Bekväm lägenhet med plats för 4 personer. Det har en privat terrass med utsikt över Roses Bay. Det ligger i Roses centrum, nära alla typer av butiker och restauranger där du kan njuta av den bästa färska fisken och skaldjur från Roses. Sandstranden ligger bara 100 meter bort och är ett av det kristallklara vattnet vid Girona-kusten. Perfekt att njuta av i familjen eller med vänner från de många m����jligheter som Costa Brava erbjuder.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: fullt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekräftelsen eller kontraktet, i vilka kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen får nyckeln betalas resten i reservkontraktet med fast belopp, endast kontant, och kontraktet för den hyrda perioden undertecknas.
UTHYRNING. Den period för vilken bostaden hyrs anges i avtalets villkor, nycklarna överlämnas mellan 16 och 20, om det är absolut omöjligt för kunden att anlända inom ovanstående tider, det kostar 50,00 ��� förfaller och ägaren måste informeras i förväg om ankomsttiden så att personalen kan vara närvarande vid nämnda ankomst. Nycklarna kommer inte att överlämnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han hämta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ägaren fri från några skyldigheter, hyresgästen förlorar betalningen, vilket han bekräftade vid bokningstillfället.
Avresan är före klockan 10. Ägaren ska informeras 24 timmar i förväg om den exakta tidpunkten för avresa. Hyresgästen är ansvarig för nycklarna på kontoret och även f��r boendet.
Insättning. Vid överlämnande av nycklarna kommer hyresgästen att underteckna ett tillstånd som gör att en avgift dras av från sitt kreditkort för garantin. I slutet av vistelsen samtycker kunden till att lämna dem i boendet, möbler och verktyg i samma skick. Annars dras skadan från insättningen.
Administrativa kostnader. Avtalskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är € 6,00 / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i det totala beloppet med undantag för kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma bör kunden kontakta ägaren och byta flaskan under ��ppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som finns i ett samhälle där grannar bor, har sina egna regler och bestämmelser. Om det finns några kommunala anläggningar som en pool, tennisbanor etc. som inte är öppna året runt beror öppettiderna på insatsen, antalet gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av detta skäl är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp avtalet i följande fall:
först Överträffade antalet hyresgäster i ett objekt för vilket ägaren kan fr��ga varje persons namn och ID när som helst.
andra Överföringen eller Underhyrning av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt;
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförande av verksamheter som berövar kommunalkoden, reglerna för samexistens, hygien och gemensamma allmänna regler eller aktiviteter, de andra hyresgästerna, komplexet eller kommunen.
EXKLUDERADE SKULDER. Ägaren är inte ansvarig i följande situationer:
först All stöld, förlust eller skada som kunderna har under sin vistelse i boendet, även i fall då de också har hyrt ett värdeskåp i ditt rum;
andra Leveransavbrott från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet i den elektromekaniska utrustningen eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresvärden och han kommer att kontakta den tekniska avdelningen på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som utförs av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan utföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens ordinarie bostad.
5:e Wifi-tjänsten kommer från externa företag och är inte tillgänglig i alla lägenheter. Om anslutningen är fel, kommer ägaren att återbetala beloppet för leverans av tjänster innan leverantörens godkännande, utan att skylla ägaren för den saknade anslutningen.
Om kunden hyr boende och detta boende inte tillhandahålls, kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende i samma eller högre kategori och om kunden inte är nöjd ��terbetalar ägaren det betalda beloppet.