Nästan varje dag ringde vi till receptionen för att påminna att det fattades rena handduk och toalettpapper.
Vid incheckning i hotellet/rummet informerades vi av personalen att kaffe och dricksvatten/minerall vatten i falska i rummet var kostnadsfritt. Efter två veckor vid utcheckning debiterades vi för dricksvatten, det visades sig att dricksvatten/mineralvatten i flaska var på två olika färger, blå och röd. den röda var kostnadsfritt och den blåa kostade. Ett sätt att tjäna extra pengar genom att inte vara tydlig att informera kunden, det är ren lurenderi/ utpressning.
Frukosten är inte turist anpassad, det finns ingen ost ALLS, vänta i 5 minuter för att få 2-3 stekt ägg, gamla okvalificerad spis, lägg på fem minuter till om du står i kö bakom en som står före dig. Frukosten är fattigt, och mer anpassad för Thailandska turister.
Handduk vid poolen var inte tillräcklig, det räckte för max fem besökare vid poolen, ofta brukade man ringa till receptionen och påminna att det fattades handduk vid poolen.