Reception

Recensioner av Manila Lotus Hotel

3.5 out of 5
Manila Lotus Hotel
1277 A Mabini cor Padre Faura, Manila

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 211 av 521 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 188 av 521 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 74 av 521 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 18 av 521 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 30 av 521 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

7,8/10

Bekvämligheter

7,8/10

Boendets skick och faciliteter

8,0/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Tomas

Bodde här 2 nätter i januari 2024

8/10 Bra

Joachim

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024

6/10 Okej

Leif

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The breakfast it’s not good
Bodde här 1 natt i december 2023

10/10 Fantastiskt

Alexander

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Välkomnade personal, väldigt bra frukost. Trevligt hotell!
Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Kjell

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt hotell i centrala Manila till bra pris
Bodde här 2 nätter i december 2023

8/10 Bra

peter

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i november 2023

2/10 Väldigt dåligt

Joakim Lindblom

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Smutsigt och slitet
Bodde här 1 natt i september 2023

8/10 Bra

Stefan

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 10 nätter i maj 2023

4/10 Dåligt

gunnar

Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från Irish 9 feb. 2023
We deeply understand where you are coming from. We are saddened to hear your comments and would like to express our sincerest apologies. Your comments had been discussed with our team and on the process of working on the improvements of our service.Nonetheless, we thank you for bringing this issue much to our attention. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.We hope we could welcome you back again in our property.

8/10 Bra

Peter

Bodde här 1 natt i januari 2023
Svar från Irish 3 feb. 2023
Thank you so much for taking the time to share your thoughts on the Manila Lotus Hotel. Our goal is to provide you with a positive experience. We eagerly await your next visit to our hotel. We work hard to please our guests and value your feedback. Thank you for sticking around.

6/10 Okej

Johan

Gillade: Personal och service
Bodde här 1 natt i augusti 2022
Svar från Irish 2 sep. 2022
Thank you so much for taking the time to share your thoughts on the Manila Lotus Hotel. Our goal is to provide you with a positive experience. We eagerly await your next visit to our hotel. We work hard to please our guests and value your feedback. Thank you for sticking around.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2020
Svar från Rikki 15 jan. 2020
Thank you so much for sharing your experience with Manila Lotus Hotel. Our goal is to give you a satisfying experience. We are looking forward for your next visit at our hotel. Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

Mikael

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i december 2019
Svar från Rikki 23 jan. 2020
Dear Guest, Thank you so much for rating Manila Lotus Hotel. Our goal is to give you a satisfying experience. We are looking forward for your next visit at our hotel. Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Bekvämligheter
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från Angel 2 apr. 2019
Thank you so much for sharing your experience with Manila Lotus Hotel. Our goal is to give you a satisfying experience. We are looking forward for your next visit at our hotel. Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
DO NOT BOOK A SUPERIOR ROOM IN THIS HOTEL. The pictures are a big scam, the lobby is totally renovated and very clean and looks like the photos. But the rooms are disgusting, the toilet seats are very small and does not suit a normal sized person. Wifi is fast as described, breakfast was alright, but my room was 12 squaremeters and I couldn’t fit my suit cases, there was clubs outside the hotel and I couldn’t sleep. The area is really shady and not recommended for tourists. Tourists should stay in Makati Area, there are hundreds of homeless people and thieves outside this hotel. But I wanna add that I saw a deluxe room and it looked much much better, I think only superior rooms are so terribly small and dirty.
Bodde här 1 natt i mars 2019
Svar från Angel 3 maj 2019
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that needs updating. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to make things right if you give us another chance.

6/10 Okej

Anders

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Noisy location
Noisy location. Old room are worn down. Book the little bit more expensive and try to avoid street.
Bodde här 4 nätter i mars 2019
Svar från Angel 1 apr. 2019
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. We would love to make things right if you give us another chance.

8/10 Bra

Joachim

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2019
Svar från May 27 jan. 2019
Greetings from Manila Lotus Hotel! Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. Your comments are very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a delightful experience for you and other guests in the future. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team.

10/10 Fantastiskt

Sofia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2019
Svar från May 25 jan. 2019
Greetings from Manila Lotus Hotel! Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. Your comments are very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a delightful experience for you and other guests in the future. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team.

6/10 Okej

anders

Försenat flyg.hann aldrig checka in
Bodde här 1 natt i december 2018
Svar från angel 20 feb. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 Fantastiskt

Yang

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very accommodating
Bodde här 3 nätter i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Angelie May

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very accommodating staff and friendly highly recommended this hotel for me 5 star excellent hotel and the breakfast was really good and tasty.
Bodde här 4 nätter i maj 2024

8/10 Bra

LORELAY

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade: Personal och service
I like that it's a stone's throw away Robinson's Malate. The air conditioning was not cool enough. The windows snd walls are thin, I could not sleep from the noise of cars outside.
Bodde här 2 nätter i maj 2024

6/10 Okej

sheryl, west hartford

They had us in one twin bed which impossible to fit 2 people.Was told overbooked even though we booked in advanced and booked for two bed. Have to make a complaint and they arrange us into different room with two bed on the next day.
Bodde här 6 nätter i maj 2024

8/10 Bra

Edi

Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Willard, Granite Falls

Bodde här 2 nätter i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Yen

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The people are nice, food is great, and the rooms are good.
Bodde här 6 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Julia Marie

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very nice staff and good food
Bodde här 2 nätter i april 2024

6/10 Okej

uno

Gillade: Renlighet och personal och service
設備がもう少し新しい方がいいです
Bodde här 1 natt i april 2024

8/10 Bra

Donald

Gillade: Renlighet och personal och service
Property is a bit dated but the staff are excellent. The breakfast buffet is a big plus.
Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

Anthony

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Accomodating
Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

Ma. Rhona

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent customer service
Bodde här 4 nätter i april 2024

8/10 Bra

Walter

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Satandard room is ok for a single person
Bodde här 3 nätter i april 2024

6/10 Okej

Des

Gillade: Bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet
Room did not look like the picture. It’s an outdated hotel. No windows or light in the room. Good location though.
Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Sucha, Delta

Gillade: Renlighet och personal och service
Bad neighborhood!
Bodde här 1 natt i mars 2024

10/10 Fantastiskt

RUBEN T

Reste med sin partner
Its location.
Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Sucha, Delta

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very friendly staff and waitress
Bodde här 11 nätter i mars 2024

6/10 Okej

Pauline

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The room service is good. Food at buffet is fine. It's good and helpful personnel. Bad they haven't refund my P1000.00 which they said they will refund me. I added a one day advanced check in so i paid them directly. Salad i ordered was paid for.. I emailed them 2x for the refund. Just check any refund frim them but i have seen one. They just ignored my emails and inquiry.
Bodde här 3 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Layca

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

John M

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 20 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Teresita

Bodde här 1 natt i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Carla Mae

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Stayed here for 9 nights. Staffs were very corteous and accommodating. Food and service were amazing. I will defs comeback.
Bodde här 6 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Charles

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Christian Karl

Bodde här 2 nätter i februari 2024

6/10 Okej

Anthony

Reste i grupp
Gillade: Personal och service
The place is good just needs to be better. It should have a laundry service like most 3 star hotels. Im surprised that there were no laundry services available. Usually people on vacation don't have time to do laundry. Also cable TV wasn't available for 3 days.
Bodde här 8 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Janet Ann

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Friendly staff. Great service. Room service was awesome. Bathrooms could use an upgrade and could be cleaner. Buffet breakfast good, but seems like all food tasted the same. Would be great to have a variety of food each morning.
Bodde här 21 nätter i januari 2024

6/10 Okej

sarah

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter
I love staying here because of the staff and convenience to some things that I want to do while ol in in Manila.
Bodde här 1 natt i januari 2024

2/10 Väldigt dåligt

MUSTAFA

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2024

8/10 Bra

Virgilio

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good friendly staff
Bodde här 4 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Joan May

Bodde här 3 nätter i februari 2024

6/10 Okej

Marcos

Reste med familjen
Gillade inte: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Restaurant breakfast crew are rude
Bodde här 1 natt i februari 2024