LĂ€genheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och rymmer 2 personer. LĂ€genheten Ă€r bekvĂ€m och har 45 mÂČ. Den har utsikt över havet. Det ligger 0.03 km frĂ„n sandstranden, 0,45 km frĂ„n snabbköpet, 0,55 km frĂ„n busshĂ„llplatsen. Huset ligger i ett vĂ€l anslutet grannskap vid havet. KylskĂ„p, mikrovĂ„gsugn, tvĂ€ttmaskin finns.
Roses Àr ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra strÀnder och tvÄ hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lÄng sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Jóncols och Montjoi. NÄgra av dess strÀnder har tilldelats BlÄ Flagg, en symbol för kvalitet, för att ha en ren och sÀker miljö.
Sovrum: 1
 Kapacitet: 4
 - 2 enkelsÀngar, 1 bÀddsoffa, dubbelsÀng
kök:
 - KylskÄp, mikrovÄgsugn, tvÀttmaskin.
badrum:
 - 1 badrum med badkar
 Visningar:
 - havet.
AllmÀnt:
 - VĂ„ning 1, 45 mÂČ bostadsyta.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: FullstÀndigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgÀster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna Ă€r de som anges i de sĂ€rskilda villkoren i bokningsbekrïżœïżœftelsen eller kontraktet, dĂ€r kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjĂ€nster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. NÀr hyresgÀsten lÀmnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontanter och kontraktet för den hyrda perioden Àr undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran Ă€r hyrd anges i kontraktsvillkoren, nycklarna överlĂ€mnas mellan 16 och 20, om ankomst inom ovannĂ€mnda tider ïżœïżœr absolut omïżœïżœïżœjligt för kunden, Ă€r det en avgift pĂ„ 50,00 ⏠förfaller och Ă€garen mĂ„ste informeras i förvĂ€g om ankomsttiden, sĂ„ att personalen kan vara nĂ€rvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överlĂ€mnas efter 22:00, om kunden kommer senare mĂ„ste han hĂ€mta nyckeln nĂ€sta dag pĂ„ morgonen. I alla andra fall Ă€r Ă€garen fri frïżœïżœn nĂ„gra skyldigheter, hyresgĂ€sten förlorar betalningen, som han bekrĂ€ftade vid bokningstillfĂ€llet.
AvgĂ„ngen Ă€r före klockan 10. Ăgaren bör informeras 24 timmar i förvĂ€g om den exakta avgĂ„ngstiden. HyresgĂ€sten Ă€r ansvarig för nycklarna pïżœïżœ kontoret och Ă€ven för boende.
InsĂ€ttning. Vid överlĂ€mning av nycklarna kommer hyresgĂ€sten att teckna ett tillstĂ„nd som gör att en avgift kan dras av frïżœïżœn sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkĂ€nner kunden att lĂ€mna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av frĂ„n insĂ€ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingÄr i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag Àr 6,00 ⏠/ dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingÄr i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemÄl. I boende finns gasflaskor. NÀr dessa blir tomma ska kunden kontakta Àgaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhÀlle dÀr grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns nÄgra kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet Äret runt, Àr öppettiderna beroende av vadslagning, antal gÀster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning Àr Àgaren inte ansvarig för sÄdana faciliteter och information.
UPPLïżœïżœïżœïżœSNING AV FĂRDRAGET. Ăgaren har rĂ€tt att sĂ€ga upp kontraktet i följande fall:
först Ăversteg antal hyresgĂ€ster i ett objekt som Ă€garen kan nĂ€r som helst frĂ„ga efter namn och ID för varje person.
andra Ăverföringen eller Subletting av hela eller delar av fïżœïżœremĂ„let för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgÀster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. Ăgaren ansvarar inte fïżœïżœr följande situationer:
först NĂ„gon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, Ă€ven i de fall dïżœïżœ de ocksĂ„ hyrde ett sĂ€kert i ditt rum
andra LeveransnedskÀrningar frÄn större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvÀrden och han kommer att kontakta teknisk avdelning pÄ mindre Àn 24 timmar, men felet Àr ingen anledning till ersÀttning frÄn hyresvÀrden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner Àn Àgarens verksamhet kan genomföras nÀra eller i samma byggnad och kan pÄverka hyresgÀstens fasta bostad.
5:e WiFi-tjÀnsten kommer frÄn externa företag och Àr inte tillgÀnglig i alla lÀgenheter. Om anslutningen Àr defekt kommer Àgaren att ersÀtta beloppet för leverans före leverantörens godkÀnnande utan att skylla Àgaren för den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandahÄlls kommer Àgaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte Àr nöjd kommer Àgaren att Äterbetala det betalade beloppet.