Hotel Keyaki no Ki

3.0-stjärnigt boende
Skidhotell i bergen med 2 restauranger och barer/lounger

Välj datum för att se priser

Recensioner

6,6 av 10,

Populära bekvämligheter

  • Parkering ingår
  • Gratis wi-fi
  • Restaurang
  • Luftkonditionering
  • Frukost tillgänglig
  • Bar

Rumsalternativ

Tillgängliga filter för rum
Visar 2 av 2 rum

Standard tvåbäddsrum - icke-rökare

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
TV
Enheten renoverades 2015.
Privat badrum
Hårtork
Badkar/dusch
  • 25 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 2 kingsize-sängar

Familjerum för fyra - icke-rökare (Up to 4 guests)

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
TV
Privat badrum
Hårtork
Badkar/dusch
Vattenkokare
  • 25 kvadratmeter
  • 4 sovplatser
  • 4 enkelsängar
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!

Om området

Karta
4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301

I närheten

  • Hakuba Ski Jumping Stadium - 6 min till fots - 0.6 km
  • Hakuba Happo-Ones skidområde - 13 min till fots - 1.1 km
  • Happo-one Adam-linbanan - 15 min till fots - 1.3 km
  • Hakuba Sanosaka Ski Resort - 4 min med bil - 2.4 km
  • Happo One Sakka skidlift - 4 min med bil - 2.0 km

Ta sig runt

  • Hakuba station – 5 min med bil

Restauranger

  • ‪Blizzard (Pizza) - ‬20 min till fots
  • ‪レストラン沙羅 - ‬13 min till fots
  • ‪レストラン シャモニー - ‬10 min till fots
  • ‪Sugar - ‬13 min till fots
  • ‪スノープラザ咲花 - ‬2 min med bil

Om boendet

Hotel Keyaki no Ki

Detta hotell ligger nära Hakuba Happo-Ones skidområde
Hotel Keyaki no Ki erbjuder ett spelrum, tvättmöjligheter och en bar. Detta hotell erbjuder gratis transport till skidbackar, skidpass och skidförvaring, så förbered dig på att ge dig ut i backarna. Slå dig ned för en bit mat på någon av boendets två restauranger. Som gäst kan du hålla dig uppkopplad via gratis wi-fi på rummet.
Här följer några andra förmåner:
  • Gratis vanlig parkering
  • Frukostbuffé (tilläggsavgift), gratis lokaltransport och ett värdeförvaringsskåp i receptionen
  • En varuautomat, ett bordtennisbord och conciergetjänster
Om rummen
Alla 80 rum hos Hotel Keyaki no Ki kan erbjuda bekvämligheter såsom luftkonditionering samt gratis wi-fi.
Du kan även hitta följande bekvämligheter:
  • Badrum med kombinerade duschar/badkar och hårtorkar
  • Kylskåp, vattenkokare och uppvärmning

Liknande boenden

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri transport i närområdet
  • Avgiftsfri transport till skidanläggning
  • Avgiftsfri parkering på området
  • Begränsad parkering på området

Mat och dryck

  • Frukostbuffé tillgänglig dagligen 07.30–09.00 mot en avgift: JPY 1 000 per person
  • 2 restauranger
  • En bar/lounge

Att göra

  • Biljardbord
  • Bordtennis
  • Skidförvaring
  • Skidpass
  • Spelhall/-rum

Familjevänligt

  • Avgiftsfri transport i närområdet
  • Kylskåp på rummet
  • Spelhall/-rum
  • Tvättmöjligheter
  • Vardagsrum

Bekvämligheter

  • Reception öppen under begränsade tider
  • Tvättmöjligheter
  • Varuautomat
  • Värdeförvaringsskåp i receptionen

Gästtjänster

  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Ingen städning tillgänglig

Tillgänglighetsanpassning

  • Hiss

Mer

  • Bankettsal
  • Platser anvisade för rökning

Bekvämligheter på rummet

Sovrum

  • Lakan tillhandahålls

Badrum

  • Dusch över badkar
  • Handdukar tillhandahålles
  • Hårtork
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Toalettpapper
  • Tofflor
  • Tvål

Underhållning

  • Tv

Mat och dryck

  • Elektrisk vattenkokare
  • Kylskåp

Mer

  • Luftkonditionering
  • Vardagsrum
  • Värme

Regler

Incheckning

Checka in från: 15.00. Checka in fram till: 20.00.
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 10.00

Incheckningsinstruktioner

Receptionen är öppen alla dagar 15.00–10.00.
Receptionen är bemannad under begränsade tider.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt.
Informationen från boendet kan ha översatts med automatiska översättningsverktyg

Åtkomst till boendet

Reception (begränsade öppettider)

Husdjur

Djur ej tillåtna

Barn och extrasängar

Barn är välkomna.
Extrasängar finns inte tillgängliga.
Spjälsängar finns inte tillgängliga.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

  • Avgift för frukostbuffé: JPY 1000.00 per person (ungefärligt pris)

Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.

Att hålla koll på

Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.

Bra att veta

Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.

Boendet kallas även

Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba

Vanliga frågor och svar

Är Hotel Keyaki no Ki husdjursvänligt?

Nej, husdjur är inte tillåtna på boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid Hotel Keyaki no Ki?

Vanlig parkering är gratis på det här boendet.

Vilka är incheckningstiderna för Hotel Keyaki no Ki?

Checka in från: 15.00. Checka in fram till: 20.00. Det går inte att checka in efter angivna tider.

Vilken utcheckningstid gäller för Hotel Keyaki no Ki?

Utcheckning sker senast klockan 10.00.

Var ligger Hotel Keyaki no Ki?

Detta hotell nära skidbacken i Hakuba ligger nära vintersporter som skidlektioner, samt mindre än 2 km från Hakuba Ski Jumping Stadium och Hakuba Happo-Ones skidområde. Happo-one Adam-linbanan och Happo One Sakka skidlift ligger också 2 km härifrån.

Recensioner

Recensioner för Hotel Keyaki no Ki

6,6

6,6

Renlighet

5,8

Läge

8,0

Personal och service

6,6

Hållbarhet

5,6

Boendets skick och faciliteter
10 - Fantastiskt i betyg. 4 av 23 recensioner
8 - Bra i betyg. 7 av 23 recensioner
6 - Okej i betyg. 6 av 23 recensioner
4 - Dåligt i betyg. 3 av 23 recensioner
2 - Väldigt dåligt i betyg. 3 av 23 recensioner

Recensioner

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

james

Bodde här 6 nätter i mars 2025

6/10 Okej

Stephen, Thirroul

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Bekvämligheter
If your a skier this place is too far out of town unless you have your own transporttransport
Bodde här 8 nätter i februari 2025

10/10 Fantastiskt

Drew

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
This place is perfect. The property is great. Location is unreal. We walked to ski, to dine and to Lawson. The shuttles are super convenient and chill. The breakfast is great. Drying room is tip top. And the Onsen!!!! Wow. I plan on coming back anytime I’m in Hakuba. Thank you Keyaki No Ki.
Bodde här 6 nätter i januari 2025

6/10 Okej

Yayoi

Reste med familjen
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
大浴場が寒い。お風呂の水温が低かった。
Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Marrina

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Superb

Superb location and price
Bodde här 2 nätter i februari 2024

6/10 Okej

Ed

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
The hotel is about 80 style old but rooms are big.Rooms are not made up daily. The staff is excellent very helpful , shuttles to the major ski hills. They shuttled us to our bus on our last day. If you are fine with a clean 3 star this could be your hotel.
Bodde här 7 nätter i januari 2024

8/10 Bra

OLIVIER

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2020

6/10 Okej

Tetsuya

Reste med familjen
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter

コスパ最高!

建物が老朽化して、夜は周辺の灯りが乏しく、肝試し風。コロナ禍のため大浴場の利用が不可でしたが、その代わりに近隣温泉施設の利用チケットを配布していたのは良かった。 朝食と夕食ビュッフェは品数も豊富で大満足。寝るだけなら満足できます。一人5千円でした。
Bodde här 1 natt i september 2020

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i september 2020

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i februari 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
โรงเรียนอยู่ขอบชายเมือง ต้องเดินประมาณเกือบ 1 กม. ถึงจะถึงย่านที่มีร้านสะดวกซื้อ และร้านอาหาร แต่ก็มี shuttle bus ฟรี ไปส่งตามเวลา บางครั้งถ้าสตาฟว่างก็ไปส่งให้ฟรีด้วย โดยรวม ก็คุ้มค่ากับราคา เพราะราคาจะถูกกว่าที่อื่นๆ สำหรับการเล่นสกี ก็ทีรถขเวียนของสกีรีสอร์ท มารับตามเวลาที่กำหนเ
Bodde här 6 nätter i december 2018

6/10 Okej

Kathryn

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter

Not a regular hotel.

It was an usual place more like a hostel than a hotel. Rooms were not made up daily, you had to sort and dispose your own rubbish and no new towels were provided. In the room you got cups and a kettle and a fridge and nothing else. You had to get to the convenience store and buy all your own or buy drinks from the vending machine including hot canned coffee. There were no restaurant facilities at the hotel as advertised when we arrived and the restaurant only opened with one menu item the day before we left. Bedding was old and questionable. The breakfast was buffet but the exact same food everyday. Location was nowhere need restaurants and shop but a 15 to 20 min walk away which we did often until the hotel got their shuttle service up and running. However on the good side, the staff were young friendly and helpful given the limited facilities available for them to work with.
Bodde här 6 nätter i december 2018

8/10 Bra

Lionel

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

4/10 Dåligt

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Misrepresented & Overpriced

We (my family & another family) made the decision to book about a week out from our trip to Nagano so our options were very limited; should have known better. It's an overpriced hotel for what we got. Neither of the restaurants were open, the spa wasn't open, and the bar was closed. The rooms had cheap mattresses with old covers, towels were almost see-though and small, the "TV" was a glorified computer monitor that we could never figure out, and the kerosene heater in our room didn't work. We woke up freezing in the morning. Paying $250+ per room is unacceptable. I will say that the next morning the owner was very cheerful & helpful; however, that courtesy could not come close to compensating us for paying too much and having a bad experience.

2/10 Väldigt dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

部屋の割に値段は高い

部屋はボロいしアメニティーも付いてないしテレビは小さいしエアコンも無い。居心地が悪かったので早く帰りたくてしょうがなかった。

4/10 Dåligt

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Don't waste your money

The hotel was overpriced; hotel fees were almost as much as the room. The accommodations were not as listed on the website. There was only 1 person working the entire time we were there. The hotel was in disarray due to construction/renovation/neglect. Our family and our friends felt deceived by what we got. Perhaps the booking agency needs to update hotel info more often. I've never been disappointed w/ my online bookings until this trip. We'd like to see the booking agent make amends for this disaster.

4/10 Dåligt

Elizabeth, Yokota AB, Japan

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Worst Hotel Ever...

What was on Hotels.com was not actually what we got. The picture of the hotel was nothing compared to what it actually looked like and we spend over an hour looking for it. There was A LOT of, I believe, renovation going on. The hotel info on your site said there were 2 restaurants (they were both closed) and free we-fi in rooms (there was not). The hotel was cold, even in the lobby & hallways. There were kerosene heaters in the rooms but ours didn't work and we woke up to 11°C (52°F). We appeared to be the only ones staying in the hotel but were put on the 4th floor. The price of $170 USD was a bit steep but the additional hotel charges of $102 USD totaling $272 USD for this room was astronomical and so overpriced for what we got. I've booked w/ Hotels.com on many occasions and have always been happy w/ the accommodations. This was my absolute worst hotel experience I've ever had!! Honestly, I think Hotels.com should give me (and our friends who came with us) a free night's lodging. It was so bad we all laughed & joked about it reminding us of the hotel in The Shining; kid you not. I'm a bit hesitant to book again through Hotels.com, especially if they don't make this right.

8/10 Bra

Sarah, USA

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

Wow! to their customer service

This hotel was great! The service the two men running it provided was incomparable!! Their hotel shuttle was incredibly convenient, their location was quiet and removed from the noisy parts of Hakuba village and it was a nice place to relax at night. The only down side was the beds were a tad worn out, which we didn't notice after a full day of skiing anyhow. These guys make every effort to ensure you have a wonderful stay with them, and they succeed.

8/10 Bra

Rachel, Perth

Gillade: Renlighet och personal och service

Eaglemont

Friendly and helpful staff. Will go out of their way to help you get around. Hotel condition was a bit less than expected. Close to Happo, and nearby slopes. Free shuttle bus to the gondola. Check in was unorganised, our stay included breakfast but the staff didn't seem to know and thus didn't give instructions. Also, no one calls it Eaglemont. If you get in a taxi, refer to it as Keyoki Noki.

2/10 Väldigt dåligt

Fool me once, Singapore

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

High volume, low comfort, bad value

We made the decision to ski at New Year at the last minute, so our options were very limited. We should have known better. It's an overpriced youth hostel. There is a place for low-cost accomodation in a ski location, and I would have no problem staying here if it were presented in that way. Paying $300+ for it is unacceptable, though. It's a high-volume, low-value place to sleep. The owner has made a token effort to provide entertainment, but a cold, dark room with a pool table, hard chairs and tables, and an unattended bar is not an appealing place to spend time. The rooms have cheap mattresses on bare frames, with old covers. Towels are almost see-though, and small. The "TV" is a glorified computer monitor that we could never figure out. The whole thing screamed "cheap" (i.e., just do the bare minimum to be able to say it was provided). The owner (Kenzo) was always ready to drive us into town and was very cheerful, but that courtesy could not come close to overcoming the feeling of having paid way too much for a bad experience. I'd be cheerful, too, if I could get away with 200+rooms being rented and spending almost nothing to make the guests comfortable.

6/10 Okej

Simon, Gold Coast

Gillade: Personal och service

personilised service at eaglemont hotel

We were at the hotel at the earliest part of the snow season which to our astonishment ment we were the only guests staying. The service was amazing!! The owner took us too, and from the snow slopes and drove us around town. He also took us to a onsen with his wife then to a traditional japanese restaurant where they ordered the food which they usually ate, giving us the japanese experience. There service over shadowed the lack of heating, but I believe that it was due to the lack of guests staying at that stage of the season. Overall Eaglemont was a good hotel and breakfast was always delicious. It was very close to the main gondola for the happo one resort and the owner gave exceptional service which made the lack of heating acceptable.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet

하쿠바47리조트와 가까운 공기좋은 호텔

서비스는 매우 훌륭하고, 공기 좋습니다, 다만 밤에 가시면 입구 찾기가 좀 어렵네요..