Hotel Keyaki no Ki
Skidhotell i bergen med 2 restauranger och barer/lounger
Fotogalleri för Hotel Keyaki no Ki





Recensioner
6,6 av 10,
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Kontrollera tillgängligheten för dessa datum
Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum
Öppna alla foton för Standard tvåbäddsrum - icke-rökare

Standard tvåbäddsrum - icke-rökare
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
TV
Enheten renoverades 2015.
Privat badrum
Hårtork
Badkar/dusch
Öppna alla foton för Familjerum för fyra - icke-rökare (Up to 4 guests)

Familjerum för fyra - icke-rökare (Up to 4 guests)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
TV
Privat badrum
Hårtork
Badkar/dusch
Vattenkokare
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Om boendet
Hotel Keyaki no Ki
Liknande boenden

Condominium Hakuba Goryu
Condominium Hakuba Goryu
- Kök
- Tvättmaskin
- Parkering ingår
- Gratis wi-fi
8.4 av 10, Väldigt bra, 34 recensioner
Priset är 1 880 kr
9 jan. – 10 jan. 2026
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: JPY 1000.00 per person (ungefärligt pris)
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba
Vanliga frågor och svar
Recensioner
Recensioner för Hotel Keyaki no Ki
6,6
6,6
Renlighet
5,8
Läge
8,0
Personal och service
6,6
Hållbarhet
5,6
Boendets skick och faciliteter
Recensioner
1 feb. 2015
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
10/10 Fantastiskt
james
6 apr. 2025
james
Bodde här 6 nätter i mars 2025
6/10 Okej
Stephen, Thirroul
16 feb. 2025
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter
Stephen
Bodde här 8 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
Drew
Reste med sin partner
15 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Drew
Bodde här 6 nätter i januari 2025
6/10 Okej
Yayoi
Reste med familjen
25 feb. 2024
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Yayoi
Bodde här 1 natt i februari 2024
10/10 Fantastiskt
Marrina
13 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Superb
Marrina
Bodde här 2 nätter i februari 2024
6/10 Okej
Ed
Reste med familjen
2 feb. 2024
Gillade: Personal och service
Ed
Bodde här 7 nätter i januari 2024
8/10 Bra
OLIVIER
26 sep. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
OLIVIER
Bodde här 1 natt i september 2020
6/10 Okej
Tetsuya
Reste med familjen
22 sep. 2020
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
コスパ最高!
Tetsuya
Bodde här 1 natt i september 2020
8/10 Bra
Verifierad resenär
22 sep. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i september 2020
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
23 feb. 2019
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 6 nätter i februari 2019
8/10 Bra
Verifierad resenär
5 jan. 2019
Gillade: Personal och service
Verifierad resenär
Bodde här 6 nätter i december 2018
6/10 Okej
Kathryn
4 jan. 2019
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Not a regular hotel.
Kathryn
Bodde här 6 nätter i december 2018
8/10 Bra
Lionel
31 jan. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Lionel
4/10 Dåligt
Elizabeth, Yokota AB, Japan
21 maj 2015
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Misrepresented & Overpriced
Elizabeth
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
4 maj 2015
Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
部屋の割に値段は高い
Verifierad resenär
4/10 Dåligt
Elizabeth, Yokota AB, Japan
2 maj 2015
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Don't waste your money
Elizabeth
4/10 Dåligt
Elizabeth, Yokota AB, Japan
25 apr. 2015
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Worst Hotel Ever...
Elizabeth
8/10 Bra
Sarah, USA
17 feb. 2015
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Wow! to their customer service
Sarah
8/10 Bra
Rachel, Perth
8 jan. 2015
Gillade: Renlighet och personal och service
Eaglemont
Rachel
2/10 Väldigt dåligt
Fool me once, Singapore
28 jan. 2013
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
High volume, low comfort, bad value
Fool me once
6/10 Okej
Simon, Gold Coast
13 dec. 2012
Gillade: Personal och service
personilised service at eaglemont hotel
Simon
8/10 Bra
Verifierad resenär
12 aug. 2011
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet








