Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Hotell med avgiftsfri parkering, med promenadavstånd till Setonaikai nationalpark
Fotogalleri för Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Recensioner
9,4 av 10,
Enastående
Populära bekvämligheter
Det nuvarande priset är 849 kr
4 jan. – 5 jan. 2026
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Standardrum - 2 enkelsängar

Standardrum - 2 enkelsängar
9,8 av 10
Enastående
(14 recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Platt-tv
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Privat badrum
Toalett med elektronisk bidé
Hårtork
Öppna alla foton för Standardrum - 1 kingsize-säng

Standardrum - 1 kingsize-säng
9,2 av 10
Underbart
(19 recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Platt-tv
Mörkläggningsgardiner
Duntäcke
Privat badrum
Toalett med elektronisk bidé
Hårtork
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

512-154 Fukurako, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Om boendet
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Liknande boenden

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Tvättjänster
- Städning
9.2 av 10, Underbart, 131 recensioner
Priset är 920 kr
4 jan. – 5 jan. 2026
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och mobilbetalning; ingen kontantbetalning.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor och säkerhetssystem.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av Commitment to Clean (Marriott).
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
9,4
Enastående
9,8
Renlighet
9,2
Bekvämligheter
9,2
Personal och service
9,2
Hållbarhet
9,2
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
Affärsresenär
22 dec. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i december 2025
8/10 Bra
adachi
Reste med sin partner
8 dec. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
adachi
Bodde här 1 natt i december 2025
8/10 Bra
Ryuya
Reste med sin partner
3 dec. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ryuya
Bodde här 1 natt i november 2025
10/10 Fantastiskt
Motonori
24 nov. 2025
Motonori
Bodde här 1 natt i november 2025
10/10 Fantastiskt
KAZUMA
Reste med familjen
10 nov. 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
KAZUMA
Bodde här 1 natt i november 2025
10/10 Fantastiskt
Yoshiko
Reste med familjen
6 nov. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Yoshiko
Bodde här 1 natt i november 2025
10/10 Fantastiskt
Yoshiko
5 nov. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Yoshiko
Bodde här 1 natt i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
Yin Man
Reste med sin partner
3 nov. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Yin Man
Bodde här 1 natt i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
HO YIN
1 nov. 2025
HO YIN
Bodde här 2 nätter i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
Kenichi
28 okt. 2025
Kenichi
Bodde här 1 natt i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
tatsuya
27 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
tatsuya
Bodde här 1 natt i oktober 2025
10/10 Fantastiskt
Y
Reste med sin partner
24 okt. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Y
Bodde här 1 natt i oktober 2025
8/10 Bra
Seiji
11 okt. 2025
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Seiji
Bodde här 1 natt i oktober 2025
8/10 Bra
Manami
29 sep. 2025
Manami
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
YUKIO
28 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
YUKIO
Bodde här 1 natt i september 2025
2/10 Väldigt dåligt
Youka
23 sep. 2025
Youka
Bodde här 1 natt i september 2025
10/10 Fantastiskt
Yui Ming
Reste med familjen
10 sep. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Yui Ming
Bodde här 1 natt i augusti 2025
8/10 Bra
Verifierad resenär
27 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
簡單乾淨的飯店,沒有附設餐廳,但是有提供餐廳介紹,並提供免費咖啡
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Hamsa Shijas
Reste i grupp
27 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hamsa Shijas
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
伊藤, makamityo
26 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
伊藤
Bodde här 1 natt i augusti 2025
8/10 Bra
Keiko
Reste med familjen
22 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
快適でした
Keiko
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
SHINGO
Reste med familjen
16 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
SHINGO
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Helen, Sandbach
Reste med familjen
15 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Helen
Bodde här 4 nätter i augusti 2025
8/10 Bra
SIN YAN
10 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
SIN YAN
Bodde här 1 natt i augusti 2025
10/10 Fantastiskt
Wan Ting
Reste med familjen
8 aug. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
員工表現很棒
Wan Ting
Bodde här 1 natt i augusti 2025








