Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Hotel Kazurabashi





Recensioner
9,2 av 10,
Underbart
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 1 av 1 rum
Öppna alla foton för Basic-rum (Run of House)

Basic-rum (Run of House)
8,0 av 10
Mycket bra
(1 recension)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Hårtork
Vattenkokare
Minibar
Värdeförvaringsskåp
Daglig städning
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Nishi-iyayama-mura Zentoku 33-1, Imakubo, Miyoshi, Tokushima, 778-0102
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Extra tillval
- Frukostavgift: JPY 1080 för vuxna och JPY 756 för barn
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka inträde till badhuset.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Förhandsbokning krävs för badhus/onsen. Bokningar kan göras genom att kontakta boendet innan ankomsten via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Observera att vissa boenden inte tillåter gäster med tatueringar att använda boendets allmänna bad.
Boendet kallas även
Hotel Kazurabashi Miyoshi
Kazurabashi Miyoshi
Kazurabashi
Hotel Kazurabashi Ryokan
Hotel Kazurabashi Miyoshi
Hotel Kazurabashi Ryokan Miyoshi
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Hotel Kazurabashi
Recensioner
9,2
Underbart
9,4/10
Renlighet
9,6/10
Personal och service
8,8/10
Bekvämligheter
9,0/10
Boendets skick och faciliteter
9,6/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familjen
23 juli 2023
Gillade: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i juli 2023
10/10 Fantastiskt
Chanyoung
28 nov. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Chanyoung
10/10 Fantastiskt
Yasunari
Reste i grupp
2 juni 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
美味しい地元食材

Yasunari
Bodde här 1 natt i maj 2022
4/10 Dåligt
SEIJI
7 mars 2022
SEIJI
Bodde här 1 natt i mars 2022
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
23 nov. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
接客に感動!
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i november 2021
10/10 Fantastiskt
YUKA
24 sep. 2021
YUKA
Bodde här 1 natt i september 2021
10/10 Fantastiskt
M
6 juni 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
地元らしさを生かした宿




M
Bodde här 1 natt i maj 2021
10/10 Fantastiskt
MAKIKO
Reste med familjen
30 aug. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
MAKIKO
Bodde här 1 natt i augusti 2020
8/10 Bra
Nobuyuki
Reste med familjen
12 aug. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Nobuyuki
Bodde här 1 natt i augusti 2020
10/10 Fantastiskt
WING TAK
Reste med familjen
12 feb. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
WING TAK
Bodde här 1 natt i januari 2020
10/10 Fantastiskt
Noriko
23 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Noriko
Bodde här 2 nätter i januari 2020
8/10 Bra
RW, HKSAR
Reste med familj och småbarn
3 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
RW
Bodde här 1 natt i december 2019
8/10 Bra
Tikia
Reste i grupp
10 dec. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Tikia
Bodde här 1 natt i december 2019
10/10 Fantastiskt
Yuet Man
8 dec. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Yuet Man
Bodde här 1 natt i november 2019
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste i grupp
24 nov. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very nice experience
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i november 2019
4/10 Dåligt
Yuen
24 nov. 2019
Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Yuen
Bodde här 1 natt i november 2019
10/10 Fantastiskt
kouichi
Reste med familjen
11 nov. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
kouichi
Bodde här 1 natt i november 2019
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste med sin partner
26 okt. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i oktober 2019
10/10 Fantastiskt
WEI-CHING
14 okt. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
WEI-CHING
Bodde här 1 natt i oktober 2019
8/10 Bra
Verifierad resenär
19 juni 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i juni 2019
8/10 Bra
Chin Ngai
29 maj 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Chin Ngai
Bodde här 1 natt i maj 2019
8/10 Bra
Verifierad resenär
26 maj 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i maj 2019
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste i grupp, Reste med familjen
29 apr. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i april 2019
10/10 Fantastiskt
Ms
Reste i grupp
19 mars 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ms
Bodde här 1 natt i mars 2019
4/10 Dåligt
Verifierad resenär
Reste med familjen
17 mars 2019
Gillade inte: Personal och service
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i mars 2019