Välj datum för att se priser
Fotogalleri för The Green Leaf Niseko Village





Recensioner
8,6 av 10,
Utmärkt
Populära bekvämligheter
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 6 av 6 rum
Öppna alla foton för Corner Suite Room

Corner Suite Room
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Rum i anslutning tillgängliga
Kylskåp
Platt-tv
Duschhuvud med hydromassage
Hårtork
Bidé
Privat badrum
Öppna alla foton för Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
8,6 av 10
Utmärkt
(13 recensioner)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Rum i anslutning tillgängliga
Kylskåp
Platt-tv
Duschhuvud med hydromassage
Hårtork
Bidé
Privat badrum
Öppna alla foton för Deluxe Room

Deluxe Room
Öppna alla foton för Corner Suite

Corner Suite
Öppna alla foton för Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Öppna alla foton för Deluxe King Room

Deluxe King Room
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

Higashiyama Onsen, Niseko-cho,Abuta-gun, Niseko, Hokkaido, 048-1592
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt tas ut av staden och betalas på boendet. Undantag kan finnas. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
- Stadsskatt: 150.00 JPY per person per natt. Skatten gäller inte barn under 13 år.
- Serviceavgift: 150 JPY per person per natt
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för extrasäng: JPY 13200 per natt
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
De varma källorna kan besökas från 13.00 till 00.00.
Anslutande rum kan erbjudas i mån av tillgång. Gäster kan be om anslutande rum genom att kontakta boendet direkt via kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Gäster under 7 år får inte vistas i spaanläggningen.
Observera att vissa boenden inte tillåter gäster med tatueringar att använda boendets allmänna bad.
Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt)
Boendet kallas även
Green Leaf Niseko
Green Leaf Niseko Village
Green Leaf Village Hotel
Green Leaf Village Hotel Niseko
Green Leaf Village Niseko
Niseko Green Leaf
Niseko Green Leaf Village
Niseko Village
The Green Leaf Niseko Village Hotel Niseko-Cho
Green Leaf Niseko Village Resort
Green Leaf Village Resort
Green Leaf Village
The Green Leaf Niseko Village Resort
The Green Leaf Niseko Village Niseko
The Green Leaf Niseko Village Resort Niseko
Vanliga frågor och svar
Recensioner för The Green Leaf Niseko Village
Recensioner
8,6
Fantastiskt
8,8/10
Renlighet
8,8/10
Personal och service
8,4/10
Bekvämligheter
8,4/10
Boendets skick och faciliteter
8,4/10
Hållbarhet
Recensioner
26 mars 2025
Bodde här 6 nätter i mars 2025
8/10 Bra
Sixten, Sverige
10 jan. 2014
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Skönt.....!
Sixten
10/10 Fantastiskt
leigh
Reste i grupp
14 apr. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
leigh
Bodde här 4 nätter i februari 2025
8/10 Bra
Martin
29 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Martin
Bodde här 3 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Chad
Reste med familjen
21 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Chad
Bodde här 3 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Alexander
Reste i grupp
20 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Alexander
Bodde här 7 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
Vanessa
Reste med familj och småbarn, Reste i grupp, Reste med familjen
14 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Vanessa
Bodde här 3 nätter i mars 2025
8/10 Bra
Annette
11 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Annette
Bodde här 5 nätter i mars 2025
8/10 Bra
Kitipong
Affärsresenär, Reste med familjen
11 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
Kitipong
Bodde här 3 nätter i mars 2025
10/10 Fantastiskt
Kim
Reste med sin partner
10 mars 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Kim
Bodde här 6 nätter i mars 2025
6/10 Okej
Calvin
6 mars 2025
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Better options at the village.
Calvin
Bodde här 3 nätter i mars 2025
6/10 Okej
Aaron
Reste med sin partner
4 mars 2025
Gillade: Renlighet och personal och service
Aaron
Bodde här 4 nätter i februari 2025
8/10 Bra
Marc
Reste med familjen
28 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Marc
Bodde här 3 nätter i februari 2025
6/10 Okej
Arturo
28 feb. 2025
Gillade: Personal och service och rummets bekvämlighet
Hotel OK para esquiar en Niseko
Arturo
Bodde här 3 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
David
Reste med familjen
26 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
David
Bodde här 6 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste i grupp
24 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
강추!
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i februari 2025
10/10 Fantastiskt
Angeline
Reste i grupp
19 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Angeline
Bodde här 5 nätter i februari 2025
6/10 Okej
Eva
Reste i grupp
16 feb. 2025
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Bekvämligheter
Eva
Bodde här 2 nätter i januari 2025
8/10 Bra
KA YAN
12 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
KA YAN
Bodde här 5 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Martin
Reste i grupp
8 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Martin
Bodde här 7 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Richard, Vancouver
Reste i grupp
5 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Richard
Bodde här 6 nätter i januari 2025
6/10 Okej
Kam ming
3 feb. 2025
Kam ming
Bodde här 3 nätter i december 2024
10/10 Fantastiskt
Ziv
Reste i grupp
3 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ziv
Bodde här 4 nätter i januari 2025
8/10 Bra
SIU PAN LEO
3 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
SIU PAN LEO
Bodde här 3 nätter i januari 2025
10/10 Fantastiskt
Natasha, North Vancouver
Reste i grupp
31 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Natasha
Bodde här 5 nätter i januari 2025