso obrigado pelo seu comentário.Lamentamos saber que o tamanho do quarto não atendeu às suas expectativas. Gostaríamos de informar que oferecemos diferentes categorias de quartos e suítes, cada uma com suas características e dimensões. Para uma futura estadia, recomendamos que considere um quarto de categoria superior, que oferece mais espaço e comodidade para tornar sua experiência ainda mais agradável.Agradecemos seus comentários e garantimos que nossa dedicação a uma vida bem vivida e nosso compromisso com a elegância e o conforto em cada detalhe continuam sendo nossa prioridade.Esperamos sinceramente que tenha a oportunidade de voltar.Com os nossos melhores cumprimentos,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Joginder, Scottsdale

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
High end hotel with a high end staff. Everything about this hotel, including location, quality and staff are excellent and I would recommend this hotel for a chocie to stay in while in downtown Madrid.
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord. 10 nov. 2023
Dear Mr. Inder, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are thrilled to hear that you found our location, quality, and team to be excellent. Our dedication to a life well-lived is reflected in our commitment to providing exceptional experiences for our guests. It is truly rewarding to know that our team's signature warmth and style contributed to your memorable stay in downtown Madrid.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Enrique

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Todo en orden
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 2 nov. 2023
Estimado Sr. Enrique, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado unaNos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

ed

Reste med sin partner
Gillade: Bekvämligheter
Great hotel
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 30 okt. 2023
Dear Mr. Ed, Greetings from Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel! We are grateful for this kind review following your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Chris

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The service is beyond exceptional at this property. One of the best hotel stays I have ever experienced!
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 30 okt. 2023
Dear Mr. Chris,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!We are thrilled to hear that you appreciated the cleanliness and condition of our hotel, as well as the room amenities. Our team takes pride in providing a comfortable and enjoyable stay for our guests. It's also great to know that our service met your expectations, and we will continue to strive for excellence in this area.We hope to have the pleasure of welcoming you back. With kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Leon, Calgary

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent service and very friendly&helpful staff
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 30 okt. 2023
Dear Mr. Leon,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!We are thrilled to hear that you found our service to be excellent and our staff to be friendly and helpful. Our team takes great pride in providing the highest standards of service and ensuring our guests feel welcomed and comfortable during their stay. It's also great to know that you appreciated the cleanliness of our hotel and the amenities provided in your room.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future, so you can continue to enjoy our prime location, exceptional service, and luxurious accommodations.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Eduardo, Miami

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Muy bello y excelente atencion!!
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 27 okt. 2023
Estimado Sr. Eduardo,¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones muy bellas y que disfrutó de la excelente atención de nuestro personal. Trabajamos arduamente para mantener un alto nivel de limpieza, comodidad y servicio en todo momento, y nos enorgullece ser parte de The Leading Hotels of the World.Nos alegra que haya tenido una estancia agradable y esperamos que haya disfrutado de nuestra ubicación privilegiada, cerca de los principales museos, tiendas exclusivas y restaurantes de renombre.Sería muy grato volver a hospedarle en un futuro cercano.Atentamente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Michael, Bethesda

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Loved the hotel
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 27 okt. 2023
Dear Mr. Michael,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!Thank you for reviewing your stay.We are glad we were able to meet all your requirements for a perfect stay.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Jose Ignacio

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Me gusto mucho su ubicación y la atención de todo su personal, muy amables!!
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 23 okt. 2023
Estimado Sr. José Ignacio, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Muchísimas gracias por la excelente valoración que nos ha otorgado.Nos complace saber que disfrutó de nuestra ubicación privilegiada y que nuestro personal amable y atento contribuyó a que su estancia fuera agradable. Nuestro equipo se esfuerza por brindar un servicio excepcional y mantener los altos estándares de limpieza y comodidad que nos caracterizan.Un saludo muy cordial,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Ana Claudia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Amarilis, Hollywood

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Excellent !!!
Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 17 okt. 2023
Chère Madame Amarilis,Salutations du Fénix, un Hôtel Gran Meliá !Nous vous remercions pour ce retour.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié la propreté de notre établissement, l'excellent état de l'hôtel et le service attentionné de notre personnel. Cependant, nous avons pris note de votre remarque concernant les équipements de la chambre et nous tenons à vous informer que nous proposons différents types de chambres et suites avec des équipements variés pour répondre aux besoins de nos clients. Nous serions heureux de vous aider à choisir une chambre ou une suite qui correspondra mieux à vos attentes lors de votre prochaine visite.Nous serions ravis de vous revoir parmi nous. Bien à vous,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Luis

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Excelente en todo sentido.
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 17 okt. 2023
Estimado Sr. Luis, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado unaHa sido un placer para nosotros devolverle la confianza depositada en nuestro hotel con una estancia agradable. Estamos muy contentos al comprobar, a través de su puntuación, que hemos estado a la altura de sus expectativas. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa. Un saludo muy cordial,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Andrew, Beverly Hills

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Staff was excellent, loved the old world charm, only negative was our room needed brighter light (maybe brighter bulbs) even with all the nice mood lighting in the room. Great upscale location not in the heart of tourist area but close enough.
Bodde här 6 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 13 okt. 2023
Dear Mr. Andrew,Greetings from the Fénix, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We are delighted to hear that you appreciated our excellent staff and the old-world charm of our hotel. Our location in the upscale area of Madrid, close to the tourist attractions, is indeed one of our strong points.We apologize for the lighting issue you encountered in your room. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements. Our rooms are designed with a classic, elegant, and luxurious style, and we strive to provide a comfortable atmosphere for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 Fantastiskt

Claudia María

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

VICTOR

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023

10/10 Fantastiskt

Felipe

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Buen hotel con buena ubicación.
Buen staff, buen servicio. En la habitación todo bien menos que encontramos la cama muy pequeña para 2 personas. Excelente ubicación para salir a comer y comprar
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina 9 okt. 2023
Estimado Sr. Felipe, ¡Saludos desde el Hotel Fénix, a Gran Meliá Hotel!Para nosotros ha sido todo un placer tenerle alojado en nuestro establecimiento y le agradecemos muy sinceramente su comentario.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra ubicación y del servicio brindado por nuestro personal. Siempre nos esforzamos por ofrecer la mejor experiencia a nuestros huéspedes.Lamentamos que la cama no haya sido de su total agrado. Nos gustaría informarle que nuestras habitaciones cuentan con diferentes tamaños de camas, desde camas queen-size en las habitaciones clásicas hasta camas king-size en las demás habitaciones y suites. En su próxima visita, no dude en consultar con nuestro equipo de recepción sobre las opciones de habitaciones con camas más grandes para garantizar su comodidad.Confiamos en que repita la experiencia con nosotros. Atentamente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator