Lägenheten i Rosas / Roses har 1 sovrum och rymmer 1 person. Lägenheten är mysig och har 45 m². Det är 0,01 km från sandstranden, 0,45 km från snabbköpet, 0,55 km från busstationen. Huset ligger i ett väl anslutet grannskap i stadens centrum. Boendet ��r utrustat med följande: hiss. Kylskåp, mikrov��gsugn, tvättmaskin, disk / bestick, köksredskap, kaffebryggare, brödrost finns.
Roses är ett viktigt turistcentrum med moderna hotell, vackra stränder och två hamnar (fiske och segling). Roses kust har en lång sandstrand, medan i öster finns ett stort antal vikar, inklusive Canyelles Petites, L'Almadrava, Cap Norfeu, Punta Falconera, Jóncols och Montjoi. Några av dess stränder har tilldelats Blå Flagg, en symbol f��r kvalitet, för att ha en ren och säker miljö.
Sovrum: 1
Kapacitet: 4
- 2 enkelsängar
kök:
- Kylskåp, Mikrovågsugn, Tvättmaskin, Disk / bestick, Köksredskap, Kaffebryggare.
badrum:
��- 1 badrum med badkar
Allmänt:
��- 3. Golv, hiss, 45 m² boyta.
VIKTIGT: Efter bokning, skicka oss följande information: Fullständigt namn, pass eller ID-nummer och födelsedatum för alla hyresgäster.
Hyreskostnaden. Hyreskostnaderna är de som anges i de särskilda villkoren i bokningsbekr��ftelsen eller kontraktet, där kostnaderna för hyra, administration och eventuella ytterligare tjänster som kunden avtalat avtalat.
Nycklarna. När hyresgästen lämnas nyckeln betalas resten i bokningsavtalet med fast summa, endast kontant och kontraktet för hyrd period är undertecknad.
HYRA. Perioden för vilken hyran är hyrd anges enligt kontraktet, nycklarna överl��mnas mellan kl. 16 och 20, om ankomst inom ovannämnda tider är absolut omöjligt för kunden, är det en avgift på 50,00 € förfaller och ägaren m��ste informeras i förväg om ankomsttiden, så att personalen kan vara närvarande vid ankomsten. Nycklarna kommer inte att överl���mnas efter 22:00, om kunden kommer senare måste han h����mta nyckeln nästa dag på morgonen. I alla andra fall är ��garen fri från några skyldigheter, hyresgästen förlorar betalningen som han bekräftade vid bokningstillfället.
Avgången är före klockan 10. Ägaren bör informeras 24 timmar i förväg om den exakta avgångstiden. Hyresg��sten är ansvarig för nycklarna på kontoret och även för boende.
Insättning. Vid överlämning av nycklarna kommer hyresgästen att teckna ett tillstånd som gör att en avgift kan dras av fr����n sitt kreditkort för garantin. Vid slutet av vistelsen godkänner kunden att lämna dem i bostaden, möblerna och verktygen i samma skick. I annat fall kommer skadan att dras av från ins��ttningen.
Administrativa kostnader. Kontraktskostnaderna ingår i kontraktet under "administrativa kostnader" och beloppet per dag är 6,00 € / dag.
SUPPLY. Kostnaderna för leveranserna ingår i totalbeloppet förutom kundens speciella önskemål. I boende finns gasflaskor. När dessa blir tomma ska kunden kontakta ägaren och byta ut flaskan under öppettiderna.
Gemenskapsnormer. Boendet, som ligger i ett samhälle d��r grannar bor, har sina egna regler och regler. Om det finns några kommunala lokaler som pool, tennisbanor etc. inte öppet året runt, är öppettiderna beroende av vadslagning, antal gäster, hygienrutin och andra faktorer. Av denna anledning är ägaren inte ansvarig för sådana faciliteter och information.
UPPLÖSNING AV FÖRDRAGET. Ägaren har rätt att säga upp kontraktet i följande fall:
först Översteg antal hyresgäster i ett objekt som ägaren kan när som helst fr��ga efter namn och ID för varje person.
andra Överföringen eller Subletting av hela eller delar av föremålet för detta kontrakt
tredje Byte av möbler i bostaden;
4:e Utförandet av aktiviteter som berövar kommunens kod, reglerna om samexistens, hygien och gemensamma offentliga regler eller aktiviteter, övriga hyresgäster, komplexa eller kommuner.
EXKLUDERADE SKULDER. ��garen ansvarar inte f��r följande situationer:
först Någon stöld, förlust eller skada som kunderna har under vistelsen i boendet, även i de fall då de också hyrde ett säkert i ditt rum
andra Leveransnedskärningar från större företag som el, gas eller vatten;
tredje Brottet av elektromekanisk eller annan utrustning i boendet kommer att rapporteras till hyresv��rden och han kommer att kontakta teknisk avdelning på mindre än 24 timmar, men felet är ingen anledning till ersättning från hyresvärden.
4:e Arbeten som gjorts av kommunen eller andra institutioner än ägarens verksamhet kan genomföras nära eller i samma byggnad och kan påverka hyresgästens fasta bostad.
5:e WiFi-tjänsten kommer från externa f��retag och är inte tillg��nglig i alla lägenheter. Om anslutningen ��r defekt kommer ägaren att ersätta beloppet för leverans före leverantörens godkännande utan att skylla ��garen f��r den saknade anslutningen.
Skulle klienten hyra boende och detta boende inte tillhandah��lls kommer ägaren att ta över ansvaret och erbjuda kunden ett annat boende av samma eller högre kategori och om kunden inte är n���jd kommer ägaren att återbetala det betalade beloppet.