Denna mysiga studio ligger i den charmiga kuststaden Rosas, pïżœïżœ Costa Brava i Katalonien. Fastigheten har utsikt över havet och ligger i ett lugnt omrĂ„de, nĂ€ra affĂ€rer och restauranger. Avstïżœïżœnd: 300 meter frĂ„n sandstranden och staden, 300 meter frĂ„n snabbköpet, 700 meter frĂ„n busshĂ„llplatsen och 20 km frĂ„n tĂ„gstationen.
Rosas ligger pĂ„ Roses viken norra kusten söder om Cape Creus och Ă€r ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strĂ€nder och tvĂ„ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lĂ„ng sandstrand, medan lĂ€ngre öster finns ett stort antal vikar, inklusive Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Joncols och Montjoi Canyelles. NĂ„gra strĂ€nder har tilldelats BlĂ„ Flagg, symbolen fïżœïżœïżœïżœr kvaliteten pĂ„ deras miljïżœïżœ. Det Ă€r det perfekta resmĂ„let för en familjesemester!
Denna vackra studio har en yta pĂ„ 20 mÂČ och Ă€r lĂ€mplig för 2 personer.
Studion har ett vardagsrum med en bĂ€ddsoffa för 2 personer. Det öppna köket Ă€r utrustat med keramiska hĂ€llar, kylskïżœïżœp, mikrovĂ„gsugn, tvĂ€ttmaskin, porslin / bestick, köksredskap och kaffebryggare. Badrummet har dusch, toalett och handfat.
Dessutom erbjuder boende följande bekvĂ€mligheter: en trĂ€dgĂ„rd, en inhĂ€gnad tomt, en terrass och ett strykjïżœïżœïżœïżœrn.
Studion har anpassats för funktionshindrade. Husdjur Àr tillÄtna.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: fullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Ă€r de som anges i de sĂ€rskilda villkoren i bokningsbekrĂ€ftelsen eller kontraktet, dĂ€r kostnaderna fïżœïżœr hyra, administration och eventuella ytterligare tjĂ€nster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas in nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna ïżœïżœverlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannïżœïżœïżœïżœïżœïżœmnda tider Ă€r absolut omöjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ïżœïżœïżœïżœïżœ förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att ïżœïżœverlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pïżœïżœ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i fïżœïżœrvïżœïżœg om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och ïżœïżœven för boende.
InsÀttning. Vid överlÀmning av nycklarna kommer hyresgÀsten att teckna ett tillstÄnd som gör att en avgift kan dras av frÄn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkÀnner kunden att lÀmna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frÄn insÀttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingïżœïżœr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhĂ€lle dĂ€r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nĂ„gra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Ă„ret runt, Ă€r öppettiderna beroende av vadslagning, antal gĂ€ster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Ă€r Ă€garen inte ansvarig fïżœïżœr sĂ„dana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgïżœïżœster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. ïżœïżœgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskĂ€rningar frĂ„n större fïżœïżœretag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner ïżœïżœn Ă€garens verksamhet kan genomföras nĂ€ra eller i samma byggnad och kan pĂ„verka hyresgĂ€stens fasta bostad.
5:e WiFi-tjÀnsten kommer frÄn externa företag och Àr inte tillgÀnglig i alla lÀgenheter. Om anslutningen Àr defekt kommer Àgaren att ersÀtta beloppet för leverans före leverantörens godkÀnnande utan att skylla Àgaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahĂ„lls kommer Ă€garen att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Ă€r nöjd kommer ïżœïżœgaren att ïżœïżœïżœïżœterbetala det betalade beloppet.