“The staff were so welcoming, kind, thoughtful and truly magnificent. We were in Shannon for a dear friends funeral and while that was very difficult the staff made it so much easier. Carrygerry country house is so beautiful, it is cosy, the mattress and pillows were so comfortable and the room was spotless. Their attention to detail was second to none. I would stay here again in a heart beat, very well done to all the team, this is hospitality at its finest !! ”
“The staff were so welcoming, kind, thoughtful and truly magnificent. We were in Shannon for a dear friends funeral and while that was very difficult the staff made it so much easier. Carrygerry country house is so beautiful, it is cosy, the mattress and pillows were so comfortable and the room was spotless. Their attention to detail was second to none. I would stay here again in a heart beat, very well done to all the team, this is hospitality at its finest !! ”
“Trevligt rymligt rum.
Dock saknades riktiga glas (endast plastglas) och det fanns ingen toaborste vilket drar ned betyget avsevärt. Vem vill ha en snuskig toastol?”
“Trevligt rymligt rum.
Dock saknades riktiga glas (endast plastglas) och det fanns ingen toaborste vilket drar ned betyget avsevärt. Vem vill ha en snuskig toastol?”
“Detta hotell är ett ypperligt alternativ för att bo i en avkopplande miljö. Det ligger i den lilla vackra staden Adare och ger verkligen valuta för pengarna. Ett litet minus för frukosten som var lite enahanda. Men charmen och prisläget gör denna vistelse minnesvärd.”
“Detta hotell är ett ypperligt alternativ för att bo i en avkopplande miljö. Det ligger i den lilla vackra staden Adare och ger verkligen valuta för pengarna. Ett litet minus för frukosten som var lite enahanda. Men charmen och prisläget gör denna vistelse minnesvärd.”
“Reception personal behöver utbildas kring service! En äldre kvinnlig receptionist gör så att gäster känner sig ovälkomna; hälsade inte på mig och vår dotter, men gjorde det på min man. Frukost-, housekeeping- och andra personal är mer lämpade än henne att stå vid reception som skulle vara hotellets ansikte. Hotellets skick är ej i topp.”
“Reception personal behöver utbildas kring service! En äldre kvinnlig receptionist gör så att gäster känner sig ovälkomna; h älsade inte på mig och vår dotter, men gjorde det på min man. Frukost-, housekeeping- och andra personal är mer lämpade än henne att stå vid reception som skulle vara hotellets ansikte. Hotellets skick är ej i topp.”
“A very good hotel, the staff were always very kind, and everything was in perfect condition. Have absolutely nothing to complain about! Highly recommended.”
“A very good hotel, the staff were always very kind, and everything was in perfect condition. Have absolutely nothing to complain about! Highly recommended.”
“Fantastiskt hotell som ligger kanon för allt du behöver, gåavstånd till det mesta. Tyvärr är det många narkomaner och hemlösa på gatan ovan hotellet så det drar ner ena betyget. Personalen är mycket trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar varmt detta hotell ”
“Fantastiskt hotell som ligger kanon för allt du behöver, gåavstånd till det mesta. Tyvärr är det många narkomaner och hemlösa på gatan ovan hotellet så det drar ner ena betyget. Personalen är mycket trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar varmt detta hotell ”
“Fick ett fantastiskt bemötande av personalen som var mycket hjälpsamma.
Rummet vi fick var över förväntan.
Vi passade även på att äta och dricka på hotellet som hade bra mat. Vi kommer att bo där vid nästa besök igen.”
“Fick ett fantastiskt bemötande av personalen som var mycket hjälpsamma.
Rummet vi fick var över förväntan.
Vi passade även på att äta och dricka på hotellet som hade bra mat. Vi kommer att bo där vid nästa besök igen.”
Lägsta pris per natt som vi hittade under de senaste 24 timmarna, baserat på 1 natt för 2 vuxna. Priser och tillgänglighet kan ändras. Ytterligare villkor kan gälla.
Lägsta pris per natt som vi hittade under de senaste 24 timmarna, baserat på 1 natt för 2 vuxna. Priser och tillgänglighet kan ändras. Ytterligare villkor kan gälla.
Quin har en spännande historia du kan lära dig om genom att besöka Knappogue Castle. Detta mysiga område är berömt för sina barer och sina restauranger.
Om jag måste avboka min hotellbokning i Quin, kommer jag få en återbetalning?
Ja! Majoriteten av rumsbokningar är fullt återbetalningsbara om du avbokar innan hotellets avbokningsdeadline, vilken oftast är inom 24-48 timmar före incheckning. Om du har en bokning som inte är återbetalningsbar kan det fortfarande vara möjligt att avboka och få beloppet återbetalat inom 24 timmar från bokningstillfället. Filtrera din sökning efter full återbetalning för att hitta flexibla hotellerbjudanden i Quin.
Hur är det att semestra i Quin?
De som åker till Quin brukar uppskatta museerna och monumenten. I Quin finns 3 hotell och andra boenden att välja mellan. Lär dig mer om Quin.
De varmaste månaderna är vanligtvis juli och augusti, med en medeltemperatur på 14 °C. De kallaste månaderna är januari och februari, då medeltemperaturen är 6 °C. Den årliga nederbörden i Quin är i genomsnitt 1083 mm.
Utforska en värld full av resor med Expedia
Få ut ännu mer med Expedias app
När du bokar via appen kan du få 10 % rabatt eller mer på fler än 100 000 hotell över hela världen och tjäna dubbla poäng varje gång du bokar. Med de här exklusiva erbjudandena kan du spara mer så att du kan resa mer. Dessutom kan du hantera alla dina resor i mobilen.
Skanna QR-koden med kameran på din enhet och hämta vår app.