Brizo Hotel and Beach Resort

2.5-stjärnigt boende
Hotell i Morong med restaurang och bar

Välj datum för att se priser

Fotogalleri för Brizo Hotel and Beach Resort

Pool
Superior-rum (Super) | 1 sovrum och gratis wi-fi
Strand
Interiör
Exteriör

Populära bekvämligheter

  • Bar
  • Luftkonditionering
  • Gratis wi-fi
  • Restaurang

Rumsalternativ

Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum

Sovsal (Group Room)

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Kabel
  • Sovplats för 12
  • 3 våningssängar (dubbla)

Superior-rum (Super)

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Platt-tv
Separat sovrum
Kabel
  • Sovplats för 4
  • 2 queensize-sängar
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

Karta
Pani Beach, Poblacion Morong, Morong, 2108

I närheten

  • Zoobic Safari - 18 min med bil - 17.2 km
  • Ocean Adventure Park - 22 min med bil - 20.6 km
  • Subic Bay - 25 min med bil - 25.2 km
  • SM City Olongapo - 32 min med bil - 32.6 km
  • Inflatable Island - 35 min med bil - 35.3 km

Ta sig runt

  • Olongapo (SFS-Subic Bay) - 54 min med bil

Restauranger

  • ‪Anvaya Cove Beach and Nature Club - ‬13 min med bil
  • ‪Bamboo Cafe - ‬13 min med bil
  • ‪Pawikan Bar And Grill - ‬11 min med bil
  • ‪Apo Mayang - ‬8 min till fots
  • ‪Loleng’s Hutieu-An Plus - ‬3 min med bil

Om boendet

Brizo Hotel and Beach Resort

Om boendet
Brizo Hotel and Beach Resort erbjuder bekvämligheter som en bar och en restaurang. Håll dig uppkopplad via gratis wi-fi på rummet.
Du kan även räkna med förmåner som följande:
  • En rökfri anläggning
Om rummen
Alla rum hos Brizo Hotel and Beach Resort kan erbjuda bekvämligheter som luftkonditionering och gratis wi-fi.
Du kan också räkna med följande bekvämligheter:
  • Platt-tv med kabelkanaler

Språk

Engelska och filippinska

Liknande boenden

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Ingen parkering på området

Mat och dryck

  • En bar/lounge
  • En restaurang

Mer

  • Rökfritt boende

Bekvämligheter på rummet

Badrum

  • Dusch
  • Handdukar tillhandahålles

Underhållning

  • Platt-tv med kabelkanaler

Mer

  • Luftkonditionering

Regler

Incheckning

Incheckning från 14.00
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 12.00

Incheckningsinstruktioner

Detta boende har ingen reception.
Gäster kan behöva uppvisa dokumentation om resor (såsom stämplar i passet) och/eller komplett hälsodokumentation.

Husdjur

Djur ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.

Viktig information

Avgifter

Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:

  • Stadsskatt: 100.00 PHP per rum per natt

Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Boendet kallas även

Brizo And Beach Resort Morong
Brizo Hotel and Beach Resort Hotel
Brizo Hotel and Beach Resort Morong
Brizo Hotel and Beach Resort Hotel Morong

Vanliga frågor och svar

Är Brizo Hotel and Beach Resort husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid Brizo Hotel and Beach Resort?

Detta boende har ingen parkering.

Vilka är incheckningstiderna för Brizo Hotel and Beach Resort?

Incheckning börjar 14.00.

Vilken utcheckningstid gäller för Brizo Hotel and Beach Resort?

Utcheckning sker senast klockan 12.00.

Var ligger Brizo Hotel and Beach Resort?

Detta hotell i Morong ligger 15,3 km från Zoobic Safari och 17,1 km från Funtastic Park Subic Bay. Dungaree Beach och Subic Bay ligger också mindre än 25 km härifrån.

Recensioner för Brizo Hotel and Beach Resort

Recensioner

2,0
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 1 recensioner
8 - Bra i betyg. 0 av 1 recensioner
6 - Okej i betyg. 0 av 1 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 0 av 1 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 1 av 1 recensioner

2,0/10

Renlighet

2,0/10

Personal och service

2,0/10

Bekvämligheter

2,0/10

Boendets skick och faciliteter

2,0/10

Hållbarhet

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Christian Kyle

Reste i grupp
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
We checked-in here at Brizo Hotel and Beach Resort in Morong Bataan for Dec 3-4, 2022 (saturday-sunday), we were only informed that the pool is not available when we got to the property. We hoped that we were at least informed in advance regarding the situation as we should have made changes to our plans prior to travelling all the way to the property. It's as if we can still cancel on the spot, how are we able to make a different booking if it was that late. I hope readers could know how upsetting this feels, It really felt like we got scammed. Really ruined the trip completely, barely enjoyed with all the time wasted trying to coordinate regarding the situation. The staff were aware of our booking and were expecting us when we arrived. But didn't have anything to offer as a compensation, may it be a discount for our stay, extra hours of stay, complimentary meals, or voucher for a next stay (even if it's unlikely that we will be able to stay again anytime soon) Really nothing. Personally, any thought would've been appreciated because it matters a lot. I also looked up the Brizo Hotel, and saw that the property has been operating since 2014. I hope they get to prepare for scenarios like this and how much this matters to their guests. They called the day after our check-out and all they offered was their sorry, as if it magically healed how painful the whole experience was.