Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Smile Hotel FukuokaOkawa





Populära bekvämligheter
Det nuvarande priset är 536 kr
29 juli – 30 juli
Rumsalternativ
Öppna alla foton för Rum - icke-rökare (Semi Double)

Rum - icke-rökare (Semi Double)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
Platt-tv
Bidé
Privat badrum
Badkar/dusch
Vattenkokare
Öppna alla foton för Rum - rökare (Semi Double)

Rum - rökare (Semi Double)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
Platt-tv
Bidé
Privat badrum
Badkar/dusch
Vattenkokare
Öppna alla foton för Enkelrum - rökare

Enkelrum - rökare
8,0 av 10
Mycket bra
(1 recension)
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
Platt-tv
Bidé
Privat badrum
Badkar/dusch
Vattenkokare
Öppna alla foton för Enkelrum - icke-rökare

Enkelrum - icke-rökare
Höjdpunkter
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
Platt-tv
Bidé
Privat badrum
Badkar/dusch
Vattenkokare
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

105-1 Sakemi, Okawa, Fukuoka, 831-0016
Om boendet
Liknande boenden

Kurume Hotel Esprit
Kurume Hotel Esprit
- Gratis wi-fi
- Restaurang
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
8.4 av 10, Väldigt bra, 257 recensioner
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt ska betalas på boendet. Skatten ligger på 200–500 JPY per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för japansk frukost: JPY 800 för vuxna och JPY 800 för barn
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt)
Boendet kallas även
Smile Hotel FukuokaOkawa Okawa
Smile FukuokaOkawa Okawa
Smile FukuokaOkawa
Smile Hotel FukuokaOkawa Hotel
Smile Hotel FukuokaOkawa Okawa
Smile Hotel FukuokaOkawa Hotel Okawa
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Smile Hotel FukuokaOkawa
Recensioner
8,2
Väldigt bra
7,8/10
Renlighet
8,4/10
Personal och service
7,8/10
Bekvämligheter
7,8/10
Boendets skick och faciliteter
7,2/10
Hållbarhet
Recensioner
20 juli 2025
Gillade inte: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i juli 2025
10/10 Fantastiskt
Yuri
8 aug. 2024
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Yuri
Bodde här 2 nätter i juli 2024
10/10 Fantastiskt
???
Affärsresenär
5 aug. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
???
Bodde här 2 nätter i juli 2024
10/10 Fantastiskt
??
21 juli 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
??
Bodde här 1 natt i juli 2024
6/10 Okej
Naoko
3 juni 2024
Gillade: Personal och service
Naoko
Bodde här 1 natt i maj 2024
8/10 Bra
ダイスケ
27 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
ダイスケ
Bodde här 1 natt i maj 2024
10/10 Fantastiskt
taku
20 apr. 2024
taku
Bodde här 1 natt i april 2024
6/10 Okej
SUSUMU
9 apr. 2024
SUSUMU
Bodde här 1 natt i april 2024
4/10 Dåligt
Tomoharu
8 mars 2024
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Tomoharu
Bodde här 5 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
???
19 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
???
Bodde här 1 natt i december 2023
10/10 Fantastiskt
Glady
Reste i grupp
18 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Happy stay
Glady
Bodde här 2 nätter i november 2023
6/10 Okej
takehiko
27 okt. 2023
Gillade inte: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
takehiko
Bodde här 1 natt i oktober 2023
8/10 Bra
りゅうた
31 aug. 2023
Gillade: Personal och service
りゅうた
Bodde här 1 natt i augusti 2023
6/10 Okej
Ronald
6 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Ronald
Bodde här 1 natt i juli 2023
6/10 Okej
ちなみ
2 juli 2023
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet
ちなみ
Bodde här 1 natt i juli 2023
6/10 Okej
uetsuji
Reste i grupp
20 juni 2023
Gillade inte: Renlighet och personal och service
清潔感があまりない部屋
uetsuji
Bodde här 2 nätter i juni 2023
10/10 Fantastiskt
Mei Kei
Reste med sin partner
12 apr. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Mei Kei
Bodde här 1 natt i mars 2023
10/10 Fantastiskt
shohei
28 okt. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
shohei
Bodde här 1 natt i oktober 2022
8/10 Bra
kanae
Reste med familjen
28 juli 2022
Gillade: Renlighet, personal och service och bekvämligheter
kanae
Bodde här 1 natt i juli 2022
8/10 Bra
Takahiro
2 juni 2022
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Takahiro
Bodde här 1 natt i maj 2022
10/10 Fantastiskt
AZUSA
22 maj 2022
AZUSA
Bodde här 1 natt i maj 2022
6/10 Okej
ゆうせい
Reste med familjen
21 mars 2022
Gillade: Personal och service
ゆうせい
Bodde här 3 nätter i mars 2022
6/10 Okej
KIMIO
Reste i grupp
11 mars 2022
Gillade: Renlighet och personal och service
KIMIO
Bodde här 1 natt i mars 2022
8/10 Bra
ココロ
15 jan. 2022
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
ココロ
Bodde här 1 natt i januari 2022
8/10 Bra
MASAYUKI
5 dec. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
MASAYUKI
Bodde här 1 natt i november 2021