Lägenheten ligger i Rosas (Roses på katalanska), som är en spansk kommun i provinsen Girona, Katalonien. Det ligger i ett väl anslutet område, 100 meter från sandstranden, 700 meter från stormarknaden, 550 meter från busstationen. Rosas är på Costa Brava, det är den norra kusten av Rosabukten, söder om Cape Creus. Roses är ett stort turistcentrum med moderna hotell, vackra stränder, två hamnar (fiske och marina). Roses kust har en lång sandstrand och längre österut ett stort antal vikar, av vilka Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Jóncols och Montjoi. Några av stränderna har blivit tilldelade den blå flaggan, en symbol för miljöns kvalitet.
Lägenheten har två sovrum och är lämplig för 5 personer (en dubbelsäng, tre enkelsängar). Det separata köket är utrustat med keramisk skrapa, kylskåp, mikrovågsugn, tvättmaskin, porslin / bestick, köksredskap, kaffebryggare och brödrost. Det finns ett badrum med dusch. Dessutom är l��genheten försedd med TV. Lägenheten ligger i 1. Lager.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: fullt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, i vilka kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen får nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast belopp, endast kontant, och kontraktet för den hyrda perioden undertecknas.
HYRA. Den period för vilken bostaden hyrs anges i avtalets villkor, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om det är absolut omöjligt för kunden att anlända inom ovanstående tider, det kostar 50,00 € förfaller och ägaren måste informeras i förväg om ankomsttiden så att personalen kan vara närvarande vid nämnda ankomst. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare, måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från några skyldigheter, hyresg��sten förlorar betalningen, vilket han bekräftade vid bokningstillfället.
Avresan är före klockan 10. Ägaren ska informeras 24 timmar i förväg om den exakta tidpunkten för avresa. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även för boendet.
Insättning. Vid överlämnande av nycklarna kommer hyresgästen att underteckna ett tillstånd som gör att en avgift dras av från sitt kreditkort för garantin. I slutet av vistelsen samtycker kunden till att lämna dem i boendet, möblerna och verktygen i samma skick. Annars dras skadan från insättningen.
Administrativa kostnader. Avtalskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är € 6,00 / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i det totala beloppet med undantag för kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma bör kunden kontakta ägaren och byta flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som finns i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och bestämmelser. Om det finns några kommunala anläggningar som en pool, tennisbanor etc. som inte är öppna året runt beror öppettiderna på insatsen, antalet gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av detta skäl är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp avtalet i följande fall:
först Överträffade antalet hyresgäster i ett objekt för vilket ägaren kan fråga varje persons namn och ID när som helst.
andra Överföringen eller Underhyrning av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt;
tredje Byte av möbler i boendet;
4:e Utförande av verksamheter som berövar kommunalkoden, reglerna för samexistens, hygien och gemensamma allmänna regler eller aktiviteter, de andra hyresgästerna, komplexet eller kommunen.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren är inte ansvarig i följande situationer:
först All stöld, förlust eller skada som kunder har under sin vistelse i boendet, även i de fall då de också har hyrt ett v��rdeskåp i ditt rum;
andra Leveransavbrott från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet i den elektromekaniska utrustningen eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta den tekniska avdelningen på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som utförs av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan utföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens ordinarie bostad.
5:e Wifi-tjänsten kommer från externa företag och är inte tillgänglig i alla l��genheter. Om anslutningen är fel, kommer ägaren att återbetala beloppet för leverans av tjänster innan leverantörens godkännande, utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Om kunden hyr boende och detta boende inte tillhandahålls, kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende i samma eller högre kategori och om kunden inte är nöjd återbetalar ägaren det betalda beloppet.