Altan

Recensioner av Kantary Hotel & Serviced Apartments Amata, Bangpakong

4 out of 5
Kantary Hotel & Serviced Apartments Amata, Bangpakong
Soi MRP, Tessaban 12 Road, Khlong Tamru, Muang Chonburi, Chonburi

Recensioner

9,0

Underbart

10 - Fantastiskt i betyg. 33 av 58 recensioner" "
8 - Bra i betyg. 21 av 58 recensioner" "
6 - Okej i betyg. 3 av 58 recensioner" "
4 - Dåligt i betyg. 1 av 58 recensioner" "
2 - Väldigt dåligt i betyg. 0 av 58 recensioner" "

9,2/10

Renlighet

9,0/10

Personal och service

8,6/10

Bekvämligheter

9,2/10

Boendets skick och faciliteter

10/10

Hållbarhet

Recensioner

8/10 Bra

Per-Arne

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i oktober 2018

10/10 Fantastiskt

Collin

Gillade: Bekvämligheter
My favourite hotel with my best and favourite staff
Bodde här 1 natt i april 2024

10/10 Fantastiskt

Collin

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Now if your not into the beach scene or maybe your in Chonburi for business then the Kantary is for you. This hotel is superb. I like a room with a kitchen and in every way this hotel exceeds my needs. So from the great dining room staff like Chawee. Pakin and Pa to the friendly reception Ms.Yuyee,Ms.Yam and Hiro Japanese staff Manager
Bodde här 3 nätter i februari 2024
Svar från Kantary Hotel, Bangpakong Management 6 mars 2024
Dear Collin,Thank you for your heartfelt review of your visit at Kantary Hotel Amata, Bangpakong and for your generous compliments to our staff. We hope very much to have the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

Collin

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Everything about Kantary is great it’s one of the very best hotels that I stay at. It’s brilliant
Bodde här 1 natt i februari 2024
Svar från Kantary Hotel, Bangpakong Management 6 mars 2024
Dear Collin,Thank you for your very complimentary review of your first visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong and for your generous recommendation. We are truly delighted to have offered you such a memorable experience and we look forward very much to seeing you return for your second stay with us soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 8 nätter i januari 2024

10/10 Fantastiskt

HISASHI

Bodde här 9 nätter i juni 2023

10/10 Fantastiskt

Yusuke

Gillade: Renlighet och bekvämligheter
朝食が素晴らしい。部屋も清潔で出張者には、抜群だと思う
Bodde här 1 natt i maj 2023
Svar från Kantary Hotel, Bangpakong Management 5 juni 2023
この度は、Kantary Hotel Bangpakongにご宿泊を頂きました上、ご感想やお褒めのお言葉までもお寄せ頂きました事、大変ありがたく心より厚くお礼を申し上げます。弊ホテルは工業団地の中に位置し、ご出張でお越しになられるお客様に大変ご好評を頂いております。次回ご出張の際も弊ホテルをご指名賜ります様お願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 Fantastiskt

Jan

Reste med sin partner
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Friendly staff, very clean and good beds
Bodde här 1 natt i februari 2023
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong 21 feb. 2023
Dear Jan,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 Bra

YASUNORI

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
部屋はとても綺麗です。朝食も日本食、中華、タイ料理が有りとてもよい。トイレにウオシュレットが無いところが残念です。
Bodde här 2 nätter i januari 2023
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 9 feb. 2023
この度はカンタリーホテルにご滞在頂き誠に有難う御座います。ウォシュレット設置の件については今後より多数の日本人のお客様がご来館する事を見据え検討して参ります。可能な限りそれが早期実現いたしますよう検討を重ねて参ります。今後とも末長く当ホテルをご愛顧頂きますよう宜しくお願い申し上げます。

10/10 Fantastiskt

Charles

Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
The hotel is very clean everywhere and all the staff is extremely friendly and helpful.
Bodde här 2 nätter i januari 2023
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 6 feb. 2023
Dear Charles,Thank you for this positively glowing review of your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 Bra

Wonhyun

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Nice hotel for business trip
Bodde här 2 nätter i juni 2022
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 7 juli 2022
Dear Wonhyun, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 Bra

Yi-Ting

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i december 2021
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 19 jan. 2022
Dear Yi-Ting, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 Bra

Jon

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
Kantary
Generelt et godt ophold, det bedste hotel i Chonburi området
Bodde här 28 nätter i september 2021

6/10 Okej

David

Reste med familjen
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
No WiFi on the last day. Got six maintenance people talking outside my door in the morning, so I have to wake up early during my holiday.
Bodde här 2 nätter i oktober 2021
Svar från Kantary Hotel Near Amata, Bangpakong Management 26 okt. 2021
Dear David Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Kmonnichar

Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 2 nätter i juli 2020

10/10 Fantastiskt

R.

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i juli 2020

10/10 Fantastiskt

Yizhak

Affärsresenär
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Good Hotel good service good staff
Bodde här 1 natt i juni 2020
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 2 juli 2020
Dear Yizhak, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 5 nätter i april 2020

6/10 Okej

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Bodde här 5 nätter i april 2020

8/10 Bra

Jon

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
5 overnatninger
I det store og hele et godt ophold meget service minded personale
Bodde här 4 nätter i februari 2020

8/10 Bra

catalan, 横浜

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
周りにはバンコク市内にあるようなものはありませんが、ホテルの施設、スタッフは素晴らしいです。レストランの朝食もとても美味しかったです。
Bodde här 2 nätter i februari 2020

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hôtel très propre, moderne. Personnel très gentil et à l écoute. Les repas de l hôtel sont bons ( buffet ou à la carte ) Seul point à améliorer : la piscine est un peu trop fraîche ( pas chauffer et n’est pas au soleil de la journée )
Vu de la chambre
Bodde här 10 nätter i januari 2020
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 9 feb. 2020
Nous vous remercions de votre opinion sur votre visite à Kantary Hotel, Bangpakong. Nous comprenons que, en cette saison fraîche, l'eau de la piscine peut ne pas être aussi luxuriante que vous l'aviez espéré, mais en été, nous recevons fréquemment des commentaires sur la chaleur de l'eau. Nous sommes conscients de notre responsabilité vis-à-vis de l'environnement et nous sentons qu'il est inutile de chauffer l'eau de façon permanente. Néanmoins, nous apprécions vraiment la chaleur de vos compliments sur d'autres aspects de votre séjour et nous espérons que nous pourrons vous voir revenir à l'avenir

8/10 Bra

gilles

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 9 nätter i januari 2020

10/10 Fantastiskt

Alison

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfect stay
Lovely clean, modern hotel. Room big with good amenities. Pool and spa area excellent (although lost the sunshine by lunchtime). Breakfast was excellent too.
Bodde här 2 nätter i januari 2020
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 13 jan. 2020
Dear Alison, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 Fantastiskt

Lana

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 6 nätter i december 2019

8/10 Bra

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet
ふb
バスローブ スリッパ など備えてなく必要な場合は有料 グラスも通常の大きさのものがなく 不便
Bodde här 1 natt i november 2019

8/10 Bra

Naoya

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 4 nätter i oktober 2019

10/10 Fantastiskt

munekazu

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 3 nätter i oktober 2019

4/10 Dåligt

CHING-YI

Affärsresenär
Gillade inte: Rummets bekvämlighet
No hot water for the shower, and the volume of water is such few which is terrible.
Bodde här 3 nätter i oktober 2019
Svar från Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management 29 okt. 2019
Dear CHING-YI, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

Andrew

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Always enjoy staying at the Kameo. Welcoming staff from reception, bell staff, restaurant and maids. In industrial area of Chonburi. Nearby mall, banks, Hospital, and local restaurants. Enjoyed daily buffet breakfast at their restaurant consisting of American, Japanese, Chinese and Thai food. Egg dishes cook to order and very tasty Observations: breakfast staff when offering coffee or tea, should ensure that there is cream and sugar on the tables. Suggest waitstaff circulate the room and offer coffee refills. The bedroom is of a good size and well maintained A/C is somewhat challenging to adjust to acceptable levels. Upon checkout a bit of delay as reception must verify With housekeeping that room is in good condition before we depart hotel. Suggest, taking a credit card upon check in, so not to delay check out! Good value for money and would recommend and will Return
Bodde här 4 nätter i augusti 2019
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 18 sep. 2019
Dear Andrewม Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

ROBERT

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Hotel avec service et prestations irréprochables. Les environs correspondent à ce que l'on trouve dans les zones industrielles ,on n'est pas sur les décors de carte postale.
Bodde här 5 nätter i juli 2019
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 17 juli 2019
ROBERT, Nous vous remercions très sincèrement pour cet examen honnête et complémentaire. Nous sommes ravis de vous avoir rendu service et espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau.

8/10 Bra

Therdkiat

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i maj 2019

8/10 Bra

Andrew

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very nice hotel with friendly and efficient staff
Very nice property Excellent daily breakfast Friendly and efficient staff Enjoyed the gym, pool, and jacuzzi Room service food was so so. Ordered spaghetti and it was very greasy and cooked with too much oil. Other Thai dish, was fine Returning at this hotel, next week
Bodde här 3 nätter i april 2019
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 22 apr. 2019
Dear Andrew, Thank you for your comments and observations on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
安く宿泊できた。
初めての利用でした。
Bodde här 1 natt i mars 2019
Svar från カメオホテルアマタバンパコン マネージメント 3 apr. 2019
この度はカメオホテルアマタバンパコンをご利用頂き、誠にありがとうございます。ご滞在はいかがでしたでしょうか。これからも皆様に気持ちよくご滞在頂けるようスタッフ一同精進して参りますので、またお近くへお越しの際はぜひお立ち寄りくださいませ。この度はご感想をお聞かせ頂きありがとうございました。 尚Cape & Kantary HotelsではSOS Children’s VillagesとTSPCA(Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals)の活動を応援しています。また当グループ内の全レストランでは自然保護の観点からフォアグラ、ツバメの巣、フカヒレはお出ししておりません。商業・娯楽目的での天然象の利用にも正式に反対を表明しております。 カメオホテルアマタバンパコン マネージメント

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
This hotel is Clean and quiet place Near by shopping center but you need a car
Bodde här 1 natt i februari 2019
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 4 mars 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 Bra

Willy

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Bodde här 1 natt i januari 2019

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i januari 2019

10/10 Fantastiskt

FOMM

Reste i grupp, Affärsresenär
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
コンシェルジュのIkiさんがとても親切でした。
Bodde här 5 nätter i december 2018
Svar från カメオホテルアマタバンパコン マネージメント 2 jan. 2019
FOMM様 この度はカメオホテルアマタバンパコンをご利用頂き、誠にありがとうございます。また当ホテルのスタッフをお褒めいただき、大変光栄に存じます。これからもスタッフ一同精進して参りますので、今後ともカメオホテルアマタバンパコンをよろしくお願いいたします。 尚Cape & Kantary HotelsではSOS Children’s VillagesとTSPCA(Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals)の活動を応援しています。また当グループ内の全レストランでは自然保護の観点からフォアグラ、ツバメの巣、フカヒレはお出ししておりません。商業・娯楽目的での天然象の利用にも正式に反対を表明しております。 カメオホテルアマタバンパコン マネージメント

10/10 Fantastiskt

Vincent

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Perfect stay
I stayed at Kameo Hotel some days on business trip. The hotel, rooms, stuff are handsome. Everything at the restaurant was delicious from the Breakfast to the Dinner. Japanese meals are so great and very like I was in Japan. I highly recommend to everybody in need of an hotel at Chonburi
Bodde här 3 nätter i december 2018
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 17 dec. 2018
Dear Vincent, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 Bra

Chee Sheng

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good hotel but boring neighbourhood
Nothing much to do in the area though
Bodde här 1 natt i september 2018
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 17 dec. 2018
Dear Chee, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

Chih-wei

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good service!
Bodde här 2 nätter i november 2018
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 10 dec. 2018
Dear Chih-wei, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 Bra

Lars Bo Lindegaard

Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Industrikvarter
Er belligende ved/i et industrikvarter, derfor er de fleste gæster forretningsfolk.
Bodde här 2 nätter i november 2018

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Affärsresenär
Gillade: Renlighet, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
It was cleaned and staffs were well educated
Bodde här 1 natt i september 2018
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 20 nov. 2018
Thank you for highlighting those aspects of your stay at Kameo Hotel, Bangpakong that made your visit comfortable and relaxing. We hope to be able to welcome you back again in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 Bra

Chee Sheng

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Don't forget your slippers
Breakfast was nice, Room was acceptable. But there isn't much things to do in the neighborhood. Free slippers are not provided in the room.
Bodde här 1 natt i oktober 2018
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 29 okt. 2018
Dear Chee Sheng, Thank you for your kind words on your stay at Kameo Hotel, Amata Bangpakong. We provide mainly for the business community although we are also very happy to accommodate stop-overs when people are travelling between the north-east and the Eastern Economic Corridor. We hope that you will choose us again when your work brings you to our area. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

Akos Erno

Business trip
Nice and clean hotel with helpful staffs. If you have business around here then good choose due to price and service level.
Bodde här 2 nätter i augusti 2018
Svar från Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management 10 sep. 2018
Dear Akos, Thank you for taking the time in your busy schedule to write about your stay at Kameo Hotel, Amata Bangpakong. We are delighted to have been able to support you in your work and we look forward to welcoming you back when your business next brings you to our area. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 Fantastiskt

Jeremy

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Personnel de l'hôtel aux petits soins, et sont vraiment très accueillants. Le service de sécurité à l'entrée est au top. En ce qui concerne notre chambre, vraiment très spacieuse, propre et très bien équipée. Nous avons pu apprécier la piscine ainsi que le jacuzzi, vraiment très relaxant après une journée à crapahuter... Vous pourrez aussi profiter d'une salle de sport, d'un hammam ou d'un sauna. Le petit déjeuner est vraiment complet, il y en a pour tous les goûts. Cet établissement est de loin le meilleur dans lequel nous avons pu séjourner. Je le recommande
Bodde här 5 nätter i juni 2018
Svar från Online Team 29 juni 2018
Nous vous remercions de votre très aimable évaluation de votre visite au Kameo Hotel, Bangpakong et de votre généreuse recommandation. Nous sommes heureux de lire que les installations et le service attentionné de notre personnel ont contribué au plaisir de votre séjour. Nous avons hâte de vous voir revenir à l’avenir. La Direction de Kameo Hotel, Amata Bangpakong. À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour les raisons commerciales ou pour divertissements.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good place
Good place and close to Amata City Good food Need to have own car
Bodde här 3 nätter i maj 2018
Svar från Online Team 1 juni 2018
Thank your happy review and description of your visit to Kameo Hotel, Amata Bangpakong. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

8/10 Bra

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sejour prometteur à Kameo Hotel
Séjour de 4 nuits, passé au Kameo Hotel. Hotel et restaurant au top, personnel très attentionné. Prix vraiment raisonnables. Le quartier n'est pas très accueillant / touristique (gros travaux début Avril : route, bâtiment), mais ça devrait s'arranger dans les mois qui viennent.
Svar från Online Team 12 apr. 2018
Nous vous remercions très sincèrement pour votre commentaire chaleureux sur votre séjour à Kameo Hotel, Bangpakong. Il est vrai que nous servons principalement l'activité commerciale et industrielle du coin, mais nous sommes toujours heureux d'accueillir les visiteurs dans la région ou ceux qui font de longs voyages du nord vers les stations balnéaires populaires de la côte Est. Nous espérons beaucoup avoir le plaisir de vous accueillir la prochaine fois que vos affaires vous amèneront dans notre région. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.

10/10 Fantastiskt

Verifierad resenär

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Alles hat gepasst !
Rundrum zufrieden ! Super Frühstück und tolles Preis Leistungsverhältnis beim Abendessen.
Bodde här 10 nätter i februari 2018
Svar från Online Team 10 mars 2018
Lieber Gast Vielen herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt im Kameo Hotel Amata, Bangpakong und Ihre gute Gesamtbewertung ihres Aufenthalts. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unser kulinarisches Angebot gefallen hat und Sie Frühstück und Abendessen geniessen konnten. Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns willkommen zu heissen. Freundliche Grüsse, Kameo Hotel Amata, Ihre Gastgeber

10/10 Fantastiskt

Alysia

Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Good breakfast, excellent service, very engaging service staff snd managers. Bed is a bit hard and no major shopping malls in area but good quality hotel!
Bodde här 3 nätter i februari 2018
Svar från Online Team 8 mars 2018
Thank you for letting us know your views on your visit to Kameo Hotel, Amata Bangpakong. It is true that we are not sited in a major tourist area, providing instead quality accommodation for those working in the nearby Industrial Zone. But we are nevertheless delighted to read your evaluation and we should be very happy to see you return in the future. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.