Denna lïżœïżœgenhet ligger i Rosas, Costa Brava, i provinsen Gerona, Katalonien. Fastigheten ligger i ett livligt omrĂ„de nĂ€ra ett köpcentrum och restauranger, 300 m frĂ„n sandstranden, 300 m frĂ„n snabbköpet, 450 m frĂ„n busshĂ„llplatsen, 20 km frĂ„n tĂ„gstationen.
Rosas ligger pÄ Roses viken norra kusten söder om Cape Creus och Àr ett stort turistcentrum med moderna hotell, vackra strÀnder, tvÄ hamnar (fiske och segling). Roses kust en lÄng sandstrand och lÀngre öster ett stort antal vikar, bland annat Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Joncols och Montjoi. NÄgra av strÀnderna har tilldelats BlÄ Flagg, en symbol för kvaliteten pÄ deras miljö.
Denna studio pïżœïżœ tredje vĂ„ningen har en yta pĂ„ 25 mÂČ, lĂ€mplig för 2 personer. LĂ€genheten har ett vardagsrum med bĂ€ddsoffa, separat kök (utrustat med keramikhĂ€ll, kylskĂ„p, mikrovĂ„gsugn, tvĂ€ttmaskin, porslin / bestick, köksredskap, kaffebryggare) och ett badrum med dusch. Dessutom Ă€r detta boende utrustat med luftkonditionering i vardagsrummet, vĂ€rmepumpuppvĂ€rmning och TV.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss fïżœïżœljande information: FullstĂ€ndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgĂ€ster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Àr de som anges i de sÀrskilda villkoren i bokningsbekrÀftelsen eller kontraktet, dÀr kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjÀnster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överlĂ€mnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider Ă€r absolut omïżœïżœjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i fïżœïżœrvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frĂ„n nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvïżœïżœg om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten ïżœïżœr ansvarig för nycklarna pĂ„ kontoret och Ă€ven för boende.
Insïżœïżœttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frĂ„n sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingïżœïżœr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Ă€r 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna fïżœïżœr leveranserna ingĂ„r i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemïżœïżœl. I boende finns gasflaskor. NĂ€r dessa blir tomma ska kunden kontakta Ă€garen och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLĂSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av föremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte för följande situationer:
först NÄgon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Àven i de fall dÄ de ocksÄ hyrde ett sÀkert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjïżœïżœnsten kommer frĂ„n externa företag och Ă€r inte tillgĂ€nglig i alla lïżœïżœgenheter. Om anslutningen Ă€r defekt kommer Ă€garen att ersĂ€tta beloppet för leverans före leverantörens godkĂ€nnande utan att skylla Ă€garen för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.