LĂ€genheten i Rosas / Roses har 2 sovrum och sover 6 personer. LĂ€genheten Ă€r coquettish, rymlig och har 79 mÂČ. Den har utsikt över havet. Det Ă€r 0,80 km frïżœïżœïżœn sandstranden, 1.60 km frĂ„n centrumet, 2 km frĂ„n snabbköpet, 2,80 km frĂ„n busshïżœïżœllplatsen. Huset ligger i ett lugnt omrĂ„de vid havet.
Roses Ă€r ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strĂ€nder och tvïżœïżœ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lĂ„ng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, JĂłncols och Montjoi. NĂ„gra av dess strĂ€nder har tilldelats BlĂ„ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sĂ€ker miljö.
Sovrum: 2
 Kapacitet: 6
ïżœïżœ- 1 dubbelsĂ€ng, 2 vĂ„ningssĂ€ngar
 Vardagsrum:
 - TV
ïżœïżœkök:
 - KylskÄp, ugn, diskmaskin, disk / bestick, köksredskap, kaffebryggare och brödrost.
badrum:
 - 2 badrum med dusch.
Visningar:
 - havet.
AllmÀnt:
 - 4. Golv, hiss, 79 mÂČ, gemensam pool (dimensioner 10x10 m).
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontanter och kontraktet för den hyrda perioden Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ïżœïżœ förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i fïżœïżœrvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlïżœïżœmnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven fïżœïżœïżœr boende.
InsĂ€ttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgïżœïżœsten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingĂ„r i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag ïżœïżœr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna fïżœïżœr leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemĂ„l. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta Ă€garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
fïżœïżœïżœïżœrst Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
fïżœïżœrst NĂ„gon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Ă€ven i de fall dĂ„ de ocksĂ„ hyrde ett sĂ€kert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvĂ€rden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pĂ„ mindre ïżœïżœïżœn 24 timmar, men felet Ă€r ingen anledning till ersĂ€ttning frïżœïżœïżœn hyresvĂ€rden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjÀnsten kommer frÄn externa företag och Àr inte tillgÀnglig i alla lÀgenheter. Om anslutningen Àr defekt kommer Àgaren att ersÀtta beloppet för leverans före leverantörens godkÀnnande utan att skylla Àgaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahĂ„lls kommer ïżœïżœgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Ă€r nöjd kommer Ă€garen att ïżœïżœterbetala det betalade beloppet.