Boendets fasad - kväll/natt

Recensioner av Leonardo Hotel München City Center

Leonardo Hotel München City Center
Senefelderstrasse 4, Munich, BY

Recensioner

8,2

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 325 av 1002 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 468 av 1002 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 138 av 1002 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 46 av 1002 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 25 av 1002 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

8,0/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,0/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

Maria

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rent, snyggt, bra läge.
Bodde här 1 natt i juli 2022
Svar från Cluster Guest Relation Manager 6 juli 2022
Dear Maria, Thank you for your fantastic review of our hotel and for being our guest. We appreciate it very much and are looking forward to welcome you back soon. Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good Hotel in good location
Bodde här 1 natt i juli 2020
Svar från Tina Adamski // Operations Manager 16 aug. 2020
Dear Malin, thank you very much for your very nice rating of our Leonardo Hotel München City Center. We are glad that we met your expectations and that you enjoyed your time staying with us. We hope you had a good journey home and are looking forward to welcome you soon again. With best regards

8/10 Bra

Verifierad resenär

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i september 2019

8/10 Bra

Magnus

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra centralt hotell nära tågstationen i Munchen
Bra hotell nära München Hauptbahnhof. Frukosten var schysst även om vi inte hade så mycket tid som vi hade velat på grund att vi var tvungna att hinna med vårt tåg.
Bodde här 1 natt i juli 2019
Svar från Guest Relation Manager 12 aug. 2019
Dear Magnus, Thanks a lot for your positive feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and especially our breakfast even unfortunately you had not enough time for it. We would be delighted to welcome you back and wish you all the best. With best regards - Melanie Brandenburger / Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Magnus

Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Renlighet
Ett helt OK hotell.
Hissarna var riktigt sega och det var som att man gick i en trappuppgång när när man skulle till sitt rum och det luktade riktigt illa i korridorerna, något medel som luktade som dom använder när dom städar hotellet. Men det var OK hotell med bra frukost och absolut värt hotell om man är med sina vänner och ska vara ute mycket på stan och ha någonstans att sova. Vill tillägga att det var frostade skjutdörrar till toaletten/dusch som man inte kunde låsa, kunde bara dra igen.
Bodde här 2 nätter i april 2019
Svar från Guest Relation Manager 17 apr. 2019
Dear Magnus, Thank you for choosing our hotel for your trip to Munich and your following feedback on Hotels.com. Every review is important to us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal: guest satisfaction. We hope you had an enjoyable time in Munich with many positive impressions and we would be delighted to welcome you back in Leonardo Hotels one day. Best regards - Melanie Brandenburger / Guest Relation Manager

8/10 Bra

Robert

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotell med bra läge
Bra läge, trevlig personal och ett sjysst rum med minibar och bra tryck i duschen. Mycket bra Wifi.
Bodde här 1 natt i oktober 2018
Svar från Guest Relation Manager 24 okt. 2018
Dear Robert, We are happy to see that you had a pleasant time and you were satisfied with our service, our location and the room comfort. We are looking forward to your next visit and wish you all the best. Best regards - Melanie Brandenburger / Guest Relation Manager

6/10 Okej

Joachim

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i augusti 2018

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Therese

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastisk personal.
Fantastiskt trevlig och hjälpsam personal. God frukost. Smidigt med garageplatser i hotellet om man kommer med bil.

8/10 Bra

Niklas

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nära till allt,rent och snyggt
Bra läge nära till det mesta smidigt att åka sbahn och ubahn, station precis nära hotellet
Svar från General Manager 23 dec. 2016
Dear Anonymous, Thank you for your feedback. We are happy to see that you like your great central location. It is a perfect starting point to explore the city. We are looking forward to welcoming you again for your next visit and wish you all the best. Kind regards, Melanie Brandenburger / Guest Relation

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

4/10 Dåligt

Mikael, Tokyo

Gillade inte: Personal och service
Varmt rum bakom järnvägsstationen
Ett hotell med ointresserad personal och varma, trånga rum.
Svar från Guest Relations 1 aug. 2016
Dear Mikael, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal: guest satisfaction. Unfortunately, we had to realize that you were not completely satisfied with your stay. It is our main objective to offer a friendly and individual service to all our guests. Please allow me to apologize for the service you have received with our concierge throughout your stay. I can assure you that this is not our standard and we talked to our team about it. We truly hope that these incidents have not tarnished your image of Leonardo Hotels, Munich and that we will have the opportunity to welcoming you again to one of our hotels. Best regards, Melanie Brandenburger / Guest Relation

8/10 Bra

Per Olov, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Prisvärt hotel
Weekendresa
Svar från Guest Relations 14 juni 2016
Dear Per Olov, Thank you for your feedback. We are glad to see that you enjoyed your stay with us and we hope we can welcoming you again to one of our Leonardo Hotels. With best regards, Melanie Brandenburger / Guest Relation

6/10 Okej

Ingemar, Helsinborg

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Weekendresa till Munchen
Rummet som vi hade bokat var så litet att två personer med resväskor inte kunde vara där i tre nätter. Vi ombokade till större och bra rum men det ligger utmed gatan och där var aldrig tyst trots stängda fönster. Rummet var bra. Det är bättre att tala om att renovering pågår än att man skall väckas när byggarbetarna startar tidigt på morgonen.
Svar från Guest Relations 18 juni 2016
Dear Ingemar, Thank you for your valued feedback. Unfortunately, we had to realize that you were not completely satisfied with your stay. It is our main objective to offer a friendly and individual service to all our guests. We appreciate receiving feedback from our guests, even if it is of a critical nature, as this is the only way we can truly assess our guests’ needs and continuously improve our service. Please allow me to apologize that you were disturbed by our renovation throughout your stay. I would like to thank you once again for your feedback and we hope you had a good time in Munich and we will have the opportunity to welcoming you again to one of our Leonardo Hotels for your next visit. All the best and kind regards Melanie Brandenburger / Guest Relation

6/10 Okej

Verifierad resenär

6/10 Okej

Margareta

Gillade: Renlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Centralt beläget
Rummet var litet men fint och tyst. På frukosten var det mesta slut, så vi fick vänta lite tills nytt kom fram, men den var god när den väl fyllts på. Bra område.
Svar från Guest Relations 9 feb. 2016
Dear Anonymous, Thank you for your valued feedback. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. I am sorry that you had to wait for the breakfast. Sometimes it could happen that a lot of guests comes for breakfast at the same time. But we give all our best to refill the buffet as fast as possible so every guest has the same choice. I would like to thank you once again for your feedback. It helps us to recognize what our guest really need and we can improve for it. We hope we can welcoming you soon again for your next trip to Munich. Kind regards - Melanie Brandenburger / Guest Relation

8/10 Bra

mathias, stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
bra läge om man gillar att det är lite livat
vi var där under oktoberfest, passade utmärkt, bra drag i närheten och nära till mycket

2/10 Väldigt dåligt

Emir, Norrköping

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Illa
Blev lurade. Vi kom till hotellet och de hade inga lediga rum. Flyttade oss till ett billigare hotell långt utanför city utan kompensation.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Oktoberfest
Små rum men bra personal och bra städning

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Helt ok
Dålig/trist utsikt. Frukost var OK, inte mer än så. Område centralt men finns finare oråden i Munchen att bo på.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter

8/10 Bra

Ronny, Vetlanda

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Turist i Munchen
Hotellet är prisvärt med tanke på läget. Bra frukost.

8/10 Bra

Karin

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Anna-Karin, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Trevligt, bra hotell i centrala Munchen.
Fräscht, centralt hotell nära Centralstationen ( Hauptbahnhof). Rummet var litet men med mycket sköna sängar och bra badrum med duschartiklar. Även kaffe och tekokare på rummet. Nära till centrala delarna samt shopping och restauranger.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Hans & Kersti, Stockholm

Ok hotel but very noisy street
Hotel was ok, but there was a lot of noise from the street that disturbed our sleep. Seems the noise came from a youth hotel across the street.

6/10 Okej

Niclas

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet

8/10 Bra

carlos, MEXICO

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Clean, comfortable and adequate for our stay. Room space a bit small but nothing that cannot be handled. A/C didn't work though...but it was reported and hope they fix it.
Bodde här 2 nätter i april 2024

8/10 Bra

Dianne

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 30 apr. 2024
Dear Dianne, Thank you for being our guest and your feedback. We hope you had a pleasant time in Munich and we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

4/10 Dåligt

ismail

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
There was blood stains on the sheets, toilet paper on the external window, even the daily changed glasses were dusty. Although the overall location is good the neighborhood is shady
Bodde här 4 nätter i april 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 22 apr. 2024
Dear ismail, Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay. We are very sorry to hear about the issues you experienced with the cleanliness of your room. This is certainly not the standard of service we strive to provide. We deeply regret any discomfort or inconvenience this may have caused you.We appreciate you highlighting the positive aspect of our location. However, we're sorry to hear your remarks about the neighborhood. We understand everyone has different perceptions and expectations and we're sorry if we didn't meet yours in this respect.Your feedback is incredibly important to us as it helps us identify areas of improvement. We hope to have the chance to welcome you back in the future for a more positive experience.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Andor

Affärsresenär, Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great!
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 8 apr. 2024
Dear Andor, Thank you very much for your amazing review and your stay with us. We are more than happy that you enjoyed a pleasant stay with us and we would be delighted to welcome you back again in the future.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Susan

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Front desk spoke English and were very helpful
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 5 apr. 2024
Dear Susan, Thank you very much for your positive review and your stay with us.Our team was very pleased with your positive comments and that you had a pleasant time with us.We hope to be your host in Munich again next time and remain with best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Dirk

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i mars 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 22 mars 2024
Hallo Dirk, wir bedanken uns für Ihren Besuch und Ihre Bewertung und freuen uns, dass Sie einen solch positiven Eindruck von uns gewonnen haben.Wir hoffen, Sie auch das nächste Mal wieder begrüßen zu dürfen und verbleiben bis dahin mit den besten Grüßen - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

MIO

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
早朝にミュンヘンに到着し、9:15にホテルに着きました。まだチェックインはできないだろうから、荷物を預かってもらおうとしましたが、部屋の準備ができるよ、と言われました。ありがたい! 中央駅からは10分もかからず、観光場所のマリエン広場や聖母教会までも歩いて行けるので、とても便利でした。 浴槽はなし、部屋はコンパクトですが、静かだし快適に過ごせました。 お水はフリーでビンのものが1日1本、コーヒーマシンもあり、受付にはフレーバーウォーターとミニクロワッサンが置いてあり、ご自由にどうぞという感じでした。 周囲は物乞いの人が多く、ちょっとびっくりしましたが、特に声かけてくる訳でもなく、やり過ごしました。
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 18 mars 2024
Dear Mio, Thank you very much for your great review. We are very pleased that we were able to contribute to a fantastic time in Munich and that you enjoyed your stay with us.The well-being and satisfaction of our guests is our top priority and therefore we always do our best.We are looking forward to welocme you back again and remain with best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 Bra

Stephan

Reste i grupp
Gillade: Bekvämligheter
-
Bodde här 2 nätter i mars 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 7 mars 2024
Hallo Stephan, vielen Dank für Ihre positive Bewertung und Ihren Besuch bei uns.Wir freuen uns, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Dennis

Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 22 mars 2024
Hallo Dennis, danke, dass Sie uns eine sehr positive Bewertung hinterlassen haben.Wir schätzen Ihr Feedback sehr und freuen uns, dass Sie eine tolle Zeit bei uns hatten.Bis zum nächsten Mal und beste Grüße aus München - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Alexander

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Great location. Great breakfast.
Svar från Cluster Guest Relation Manager 5 feb. 2024
Dear Alexander, Thanks a lot for your great review of our hotel, the location and the breakfast.We are pleased that you enjoyed it and hope we can welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

David

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
A lovely room and excellent breakfast A bit of weekday construction noise but excellent sound proof windows
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 31 jan. 2024
Dear David, Thank you very much for your fantastic review of our hotel. We are more than happy that you enjoyed yor stay with us and that you felt very comfortable. We are looking forward to welcome you back again and remain with best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Nicola

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 29 jan. 2024
Dear Nicola, Thank you very much for your 10 point rating on Hotels.com. We appreciate it very much and would be delighted to welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

TJ

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 29 jan. 2024
Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns für Ihre tolle Bewertung sowie Ihr Vertrauen und freuen uns, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 Bra

Carolin

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Das Frühstück war sehr gut.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 26 jan. 2024
Liebe Carolin, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Ihnen unser Frühstück besonders gefallen hat und Sie gut gestärkt in den Tag starten konnten.Wir freuen uns, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen und verbleiben mit den besten Grüßen aus München - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 Bra

Lidy

Reste med familjen
Great location
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 26 jan. 2024
Dear Lidy, We are pleased to see that our very central location was convenient for you and we hope you were able to explore much of Munich.Thank you for being our guest and we are looking forward to welcome you back.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 Bra

Clemens

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice hotel near central station
Nice location near central railway station, still very quiet. Room small, but clearly to be recommended.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 29 jan. 2024
Dear Clemens, We would like to thank you for your positive review of our hotel and are pleased that you enjoyed a good time with us.We hope we can welcome you back again and wish you all the best.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 Bra

Alexander

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 24 jan. 2024
Hallo Alexander, danke für Ihren Aufenthalt. Es freut uns, dass Sie zufrieden waren und wir hoffen, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Willy

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excelente opción
La mejor solución en Munich. Accesibilidad, confort, precio.
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 22 jan. 2024
Dear Willy, We appreciate your 10 point rating on Hotels.com very much and thank you for choosing our hotel for your trip to Munich.It is a pleasure to see how much you enjoyed it and we would be delighted to welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

2/10 Väldigt dåligt

Yeonsoon

Affärsresenär
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 22 jan. 2024
Dear Yeonsoon, Thank you for your feedback. We deeply regret to learn about your dissatisfaction on this way.We always want to offer our guests the best possible service and comfort. We would have liked to know what exactly led to your negative impressions, because this is the only way we can work on targeted improvements.We would like to thank you again and remain with kind regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

10/10 Fantastiskt

Magdalena

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Would highly recommend leonardo hotel, as its central and excessive to all Shopping,Restaurants, Puplic transports,etc,etc
Bodde här 5 nätter i januari 2024
Svar från Cluster Guest Relation Manager 18 jan. 2024
Dear Magdalena, We appreciate your great review of our hotel as well as your recommendation.It is great to see that you enjoyed your time in Munich and that we were able to contribute to it.We are looking forward to your next stay and remain with best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager