LĂ€genhet i ett av de mest idylliska omrĂ„dena vid Girona kust. Denna lĂ€genhet rymmer 4 personer och har en gemensam pool med direkt tillgĂ„ng till stranden Almadraba. Alla lĂ€genheter har en privat terrass med utsikt över Rosesbukten. MĂ„nga av vĂ„ra kunder sĂ€ger att denna del av Roses Ă€r hans favorit. Perfekt fïżœïżœïżœr familjer som vill njuta av de mĂ„nga möjligheterna pĂ„ Costa Brava.
Kïżœïżœk: Amerikansk, El, Kaffebryggare - Ugn - MikrovĂ„gsugn - Brödrost - KylskĂ„p - Frys - Porslin - Bestick - Köksredskap
 StrykjÀrn, tvÀttmaskin, wifi, satellit-TV, vÀrme, TV, barnsÀng, intercom
ïżœïżœTerrass, garage, gemensam pool
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstĂ€ndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum fïżœïżœr alla hyresgĂ€ster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överlĂ€mnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, ïżœïżœr det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nïżœïżœsta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgïżœïżœsten förlorar betalningen som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
Avgïżœïżœngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven fïżœïżœr boende.
InsÀttning. Vid överlÀmning av nycklarna kommer hyresgÀsten att teckna ett tillstÄnd som gör att en avgift kan dras av frÄn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkÀnner kunden att lÀmna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frÄn insÀttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingÄr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Àr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna fïżœïżœr leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemïżœïżœl. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta Ă€garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. ïżœïżœgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först ïżœïżœversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av fïżœïżœremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjĂ€nsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lĂ€genheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet fïżœïżœr leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.