Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Gran Hotel Rivoli





Recensioner
5,6 av 10,
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 7 av 7 rum
Öppna alla foton för Superior trippelrum

Superior trippelrum
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LCD-tv
2 sovrum
Mörkläggningsgardiner
Bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Standard dubbelrum eller tvåbäddsrum

Standard dubbelrum eller tvåbäddsrum
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Gratis spjälsängar
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
2 sovrum
Bidé
Öppna alla foton f ör Lägenhet Standard

Lägenhet Standard
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
2 sovrum
Bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Standard trippelrum

Standard trippelrum
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LCD-tv
2 sovrum
Mörkläggningsgardiner
Bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Superior dubbelrum eller tvåbäddsrum

Superior dubbelrum eller tvåbäddsrum
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LCD-tv
2 sovrum
Mörkläggningsgardiner
Bidé
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Penthouse Superior

Penthouse Superior
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
Kök
Stor kyl/frys
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
2 sovrum
Öppna alla foton för Lägenhet Standard

Lägenhet Standard
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Rum i anslutning tillgängliga
LCD-tv
Mörkläggningsgardiner
2 sovrum
Bidé
Badkar/dusch
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

2206 Av. Pedro Luro, Mar del Plata, Provincia de Buenos Aires, B7600
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Du kan behöva betala följande kostnader på boendet: argentinsk moms (21 %). Utländska resenärer som betalar med ett utländskt kort eller via banköverföring och som visar upp ett giltigt pass och turistvisum kan slippa betala moms (21 %).
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
- Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.
Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt)
Boendet kallas även
Gran Hotel Rivoli Hotel
Gran Hotel Rivoli Mar del Plata
Gran Hotel Rivoli Hotel Mar del Plata
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Gran Hotel Rivoli
Recensioner
5,6
6,4/10
Renlighet
6,8/10
Personal och service
3,0/10
Bekvämligheter
5,0/10
Boendets skick och faciliteter
5,0/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familjen
4 feb. 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i februari 2024
4/10 Dåligt
Natalia
Reste med sin partner
11 dec. 2023
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Natalia
Bodde här 2 nätter i december 2023
4/10 Dåligt
Francisco
1 dec. 2023
Francisco
Bodde här 3 nätter i november 2023
10/10 Fantastiskt
CAMILA MABEL
Reste i grupp
27 mars 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Muy bien
CAMILA MABEL
Bodde här 2 nätter i mars 2023
6/10 Okej
Verifierad resenär
Reste med familjen
1 mars 2023
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Hotel viebo, aceptable, bien ubicado
Verifierad resenär
Bodde här 3 nätter i februari 2023
6/10 Okej
Cecilia
Reste med familjen
23 jan. 2023
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
No tan bueno
Cecilia
Bodde här 2 nätter i januari 2023
4/10 Dåligt
Priscila, san miguel de tucuman
Reste med sin partner
14 dec. 2022
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter