Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Cassisi Hotel





Recensioner
9,0 av 10,
Underbart
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 4 av 4 rum
Classic dubbelrum
Höjdpunkter
Balkong
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
TV
Extrasäng
Privat badrum
Classic enkelrum
Höjdpunkter
Balkong
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
TV
Extrasäng
Privat badrum
Superior dubbelrum
Höjdpunkter
Balkong
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
TV
Extrasäng
Privat badrum
Svit - terrass
Höjdpunkter
Balkong
Ljudisolering
Klimatreglerad luftkonditionering
Gratis spjälsängar
Kylskåp
TV
Extrasäng
Privat badrum
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Via Cassisi, 5, Milazzo, Sicily, 98057
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- Stadsskatt: 2.00 EUR per person per natt i upp till 5 nätter. Skatten gäller inte barn under 14 år.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för parkeringsservice: EUR 15.00 per dag
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Alla gäster, även barn, måste vara närvarande vid incheckning och uppvisa statligt utfärdad legitimation eller pass.
Kontanttransaktioner på boendet får inte överstiga EUR 5000, på grund av statliga bestämmelser. Du kan få mer information genom att kontakta boendet via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Nationell betygssättning
Det här boendet har tilldelats sin officiella stjärngradering av the local rating authority.
Boendet kallas även
Cassisi Hotel Milazzo
Cassisi Hotel
Cassisi Milazzo
Cassisi Hotel Milazzo, Sicily, Italy
Cassisi Hotel Hotel
Cassisi Hotel Milazzo
Cassisi Hotel Hotel Milazzo
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Cassisi Hotel
Recensioner
9,0
Underbart
9,6/10
Renlighet
9,2/10
Personal och service
10/10
Bekvämligheter
9,0/10
Boendets skick och faciliteter
10/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste i grupp, Reste med familjen
16 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i oktober 2022
10/10 Fantastiskt
Karen
Reste med sin partner
8 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Karen
Bodde här 1 natt i oktober 2022
10/10 Fantastiskt
Ben, Perth
16 juni 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel with wonderful staff
Ben
10/10 Fantastiskt
GUIDO ROMEO
11 maj 2015
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
GUIDO ROMEO
4/10 Dåligt
Jickie, Courbevoie
7 maj 2015
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Vacarme et priorité au personnel!!
Jickie
8/10 Bra
Gian Luca, Ravenna
2 feb. 2015
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel grazioso e confortevole
Gian Luca
10/10 Fantastiskt
YEON MYUNG, Paris
30 dec. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet