Lobby

Recensioner av Hilton Paris Opera

4 out of 5
Hilton Paris Opera
108 Rue Saint Lazare, Paris

Recensioner

8,0

Väldigt bra

10 - Fantastiskt i betyg. 386 av 1000 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 356 av 1000 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 150 av 1000 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 64 av 1000 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 44 av 1000 recensioner" "

8,4/10

Renlighet

8,4/10

Personal och service

8,4/10

Bekvämligheter

8,0/10

Boendets skick och faciliteter

8,6/10

Hållbarhet

Recensioner

10/10 Fantastiskt

ZINOVEA

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mysigt hotell mitt i smeten
Jättefina rum, fantastisk personal, mysigt område inte långt från ex Gallerias La Fayette. Kan verkligen rekommendera detta hotell.
Bodde här 4 nätter i maj 2023

10/10 Fantastiskt

Anders

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i september 2021

8/10 Bra

Chatrine

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Städning
Allt jätte bra förutom att Det var en död duva på balkongen som hade legat där ett tag… men städaren var väldigt trevlig och noggrann så hann förtjänar 5 stjärnor
Bodde här 2 nätter i juni 2021

10/10 Fantastiskt

Nadia

Reste i grupp
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Fantastisk upplevelse i hjärtat av Paris
Jag och min vän var så nöjda!!!! Otroligt rent och gångavstånd till allt.
Bodde här 1 natt i september 2020
Svar från The Guest Relations Team 9 sep. 2020
Dear Nadia, Thank you for your lovely review! We are glad to read that you and your friends had a great time in Paris and that you particularly enjoyed our location. We would be happy to welcome you back in the nearest future and wish you a lovely day. Kindest regards,

10/10 Fantastiskt

Jorgen

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Great hotel
Hotel bar was realt somethibg extra and roms were something to renember
Bodde här 2 nätter i februari 2020

6/10 Okej

Charlotte

Gillade: Renlighet och personal och service
Bodde här 4 nätter i oktober 2019
Svar från The Guest Relations Team 9 okt. 2019
Dear Charlotte, Thank you for taking the time to rate your recent stay at the Hilton Paris Opera. Though we are delighted to see you enjoyed your overall experience, we would like to apologize for having not met your expectations. We would be honored to welcome you back soon and wish you a lovely day! Warmest regards,

10/10 Fantastiskt

Sofia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Vackert hotell i bra läge!
Vackert hotell i bra läge!
Bodde här 2 nätter i mars 2019
Svar från The Guest Relations Team 27 maj 2019
Dear Sofia, Thank you for this lovely comment further to your recent stay with us! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you back in the nearest future! Kindest regards,

10/10 Fantastiskt

Johanna, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i april 2019
Svar från The Guest Relations Team 15 apr. 2019
Dear Johanna, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera! Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. It is feedback like yours that truly motivates us to offer our best service possible. We would be honored should you give us the opportunity to welcome you back to the Hilton Paris Opera in the near future. Wishing you a wonderful day,

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Bodde här 1 natt i november 2018
Svar från The Guest Relations Team 8 nov. 2018
Dear Anonymous, Thank you very much for your great rating further to your recent stay at the Hilton Paris Opera. We are glad that you enjoyed our overall experience with us and would be honored should you give us the opportunity to welcome you again in the near future!

6/10 Okej

Carin

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gillade inte: Personal och service
?
Fönstret i badrummet gick inte att öppna. Handtaget på varmvattnet i handfatet låsnade hela tiden. Städpersonal satte dit det varje dag men det låsnade igen. Ingen ytterligare ansträngning. När vi saknade korkskruv till det rödavinet som fanns i minibaren tog det 1,5 timme innan roomservice kom med en korkskruv.
Bodde här 3 nätter i september 2018
Svar från The Guest Relations Team 28 sep. 2018
Dear Carin, we are sorry to learn that we did not meet your expectations and we would like to sincerely apologize for the inconveniences encountered. We hope to have the pleasure to welcome you back soon to show you the real Hilton Experience.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
Hilton Paris
Det var ett bra hotell men rummet var mindre än 20kvm. I sin helhet var det inte Hilton standard men det var fortfarande en trevlig vistelse.
Bodde här 1 natt i september 2018
Svar från The Guest Relations Team 21 sep. 2018
Dear Anonymous, Thank you for having taken the time to review your recent stay with us. While we are happy that you enjoyed your overall experience with us, we would like to apologize for not having exceeded your expectations.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Bodde här 3 nätter i augusti 2018
Svar från The Guest Relations Team 30 aug. 2018
Dear Anonymous, We would like to thank you very much for taking the time to leave us a rating and comment further to your recent stay with us at the Hilton Paris Opera. We truly appreciate your open and honest feedback about your experience at our hotel, and whilst we are happy to see that as a whole you enjoyed your stay with us, we would like to sincerely apologize for not having exceeded your expectations.

8/10 Bra

Linda

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Mysigt hotell med väldigt bra läge. Bokade ett deluxerum som var fint men tyvärr mycket mindre än vad som framgick av rumsbeskrivningen. Vi skippade frukosten på hotellet som kändes väl dyr (29 euro/per man) och valde istället att gå till några av alla de mysiga caféerna som fanns i närheten. Där kunde man få croissant, kaffe och färskpressad juice för 8 euro. Pampig lobbybar med fantastiskt goda champagnedrinkar.
Bodde här 2 nätter i maj 2018
Svar från Guest Relations Department 1 juni 2018
Dear Linda, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to see that you have enjoyed your experience with us at the Hilton Paris Opera! Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. It is feedback like yours that truly motivates us to offer our best service possible. Please rest assured that your kind words have been shared with all of the team members.

10/10 Fantastiskt

Bo

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra beläget hotell
Fina nyrenoverade rum, mycket bra beläget. Perfekt för besök på Louvren, de stora varuhusen och Place Vendome med omgivning.
Svar från Rocio 18 juni 2017
Thank you very much for your comments to your recent stay to the Hilton Paris Opera. It's a pleasure to know you enjoy your stay discovering the jewels of the city of Lights. We are pleased to read that our location were to your liking. Kind Regards Juline Faivre Guest Relations

8/10 Bra

Beatrice, Stockholm, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Jättevackert och mysigt hotell
Ett vackert hotell med väldigt fina rum och hög standard. De flesta i personalen var otroligt trevliga, särskilt de i hotellbaren (Denis som jobbar där är en riktig pärla). Vi tog oss dit med tåg från CDG och det gick väldigt smidigt. Tog ca 1 timme och kostade 10 euro/pers. (Bussen går till Operan som ligger lite längre bort. Kostar 10 euro och tar ca 40 min - 1 tim). Först åkte tåg B, blå linje (32 el 34?) från flygplatsen till Gare du Nord och sen vidare med RER (?) rosa linje E till Haussmann Saint-Lazare uppgång Santie Place du Havre. Hotellet ligger runt hörnet. Det enda man kanske ska tänka på är att det kan vara knöligt om man har med sig barnvagn eller åker rullstol då det inte alls är lika anpassat som i Sverige. Rummet var verkligen jättefint med fin utsikt. Fräscht badrum och fräscha sängar. Hördes i princip ingenting från gatan. Bra frukost med det mesta man kan önska sig. Det enda negativa var att trots att vår frukost ingick i priset var det ngt de frågade och skulle kolla upp (!) varje morgon. Jättebra lättare mat i hotellbaren om man inte orkar gå ut på kvällen. Baren är väldigt vacker och helt klart värd att slappa en stund i med en drink eller ett glas Champagne i tassen. Helt klart ett väldigt bra och fint hotell som jag absolut skulle kunna tänka mig att bo på igen!

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

10/10 Fantastiskt

Natallie

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Lyxigt och trevligt hotell
Väldigt nöjd med vår vistelse, bodde i fint dubbelrum med fin utsikt. Trevlig personal och mycket hjälpsamma :) tips att gå och äta på restaurangen bakom hotellet som heter Lazaire, tog även bussar till attraktioner nära hotellet. Bra shopping på galleria la fayette nära hotellet. Utmärkt frukost med färsk frukt och våfflor. Rekommenderas verkligen!
Svar från General Manager 27 jan. 2017
Dear Natallie, Thank you for you great review! So happy to hear you enjoyed our rooms and location. A big thank you also for your comments with regards of our hotel staff, the entire team works every day to make each stay a wonderful one! Hope to welcome you back soon! Jaklin Crosby Duty Manager

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra beläget hotell med god standard
Trevligt hotell med högt i tak och "storstads air". Mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra frukostbuffè.

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
oacceptabel standard men bästa läget
Hotellet renoveras med oljud samt utlösta brandlarm som följd,oljudet kan beskrivas som att man vissa stunder behövt hörselskydd, går absolut inte att vara på rummen under tiden 0800.16.30. Stenhårda och gamla sängar,alldeles för små rum, absolut INTE prisvärt välj annat hotell.

6/10 Okej

Andreas

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Nice lobby but so-so rooms
The lobby of the hotel is fantastic, but it is quite apparent that more effort has been put into that than into the rooms. The bathroom was somewhat moldy and not particularily charming. Our windows were facing the yard which was all but pleasant to look at. During our stay they were doing reconstruction, starting at around eight or so in the morning, basically causing our entire room do vibrate. The hotel's location is central, but be aware that the overall prices in the immediate neighbourhood and at the hotel are ridiculous. The restaurant "Garnier" across the street is a must!
Svar från Rocio 12 juli 2014
Dear Andreas, Thank you for taking the time to leave your comment upon your visit at Concorde Opera Paris. We apologize if the room did not meet your expections, we will be happy to help you to pick the perfect room upon your next trip to Paris. Concerning the renovation of the hotel, all possible measures are taken to minimize nuisance to our guests, though during work hours (weekdays 0800-1900 and weekends 0900-1800) disturbance due to noise is occasionally possible. We apologize for the inconveniences caused. Kindest regards, Rocio

10/10 Fantastiskt

Lotta, Stockholm

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Utsökt hotell perfekt beläget i Paris!
Härlig vårweekend i centrala Paris! Alltifrån standarden och miljön till personalens bemötande och frukostbufén var utsökt!

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och rummets bekvämlighet
Stort hotell med små rum.
Hotellet behöver en renovering. Max 3 stjärnor är det. Personalen mycket bra och hjälpsamma ,

8/10 Bra

Andreea, Göteborg

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bra läge, bra hotell
Hotellet ligger nära Operan, lätt att ta sig både till och från flygplatsen CDG, och även till Paris alla sevärdheter. Congierge kommer med väldigt bra förslag gällande restauranger. Vi hade en superior rum, och det var exakt som på bilden.

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Frukosten för 29 Euro är långt ifrån prisvärd

4/10 Dåligt

Verifierad resenär

Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Personal och service
Centralt hotell med bra anslutningar
Hotellet ligger bra till med nära till tåg och tunnelbaneanslutningar. Promenadavstånd till Lafayette, operan och Madeleinekyrkan, dock en del vägarbeten när vi var där i Nov 2013 och en del som använde fasaden som urinoar på nätterna vilket drog ned upplevelsen. Wi-fi på rummen fungerar hyfsat men långtifrån felfritt. En stor eloge till personalen i conciergeriet som var väldigt hjälpamma med allt från att boka biljetter till att hjälpa till med incheckning på flyg mm
Svar från Pauline 17 maj 2014
Dear Guest, thank you for your comment ! hopte to see you soon. Regards,

10/10 Fantastiskt

Linda, Sweden

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfect
Perfect Location, close to everything. Nice restaurants just on the other side of the hotel. The hotel was a great chiche for us, we wanted shopping and great food, party and its pretyy close to everything u wanna see as well. Like the eiffel tower and so on.
Svar från DutyManager 21 dec. 2013
Dear traveler, Thank you for your great review! I am glad you had such a wonderful stay with us! Hope to have the pleasure to welcome you back soon. Best regards,

6/10 Okej

M.S

Gillade: Renlighet och personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Paris
Hotelet har bra placering, Rumet var ok och personalen trevlig pch hjälpsam. Dock badrummet var sliten och i stor behov va renovering o uppfräschning vilket sänkte helhetsintrycket av en sån fin hotel med en underbar arkitektur.

10/10 Fantastiskt

Anette & Hasse, Göteborg, Sverige

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel nära till allt
Perfekt hotel för oss som var två vuxna. En av de bästa frukostbuffeerna vi ätit, ingår dock inte i priset men värd varenda öre. Nära till Metro och tågstation. Det tar max 20 minuter att promenera till Champs Elysees. Den stora affärsgatan Haussman, med bl.a. La Fayette ligger runt hörnet.

8/10 Bra

Janette, Åland

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Gammalt, värdigt hotell med bra läge
Hotellet är fint, personalen är trevlig och tjänstvillig.Det är välstädat och snyggt i rummen.Badrummen kanske skulle behöva renoveras så småningom.Frukosten hörde inte till priset och var relativt dyr.

10/10 Fantastiskt

eleni

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent location!
Bodde här 3 nätter i april 2024

8/10 Bra

Jayesh

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i april 2024

10/10 Fantastiskt

MASAHITO

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i april 2024

2/10 Väldigt dåligt

Youssef, ASHBURN

Gillade inte: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Had to ask for water bottles and was told to use water fountain???? Really! Also, it was freezing in the hotel and it appears that it’s controlled centrally! So I bundled up and asked for more blankets. Very disappointing customer service for a hotel like this!
Bodde här 1 natt i april 2024
Svar från Valdi - Duty Manager 26 apr. 2024
Dear Youssef,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely appreciate your understanding regarding our efforts to reduce plastic waste by providing complimentary water fountains on each floor for your convenience. It is our commitment to promote sustainability while ensuring your comfort.We apologize for any inconvenience caused by the temperature of the hotel. Due to the unusually hot weather outside, our AC system was initially set to cool, resulting in a rapid decrease in temperature inside. Unfortunately, following this sudden change in the weather outside, which turned cold very quickly, it took some time for our historical building to adjust accordingly. However, we are pleased to hear that our team promptly provided you with extra blankets to enhance your comfort.Your feedback regarding customer service is valuable to us, and we will use it to further improve our services. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to reach out. We value your patronage and hope to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Best regards,

4/10 Dåligt

Robin

Reste med sin partner
Gillade inte: Bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Overall the hotel was below expectation.
Bodde här 3 nätter i april 2024
Svar från Valdi - Duty Manager 5 apr. 2024
Dear Robin, Thank you for taking the time to send us your comments following your stay, and we would like to apologize as we have noticed that we have not exceeded your expectations.Should you wish to share more details about your stay with us, please do not hesitate to contact us.We hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the nearest future and upon this occasion make it right, so you keep a long-lasting happy memory of your experience with us.Best regards,

8/10 Bra

Willie, Irmo

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i mars 2024

6/10 Okej

eriko

Gillade: Personal och service
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
冷凍庫がないのと、誰かジュースをこぼしたのかベタベタだった。あと、ドライヤーがお風呂場では使えなかった。 スタッフはとても親切。
Bodde här 3 nätter i mars 2024
Svar från Valdi - Duty Manager 26 apr. 2024
Dear Eriko, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your understanding regarding certain room amenities varying based on room category. As for the hairdryer, for safety reasons, it is not operable in the bathroom, but please rest assured, it is available for your convenience elsewhere in the room.We apologize for any inconvenience caused by the spillage you encountered. Our housekeeping team will ensure that any spills are promptly addressed to maintain a comfortable environment for all guests.We are delighted to hear that our staff left a positive impression on you with their kindness.It is with such customer’s feedback that we can improve on the quality of service and experience that we offer to our guests.We would be honored should you give us the opportunity to welcome you back to the Hilton Paris Opera in the near future.Best regards,

8/10 Bra

NORIYUKI

Gillade: Personal och service
Bodde här 7 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Loreto

Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
My son and I really enjoyed our quick visit to Paris the room was perfect and the bar was a great place to gather and relax.
Bodde här 2 nätter i februari 2024

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Carlos

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Ahmed

Bodde här 1 natt i februari 2024

10/10 Fantastiskt

Noboru

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
駅前の立地で地下鉄4路線へアクセスができるため、何処へ行くにも非常にアクセスが良いです。オペラ座及びその周辺のデパートへも徒歩圏内で好立地です。ホテル内のロビー及び部屋の天井も高いため空間を広々と感じることができます。ホテルのスタッフの対応も良くお勧めできるホテルでした。
Bodde här 3 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Vicki

Gillade: Renlighet
Bodde här 2 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

Madeleine

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Beautiful historic building. SUPURB staff
Bodde här 2 nätter i december 2023

10/10 Fantastiskt

carlota

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Beautiful historical hotel with all modern commodities
Bodde här 3 nätter i december 2023

6/10 Okej

Kim

Svar från Valdi Hilton Paris Opera 6 dec. 2023
Dear Kim, We would like to thank you very much for taking the time to leave us a rating further to your recent stay with us as a valuable Hilton Honors Blue Member at the Hilton Paris Opera. We are glad to see that you enjoyed your overall stay with us, however we have noticed that we did not exceed your expectations.Should you wish to share more details about your stay with us, please do not hesitate to contact us. It is thanks to our guests’ feedback that we can improve on the quality of service and experience that we offer.We hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the nearest future and upon this occasion make it right, so you keep a long-lasting happy memory of your experience with us.Best regards,

8/10 Bra

Patsy, College Point

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
I wish there was an option for an early check in because I had an early flight and had to pay for the night prior in order to accommodate landing early. The hotel offers a complimentary breakfast which was good. The room itself was clean.
Bodde här 3 nätter i november 2023

10/10 Fantastiskt

Blair

Reste med familjen
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Excellent stay. Highly recommend.
Bodde här 4 nätter i november 2023