Alla recensioner som visas är recensioner från verkliga gäster. Endast resenärer som har bokat en vistelse med oss kan publicera en recension. Vi verifierar recensioner i enlighet med våra riktlinjer och publicerar alla recensioner, både positiva och negativa.Mer informationÖppnas i ett nytt fönster
10 - Fantastiskt i betyg. 370 av 1001 recensioner" "
10 - Fantastiskt
370
8 - Bra i betyg. 406 av 1001 recensioner" "
8 - Bra
406
6 - Okej i betyg. 138 av 1001 recensioner" "
6 - Okej
138
4 - Dåligt i betyg. 56 av 1001 recensioner" "
4 - Dåligt
56
2 - Väldigt dåligt i betyg. 31 av 1001 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt
31
8,4/10
Renlighet
8,4/10
Personal och service
8,0/10
Bekvämligheter
8,0/10
Boendets skick och faciliteter
8,4/10
Hållbarhet
Recensioner
4/10 Dåligt
Susanne
26 okt. 2018
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Inte valuta för pengarna.
Allt var ganska förvirrat och dåligt organiserat. Fanns alltid moment som vi trodde redan var avklarade som ständigt måste förklaras om igen. Middagen var bland det tristaste och sorgligaste man upplevt både vad gäller maten, miljön med aura av övergiven öststatslokal och servicen. Inte undra på att vi var de enda gästerna. Inte precis vad man väntar sej av varumärket Hilton!
Susanne
Bodde här 3 nätter i oktober 2018
8/10 Bra
Therese
20 sep. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Therese
Bodde här 2 nätter i september 2017
10/10 Fantastiskt
Kenth
3 aug. 2016
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Kenth
10/10 Fantastiskt
Onoue
Reste med sin partner
2 maj 2024
Gillade: Bekvämligheter
気持ち良く滞在できました。
Onoue
Bodde här 4 nätter i april 2024
10/10 Fantastiskt
Midori
15 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Midori
Bodde här 1 natt i april 2024
10/10 Fantastiskt
yasumitsu, KITAKYUSYUUCITY
Reste med familjen
11 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Very nice hotel located right in the center of Naha. Conveniently located off the main road, walkable distance to a variety of restaurants and the metro station. Parking was a bit difficult to find at first, but after that everything was very smooth.
Shayla
Bodde här 4 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
CHIH JUNG
Reste med sin partner
15 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
接客も丁寧でとてもよかった。また利用したいです
Masaki
Bodde här 2 nätter i mars 2024
8/10 Bra
??
Reste med sin partner
9 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
駐車場が少しめんどくさいかも
??
Bodde här 1 natt i december 2023
10/10 Fantastiskt
Brian
Affärsresenär
22 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
The staff
Brian
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 28 feb. 2024
Dear Brian,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.It is always a great pleasure to receive such positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.
8/10 Bra
osamu
Reste med familj och småbarn
16 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
国際通りからも近く凄く便利でした。
osamu
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 28 feb. 2024
Great location right next to the monorail and 10 mins to Naha airport and close enough to the shopping belt. However that was kinda the only redeeming quality. Service staff experience was expected for the tier of hotel it’s advertised as. We had 2 rooms and one didn’t have any water or amenities like toothbrush provided. Rooms are dated and to be honest quite dusty. They don’t seem to dust anything that’s covered. Sound proofing isn’t great so light sleepers be aware. I had difficulty falling asleep with the road noise(sirens/motor racing noises).
Jiaqi
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 28 feb. 2024
Dear Jiaqi,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.Please accept my most sincere apologies for the disappointment you have expressed, and your recent stay has not to your satisfaction.We hope you will give us the opportunity to impress you on a return visit. Look forward to welcoming you back to Double Tree by Hilton Naha.
2/10 Väldigt dåligt
Tetsuyasu
Reste med sin partner
28 jan. 2024
Gillade inte: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great location. Everything was fine except every single day the breakfast options arev the EXACT same which would get annoying if you're staying >3 days, also the room cleaning was subpar. They didn't replace towels, didn't change dirty cups and they didn't refill the shower gel.
Tiziana
Bodde här 4 nätter i januari 2024
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 30 jan. 2024
Dear Tiziana,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.However, please accept my most sincere apologies for the disappointment you have expressed, and your recent stay has not to your satisfaction.We will continue to work hard to improve our service and look forward to welcoming you back again soon.
10/10 Fantastiskt
Yutaka
12 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
空港からのアクセスも良く、街にも近く便利だった
Yutaka
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 30 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The front desk staff, in particular Sarina, was awesome. Friendly, knowledgeable and helpful as we checked in and settled into our room.
DAVID
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 30 jan. 2024
Dear DAVID、APO,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.I am very proud to hear that our team took good care of you and I can assure you that I will share the good comments with them. For us it is always important to hear what our guests thinks in order for us to improve and we will continue doing so in the future.We certainly look forward to welcoming you back to stay with us on your next visit Okinawa.
10/10 Fantastiskt
Frank
16 dec. 2023
Frank
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från DT Naha 13 feb. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
8/10 Bra
veronica
Reste med sin partner
9 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
veronica
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från DT Naha 13 feb. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
6/10 Okej
Sean
9 dec. 2023
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Personal och service
Sean
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från DT Naha 13 feb. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
10/10 Fantastiskt
David
Reste med familjen
9 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
David
Bodde här 3 nätter i december 2023
Svar från DT Naha 13 feb. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
10/10 Fantastiskt
Martina
Reste i grupp
8 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Martina
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från DT Naha 13 feb. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff and restaurant had excellent customer service! Very friendly, helpful, and courteous
Margarita
Bodde här 3 nätter i augusti 2023
Svar från Double Tree by Hilton Naha 5 sep. 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha, and thank you for taking your valuable time and your kinds words.It is our greatest pleasure to know that you have enjoyed your stay, and we are truly happy to see the scores you have given us. We will promise you that we will continuously make our utmost effort to provide the same quality of service you have enjoyed. We value our customer’s opinions about us to serve you in any better way. Should there be anything we can do to make your stay more comfortable and enjoyable, please let us know.Thank you once again, and we look forward to welcoming you again to the DoubleTree by Hilton Naha in the future.Sincerely,
10/10 Fantastiskt
Hara
31 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
良いですね
ただエレベーターがなかなか来ないのと
建物が少し古いです
Hara
Bodde här 1 natt i augusti 2023
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 19 nov. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Hotel staff are great, from front desk, to restaurant staff, to house keeping.
Really good location, highly recommend!
Yan
Bodde här 6 nätter i augusti 2023
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 16 aug. 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.We appreciate your kind comments and these warm words will certainly encourage all the team members to provide enhanced hospitality.We shall look forward to welcoming you all back again. Thank you for recommending us!
8/10 Bra
KATSURA
10 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
It situates at a convenient location very close to the monorail station and bus termintal.
Tommy
Bodde här 5 nätter i juli 2023
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 7 aug. 2023
Thank you for staying with us at Double Tree by Hilton Naha.We highly appreciate your comments about our convenient location, which is near the monorail station.We certainly look forward to welcoming you back to stay with us on your next visit Okinawa.
8/10 Bra
Ming
Reste med familjen
8 juli 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good
Ming
Bodde här 1 natt i juli 2023
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 7 aug. 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.It is always a great pleasure to receive such positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future.
8/10 Bra
??
Reste med familj och småbarn
7 juli 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Excellent
yi chun
Bodde här 1 natt i juni 2023
Svar från DoubleTree by Hilton Hotel Naha 7 aug. 2023
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha.It is our greatest pleasure to know that you have enjoyed your stay, and we truly appreciate your kindest comments.The team and I look forward to welcoming you back for another memorable stay at our hotel in Okinawa.