OYO 10180 Hotel Value

2.5-stjÀrnigt boende
Hotell i Port Blair med gratis frukost och dygnet runt-öppen reception

VÀlj datum för att se priser

Fotogalleri för OYO 10180 Hotel Value

Hall
Lobby
Gratis kontinental frukost
Dubbelrum eller tvÄbÀddsrum | Gratis wi-fi
Boendets fasad

Recensioner

2,0 av 10,

PopulÀra bekvÀmligheter

  • Rumsservice
  • Frukost ingĂ„r
  • Reception dygnet runt
  • Luftkonditionering
  • TvĂ€ttservice
  • StĂ€dning

Rumsalternativ

TillgÀngliga filter för rum
Visar 1 av 1 rum

Dubbelrum eller tvÄbÀddsrum

Höjdpunkter

Luftkonditionering
Platt-tv
Privat badrum
Regndusch
Kabel
Daglig stÀdning
  • 19 kvm
  • Sovplats för 2
  • 1 dubbelsĂ€ng ELLER 2 enkelsĂ€ngar
Mod logo
Logga in för att se aktuella rabatter och förmÄner. Fler förmÄner för fler Àventyr!

Om omrÄdet

Karta
Dollygunj, Port Blair, Andaman and Nicobar Islands, 744101

I nÀrheten

  • Samudrika Marine Museum - 8 min med bil - 6.9 km
  • Aberdeen-klocktornet - 8 min med bil - 6.9 km
  • Cellular Jail (fĂ€ngelse) - 9 min med bil - 7.7 km
  • Rajiv Gandhi Water Sports Complex - 9 min med bil - 7.7 km
  • Rossön - 10 min med bil - 8.1 km

Ta sig runt

  • Port Blair (IXZ-Vir Savarkar) - 11 min med bil

Restauranger

  • â€ȘAnanda Restaurant - ‬7 min med bil
  • â€ȘNew Lighthouse Restaurant - ‬8 min med bil
  • â€ȘAnju Coco - ‬7 min med bil
  • â€ȘAmaya - ‬9 min med bil
  • â€ȘAndaman Fried Chicken - ‬7 min med bil

Om boendet

OYO 10180 Hotel Value

Om boendet
OYO 10180 Hotel Value erbjuder bekvÀmligheter som gratis kontinental frukost och tvÀttmöjligheter. HÄll dig uppkopplad via gratis wi-fi pÄ rummet.
HÀr följer nÄgra ytterligare förmÄner:
  • Gratis vanlig parkering
  • En rökfri anlĂ€ggning, conciergetjĂ€nster och en dygnet runt-öppen reception
Om rummen
Alla gÀstrum hos OYO 10180 Hotel Value har detaljer som luftkonditionering, samt extra bekvÀmligheter sÄsom gratis wi-fi och rumsservice.
Du kan Àven hitta följande bekvÀmligheter i samtliga rum:
  • Badrum med regnduschar och badkar eller duschar
  • Platt-tv med kabelkanaler
  • Daglig stĂ€dning och telefoner

SprÄk

Engelska och hindi

HotellbekvÀmligheter

Internet

  • TillgĂ€ngligt i alla rum: gratis wi-fi
  • TillgĂ€ngligt i vissa allmĂ€nna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri parkering pĂ„ omrĂ„det

Mat och dryck

  • Gratis kontinental frukost

FamiljevÀnligt

  • TvĂ€ttmöjligheter

BekvÀmligheter

  • Reception öppen dygnet runt
  • TvĂ€ttmöjligheter

GÀsttjÀnster

  • ConciergetjĂ€nster
  • StĂ€dning varje dag

Mer

  • Rökfritt boende

BekvÀmligheter pÄ rummet

Badrum

  • Badkar eller dusch
  • Gratis toalettartiklar
  • Handdukar tillhandahĂ„lles
  • Privat badrum
  • Regndusch

UnderhÄllning

  • Platt-tv med kabelkanaler

Mat och dryck

  • Rumsservice

Mer

  • Luftkonditionering
  • Telefon

Regler

Incheckning

Checka in frÄn: 09.00. Checka in fram till: 12.00.
Sen incheckning i mÄn av tillgÄng
MinimiÄlder för incheckning - 18 Är

Utcheckning

Utcheckning innan 08.00

Incheckningsinstruktioner

GÀster mÄste kontakta boendet i förvÀg för incheckningsinstruktioner. Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.
Kontakta boendet i förvÀg via kontaktuppgifterna i bokningsbekrÀftelsen för att arrangera incheckning.
GÀster som Àr indiska medborgare mÄste uppvisa giltig fotolegitimation utfÀrdad av indiska myndigheter för att registrera sig pÄ boendet. PAN-kort godtages inte. ResenÀrer som inte Àr indiska medborgare mÄste visa upp ett giltigt pass och visum.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

Djur ej tillÄtna

Barn och extrasÀngar

Barn Àr vÀlkomna.
ExtrasÀngar finns inte tillgÀngliga.
SpjÀlsÀngar finns inte tillgÀngliga.

Betalningstyper

Viktig information

Att hÄlla koll pÄ

Detta boende drivs av en professionell vÀrd. Att erbjuda boende Àr kopplat till vÀrdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gÀstpolicyer kan skilja sig i olika lÀnder och pÄ olika boenden. De policyer som listas Àr boendets egna.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.

Bra att veta

Endast registrerade gÀster Àr tillÄtna pÄ rummen.

Boendet kallas Àven

OYO 10180 Hotel Value Port Blair
OYO 10180 Value Port Blair
OYO 10180 Value
OYO 10180 Hotel Value Hotel
OYO 10180 Hotel Value Port Blair
OYO 10180 Hotel Value Hotel Port Blair

Vanliga frÄgor och svar

Är OYO 10180 Hotel Value husdjursvĂ€nligt?

Nej, husdjur Àr inte tillÄtna pÄ boendet.

Hur mycket kostar det att parkera vid OYO 10180 Hotel Value?

Vanlig parkering Àr gratis pÄ det hÀr boendet.

Vilka Àr incheckningstiderna för OYO 10180 Hotel Value?

Checka in frÄn: 09.00. Checka in fram till: 12.00. Sen incheckning Àr möjlig under begrÀnsade tider.

Vilken utcheckningstid gÀller för OYO 10180 Hotel Value?

Utcheckning sker senast klockan 08.00.

Var ligger OYO 10180 Hotel Value?

Detta hotell i Port Blair ligger mindre Àn en mil frÄn Antropologiska museet, Samudrika Marine Museum och Aberdeen-klocktornet. Aquarium och Rajiv Gandhi Water Sports Complex ligger ocksÄ mindre Àn en mil hÀrifrÄn.

Recensioner för OYO 10180 Hotel Value

Recensioner

2,0
10 - Fantastiskt i betyg. 0 av 1 recensioner
8 - Bra i betyg. 0 av 1 recensioner
6 - Okej i betyg. 0 av 1 recensioner
4 - DÄligt i betyg. 0 av 1 recensioner
2 - VÀldigt dÄligt i betyg. 1 av 1 recensioner

6,0/10

Renlighet

2,0/10

Personal och service

6,0/10

Boendets skick och faciliteter

Recensioner

2/10 VÀldigt dÄligt

priyesh

Gillade inte: Personal och service och rummets bekvÀmlighet

bad customer service by hotel manager where my hot

had paid for my hotel bookings in full amount in august when went to hotel manager says dont have my booking and informed oyo hotel full and book me somewhere else was not sent any e mail or text message from oyo very unprofessional not informing customers of changes luckily had good rickshaw driver who let me use phone to talk to oyo to sort issue for no fault of mine and since too deep inside would be stuck all night on streets if rickshaw guy didnt wait for me and stay on streets when paid for hotel in full amount in august
Bodde hÀr 1 natt i januari 2019