Sängtillbehör av högsta kvalitet och duntäcken

Recensioner av Hotel Mystays Premier Dojima

3.5 out of 5
Hotel Mystays Premier Dojima
2-4-1 Sonezakishinchi, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu

Recensioner

8,4

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 401 av 1002 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 417 av 1002 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 134 av 1002 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 35 av 1002 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 15 av 1002 recensioner" "

8,6/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

8,2/10

Bekvämligheter

8,2/10

Boendets skick och faciliteter

8,4/10

Hållbarhet

Recensioner

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Ok rum. Dock luktar det rök i rummet. Trots att det är rökfritt rum.
Bodde här 1 natt i november 2018
Svar från Kaori i receptionen 7 dec. 2018
Tack för att du bodde hos oss och för recensioner. Vi ser fram emot att träffa dig igen.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Ok läge. Ok frukost. Dock luktar det rök i de rökfria rummen.
Bodde här 1 natt i november 2018
Svar från Receptionist Kaori 3 dec. 2018
Tack för att du bodde hos oss och tar tid att dela din feedback. Vi ser fram emot att träffa dig igen.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra hotel med bra service!
Ett riktigt bra hotell med riktigt bra service. Den enda nackdelen är att hotellet ligger på en sidogata vilket gör den svårare att hitta till första gången. Fördelen är att det är väldigt lugnt på kvällarna. Man hör ingen trafik. Tips: ta flygbussen till Herbis plaza. Därifrån tar det max 10min med resväskor att gå till hotellet.
Bodde här 7 nätter i september 2018
Svar från front desk wakako 2 okt. 2018
Tack för en bra recension av hotellet. Vi uppskattar att du njuter av din vistelse på vårt hotell. Jag väntar på att du ses igen.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Rent, fräscht och bekvämt
Väldigt fräscht, rent och praktiskt hotel. Ett flertal convenience stores i närheten, varav en i samma byggnad. Hotellet ligger ett stenkast bort från Osaka station och man kan mer eller mindre ta sig till och från stationen via underjordisk passager om man så önskar. Det enda man bör tänka på är att sängen är en japansk queen size och inte en vanlig (ca 160cm bred).
Bodde här 2 nätter i september 2018
Svar från front desk wakako 2 okt. 2018
Tack för en bra recension av hotellet. Vi uppskattar att du njuter av din vistelse på vårt hotell. Jag väntar på att du ses igen.

10/10 Fantastiskt

Jameel

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fint, rent, bekvämt!
Otroligt bra hotell när det gäller renlighet, bekvämlighet och om man kräver en västerländsk frukost. Rummet var stort i jämförelse med andra japanska hotellrum, det var rent, enkelt och allt som man behövde fanns tillgängligt. Det enda dåliga under vistelsen var att Osaka jordbävningen tog plats under tiden vi var där och de hade ingen receptionist som kunden engelska för att ge oss bra information om vad vi behöver göra eller hur illa situationen är.
Bodde här 3 nätter i juni 2018
Svar från Ryohei Matsuba, receptionist 29 juni 2018
Dear, Guest Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Dojima. We appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service and try to meet the expectation of our guests. When you travel to the Osaka area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Ryohei matsuba, receptionist

8/10 Bra

Kasper

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bra service, trevlig personal och bra läge.
Bra rum med bästa sängen vi har sovit i i Japan (av 6 hotell). Badrummet är lite slitet och känns uppdaterat, med gulnad plast och några mindre missar i städningen. Bra service! Bra område med bra restauranger i alla prisklasser. Nära stationen!
Svar från front desk wakako 16 apr. 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

6/10 Okej

Anders

Centralt Osaka
Ett centralt ganska billigt hotell i Osaka city. Besvärade röklukt i hela hotellet och framför allt rummen. Bra frukost och internet. Många bra matställen precis utanför dörren. Nära till Osaka station
Bodde här 5 nätter i november 2017
Dear, guest Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Dojima. We appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service and try to meet the expectation of our guests. When you travel to Osaka area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Ryohei Matsuba, receptionist

6/10 Okej

hiromi

Reste med familj och småbarn
Gillade inte: Renlighet
リーズナブルに泊まれたのは良かったが、部屋がなんとなくタバコ臭い。もとは喫煙可能だったのかなと思った。 あとは部屋の隅々のホコリが多く、今まで利用した他のホテルと比べて、清潔感に欠けた。 朝食はお弁当で、前日に選ぶスタイル。美味しく、子どもも喜んで食べていた。
Bodde här 1 natt i april 2024

8/10 Bra

??

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
部屋はとってもキレイで快適にゆっくりできて良かった。
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 3 maj 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。客室の清潔さにご満足頂けましたこと大変嬉しく思っております。お客様のご滞在に際しましてご不便をお掛けすることなく快適にお寛ぎいただけましたご様子で私どもも一安心しております。また大阪へお越しの際は当ホテルをご利用頂けますことをお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島フロント

8/10 Bra

Masashi

Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

April

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Good for short stay-should have provided light breakfast
Bodde här 5 nätter i april 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 28 apr. 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima.Regarding breakfast, we have a set menu of 5 types available for sale at the front desk for 900 yen per meal, and are also available as accommodation plans on various travel sites.We would appreciate it if you would consider using our hotel again.All of our staff are looking forward to your visit.Hotel MyStays Premier Dojima Front

8/10 Bra

Izuru

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
静かで便利。お水が付いてたら最高です。
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 28 apr. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。貴重なご意見誠にありがとうございます。ご意見に関しましては検討課題とさせていただきます。快適な環境を提供出来ます様スタッフ一同取り組んでまいります。またのお越しをスタッフ一同お待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント

10/10 Fantastiskt

Chan Cuong, Bern

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i april 2024

8/10 Bra

Rui

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
交通の便がよく、周りにもコンビニなどが充実しておりとてもよかった
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 24 apr. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用下さいまして誠にありがとうございます。お陰様で各線梅田駅、JR大阪駅、北新地駅が最寄りとなり、利便性に大変恵まれております。また、ホテル1階にファミリーマートがあり、飲食物購入もスムーズにしていただけます。大阪にお越しの際は是非当ホテルをご利用下さいませ。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント

6/10 Okej

Katutoshi

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
廊下の音が多少気になります。
Bodde här 2 nätter i april 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 28 apr. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。廊下の音に関しましては、構造上の問題、また立地上比較的閑静な環境下にございますので、深夜等若干諸々の音が聞こえる時もあるかと存じます。何卒ご容赦いただけましたら幸いに存じます。騒音に関しましては遠慮なくフロントへお申し付けいただければと存じます。また大阪へお越しの際は当ホテルをご利用いただけましたら幸いでございます。お客様のお越しをフタッフ一同心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント

10/10 Fantastiskt

Lindsay

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Close to station
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 22 apr. 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We would also like to thank you once again for taking the time to share your feedback with us. As I mentioned, this area has Umeda Station on the municipal subway, Hankyu Corporation, and Hanshin Corporation lines, making it easy to access not only Osaka city, but also Kobe, Takarazuka, Kyoto, and Nara.We also provide information about the surrounding area and tourist maps at the front desk, so please feel free to contact us. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima

10/10 Fantastiskt

Michiko

Bodde här 1 natt i mars 2024

8/10 Bra

Lai Ling

Reste med familj och småbarn
Gillade: Personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Staff are helpful and nice. They can understand simple English.
Bodde här 5 nätter i mars 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 22 apr. 2024
Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. We would also like to thank you once again for taking the time to share your feedback with us. We are very happy to receive your compliments regarding our hotel staff. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima

8/10 Bra

akihiko

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 2 nätter i mars 2024

10/10 Fantastiskt

hiromu

Bodde här 1 natt i mars 2024

10/10 Fantastiskt

Takehiko, Meito Nagoya

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
部屋が広くて外出もしやすくて便利
Bodde här 2 nätter i februari 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 28 feb. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用頂き、誠にありがとうございます。ご滞在中、快適にお過ごし頂けたご様子で何よりでございます。またの機会がございましたら、当館をご利用くださいませ。スタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。ホテルマイステイズプレミア堂島

10/10 Fantastiskt

Hruka

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

hiroaki

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i februari 2024

8/10 Bra

Mamiko

Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Izuru

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
いつもここを利用しています。とても快適に過ごせるホテルです。
Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Mary, Cambria

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Very clean and quiet area. A little warm but you could open window which was nice. Great little restaurant right next door. Soba noodle.Shuhari Highly recommend
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 6 feb. 2024
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.There's always a long queue for the soba restaurant. You were luck you could eat it.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Hotel Mystays Premier DojimaReception

10/10 Fantastiskt

MINORU

Bodde här 1 natt i januari 2024

10/10 Fantastiskt

TAISUKE

Bodde här 1 natt i januari 2024

8/10 Bra

Hideo

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
エアコンは全館一律のコントロールなので、調節ができないのですが、別に部屋毎に後付のエアコンが設置されています。全館は暖房、個別のエアコンは冷房で、部屋の温度は調整できました。
Bodde här 1 natt i januari 2024
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 30 jan. 2024
この度はホテルマイステイズプレミア堂島をご利用頂き、誠に有難うございます。空調システムに関してですが、お部屋によっては個別空調をご利用頂けます。ご希望の際はお申し付けくださいませ。お部屋タイプや空室状況によっては、難しい場合もございますので予めご了承ください。またのお越しを心よりお待ちしております。ホテルマイステイズプレミア堂島

10/10 Fantastiskt

SHINICHI

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2024

8/10 Bra

Nicolas

Reste med familj och småbarn, Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Good value for money, convenient location.
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 26 jan. 2024
Thank you for selecting us out of the many possible places here.We would also like to thank you for your review about our hotel.We are very happy to hear your compliments about our location and rooms.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.Hotel Mystays Premier DojimaReception

10/10 Fantastiskt

Masashi

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 16 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

Maria

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 3 nätter i december 2023

8/10 Bra

Taro

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i december 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima from among many accommodation facilities.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to provide us with your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.If you are in the area again, please use our hotel.looking forward to seeing you coming again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 Fantastiskt

Tina

Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 4 nätter i december 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.

6/10 Okej

Yoshiki

Reste med familj och småbarn
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
ビジネスホテルより設備が少ない。
Bodde här 1 natt i december 2023
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 24 dec. 2023
この度は数あるホテルの中からホテルマイステイズプレミア堂島をお選びいただきまして誠にありがとうございます。しかしながら、折角ご宿泊頂いたにもかかわらず、ご期待に添えず誠に申し訳ございませんでした。設備に関しましては今すぐのご対応が難しいため、その他サービス面でお客様にご満足頂けるよう努めて参ります。 改めまして、この度はお忙しい中貴重なご意見をお寄せ頂き、誠にありがとうございました。 ホテルマイステイズプレミア堂島

10/10 Fantastiskt

Raymond

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 8 nätter i november 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima from among many accommodation facilities.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to provide us with your feedback.We are glad that you enjoyed your stay with us.If you are in the area again, please use our hotel.looking forward to seeing you coming again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 Fantastiskt

Juan Carlos, Charlotte

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Great location and nice customer service experience.
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.

10/10 Fantastiskt

Yoshihiko

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i november 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We hope that you will use our hotel again when you come to Osaka area.All of our staff are looking forward to seeing you again.

8/10 Bra

Pang

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Too small toilet
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima 24 dec. 2023
Thank you for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.I am very happy to read your compliments from your post.However, we apologize for the inconvenience caused regarding the toilet. We cannot take immediate action regarding the equipment, but we will consider it as an improvement point in the future.We look forward to welcoming you back again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 Fantastiskt

Daniel

Reste med familjen
Great place, friendly staff. Family market inside hotel was great.
Bodde här 3 nätter i november 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us your feedback.We hope you were able to relax and enjoy your stay.I am very happy to read your compliments from your post.We are not satisfied with the current evaluation and will continue to work hard to improve our services so that more customers can stay comfortably and want to use our hotel again.We look forward to seeing you again.Hotel MyStays Premier Dojima Front

6/10 Okej

Yasuhiro

Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
対応がイマイチ
部屋が寒くてフロントに電話、すると全館空調で今は冷房の設定との事、空調を切って下さいとの応対、ただそれだけで毛布を持って行きましょうか?とかの応対があっても良いのではと思いました、私は寒がりじゃないので他にも寒いと思われた方は多数いたと思います、それが残念でしたね。
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 24 dec. 2023
このたびは、数ある宿泊施設の中から「ホテルマイステイズプレミア堂島」にご宿泊をいただき、誠にありがとうございます。また、お忙しいところ、ご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。空調に関しましては、館内一括管理しておりまして、お部屋で調節可能な部分は風量のみとなっております。ご不便をお掛け致しまして、大変申し訳ございませんでした。建物の構造上、早急な対応は難しい点もございますが、今後の検討課題とさせていただきます。恐れながらお客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 Fantastiskt

Izuru

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
いつも利用しています。とても使いやすいホテルです。 広くて機能的です。仕事もしやすいです。
Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 11 nov. 2023
平素よりホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして誠にありがとうございます。数あるホテルの中でも、いつも当ホテルをお選びくださることを大変嬉しく思います。また、お忙しい中クチコミにてご感想をお寄せ頂きました事、重ねて御礼申し上げます。ご投稿より、お褒めのお言葉を頂戴出来ました事、大変嬉しく拝読させて頂きました。現状の評価に満足せず、より多くのお客様に快適にご宿泊頂き、また当館を利用したいと思って頂けますよう、これからもサービスの向上に尽力して参ります。

8/10 Bra

SHIRO

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
立地が良く、きれいだった
Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 9 nov. 2023
この度は数あるホテルの中から、ホテルマイステイズプレミア堂島をお選び頂き誠にありがとうございます。ご滞在にご満足いただけたご様子で、スタッフ一同嬉しく存じます。お近くにお越しの際、また当館をお選び頂けますと幸いでございます。ホテルマイステイズプレミア堂島

2/10 Väldigt dåligt

wendel

Gillade: Renlighet och bekvämligheter
Gillade inte: Personal och service
really lazy service staff at front desk. a hotel in Japan should be able to tell guests where the closest elevator or escalator into the station is. not only are they not prepared for such an obvious question but 3 people at the front desk couldn't be bothered to even try. the price is too high here for such lazy service.
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 13 nov. 2023
Thank you very much for staying at Hotel MyStays Premier Dojima.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the response of our staff.We have passed on your feedback to the staff who dealt with us, and as people involved in the hospitality industry, we will continue to work hard to improve our customer service so that our customers can have a more comfortable and enjoyable stay.We apologize for the inconvenience and cannot change the fact that we have spoiled your expectations.Our hotel strives to improve its service every day so as not to lose to competing hotels.Although we are afraid, we hope that you will use our hotel again and give us a chance to recover.Last but not least, we would like to thank you for your valuable feedback.HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima Manager

10/10 Fantastiskt

Izuru

Bodde här 1 natt i november 2023
Svar från ホテルマイステイズプレミア堂島 フロント 24 dec. 2023
このたびは、ホテルマイステイズプレミア堂島をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。また、ご多用の中、ご感想をお寄せいただき、重ねて御礼申し上げます。ご滞在中は快適にお過ごしいただけたとのこと、大変安堵致しました。お客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 Fantastiskt

SUMYUNG

Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima Front 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

10/10 Fantastiskt

Ko Chih

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

8/10 Bra

UEDA

Bodde här 2 nätter i oktober 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front

6/10 Okej

Gerald

Bodde här 1 natt i oktober 2023
Svar från HOTEL MYSTAYS PREMIER Dojima. 24 dec. 2023
Thank you very much for choosing Hotel MyStays Premier Dojima from among the many hotels available this time. We would also like to thank you for taking the time out of your busy schedule to leave us a review. All of our staff will continue to strive to improve our services in order to meet our customers' expectations. We look forward to seeing you again soon. Hotel MyStays Premier Dojima Front