Svit Executive - flera sängar | Balkongutsikt

Recensioner av Novotel Suites Marseille Centre Euromed

4 out of 5
Novotel Suites Marseille Centre Euromed
33 Boulevard de Dunkerque, Marseille, Bouches-du-Rhone

Recensioner

8,6

Fantastiskt

10 - Fantastiskt i betyg. 444 av 1001 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 429 av 1001 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 84 av 1001 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 30 av 1001 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 14 av 1001 recensioner" "

9,0/10

Renlighet

8,6/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

8,6/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Mattias

Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från Elodie rebora 24 juli 2022
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Elodie REBORA, chargée de clientèle

10/10 Fantastiskt

Vilhelm

Reste i grupp, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juni 2022
Svar från Matthieu 1 juli 2022
Cher client, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Gregory BONNET, Directeur Novotel Suites Marseille Centre Euromed

8/10 Bra

Atia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint hotell nära centrum
Bra mottagande! Och fina rum nära centrum. Personalen var väldigt hjälpsam och tillmötesgående

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bra läge, nära till allt.
Fin resan. Men tråkigt att mobilen blev stulen, så akta för tjuvarna!

8/10 Bra

Björn, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gick att gå till centrum
Fint hotell och vi var mycket nöjda. En varning för dig med fin bil i Marseille lätt att någon av misstag repar bilen. Vi hade parkerat som vi tyckte mycket säkert ändå lång repa längs med hela bilen. Hotellet har inget med skadan att göra men rent allmänt minst hälften av alla bilar verkar ha repor så var försiktig eller ta andra bilen på denna resan.

8/10 Bra

mamma o dotter, bra

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ren och rimliga rum
hjälpsam personal på reception. Det fanns ört te och god kaffe i rummet. tyst läge och bekväma sängar. Det fanns möjlighet att köpa färdig mat vid receptionen om man inte har tid äta på restaurang.

10/10 Fantastiskt

Henrik

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Charlotta, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra rum till bra pris
Bra service och god standard på rummet.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastiskt bra rum för en barnfamilj. Området runt om otrevligt men mkt enkelt att ta sig in till absoluta centrum med spårvagnen.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
The service was fantastic, but the room I got this time was a bit torn.. The table has a "rubber" surface which was very torn after laptop usage. The bathtub looked very used without beeing unclean. The room I have stayed in before at the same hotel was in much better shape. Overall the hotel is excelent, only downside is that it is a bit far from the centre.

10/10 Fantastiskt

JH

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel for family
Great hotel for family with two kids. A bit away from center but good access with tram and metro nearby

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

SwedishFamily

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Spacious room, good service ,breakfast incl
Spacoius, clean room with good beds for 4 persons (family room). Quiet room despite facing the street. Very good value - rate included a good breakfast. Excellent service in lobby. Helpful and friendly. The hotel is in a renovated, rebuilt area about 20 min walk from Vieux Port, or 5 min tram (tram stop outside hotel). The neighbourhood feels entirely safe also at night.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Ewa och Eva, Västerås

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
prisvärt, bekvämt och rent hotell vid nya hamnen
Inte centralt men det gjordeinte så mycket. Mitt rum hade fantastisk utsikt till den nya hamnen. Stort rum och sovrumsdelen kunde avdelas med mobila skärmar . Bra belysning, lite klena sänglampor kanske. Frukost ingick ej, dyrt, 14 Euro. Mycket billigare på ett vanligt cafe längre ner på gatan. T.tyvärr en massa byggnationer är på gång som förstör utsikten men förhoppningsvis blir det klart till nästa år då Marseille blir europeisk kulturhuvudstad 2013. Ändå var det väldigt tyst, inte ett ljud hördes upp. Det är lätt att ta sig till centrum och till gamla hamnen, spårvagnen stannar framför hotellingången. Det går att gå också. Det fanns mikro och vattenkokare, te och kaffe, små kakor och torkad frukt. Kylskåp med ny flaska vatten varje dag. Rent och prydligt, stor tv och stort utbud. Badrummet är snyggt och rent, separat badkar och dusch, toalett är helt separat. Fin utsikt på stan från badkaret. Snabbköpet var en hållplats bort o, likaså metrostationen.

8/10 Bra

Vanne, Stockholm, Sverige

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
Utmärkt för barnfamiljer!
Personalen kunde inte ge turistisk information överhuvudtaget. Dessutom så hade de ingen lust att hjälpa till att lösa vårt problem med parkeringskortet!! Dessutom hade jag bokat hotellet till en taxa och sedan får jag betala en annan taxa!! Och de kan inte ens svara på varför det är så...värdelös service!! Annars var hotellet precis vad vi ville ha om man tar hänsyn att vi är en familj med två små barn.

10/10 Fantastiskt

Dan L

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prisvärt hotel!
Mycket rymligt och bra rum. Över förväntan!

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotellet motsvarade våra förväntningar! Bra frukost och fräscht rum. Riktigt bra storlek på rummet för en familj med 4 personer. Minus för hårda sängar.

6/10 Okej

Verifierad resenär

8/10 Bra

Behzad

Bodde här 1 natt i maj 2024

10/10 Fantastiskt

Binhong

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very good place to stay
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 19 mars 2024
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 Okej

Hicham

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 5 nätter i februari 2024
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 11 feb. 2024
Bonjour Hicham, Pouvez-vous me dire ce qui vous a déplu lors de votre séjour au sein de notre établissement afin d'améliorer la qualité de nos services?

10/10 Fantastiskt

stephane

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 11 feb. 2024
Bonjour Stephane, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.

10/10 Fantastiskt

Johanna

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 19 jan. 2024
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Fantastiskt

Bouzidi

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 17 jan. 2024
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Fantastiskt

Aubrey, hobart

Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 30 dec. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 Väldigt dåligt

Saida

Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
L'hotel m'a débité du prix d' une nuit malgré l'annulation de ma resa depuis longtemps. J'ai envoyé 1 reclm et à Hotels com et à Novotel sans recevoir de réaction. Il ft reconnaître que les premiers manifestent depuis qlq temps des signes de mauvaise gestion... Sltns
Bodde här 4 nätter i november 2023

6/10 Okej

Jermaine

Gillade: Rummets bekvämlighet
More like a 3 Star hotel
Definitely not a 4 star, more like a 3 star. I liked the spacious room overlooking the port and town. No room service which was unhelpful. Found dust in parts of the room. Overall had a good stay exploring Marseille.
Bodde här 4 nätter i november 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 15 nov. 2023
Dear Jermaine, Thank you for taking the time to share your feedback on your stay with us. We are delighted that you enjoyed the spacious room with a view of the port and the city. However, we are sorry to learn that your experience did not fully meet your expectations.We appreciate your comments regarding the star rating, and we are always striving to make improvements to better satisfy our guests. Your observations about the lack of room service have also caught our attention, and we will assess how we can enhance this aspect of our services.Regarding the presence of dust, we apologize for any inconvenience caused. We are currently strengthening our cleaning procedures to ensure an immaculate environment for our guests.Despite these points, we are pleased that your overall stay was enjoyable, and you were able to explore Marseille. Your constructive feedback is valuable to us and will be used to enhance our service. We hope to have the pleasure of welcoming you again and exceeding your expectations on your next visit.Thank you once again for choosing us.

8/10 Bra

Skander

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

Rachid

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bon séjour, très bon accueil, cependant le soir très bruyant à cause de la musique
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 30 dec. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 Bra

Laura

Bodde här 1 natt i oktober 2023

8/10 Bra

BRUNO M.

Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 30 okt. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Fantastiskt

Clarisse

Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 30 okt. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Fantastiskt

Jean Yves

Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 30 okt. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 Okej

Sascha

Affärsresenär
Rough Carpets in the Rooms aged Rooms - good Breakfast - tricky communication - ask for Parking Offer - we had to pay 49€ for 24hrs.
Bodde här 4 nätter i oktober 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 25 okt. 2023
Dear Sacha, Thank you for your feedback following your stay at our establishment. We are aware that our hotel is aging, and we want to inform you that renovation work is scheduled for 2024. Nevertheless, we are glad that you enjoyed our good breakfast. Regarding communication, we understand that it can be challenging and are constantly working to improve it. If you would like information about our parking options, please feel free to inquire at the reception during your next stay. We have special pricing agreements with a public parking facility located 100m from our establishment, the QPARK Espercieux. Thank you for sharing your experience; it helps us make improvements. We hope you will consider staying with us again in the future.

10/10 Fantastiskt

Juliet

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Marseille
Conveniently located for central Marseille and cruise terminal.
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från Gregory BONNET, Directeur Novotel Suites Marseille 16 okt. 2023
Madame, Monsieur, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Fantastiskt

Nathalie

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 5 nätter i oktober 2023
Svar från Gregory BONNET, Directeur Novotel Suites Marseill 16 okt. 2023
Madame, Monsieur, C'est avec plaisir que nous recevons l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Fantastiskt

Jose

Bodde här 4 nätter i september 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 8 okt. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 Bra

Onintsoa

Gillade: Renlighet och personal och service
.
Bodde här 2 nätter i september 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 27 sep. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Fantastiskt

Gultekin

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i september 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 19 sep. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 Okej

Matthew

Bodde här 3 nätter i september 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 8 okt. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 Bra

Michele

Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 19 sep. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

4/10 Dåligt

Yvon

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Voiture cambriolée dans le stationnement recommandé et payant de l’hôtel. Très faible ou aucune surveillante.
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 31 aug. 2023
Bonjour Yvon, Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que vous avez vécu une expérience aussi désagréable lors de votre séjour à notre hôtel. Nous comprenons à quel point il est frustrant de découvrir que votre voiture a été cambriolée dans le stationnement recommandé de l'hôtel. N’ayant pas de parking privé, nous avons un partenariat avec un parking public payant avec des tarifs préférentiels. Cependant nous indiquons à tous nos clients que ce parking n’est pas sécurisé et nous leur conseillons de ne rien laissé dans les véhicules.

8/10 Bra

Birgit

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i augusti 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 16 aug. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 Fantastiskt

Suleiman, Amman

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The staff is amazing and very helpful Very nice hotel for families
Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 16 aug. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 Bra

Zhor

Reste med familjen
Gillade: Bekvämligheter
L’hébergement est très sympathique. Tout est propre. On a passé un agréable séjour.
Bodde här 2 nätter i augusti 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 16 aug. 2023
Dear GUEST Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Suites Marseille Centre Euroméd. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 Väldigt dåligt

Jay

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från Elodie REBORA, chargée de clientèle 6 aug. 2023
Bonjour Jay, Afin d'améliorer la qualité de nos services, pouvez-vous m'indiquer ce qui vous a déplu lors de votre séjour pour nous attribuer une note aussi basse. Je vous remercie par avance pour votre retour.